BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax Amsterdam (26 februari 2012 - 12:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 25 februari 2012 - 13:13   quote  deeplink  
ajax_logo.jpg sponsor_Excelsior_logo.png

Aanstaande zondag 26 februari spelen wij uit tegen Excelsior en het verleden verteld ons dat we het daar niet altijd even makkelijk hebben.

De historie:

2010-2011 Competitie Excelsior - Ajax 2-2
2007-2008 Competitie Excelsior - Ajax 2-1

-----

Dit zijn de laatste 2 wedstrijden uit tegen de ploeg uit Rotterdam en het is aan ons de taak om dit te veranderen.
Donderdag is er vertrouwen getankt in de uitwedstrijd tegen Manchester United en we moeten op die weg voortborduren als we willen winnen.

Selectie Ajax:

Kenneth Vermeer
Jasper Cillessen
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Vurnon Anita
Miralem Sulejmani
Christian Eriksen
Siem de Jong
Lorenzo Ebecilio
André Ooijer
Theo Janssen
Daley Blind
Nicolás Lodeiro
Dmitry Bulykin
Aras Özbiliz
Ismaïl Aissati
Ricardo van Rhijn
Dico Koppers

------

Vermoedelijke opstelling: (in mijn ogen)

Vermeer, van Rhijn, Vertonghen, Alderweireld, Koppers, Anita, Eriksen, de Jong, Sulejmani, Özbiliz, Bulykin

Mijn voorspelling: 0-3

Aan Alibabba de taak om ons nog meer te vertellen !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 februari 2012 door Grasmaaier --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 25 februari 2012 - 13:17   quote  deeplink  
1-2..

Tip: Misschien handig om datum en tijd bij je topictitel te zetten..
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 25 februari 2012 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 13:17 schreef Hasjkoph het volgende:
1-2..

Tip: Misschien handig om datum en tijd bij je topictitel te zetten..
danku (:
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 25 februari 2012 - 13:19   quote  deeplink  
Eerste tegenvaller is voor mij al bekend.. Theo Janssen zit bij de selectie
baco74
 baco74 - zaterdag 25 februari 2012 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 13:19 schreef Grasmaaier het volgende:
Eerste tegenvaller is voor mij al bekend.. Theo Janssen zit bij de selectie
Ach misschien speelt ie de sterren van de hemel zondag,wie weet.
Ozbilic kon ook door de stront zakken en wordt na ManU al weer aardig opgehemeld, zo zijn er nog een paar voorbeelden te noemen.
Voetbal is a bitch........ik weet wel dat elke speler bij Ajax bijzondergoed kan voetballen,
men laat het alleen zo weing zien. Ieder moment kan een keerpunt zijn, laat het dit weekend wezen.
Dan wordt het vast en zeker 1-4.........das toevallig.......laat ik die score nou net ingevuld hebben :)
biba1970
 biba1970 - zaterdag 25 februari 2012 - 14:11   quote  deeplink  
ik geloof nog steeds in theo blijf erbij als je met suli lodeiro en ebecilio speelt heb je niet 1 man wat de diepte zoekt komen allemaal na de bal toe dan is en blijft het voor theo heel lastig te voetballen of praat ik nou onzin en daarbij winnen we zondag dik met of zonder theo
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 25 februari 2012 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 14:11 schreef biba1970 het volgende:
ik geloof nog steeds in theo blijf erbij als je met suli lodeiro en ebecilio speelt heb je niet 1 man wat de diepte zoekt komen allemaal na de bal toe dan is en blijft het voor theo heel lastig te voetballen of praat ik nou onzin en daarbij winnen we zondag dik met of zonder theo
We moeten met Buly in de spits spelen.. die schiet er weer 2 in zondag hoor
alibabba
 alibabba - zaterdag 25 februari 2012 - 15:43   quote  deeplink  
Afgelopen donderdag is gebleken dat een juiste voetbalfilosofie kan leiden tot iets moois. Het geleuter dat Ajax zich nooit meer kan meten met de Europese top, omdat het budget daartoe niet reikend is, kan naar de prullenbak. Bij Manchester deden dan een aantal toppers niet mee, zoals Leo Piessen effe moest benadrukken, maar hij vergat erbij te zeggen dat er bij Ajax ook 5 basisspelers niet bij waren. De voetbalvisie van AJAX, FRANK DE BOER en JOHAN CRUIJFF is de beste die er bestaat. Wanneer Ajax donderdag iets meer zelfvertrouwen en precisie had gehad, was Ferguson nog meer bewonderd over Ajax dan ie al was. Ook het gezever dat een onrust bij een club niets met een elftal doet, kan naar het rijk der fabelen verwezen worden. Ik weet 100% zeker dat als Cruijff de rechtszaak had verloren, dat Ajax een pak slaag had gekregen in Manchester en dat het merendeel had geroepen om het vertrek van Frank de Boer. Een beleid waar iedereen zich in kan vinden bij Ajax, brengt zoveel positivisme wat een Steven ten HaTe en Martin Schurkenboom nooit kunnen bevatten..

Het contrast tussen Old Trafford en Woudestein zal groot zijn morgenmiddag. Ajax moet nu tonen dat het echt kampioen wil worden en het moet Excelsior van begin af aan bij de keel pakken. Excelsior - AJAX voor de competitie stond tot dusverre 16x op het programma. 11x daarvan ging de overwinning naar ONS, 4x werd het gelijk en 1x bleven de volle punten in Rotterdam ( 2-1 op 23-12-2007 ). Het doelsaldo in die 16 potjes; 34 - 14.

Ajax werd een keer kampioen bij Excelsior. Deze kampioenswedstrijd werd overigens in de Kuip gespeeld wegens de supportersaantallen. De landstitel werd behaald na een moeizaam gelijkspel tegen het zwakke Excelsior toen. Na een 2-0 achterstand wist Ajax via treffers van Arnesen en Piet Wijnberg alsnog het broodnodige laatste puntje binnen te slepen. Broodnodig was het niet echt, want de enige concurrent AZ verloor zijn laatste wedstrijd bij NEC.

Oud-keeper Sjaak Storm was de doelman van Excelsior op 07-09-1982. Hij kon niet verhinderen dat Ajax met 0-3 van de Kralingers won door 2 goals van Vanenburg en 1 van Lerby.

Er zijn mensen die niet geloven dat alleen al de aanwezigheid van Cruijff bij een club als Ajax tot een cultuurschok kan leiden. Cruijff heeft zoveel charisma dat hetgeen wat hij wil al voor 80% werkt, puur omdat het Johan Cruijff is. Bij de wedstrijd Excelsior - Ajax op 07-09-1982 scoorden dus Vanenburg en Lerby. " Vaantje " en Lerby waren ook aanwezig in datzelfde seizoen toen Cruijff zijn 200e competitiegoal voor Ajax maakte op 12-12-1982 in de uitwedstrijd tegen Fortuna Sittard;

baco74
 baco74 - zaterdag 25 februari 2012 - 15:52   quote  deeplink  
say oeh,
say aah,
say Alipedia!!!

Klasse man....volkomen met je intro eens en een mooi stukkie geschiedenis met een clip van onze held.....ik heb er zin in.
Blijf bij me 1-4 voorspelling.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 25 februari 2012 - 15:57   quote  deeplink  
Wat een KUT-tijd!!!!
alibabba
 alibabba - zaterdag 25 februari 2012 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 15:52 schreef baco74 het volgende:
say oeh,
say aah,
say Alipedia!!!

Klasse man....volkomen met je intro eens en een mooi stukkie geschiedenis met een clip van onze held.....ik heb er zin in.
Blijf bij me 1-4 voorspelling.
Graag gedaan Baco!!! Voor de liefhebbers het volgende filmpje waarin de 1e wedstrijd van het seizoen 85'86 word samengevat, gespeeld op 18-08-1985 en de match op 17-12-2007. Geniet van mooie goals en als Excelsior scoort doe je even je ogen dicht....:)

Pietje
 Pietje - zaterdag 25 februari 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 15:43 schreef alibabba het volgende:
Afgelopen donderdag is gebleken dat een juiste voetbalfilosofie kan leiden tot iets moois. Het geleuter dat Ajax zich nooit meer kan meten met de Europese top, omdat het budget daartoe niet reikend is, kan naar de prullenbak. Bij Manchester deden dan een aantal toppers niet mee, zoals Leo Piessen effe moest benadrukken, maar hij vergat erbij te zeggen dat er bij Ajax ook 5 basisspelers niet bij waren. De voetbalvisie van AJAX, FRANK DE BOER en JOHAN CRUIJFF is de beste die er bestaat. Wanneer Ajax donderdag iets meer zelfvertrouwen en precisie had gehad, was Ferguson nog meer bewonderd over Ajax dan ie al was. Ook het gezever dat een onrust bij een club niets met een elftal doet, kan naar het rijk der fabelen verwezen worden. Ik weet 100% zeker dat als Cruijff de rechtszaak had verloren, dat Ajax een pak slaag had gekregen in Manchester en dat het merendeel had geroepen om het vertrek van Frank de Boer. Een beleid waar iedereen zich in kan vinden bij Ajax, brengt zoveel positivisme wat een Steven ten HaTe en Martin Schurkenboom nooit kunnen bevatten..

Het contrast tussen Old Trafford en Woudestein zal groot zijn morgenmiddag. Ajax moet nu tonen dat het echt kampioen wil worden en het moet Excelsior van begin af aan bij de keel pakken. Excelsior - AJAX voor de competitie stond tot dusverre 16x op het programma. 11x daarvan ging de overwinning naar ONS, 4x werd het gelijk en 1x bleven de volle punten in Rotterdam ( 2-1 op 23-12-2007 ). Het doelsaldo in die 16 potjes; 34 - 14.

Ajax werd een keer kampioen bij Excelsior. Deze kampioenswedstrijd werd overigens in de Kuip gespeeld wegens de supportersaantallen. De landstitel werd behaald na een moeizaam gelijkspel tegen het zwakke Excelsior toen. Na een 2-0 achterstand wist Ajax via treffers van Arnesen en Piet Wijnberg alsnog het broodnodige laatste puntje binnen te slepen. Broodnodig was het niet echt, want de enige concurrent AZ verloor zijn laatste wedstrijd bij NEC.

Oud-keeper Sjaak Storm was de doelman van Excelsior op 07-09-1982. Hij kon niet verhinderen dat Ajax met 0-3 van de Kralingers won door 2 goals van Vanenburg en 1 van Lerby.

Er zijn mensen die niet geloven dat alleen al de aanwezigheid van Cruijff bij een club als Ajax tot een cultuurschok kan leiden. Cruijff heeft zoveel charisma dat hetgeen wat hij wil al voor 80% werkt, puur omdat het Johan Cruijff is. Bij de wedstrijd Excelsior - Ajax op 07-09-1982 scoorden dus Vanenburg en Lerby. " Vaantje " en Lerby waren ook aanwezig in datzelfde seizoen toen Cruijff zijn 200e competitiegoal voor Ajax maakte op 12-12-1982 in de uitwedstrijd tegen Fortuna Sittard;

[ filmpje ]
En alweer een prachtige bijdrage van je, alibabba. Chapeau!
Normaliter moet Ajax van de nummer één na laatst simpel kunnen winnen. Maar ja, de praktijk leert ons, dat de Ajacieden bijna altijd moeite hebben zich op te laden tegen dit soort clubs. Daarnaast heeft Ajax zonder twijfel de wedstrijd van afgelopen donderdag tegen Manchester United nog in de benen zitten plus de teleurstelling van de Europese uitschakeling. Kortom, het zal mij niet echt verbazen, wanneer het morgenmiddag een moeilijke wedstrijd gaat worden. Tot slot valt het mij op dat Ajax alweer de "lunch-wedstrijd" om 12.30 uur moet spelen. Ook hier heeft de praktijk ons geleerd, dat Ajax niet bepaald de beste resultaten heeft behaald, wanneer het vroeg de wei in moe(s)t... Toch denk ik dat Ajax de drie punten naar Amsterdam gaat brengen: 1-4. Dat is meer hoop dan gevoel ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 25 februari 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 16:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Normaliter moet Ajax van de nummer één na laatst simpel kunnen winnen. Maar ja, de praktijk leert ons, dat de Ajacieden bijna altijd moeite hebben zich op te laden tegen dit soort clubs. Daarnaast heeft Ajax zonder twijfel de wedstrijd van afgelopen donderdag tegen Manchester United nog in de benen zitten plus de teleurstelling van de Europese uitschakeling. Kortom, het zal mij niet echt verbazen, wanneer het morgenmiddag een moeilijke wedstrijd gaat worden. Tot slot valt het mij op dat Ajax alweer de "lunch-wedstrijd" om 12.30 uur moet spelen. Ook hier heeft de praktijk ons geleerd, dat Ajax niet bepaald de beste resultaten heeft behaald, wanneer het vroeg de wei in moe(s)t... Toch denk ik dat Ajax de drie punten naar Amsterdam gaat brengen: 1-4. Dat is meer hoop dan gevoel ;-)
Tis gewoon een KUT-tijd!! ;-)
yngwie
 yngwie - zaterdag 25 februari 2012 - 17:07   quote  deeplink  
mooie stukjes Grasmaaier en Alibabba. Klasse jongens. Mijn voorspelling: als Ajax nog voor titel wilt gaan, telt alleen winst. 0-2
remco k
 remco k - zaterdag 25 februari 2012 - 17:10   quote  deeplink  
Ajax heeft het hier altijd moeilijk, zo ook afgelopen jaar al liepen er toen wel een aantal zeer goede voetballers rond..

Dat het KUT is om rond 1230 te spelen blijf ik raar vinden, de tegenstander gebeurt immers hetzelfde..

Zonder Theo zeg ik 1-4, met Theo zeg ik 2-1
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 25 februari 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 17:10 schreef remco k het volgende:
Ajax heeft het hier altijd moeilijk, zo ook afgelopen jaar al liepen er toen wel een aantal zeer goede voetballers rond..

Dat het KUT is om rond 1230 te spelen blijf ik raar vinden, de tegenstander gebeurt immers hetzelfde..

Zonder Theo zeg ik 1-4, met Theo zeg ik 2-1
Ik zeg ook niet dat het KUT is dat de spelers om 12.30 uur moeten voetballen. Vind het gewoon een KUT-tijd om een wedstrijd te kijken!! Voetbal op zondag hoort gewoon om 14.30 uur!!
ajacied
 ajacied - zaterdag 25 februari 2012 - 17:20   quote  deeplink  
1-4
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 februari 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 17:17 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het KUT is dat de spelers om 12.30 uur moeten voetballen. Vind het gewoon een KUT-tijd om een wedstrijd te kijken!! Voetbal op zondag hoort gewoon om 14.30 uur!!
Dat ben ik zeker met je eens, amsterdammer. En dat komt allemaal door de commercie. Een wedstrijd op vrijdagavond, een paar op zaterdagavond (op drie verschillende tijden), eentje op zondagmiddag om 12.30 uur, een paar om 14.30 uur en tot slot een om 16.30 uur. Ik verlang eveneens terug naar de tijd dat ALLE wedstrijden simpelweg op zondagmiddag om 14.30 uur begonnen. Maar ja, toen had je nog geen Eredivisie Live...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 25 februari 2012 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 17:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat ben ik zeker met je eens, amsterdammer. En dat komt allemaal door de commercie. Een wedstrijd op vrijdagavond, een paar op zaterdagavond (op drie verschillende tijden), eentje op zondagmiddag om 12.30 uur, een paar om 14.30 uur en tot slot een om 16.30 uur. Ik verlang eveneens terug naar de tijd dat ALLE wedstrijden simpelweg op zondagmiddag om 14.30 uur begonnen. Maar ja, toen had je nog geen Eredivisie Live...
Helemaal mee eens, maar die mening draag ik eigenlijk al vanaf het begin! Allerlei KUT-tijden worden er aan de wedstrijden gehangen!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 25 februari 2012 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 17:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Moeten ze gewoon meer kanalen voor Eredivisie Live maken voor dezelfde prijs..
nora
 nora - zaterdag 25 februari 2012 - 17:56   quote  deeplink  
Nou als ze de zelfde inzet tonen als tegen Manchester dan is excelsior geen probleem ,maar als we weer op 60% gaan spelen kunnen wij tegen elke club de pottenbak in gaan.Dus Ajacieden 100 % inzet dan pas kan je kampioen worden.

En geen Vermeer op doel maar Cilissen.En Bully in de spits.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 februari 2012 door nora --
remco k
 remco k - zaterdag 25 februari 2012 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 17:17 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dat het zo hoort ben ik met je eens, ik wil ook gewoon alle wedstrijden om 1430 zien spelen..

Maar je hoort alleen de Ajax spelers erover klagen en dan met name onze aanvoerder..

Nobody likes us we don't care was het toch..??

Gewoon een klacht erover indienen bij de KNVB maar wel je wedstrijden blijven winnen..

Als je er al in gaat met de instelling dat je er geen zin in hebt door de tijd van spelen dan ga je ook niet winnen..
remco k
 remco k - zaterdag 25 februari 2012 - 18:42   quote  deeplink  
Maar even wat anders mensen.

Wat gaat de Boer doen met het middenveld nu Janssen weer terug is..???

Laat hij et staan zoals het de afgelopen wedstrijden prima liep?? Of gaat hij zijn top aankoop weer opstellen??
alibabba
 alibabba - zaterdag 25 februari 2012 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 16:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat de teleurstelling van de uitschakeling wel mee valt Pietje...vooraf had Ajax er geen rekening mee gehouden dat het nog door zou gaan en die 1-2 geeft denk ik veel zelfvertrouwen...de wedstrijd nog in de benen en die half 1 is wel iets wat me zorgen baart, maar ik verwacht toch echt geen problemen morgen...
alibabba
 alibabba - zaterdag 25 februari 2012 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 18:42 schreef remco k het volgende:
Maar even wat anders mensen.

Wat gaat de Boer doen met het middenveld nu Janssen weer terug is..???

Laat hij et staan zoals het de afgelopen wedstrijden prima liep?? Of gaat hij zijn top aankoop weer opstellen??
Ik denk dat de Boer veel heeft nagedacht wat nu te doen met Janssen...ik denk dat ie 'm gewoon opstelt en ik zou het ook doen...tegen Excelsior kan Janssen wellicht mee in de goede flow van afgelopen donderdag en haakt ie aan...als het morgen met Janssen slecht gaat en er punten worden verspeeld, is het exit Janssen denk ik, maar ik zou hem nu nog zeker niet laten vallen..
sebas79
 sebas79 - zaterdag 25 februari 2012 - 20:03   quote  deeplink  
Zelfde elftal, dat hebben ze verdiend
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 25 februari 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 19:07 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik denk dat de Boer veel heeft nagedacht wat nu te doen met Janssen...ik denk dat ie 'm gewoon opstelt en ik zou het ook doen...tegen Excelsior kan Janssen wellicht mee in de goede flow van afgelopen donderdag en haakt ie aan...als het morgen met Janssen slecht gaat en er punten worden verspeeld, is het exit Janssen denk ik, maar ik zou hem nu nog zeker niet laten vallen..
EENS!
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2012 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 19:07 schreef alibabba het volgende:

[..]

Oke, maar dan moet een van de andere goed spelende middenvelders het veld ruimen??
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2012 - 11:39   quote  deeplink  
de opstelling:

Opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Vertonghen, Koppers, De Jong, Anita, Eriksen, Özbiliz, Lodeiro, Sulejmani.
Wissels: Cillessen, Ebecilio, Ooijer, Janssen, Blind, Bulykin, Aissati.
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2012 - 11:42   quote  deeplink  
ben wel blij dat het middenveld blijft staan, die vind ik het erg goed doen, ben ook heel gecharmeerd van Van Rhijn, die vind ik tot nog toe uitstekend, dico koppers zie ik ook de wedstrijd groeien, had alleen liever bulykin in de spits gezien, zou die nog niet helemaal fit zijn?
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2012 - 11:45   quote  deeplink  
remko, zei het vorige week al tegen jou, jou maatje ozbiliz wordt steeds beter! vond hem donderdag ook echt goed! ik hoop dat als boerrigter terug is hij samen met boerrigter speelt en sulejmani eruit laat.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 26 februari 2012 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 11:45 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
remko, zei het vorige week al tegen jou, jou maatje ozbiliz wordt steeds beter! vond hem donderdag ook echt goed! ik hoop dat als boerrigter terug is hij samen met boerrigter speelt en sulejmani eruit laat.
Sulejmani eruit, zou de wens van de gedachte wezen! ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 18:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat het zo hoort ben ik met je eens, ik wil ook gewoon alle wedstrijden om 1430 zien spelen..

Maar je hoort alleen de Ajax spelers erover klagen en dan met name onze aanvoerder..

Nobody likes us we don't care was het toch..??

Gewoon een klacht erover indienen bij de KNVB maar wel je wedstrijden blijven winnen..

Als je er al in gaat met de instelling dat je er geen zin in hebt door de tijd van spelen dan ga je ook niet winnen..
ik ben het eens dat de echte tijd 14.30 is! maar ze zetten die wedstrijden toch vervroegt om zo meer politie beschikbaar te stellen? een tijdstip waarop het vaak nog rustig is? zijn ook altijd risico wedstrijden die om half 1!
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2012 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 11:45 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Sulejmani eruit, zou de wens van de gedachte wezen! ;-)
ja weetje, dacht in de eerste seizoenshelft dat hij eindelijk die dragende speler ging worden, maar vanaf het moment dat hij tegen ADO uitgefloten werdt omdat hij weigerde mee te voetballen is het helemaal berg afwaarts gegaan met deze jongen.
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2012 - 11:51   quote  deeplink  
moet trouwens wel wennen zijn voor ajax zeg, eerst voor 67.000 man spelen en nu hopeln dat alle 3.000 zitplaatsen bezet zijn! pfoeh wat een verschil.
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2012 - 11:53   quote  deeplink  
Luis,

Ik had mijn hoop inderdaad op Sulejmani gevestigd, hij speelde een zeer goede eerste seizoenshelft tot aan December, ik was er volledig van overtuijgd dat hij de lijn eindelijk zou doortrekken, en dat gebeurde dus niet, nu werkt hij wel weer hard, maar loopt hij er ook best vaak ongeïnteresseerd bij, en denk ik inderdaad dat Ozbiliz de kans moet krijgen als Boerrigter weer terug is straks..
Daarmee schrijf ik Sulejmani helemaal niet af, maar had wel meer verwacht van hem na zijn goede start.
Hetzelfde geld trouwens voor Vermeer, ook daar had ik meer van verwacht en die brengt het ook nog niet..
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2012 - 11:55   quote  deeplink  
Ozbiliz begint trouwens inderdaad lekker te draaien, ik denk dat het nog met vallen en opstaan zal gaan, en als Excelcior zich vandaag gaat ingraven dan zullen de buitespelers het zoiezo lastiger gaan krijgen vandaag..

Ben vooral blij dat hetzelfde middenveld er weer staat, snap alleen inderdaad niet waarom Boulykin er nu niet instaat, waarschijnlijk dus toch nog niet helemaal fit
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2012 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 11:53 schreef remco k het volgende:
Luis,

Ik had mijn hoop inderdaad op Sulejmani gevestigd, hij speelde een zeer goede eerste seizoenshelft tot aan December, ik was er volledig van overtuijgd dat hij de lijn eindelijk zou doortrekken, en dat gebeurde dus niet, nu werkt hij wel weer hard, maar loopt hij er ook best vaak ongeïnteresseerd bij, en denk ik inderdaad dat Ozbiliz de kans moet krijgen als Boerrigter weer terug is straks..
Daarmee schrijf ik Sulejmani helemaal niet af, maar had wel meer verwacht van hem na zijn goede start.
Hetzelfde geld trouwens voor Vermeer, ook daar had ik meer van verwacht en die brengt het ook nog niet..
Ben hier helemaal mee eens, vermeer stond er altijd als hij moest invallen, het jaar dan van basten hem liet spelen voor stekelenburg werdt het ook de wedstrijd minder. maar misschien prikkelt het hem wel om als eerste keeper gepasseerd te worden door cilessen een paar wedstrijden te laten keepen he! vond vermeer van de week tegen united wel prima, goede spelhervattingen en hij was zeker, dat vond ik goed om te zien! sulejmani werkt hard, maar loopt er zoals jij zegt volledig ongeinterresseerd bij! erg jammer! maakt ook veel lompe acties, lijd balverlies op plekken waar het niet mag en zn egiosme maakt mijn ergenis compleet! Ik heb de laatste weken geroepen dat ik narsing wel wou zien komen en tadic niet perse hoefde omdat je anders hem of boerrigter op de bank moest zetten! ik krijg dat gevoel nu met narsing, als ozbiliz do doorgaat heb je geen vervanger voor sulejmani nodig man! dan zou ik alleen narsingh nog halen en sulejmani vertrekt!
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2012 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 11:55 schreef remco k het volgende:
Ozbiliz begint trouwens inderdaad lekker te draaien, ik denk dat het nog met vallen en opstaan zal gaan, en als Excelcior zich vandaag gaat ingraven dan zullen de buitespelers het zoiezo lastiger gaan krijgen vandaag..

Ben vooral blij dat hetzelfde middenveld er weer staat, snap alleen inderdaad niet waarom Boulykin er nu niet instaat, waarschijnlijk dus toch nog niet helemaal fit
Maargoed, de ontwikkeling van zon speler gaat ook met vallen en opstaan, daar wordt hij ook sterker van. is niet zoveel mis mee.

zo'n ploeg als excelsior noemt me oom altijd: ín de weg lopers! dat zinnetje is me altijd bij gebleven! voetballend hebben ze niks in te brengen, maar door eventuele onderschatting van ons en een flinke dosis opputunisme van hun kan je ver komen als excelsior zijnde!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2012 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2012 - 12:04   quote  deeplink  
maargoed, ik ga een boterhammetje eten, in de rust kom ik mijn oordel wel geven. succes ajacieden!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 26 februari 2012 - 12:29   quote  deeplink  
2ij0to3.jpg
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 26 februari 2012 - 12:40   quote  deeplink  
We moeten beter met de kansen omspringen man..
Robinho
 Robinho - zondag 26 februari 2012 - 12:43   quote  deeplink  
Ik denk dat het een moeilijk verhaal gaat worden voor Jansen. waarschijnlijk ook voor Enoh. Maar goed, je hebt meer dan 11 spelers nodig, zeker met het oog op blessures.
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 26 februari 2012 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 12:43 schreef Robinho het volgende:
Ik denk dat het een moeilijk verhaal gaat worden voor Jansen. waarschijnlijk ook voor Enoh. Maar goed, je hebt meer dan 11 spelers nodig, zeker met het oog op blessures.
Alleen maar goed.. misschien gaat ie dan beter voetballen
Robinho
 Robinho - zondag 26 februari 2012 - 12:47   quote  deeplink  
maar misschien nog meer eten..........
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 26 februari 2012 - 12:50   quote  deeplink  
mag ook.. je kunt niet afvallen als je niet genoeg eet
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 26 februari 2012 - 12:52   quote  deeplink  
Goooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 26 februari 2012 - 12:53   quote  deeplink  
Özbiliz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 26 februari 2012 - 12:53   quote  deeplink  
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 0-1
sebas79
 sebas79 - zondag 26 februari 2012 - 12:53   quote  deeplink  
Van Rhijn is echt een leuke speler ,mooie voorzet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax Amsterdam (26 februari 2012 - 12:30)

0.0062780