BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het gemengde gevoel van piet de paler

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 februari 2012 - 11:09   quote  deeplink  
Nu ik weer aan het werk ben,en veel lees op internet.
Heb ik een vreemd gevoel (niet erotish of chaotisch)
Aan de ene kant denk ik we moeten winnen om mee tedoen om de eerste 3 plaatsen.Maar aan de ander kant ben ik al gelukkig met een plaats bij de eerste 5,6.En waarom deze gedachte ?
Misschien dat ik vind dat Feyenoord niet zo sterk is als wij hopen en dat we misschien de lat te hoog leggen.
Ik heb ook geen wedstrijd spanning voor deze wedstrijd wat ik heel vreemd vind van mezelf.En zie dat in mijn ogen onze concurrent voor europees voetbal Vitesse het ook steeds laat afweten.
Ben ik nu de enige die er zo over denkt ?
Of is de tendens we willen bloed zien in Eindhoven.
Ik wacht in spanning af,in de haven van Antwerpen (bah)
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 25 februari 2012 - 11:11   quote  deeplink  
Sowieso moet je elke wedstrijd willen winnen. Hoe dat uitpakt zie je na 90 minuten. Maar de wil, en de strijd, dát wil ik zien. Dan kan ik overal mee leven.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 februari 2012 - 11:11   quote  deeplink  
Hey Piet zit je in Antwerpen, das vlak bij mij d:-)

Vooraf aan de competitie zou ik al blij geweest zijn met een plaats in het linkerrijtje, nu ben ik blij met een plaats bij de eerste vier en wat er verder nog mogelijk is is een wens die zomaar eens uit zou kunnen komen
RobinHood010
 RobinHood010 - zaterdag 25 februari 2012 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 11:09 schreef piet de paler het volgende:
Nu ik weer aan het werk ben,en veel lees op internet.
Heb ik een vreemd gevoel (niet erotish of chaotisch)
Aan de ene kant denk ik we moeten winnen om mee tedoen om de eerste 3 plaatsen.Maar aan de ander kant ben ik al gelukkig met een plaats bij de eerste 5,6.En waarom deze gedachte ?
Misschien dat ik vind dat Feyenoord niet zo sterk is als wij hopen en dat we misschien de lat te hoog leggen.
Ik heb ook geen wedstrijd spanning voor deze wedstrijd wat ik heel vreemd vind van mezelf.En zie dat in mijn ogen onze concurrent voor europees voetbal Vitesse het ook steeds laat afweten.
Ben ik nu de enige die er zo over denkt ?
Of is de tendens we willen bloed zien in Eindhoven.
Ik wacht in spanning af,in de haven van Antwerpen (bah)
Wat ik raar vind is dat er wat recht gezet moet worden van die 10-0..
Volgens mij hadden ze dat al gedaan door de return met 3-1 te winnen en PSV zo van het kampioenschap heeft gehouden,,,,Nu dit seizoen hebben we ze ook alle hoeken van de Kuip laten zien dus ik begrijp die wraak gevoelens niet Piet.Wel vind ik dat je voor het hoogst haalbare moet gaan en dat is minimaal de 2de plek ondanks wat de "kenners"er over schrijven en zeggen.
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 februari 2012 - 07:11   quote  deeplink  
robin hood doet me denken aan een kleine vlaardingse weldoenert van vroeger. iemand die stal van de rijken en het gaf aan feyenoord. hij strijdt nu geloof in oud hennep... wat een prachtkerel was dat!
johan mansveld
 johan mansveld - zondag 26 februari 2012 - 07:46   quote  deeplink  
Ik heb ook totaal geen spanning voor de wedstrijd. Ik weet dat dat komt omdat ik twente ajax az en heerenveen als concurenten zie en psv toch wel kampioen wordt, dus een nederlaag heb ik al ingecalculeerd.....
Marco12345
 Marco12345 - zondag 26 februari 2012 - 07:49   quote  deeplink  
Als je 4 punten achter de koploper staat in deze fase van de competitie en je speelt tegen de koploper dan doe je dus mee om het kampioenschap, raar als je dan géén spanning voelt. De 10-0 is al 2x rechtgezet ja maar nog niet in het Pisvee-stadion.
Henny
 Henny - zondag 26 februari 2012 - 09:42   quote  deeplink  
Geen wedstrijdspanning is heel vaak een teken dat je er (onbewust?) vertrouwen in hebt.
Hoewel ik aan de lampjes ook een grote hekel heb is dta nog niet half zo groot als de hekel aan de neusjes.
Ik krijg daarom tegen de lampjes ook pas een uur voor de wedstrijd de kriebels, tegen de neuzen een week van te voren.
We gaan gewoon winnen. Wordt een zinderend potje
Alexi
 Alexi - zondag 26 februari 2012 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 11:09 schreef piet de paler het volgende:
Nu ik weer aan het werk ben,en veel lees op internet.
Heb ik een vreemd gevoel (niet erotish of chaotisch)
Aan de ene kant denk ik we moeten winnen om mee tedoen om de eerste 3 plaatsen.Maar aan de ander kant ben ik al gelukkig met een plaats bij de eerste 5,6.En waarom deze gedachte ?
Misschien dat ik vind dat Feyenoord niet zo sterk is als wij hopen en dat we misschien de lat te hoog leggen.
Ik heb ook geen wedstrijd spanning voor deze wedstrijd wat ik heel vreemd vind van mezelf.En zie dat in mijn ogen onze concurrent voor europees voetbal Vitesse het ook steeds laat afweten.
Ben ik nu de enige die er zo over denkt ?
Of is de tendens we willen bloed zien in Eindhoven.
Ik wacht in spanning af,in de haven van Antwerpen (bah)
Die tendens moeten we altijd hebben Piet!
Ik wacht ook in spanning af en hoop op de goede afloop!
MMM
 MMM - zondag 26 februari 2012 - 11:04   quote  deeplink  
Wachten op het volgende topic van 'm..
RobinHood010
 RobinHood010 - zondag 26 februari 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 07:11 schreef FR-Han het volgende:
robin hood doet me denken aan een kleine vlaardingse weldoenert van vroeger. iemand die stal van de rijken en het gaf aan feyenoord. hij strijdt nu geloof in oud hennep... wat een prachtkerel was dat!
Ja er zijn vele van het toneel verdwenen,de 1 moet de dijken in Noord Holland bewaken de ander moet van Leiden naar Gouda lopen voor familie bezoek,weer een ander zei dat Brandbier helemaal niet in Limburg werd gebrouwen en is nu nog aan het rennen.Weer een ander probeerd de halters te verplaatsen in z`n eigen sportschool en ze zijn te zwaar..Weer andere moeten de luiers verschonen van hun aanwinsten..En weer andere kunnen hun Chevy Blazer niet vinden die voor de deur geparkeerd stond en sommige zijn bezig met het verbeteren van hun zelf...En weer andere noemen zich RobinHood.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 februari 2012 - 16:28   quote  deeplink  
tja net de uitslag gezien,conclusie goed gevochten jongens ,beide beentjes op de grond .En verder 3 en 4 is haalbaar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het gemengde gevoel van piet de paler









0.0078170