|
|
amsterdammer113
|
|
|
Goooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllll!!!!!!!! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
winst in de pocket.. weer Siem de Jong die goed speelt als middenvelder |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
lekkere goal zo ff voor rust |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLAAAAAASOOO
Gol de Siem de Jong |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: hahah idd , volgens mij zit hij naast die microfoon |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Tering meneer Eriksen krijgt een corner hoog voor het doel, eindelijk een keer 0-2 lekker Siem . |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: was bij Ajax - Twente ook.. hoorde je de eerste 30 seconden zon gozer schreeuwen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 12:55 schreef ktotheb het volgende:Prima pot tot nu toe, alleen wat een ontzettend traag kloteveld zeg, zo kan je nooit hoog tempo spelen. Wel mooi dat ik Mickey weer wat actiever zie. Loopt zelfs verdedigend goed mee elke keer. Dat deed ie zoiezo altijd wel, alleen aanvallend was het dramatisch, vind het ook vandaag van zijn kant weer erg pover. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 13:19 schreef Guyt het volgende:Tering meneer Eriksen krijgt een corner hoog voor het doel, eindelijk een keer 0-2 lekker Siem . hahahaha ja ik schrok ook al |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ozbiliz, Vermeer, Alderweireld en de Jong spelen in mijn ogen een voldoende, verder iedereen ver onder de maat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
van Rijn Eriksen, Lodeiro Koppers en Vertonghen wel echt heel slecht.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Vertonghen vind ik redelijk, maar niet slecht |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Idd vind Jan ook niet slecht.Maar wanneer laat Lodeiro het eens zien.Ik vind het helemaal niks. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: loopt veel verkeerd, veel te langzaam in z'n passing.. Hij is wel de aanvoerder he, die bepaalt veel in het veld, en men moet zich aan hem optrekken.. Hij brengt et weinig en zeikt te veel op z'n mede spelers de laatste wedstrijden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 13:25 schreef Guyt het volgende:[..] Idd vind Jan ook niet slecht.Maar wanneer laat Lodeiro het eens zien.Ik vind het helemaal niks. Hij is geen spits, vind ook dat de Boer nu Erikssen eraf moet/kan halen, Lodeiro op die plek en Boulykin in de punt...
Denk dat Erikssen wat vermoeid is, zo krijgt hij wat rust, en met Boulykin in de punt heb je iets meer bal vastheid |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou, tot de 0-1 hadden we controle, maar was het niet super. daarna kwam de opputunisme van excelsior naar boven en begon ajax ontoegelijk laconiek te voetballen, eerst een domme penalty weggegeven en daarna had hij weer op de stip gemoeten, dan was het waarschijnlijk nog rood voor vermeer geweest ook! gelukkig maken we op slag van rust de 0-2 en moet deze zege toch wel veilig te stellen zijn!
Ik vind wederom aras ozbiliz heel aardig spelen,erger me alleen kapot aan zowel eriksen als sulejmani, en ook is te zien dat lodeiro geen spits is! volgens mij is het wel zo als koppers diep gaat dat anita zijn positie moet invullen achterin, als dat zo is voert hij dat slecht uit want maatsen komnt constant door op rechts! Wat mij betreft sulejmani en lodeiro eruit en serrero en bulykin erin! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 13:27 schreef remco k het volgende:[..] loopt veel verkeerd, veel te langzaam in z'n passing.. Hij is wel de aanvoerder he, die bepaalt veel in het veld, en men moet zich aan hem optrekken.. Hij brengt et weinig en zeikt te veel op z'n mede spelers de laatste wedstrijden. Ah joh met zo een zware wedstrijd in je poten...0-2 voor....eriksen oogt ook vermoeid....maar dont worry...about a thing... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Al met al, denk ik, dat we met de ruststand niet erg ontevreden moeten zijn. Het had volgens mij voor hetzelfde geld 2-2 kunnen staan... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 13:28 schreef remco k het volgende:[..] Hij is geen spits, vind ook dat de Boer nu Erikssen eraf moet/kan halen, Lodeiro op die plek en Boulykin in de punt... Denk dat Erikssen wat vermoeid is, zo krijgt hij wat rust, en met Boulykin in de punt heb je iets meer bal vastheid dat kan ook! maar wat is sulejmani toch weer ongeinteresserd bezig zeg |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 13:28 schreef remco k het volgende:[..] Hij is geen spits, vind ook dat de Boer nu Erikssen eraf moet/kan halen, Lodeiro op die plek en Boulykin in de punt... Denk dat Erikssen wat vermoeid is, zo krijgt hij wat rust, en met Boulykin in de punt heb je iets meer bal vastheid Denk dat het (ongeveer) zo ook wel gaat gebeuren! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Denk dat Janssen voor Eriksen komt.. en Bulykin voor Lodeiro |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
we moeten nu echt gaan voetballen anders krijgen we de 1-2 om de oren.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Krijgt ook gewoon goed betaald hoor.... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
wel hard, maar niet goed geschoten |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
wat een knal van Aras! op de lat |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Pfffffffffffffffffffff ze lopen echt te kloten bij Ajax!!! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
kon niet goed blijven gaan... |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
het is weer een grote aanfluiting in de 2e helft nu moet je nog oppassen ook voor een gelijkspel |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
ja jongens zat eraan te komen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
als BUlykin er niet snel in komt dan zet ik m uit |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ja Bully is nu dus echt hard nodig. Iemand die de bal voorin kan vasthouden |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Wat een onrustige zooi ineens! Excelsior voetbalt nu op bezieling en Ajax lijkt het allemaal wel best te vinden! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Nou jongens ik zet hem uit.. Ebecilio komt erin |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
klik! ik ben weg!
Film kijken is net zo leuk! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Debecilio, waarom dat nou weer, nu is er helemaal geen spits meer. Waarom moet toch altijd bij elke wissel het hele elftal weer overhoop gegooid worden? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 13:55 schreef ktotheb het volgende:Debecilio, waarom dat nou weer, nu is er helemaal geen spits meer. Waarom moet toch altijd bij elke wissel het hele elftal weer overhoop gegooid worden? Ebecilio als spits.. doet hij vaak bij Jong Ajax |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Die laatste lijn van Ajax komt ook niet vh eigen doel af, veels te veel ruimte om te voetballen |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Ok, dan hoeven er in ieder geval niet weer 8 spelers op andere posities te gaan lopen. Ben alleen geen fan van hem |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 13:58 schreef ktotheb het volgende:[..] Ok, dan hoeven er in ieder geval niet weer 8 spelers op andere posities te gaan lopen. Ben alleen geen fan van hem nee ik ook niet, de wedstrijd mag snel af zijn |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ajax had juist vandaag kunnen werken aan het doelsaldo... Tegen nummer laatst... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Tjonge, tjonge, de 2-2 komt ook nog wel. Pfff Wat slecht. Hret doet pijn aan mijn ogen! |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
hij valt in de 90e minuut |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Lekker nog15 minuten billenknijpen tegen Excelsior. Wat een slappe instelling met sulejmani als dieptepunt. Heb je werkelijks niks aan, krijgt echt een 3 voor deze pot. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
BULLY BULLY BULLY de Boer zit te slapen |
|
|
|