|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 14:22 schreef remco k het volgende:Waardeloze wedstrijd, de wissel van Ooijer was goed van de Boer en ook nog eens nodig om de wedstrijd over de streep te trekken wat echt heel triest is. Vermeer vandaag voor mij de absolute topper en hij pakt hier gewoon 3 punten voor Ajax. Ozbili goed, de Jong goed, verder alles dramatisch slecht.. Eens! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Dat komt omdat hij nu op zijn stek speelt achter de voorhoede en ook tegen nummer laatst Heer Ktotleb.Maar als je niet eens onze topscoorder inbrengt tegen de nummer laatst van de Eredivisie dan ben je een schijtbak. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wat een vreselijke wedstrijd zeg, we mogen in de handjes klappen dat we hier geen punten gemorst hebben! ik vond dat excelsior de 2-2 nog verdiende ook! kan niet anders zeggen. de wissel van ooijer vond ik wel goed eigenlijk, het is schaamte, maar ajax stond onder druk en konden geen bal vashouden, heb je overigens al de kolere geergerd aan die minuten die ebecilio maakte, vooral dat hij met sulejmani alleen kan doorlopen! het was bagger, ben slechts blij met de puntjes, dat is alles. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
heb het al wel gezien bij PSV - Feyenoord .. dit wordt 10-0 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
leuke wedstrijd psv - feyenoord |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahahaha, dat gebeurd niet. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
weer maakt die blonde homo een overtreding voordat hij scoort.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
serieus.. wat een uitspraak van Frank de Boer .. ''tevreden met de uitslag en het vertoonde spel'' |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 15:20 schreef Grasmaaier het volgende:serieus.. wat een uitspraak van Frank de Boer .. ''tevreden met de uitslag en het vertoonde spel'' Pfff .. het was een afgang |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
hahaha de boer tevreden, en tegen manchester was die ontevreden, man die heeft gister avond echt verkeerd geneukt volgens mij! tering wat een uitspraak |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
mooie wedstrijd die van psv zeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
trouwens wat een speler die luuk de jong! zit ook een beetje te schakelen met arsenal - tottenham, dat is ook een wedstrijd zeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 14:26 schreef Luis_suarez_19 het volgende:wat een vreselijke wedstrijd zeg, we mogen in de handjes klappen dat we hier geen punten gemorst hebben! ik vond dat excelsior de 2-2 nog verdiende ook! kan niet anders zeggen. de wissel van ooijer vond ik wel goed eigenlijk, het is schaamte, maar ajax stond onder druk en konden geen bal vashouden, heb je overigens al de kolere geergerd aan die minuten die ebecilio maakte, vooral dat hij met sulejmani alleen kan doorlopen! het was bagger, ben slechts blij met de puntjes, dat is alles. Je weet het he, als je de slechte wedstrijden ook gaat winnen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 15:26 schreef Luis_suarez_19 het volgende:trouwens wat een speler die luuk de jong! zit ook een beetje te schakelen met arsenal - tottenham, dat is ook een wedstrijd zeg Mooie goal van van Persie daar... |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 15:26 schreef Luis_suarez_19 het volgende:trouwens wat een speler die luuk de jong! zit ook een beetje te schakelen met arsenal - tottenham, dat is ook een wedstrijd zeg Als ie zo doorgaat is ie niet lang meer bij twente |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: klopt helemaal, uiteindelijk telt alleen het resultaat, vond het alleen vreselijk om naar te kijken, jij als kenner ook wel neem ik aan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: inderdaad, en in oranje lukt het niet!
zou het niks zijn om met een voorhoede van persie- huntelaar en robben te spelen?? van persie heeft toch voorheen ook veel op links gespeeld?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: die is het einde van het seizoen weg, hij is echt goed, ontwikkeld zich goed en snel, kan alles! is beslissend, zou lachen zijn als hij bij ons in de spits speelt met siem erachter, krijg je zon pantelic/ siem de jong duo! helaas is hij never haalbaar, die gaat 20 miljoen kosten, dat hebben we niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Mooi Mertens geblesseerd.. hopen dat hij er lang uit is zodat hij niet meedoet tegen ons |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 15:58 schreef Grasmaaier het volgende:Mooi Mertens geblesseerd.. hopen dat hij er lang uit is zodat hij niet meedoet tegen ons Dat geluk hebbie niet hoor |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
2-2 bij psv hahaha affluiten !!!!! |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Die verdediging van psv is bijna net zo slecht als die van ajax |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Als twente nou ook punten morst en psv en feyenoord blijft zo....dan is het weekend wel mooi |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Wat een blunder van feyenoord |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
geweldige wedstrijd, arsenal ook trouwens! foutenfestijn in eindhoven bij de clubs achterin, psv terrechte winnaar |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Inderdaad een geweldige wedstrijd en wat een gigant/blunder van die Feyenoord verdediger komen die kut boeren weer met mazzel aan hun 3 punten,gelijkspel had de verhouding geweest. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 14:24 schreef nora het volgende:[..] Dat komt omdat hij nu op zijn stek speelt achter de voorhoede en ook tegen nummer laatst Heer Ktotleb.Maar als je niet eens onze topscoorder inbrengt tegen de nummer laatst van de Eredivisie dan ben je een schijtbak. Onze topscorer is Sulejmani die een hele wedstrijd heeft gespeeld. Jou kennende bedoel je echter Bulykin. Die is nog gebelesseert en kan maximaal 20 minuten spelen. Tenzij jij hem voor de rest van het seizoen natuurlijk naar de kloten wil hebben.
Ajax stond voor en dus spaart de Boer Bulykin. Lijkt me, gezien alle blessures vrij slim op dit moment.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 15:36 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] klopt helemaal, uiteindelijk telt alleen het resultaat, vond het alleen vreselijk om naar te kijken, jij als kenner ook wel neem ik aan? Ik vond het bedroevend om naar te kijken, aan de andere kant is dit de eerste winst van Ajax bij een half 1 wedstrijd, en doen we gewoon weer mee om de titel. Wel heel erg zonde dat PSV en Twente beiden hebben gewonnen.. |
|
|
|