|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ă–zbiliz begint me steeds meer te overtuigen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Al vond ik die verdedigende actie van hem daarvoor een beetje dom!! Had zo maar de 1-0 kunnen zijn! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 12:54 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Al vond ik die verdedigende actie van hem daarvoor een beetje dom!! Had zo maar de 1-0 kunnen zijn! helemaal mee eens, maar ik vond de communicatie ook niet goed, want Vertonghen en Alderweireld melden ook niet dat er iemand in zn rug zit |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 12:54 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Al vond ik die verdedigende actie van hem daarvoor een beetje dom!! Had zo maar de 1-0 kunnen zijn! dat is waar , normaal vind ik hem juist niet zo gemakzuchtig |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Prima pot tot nu toe, alleen wat een ontzettend traag kloteveld zeg, zo kan je nooit hoog tempo spelen. Wel mooi dat ik Mickey weer wat actiever zie. Loopt zelfs verdedigend goed mee elke keer. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
ja hoor, dit is dus echt dom. Laat die man daar nou gewoon lopen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
daar gaan we weer lekker hoor:S |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 12:55 schreef ktotheb het volgende:Prima pot tot nu toe, alleen wat een ontzettend traag kloteveld zeg, zo kan je nooit hoog tempo spelen. Wel mooi dat ik Mickey weer wat actiever zie. Loopt zelfs verdedigend goed mee elke keer. die heeft wel een paar trappen onder zn kont gehad hoor |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
VERMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Die had ie blijkbaar nodig, maar heeft wel geholpen zo te zien. Misschien dat hij toch veel met pijn heeft gespeeld, je ziet gewoon dat hij meer energie in de wedstrijd steekt |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
KENNETH VERMEER!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
KENNETH VERMEEEER IS DE HELD VAN AMSTERDAM |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Goeie redding maar was ook waardeloos ingeschoten gelukkig |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
had al zon voorgevoel dat hij ons zou redden |
|
|
|
|
skipabeat
|
|
|
en nu is meer weer een held
vermeer///held |
|
|
|
|
skipabeat
|
|
|
zo grappig he eerst is het sukkel die niks kan en nu is het weer een held! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: zo grappig he jij bent nog nooit een held geweest ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2012 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Penalty was een beetje ongelukkig . Je ziet vincken een stap naar rechts maken en inhouden waardoor hij hem ondersteboven loopt. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
we laten ze veel te veel komen.. het moet sneller druk zetten en die bal moet eerder van ons zijn |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik roep nergens dat hij een held is! Enkel dat de redding lekker is! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 13:01 schreef swennos het volgende:Penalty was een beetje ongelukkig . Je ziet vincken een stap naar rechts maken en inhouden waardoor hij hem ondersteboven loopt. klopt, maar dat is ook wel slim.. nu weet van Rhijn dat hij sneller moet reageren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2012 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
zo dom van Eriksen.. geef die bal eerder of ros hem achter de keeper |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Ja inderdaad hij reageerde teveel op de man aan de zijlijn terwijl hij de ruimte had moeten kiezen . Maarja hij moet nog veel leren. Wel een prachtige voorzet |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Koppers is wel echt traag hoor |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: slimmigheid heet zoiets, hij moet zijn lichaam daar bij de zijlijn erin zetten... dan komt hij er niet eens snel langs |
|
|
|
|
skipabeat
|
|
|
quote: hoef ik ook niet te zijn, maar wil ook niet zoals jou zijn born losser.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2012 door skipabeat -- |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Dat blijft in mijn ogen toch het mankement van die jongen, altijd lopen met de bal, moet af en toe gewoon wat sneller en simpeler gaan spelen. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 13:08 schreef ktotheb het volgende:[..] Dat blijft in mijn ogen toch het mankement van die jongen, altijd lopen met de bal, moet af en toe gewoon wat sneller en simpeler gaan spelen. en soms geeft hij hem juist te vroeg.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
zo grappig , je hoort de hele tijd 1 (excelsior) supporter schreeuwen |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: klopt hahaha en voor de rest totaal geen sfeer in dat stadion |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
kom je weer goed weg je had hem kunnen geven daar |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Pffffffffffff had zo maar een strafschop kunnen zijn! Maar tis weer matig wat Ajax laat zien! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Die commentator ook zeggen dat Vermeer ermee weg komt. Waarmee? Hij mag toch uitkomen of niet |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Ben blij als het 0-2 wordt , kan ik wat rustiger kijken |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
dan kun je hem altijd geven.. Janga word niet geraakt en hij vliegt als een dood paard naar de grond.. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Koppers speelt als een drol |
|
|
|