|
|
FR-D@@N
|
|
|
De heupblessure van John Guidetti valt mee. Volgens de Zweedse krant Aftonbladet kan de spits van Feyenoord woensdagavond 'gewoon' zijn debuut maken in de oefeninterland van Zweden tegen Kroatië. Guidetti strompelde dinsdagochtend tijdens de training van het veld, maar na onderzoek bleek de kwetsuur mee te vallen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 18:36 schreef Wim2 het volgende:Fijn, als we Guyon en Guidetti missen voor zondag dan speelt Achabar en die moet nog gewoon teveel leren. kwam toen hij in Venlo speelde niets eens lang yosida Bij Guidetti leek het toch mee te vallen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 18:46 schreef FR-D@@N het volgende:De heupblessure van John Guidetti valt mee. Volgens de Zweedse krant Aftonbladet kan de spits van Feyenoord woensdagavond 'gewoon' zijn debuut maken in de oefeninterland van Zweden tegen Kroatië. Guidetti strompelde dinsdagochtend tijdens de training van het veld, maar na onderzoek bleek de kwetsuur mee te vallen. Je was me voor :) |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: ach ja kan gebeuren |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
3-0
(want Mulder houdt de -0-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 maart 2012 door sevillana -- |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Soms snap ik je echt niet meer. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik krijg de laatste tijd het idee dat hij teveel met Dr.Love optrekt of zo... |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: jij ook al hahaha
we gaan zondag gewoon weer bier drinken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Juist prima idee van je D@@N, ik heb het ontmoetingstopic maar ff omhoog gehaald |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: goed gedaan ik heb reeds gereageerd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: +10
En Stomson komt ook weer met me mee WOEHOE !!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
met een beetje mazzel met taxie vanuit Antwerpen naar de kuip.ik kijk er naar uit. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Wederom een uitnodiging voor Varkenoord! ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: vanaf de 1e post al niet . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey Piet, kan je niet PBen dus dan maar zo. Lijkt me erg duur geintje om zo naar de Kuip te komen. Als je gaat wil ik je ook wel in Roosendaal of Bergen op Zoom oppikken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 februari 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 29 februari 2012 - 19:55 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hey Piet, kan je niet PBen dus dan maar zo. Lijkt me erg duur geintje om zo naar de Kuip te komen. Als je gaat wil ik je ook wel in Roosendaal of Bergen op Zoom oppikken. bedankt voor het aanbod,maar mijn reis wordt geheel betaald door de reder. Maar hartstikke tof voor de aanbieding. Als ik over 3 weken echt thuis ben zal ik wel eens een biertje weggeven op varkennoord |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op donderdag 01 maart 2012 - 21:33 schreef piet de paler het volgende:[..] Als ik over 3 weken echt thuis ben zal ik wel eens een biertje weggeven op varkennoord Staat! ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 01 maart 2012 - 21:33 schreef piet de paler het volgende:[..] bedankt voor het aanbod,maar mijn reis wordt geheel betaald door de reder. Maar hartstikke tof voor de aanbieding. Als ik over 3 weken echt thuis ben zal ik wel eens een biertje weggeven op varkennoord Zoals Edje zegt 'staat'... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leerdam, Clasie, El Ahmadi en Guidetti allemaal niet helemaal fit. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zorgwekkend lijstje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zeer waarschijnlijk . . |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
de wens is de v.... van de g........ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
groningen speelt dit seizoen dramatisch in uitwedstrijden 1 keer winst 3 gelijk en 7 keer verloren.... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Guidetti doet wel mee, maak ik me niet zown zorgen over. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Volgens laatste berichten spelen Leerdam, Clasie en Guidetti mee, El Ahmadi definitief niet. |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
KUT WILDE GAAN MAAR HEB GEEN CLUBKAART:( |
|
|
|
|
craven
|
|
|
kan ook in kleine letters |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik vind het kut dat El Ahmadi niet meedoet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die doet waarschijnlijk toch mee :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Martijn Krabbendamþ@MkrabbyReply Retweet
Favorite · Open
Ook Koeman gelooft dat Karim El Ahmadi zondag gewoon kan spelen tegen FC Groningen #Feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 maart 2012 - 15:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Martijn Krabbendamþ@MkrabbyReply Retweet Favorite · Open Ook Koeman gelooft dat Karim El Ahmadi zondag gewoon kan spelen tegen FC Groningen #Feyenoord Dus gewoon de drie punten in de kuip houden. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
3-1.
maar dan ook hopelijk de nul voor mulder |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Tsja, dat is waar ik bang voor ben. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Al verwacht ik het niet hoor Wim, het ligt eraan hoe we voor de dag komen, en belangrijker; hoe Groningen voor de dag komt. De zaadpartijen die we gespeeld hebben in De Kuip, tegen ADO/NEC/RKC, als Groningen ook maar enigszins zoals die ploegen gaat spelen zijn we de lul.
Maar Groningen heeft zelf ook wat goed te maken. En ik denk dat Huistra ze er gewoon vol op laat gaan. En laat ons juist dat goed liggen, want daar maken de spelers gebruik van.
Ik blijf hopen op een 2-0 of zelfs een 3-0. |
|
|
|