BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Weer blunder Mulder, = Wegwezen nou!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2012 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 18:20 schreef craven het volgende:

[..]

Fouten festival man
Helaas eens d:-(
sevillana
 sevillana - zondag 26 februari 2012 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 18:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Helaas eens d:-(
+1
Henny
 Henny - zondag 26 februari 2012 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 17:57 schreef Els het volgende:

[..]

+ 1
Qua niveau kan dit forum trouwens zo mee met een doorsnee PSV vak.
Sorry Els, er zijn grenzen. Hoe laag het niveau hier soms ook is, ZO laag zal het niveau hier nooit zijn.
Henny
 Henny - zondag 26 februari 2012 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 18:08 schreef sevillana het volgende:

[..]

oneens, . . vond hem helemaal niet zo slecht "in de toppers"
Dat klopt wel Sevi, maar wat is blijven hangen bij heel veel mensen, inclusief moi, zijn die 2 belachelijke wedstrijden, de zogenaamde bekerfinale tegen de snaveltjes. In beide wedstrijden maakt hij heel vroeg in de wedstrijd een cruciale fout. In de laatste klassieker keepte hij geweldig, maar dan blijft toch die ene fout bij de 3-2 hangen. Is voor beide standpunten iets te zeggen. Hij keept de laatste tijd zeer behoorlijk tot goed.

Nu inderdaad ook maar eens over ophouden en hem onvoorwaardelijk steunen.

MULDER/HELD
Henny
 Henny - zondag 26 februari 2012 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 18:18 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Zullen we dit topic wijzigen in CABRAL WEGWEZEN???Die was pas echt slecht bezig. En dat is, als hij er in komt, iedere keer hetzelfde. Ik vind hem, als je toch dat woord wilt gebruiken: FEIJENOORD ONWAARDIG. En die jongen heeft ook nog eens een enorme dunk van zichzelf.
Cisse had het in dit systeem ook veel beter gedaan dan Cabral. Niet alleen Guidetti werd gemist.
Omekees
 Omekees - zondag 26 februari 2012 - 18:44   quote  deeplink  
Ik snap niet dat mensen nog op dit topic blijven reageren. Al dat gezeik over mulder slaat nergens op
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2012 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 18:43 schreef Henny het volgende:

[..]

Dat klopt wel Sevi, maar wat is blijven hangen bij heel veel mensen, inclusief moi, zijn die 2 belachelijke wedstrijden, de zogenaamde bekerfinale tegen de snaveltjes. In beide wedstrijden maakt hij heel vroeg in de wedstrijd een cruciale fout. In de laatste klassieker keepte hij geweldig, maar dan blijft toch die ene fout bij de 3-2 hangen. Is voor beide standpunten iets te zeggen. Hij keept de laatste tijd zeer behoorlijk tot goed.

Nu inderdaad ook maar eens over ophouden en hem onvoorwaardelijk steunen.

MULDER/HELD
Henny///held
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 26 februari 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 18:39 schreef Henny het volgende:

[..]

Sorry Els, er zijn grenzen. Hoe laag het niveau hier soms ook is, ZO laag zal het niveau hier nooit zijn.
Dan let je niet goed op Henny. Minstens zo laag is het niveau dan.
Henny
 Henny - zondag 26 februari 2012 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 18:44 schreef Omekees het volgende:
Ik snap niet dat mensen nog op dit topic blijven reageren. Al dat gezeik over mulder slaat nergens op
Pietje had wel gelijk. We zitten vol emotie, over een onnodige nederlaag, maar ook vol trots over de strijdwijze, de weerbaarheid, de manier waarop we terugkwamen in de wedstrijd en uiteindelijk de grote teleurstelling, want de 2-3 was VEEEEEEEEEEEEEEEEL logischer dan de 3-2.

De 1 reageert het hier op af, de ander daarop, de 3e op de keeper en de 4e op de aanvallers van de keeper.

Moet toch kunnen, daarvoor zitten we toch op een forum?
Henny
 Henny - zondag 26 februari 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 18:45 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dan let je niet goed op Henny. Minstens zo laag is het niveau dan.
Heb ook veel gemist, ben anderhalf uur weggeweest. Is het echt Pisvee achtig laag geweest?
Omekees
 Omekees - zondag 26 februari 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 18:48 schreef Henny het volgende:

[..]

Pietje had wel gelijk. We zitten vol emotie, over een onnodige nederlaag, maar ook vol trots over de strijdwijze, de weerbaarheid, de manier waarop we terugkwamen in de wedstrijd en uiteindelijk de grote teleurstelling, want de 2-3 was VEEEEEEEEEEEEEEEEL logischer dan de 3-2.

De 1 reageert het hier op af, de ander daarop, de 3e op de keeper en de 4e op de aanvallers van de keeper.

Moet toch kunnen, daarvoor zitten we toch op een forum?
Ik wordt er moe van dat er nu weer wordt gezeken op Mulder. Die jongen keept de laatste tijd hartstikke goed en maakt grote stappen. En dan zijn er nog een paar negatievelingen (om het zo maar te zeggen) hier, die maar lopen klagen dat Mulder er niks van bakt en zoveel blunders maakt en dat er een vervanger moet komen. De enige naam die ik hier hoor is Velthuizen,of hij nou beter dan mulder is.. alleen heeft ie wel ff zn contract verlengd. Op dit moment zijn er geen betere haalbare keepers voor feyenoord en ik zie er ook helemaal geen noodzaak in om een nieuwe keeper te regelen.
Mulder blijf zo doorgaan!!
Mulder///held
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 21:20 schreef Omekees het volgende:

[..]

Ik wordt er moe van dat er nu weer wordt gezeken op Mulder. Die jongen keept de laatste tijd hartstikke goed en maakt grote stappen. En dan zijn er nog een paar negatievelingen (om het zo maar te zeggen) hier, die maar lopen klagen dat Mulder er niks van bakt en zoveel blunders maakt en dat er een vervanger moet komen. De enige naam die ik hier hoor is Velthuizen,of hij nou beter dan mulder is.. alleen heeft ie wel ff zn contract verlengd. Op dit moment zijn er geen betere haalbare keepers voor feyenoord en ik zie er ook helemaal geen noodzaak in om een nieuwe keeper te regelen.
Mulder blijf zo doorgaan!!
Mulder///held
Goede post Omekees, heb hier niks aan toe te voegen en sluit me hier volledig bij aan
bjorn
 bjorn - zondag 26 februari 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 21:20 schreef Omekees het volgende:

[..]

Ik wordt er moe van dat er nu weer wordt gezeken op Mulder. Die jongen keept de laatste tijd hartstikke goed en maakt grote stappen. En dan zijn er nog een paar negatievelingen (om het zo maar te zeggen) hier, die maar lopen klagen dat Mulder er niks van bakt en zoveel blunders maakt en dat er een vervanger moet komen. De enige naam die ik hier hoor is Velthuizen,of hij nou beter dan mulder is.. alleen heeft ie wel ff zn contract verlengd. Op dit moment zijn er geen betere haalbare keepers voor feyenoord en ik zie er ook helemaal geen noodzaak in om een nieuwe keeper te regelen.
Mulder blijf zo doorgaan!!
Mulder///held
Ook mee eens al hoop ik dat ie volgend seizoen wat minder de fout in gaat, want hij maakt er natuurlijk nog zat al was het de laatste tijd een stuk minder. Mulder komt er wel.

Mulder//held
michaelvld
 michaelvld - zondag 26 februari 2012 - 21:55   quote  deeplink  
ik vond mulder wel goed vandaag. hij komt af en toe met reflexen dat ik bij mezelf denk is dat mulder haha. jammer van de 3-2 maar daar kon mulder niet veel aan doen. hij grabbelde wel maar als hij die bal had willen pakken had indi gewoon eerder opzij moeten stappen
michaelvld
 michaelvld - zondag 26 februari 2012 - 21:57   quote  deeplink  
oh ja als vlaar vandaag gewoon met toivonen was meegelopen had die niet kunnen scoren en was mulder van de held geweest door een paar keer goed te redden
RobinHood010
 RobinHood010 - zondag 26 februari 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 21:57 schreef michaelvld het volgende:
oh ja als vlaar vandaag gewoon met toivonen was meegelopen had die niet kunnen scoren en was mulder van de held geweest door een paar keer goed te redden
ja hij bleef opzichtelijk staan ...
michaelvld
 michaelvld - zondag 26 februari 2012 - 22:03   quote  deeplink  
ja vlaar heeft zichzelf in de val laten lokken
tomson
 tomson - zondag 26 februari 2012 - 22:09   quote  deeplink  
En toch vindt ik het een kuttitel van dit topic. Schijtbeu dat geschop tegen Mulder.
michaelvld
 michaelvld - zondag 26 februari 2012 - 22:13   quote  deeplink  
is ook zo, ik ben trots op mulder, 1 van de beste van de eredivisie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2012 door michaelvld --
tomson
 tomson - zondag 26 februari 2012 - 22:14   quote  deeplink  
Van de Nederlanders zowiezo...
RobinHood010
 RobinHood010 - zondag 26 februari 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 22:09 schreef tomson het volgende:
En toch vindt ik het een kuttitel van dit topic. Schijtbeu dat geschop tegen Mulder.
+1
Alleen als het zo zou zijn heb ik er geen probleem mee...
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zondag 26 februari 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 16:27 schreef feyezuid het volgende:
Ongelooflijk, die gast wil elke wedstrijd een negatieve hoofdrol hebben., Wat een lul.
media_xl_676675.jpg

media_xl_676675.jpg
stray
 stray - maandag 27 februari 2012 - 09:14   quote  deeplink  
Hoog neuzen gehalte hier lekker je eigen
Keeper Afbranden triest hoor
Mulder////////////////held
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 februari 2012 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 09:14 schreef stray het volgende:
Hoog neuzen gehalte hier lekker je eigen
Keeper Afbranden triest hoor
Mulder////////////////held
eens.
craven
 craven - maandag 27 februari 2012 - 09:30   quote  deeplink  
Afbranden of kritisch zijn... ma dag na de wedstrijd trots op feyenoord
RobinHood010
 RobinHood010 - maandag 27 februari 2012 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 09:30 schreef craven het volgende:
Afbranden of kritisch zijn... ma dag na de wedstrijd trots op feyenoord
Geen probleem ,heb ik ook heel vaak...
sevillana
 sevillana - maandag 27 februari 2012 - 10:45   quote  deeplink  
dit topic kan nu, wat mij betreft, wel op S L O T
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 februari 2012 - 10:48   quote  deeplink  
Maak er een café van, dan zijn de mods er snel bij :)
craven
 craven - maandag 27 februari 2012 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 10:48 schreef Bosifyable het volgende:
Maak er een café van, dan zijn de mods er snel bij :)
Revolutionair idee!
Henny
 Henny - maandag 27 februari 2012 - 11:00   quote  deeplink  
Mulder fout bij 3-2???? Studio Ajax?????? Gisteren duidelijk bij Studio Ajax kunnen zien: overtreding Matavz op BMI (duwen), Bruno reageert verkeerd vanwege die duw, Mulder kansloos. Dus Fout arbitrage en van niemand anders! Trots op Feyenoord, trots op Mulder, zelfs een beetje trots op Waterneus en die neuzen bij Studio Ajax die hun fout toegaven en Feyenoord de waardering gaven die het zo verdient. Ondanks de nederlaag een prima zondag!
klaasoe
 klaasoe - maandag 27 februari 2012 - 11:20   quote  deeplink  
Wat nou mulders fout, als die martins indi hem gewoon goed had geraakt had er niks aan de hand geweest. ze doen dit met hele team. en wees trost dat het dit keer geen 10-0 is geworden
scarface1979
 scarface1979 - maandag 27 februari 2012 - 11:25   quote  deeplink  
Dat schopt van Mertens was lastig door de snelheid en de wijziging vd baan vh schot. Dat zie je duidelijk. Van zon afstand pakt hij normaal gesproken die bal.
En wat betreft de situatie met Indi: Indi is een wilde verdediger en wilde de bal weer eens wild wegwerken, maar had van de bal af moeten blijven.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 februari 2012 - 11:28   quote  deeplink  
Lees nou eens wat Henny aangeeft, en al eerder is aangegeven; Indi had de bal weg kunnen schieten, alleen door de duw in zijn rug van Matavz wordt hij daarin belemmerd.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 27 februari 2012 - 11:41   quote  deeplink  
Ik brand Mulder niet af, maar in eerste instantie vind ik het Mulder z`n fout.
Komt als een flapdrol uit zijn doel!
Dat daarna BMI mist maait.....tja

Mulder///BMI////Helden!
King - 010
 King - 010 - maandag 27 februari 2012 - 11:50   quote  deeplink  
Wordt een beetje ziek van dat gezanik van mensen die naar een heel andere wedstrijd kijken.
Ten eerste: Mulder is al sinds de winterstop zeer goed bezig en houdt Feyenoord goed op de been. Gisteren weer heel veel mooie reddingen verricht.
Ten tweede: De schuld ligt bij Matavz. Check de herhaling en dan zie je dat BMI een duw in zijn rug krijgt en daardoor de bal net voor de handen van Mulder wegtikt.

Een gelijkspel was een verdiende uitslag en gegarandeerd dat alle 020-media (NOS, etc.) ervoor zullen zorgen dat een simpel duw- en trekwerk een schorsing gaat opleveren voor Fernandez terwijl dat geen kopstoot was.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 27 februari 2012 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 11:50 schreef King - 010 het volgende:
Wordt een beetje ziek van dat gezanik van mensen die naar een heel andere wedstrijd kijken.
Ten eerste: Mulder is al sinds de winterstop zeer goed bezig en houdt Feyenoord goed op de been. Gisteren weer heel veel mooie reddingen verricht.
Ten tweede: De schuld ligt bij Matavz. Check de herhaling en dan zie je dat BMI een duw in zijn rug krijgt en daardoor de bal net voor de handen van Mulder wegtikt.

Een gelijkspel was een verdiende uitslag en gegarandeerd dat alle 020-media (NOS, etc.) ervoor zullen zorgen dat een simpel duw- en trekwerk een schorsing gaat opleveren voor Fernandez terwijl dat geen kopstoot was.
Welke wedstrijd heb jij gekeken?:) hahaha
craven
 craven - maandag 27 februari 2012 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 11:41 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ik brand Mulder niet af, maar in eerste instantie vind ik het Mulder z`n fout.
Komt als een flapdrol uit zijn doel!
Dat daarna BMI mist maait.....tja

Mulder///BMI////Helden!
Dank u
Bol.Ron
 Bol.Ron - maandag 27 februari 2012 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 16:27 schreef feyezuid het volgende:
Ongelooflijk, die gast wil elke wedstrijd een negatieve hoofdrol hebben., Wat een lul.
Slaat nergens op, prachtige reddingen en Matvs duwt Indy naar voren zodat Mulder het zicht op de bal kwijt is. Was gewoon een vrije trap voor Feyenoord. Mulder red punten voor Feyenoord....................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2012 door Bol.Ron --
het wonder van ..
 het wonder van .. - maandag 27 februari 2012 - 14:09   quote  deeplink  
zo is dat.. nog helemaal niets aan de hand.
volgende week winnen! en maar zien wat de rest van de 5 boven ons doen.
week erop idem. Daarna is het weer tijd om de balans op te maken.
chester
 chester - maandag 27 februari 2012 - 14:13   quote  deeplink  
MULDER HOEFT NIET WEG MAAR MARTINS INDI OCH OCH OCH WAT BLUNDERT DIE VAAK
Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 27 februari 2012 - 14:14   quote  deeplink  
mulder is top maar jij feyezuid bent een sukkel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2012 door Zw' 28 --
michelvakkie v
 michelvakkie v - maandag 27 februari 2012 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 16:27 schreef feyezuid het volgende:
Ongelooflijk, die gast wil elke wedstrijd een negatieve hoofdrol hebben., Wat een lul.
Ongelofelijk, die feyezuid wil elke wedstrijd wat te zeiken hebben. Wat een lul.
Danny.K
 Danny.K - maandag 27 februari 2012 - 14:19   quote  deeplink  
Mulder heeft gewoon goed gekeept en de derde treffer van psv had gewoon afgekeurd moeten worden vanwegen duwen door Matavs. Zelfs Bruno M I kon hier niks aan doen, hij had meschien moeten vallen waardoor die duw meer opvalt en dan de kans hebt dat het waargenomen word door de grens en scheidsrechter.
Om op Mulder terug te komen vind ik dat hij het de laatste wedstrijden goed doet en elke wedstijd beter wordt en eerlijk gezegd had ik dat in het begin niet gedacht.
michelvakkie v
 michelvakkie v - maandag 27 februari 2012 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 11:50 schreef King - 010 het volgende:
..........

Een gelijkspel was een verdiende uitslag en gegarandeerd dat alle 020-media (NOS, etc.) ervoor zullen zorgen dat een simpel duw- en trekwerk een schorsing gaat opleveren voor Fernandez terwijl dat geen kopstoot was.
Een gelijkspel was inderdaad verdiend. Maar we hadden deze wedstrijd ook gewoon kunnen winnen. Na het eerste stormpje van PSV krijgt Feyenoord wel drie opgelegde kansen met Schaken, Fernandez en El Ahmadi. Als deze heren nou eens leren een bal tussen de palen buiten het bereik van een keeper in te schieten, dan zouden we nu in polonaise lopen met z'n allen. Het is duidelijk dat we Guidetti deze wedstrijd erg gemist hebben. Heel erg jammer......

En over die kopstoot: 020 hoeft niks te doen hoor, om Fernandez geschorst te krijgen. Daar zorgt die lul zelf wel voor....! Wat een ongelofelijke sukkel is dat zeg! Je kunt toch niet volhouden dat dit geen kopstoot is!? Zelfs een blinde ziet nog wat íe doet. Voorspellinkje: Die speelt dit seizoen niet meer. 8 wedstrijden schorsing, en daarna hoeft Koeman hem niet meer te zien. Wat een droplul.
Danny.K
 Danny.K - maandag 27 februari 2012 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 14:26 schreef michelvakkie v het volgende:

[..]

Een gelijkspel was inderdaad verdiend. Maar we hadden deze wedstrijd ook gewoon kunnen winnen. Na het eerste stormpje van PSV krijgt Feyenoord wel drie opgelegde kansen met Schaken, Fernandez en El Ahmadi. Als deze heren nou eens leren een bal tussen de palen buiten het bereik van een keeper in te schieten, dan zouden we nu in polonaise lopen met z'n allen. Het is duidelijk dat we Guidetti deze wedstrijd erg gemist hebben. Heel erg jammer......

En over die kopstoot: 020 hoeft niks te doen hoor, om Fernandez geschorst te krijgen. Daar zorgt die lul zelf wel voor....! Wat een ongelofelijke sukkel is dat zeg! Je kunt toch niet volhouden dat dit geen kopstoot is!? Zelfs een blinde ziet nog wat íe doet. Voorspellinkje: Die speelt dit seizoen niet meer. 8 wedstrijden schorsing, en daarna hoeft Koeman hem niet meer te zien. Wat een droplul.
Inderdaad jammer van die kopstoot maar ik vond Guyon in de 16 het uitstekend doen, bij de beelden achter het doel leek het inderdaad op een kopstoot en bij de beelden vanaf de zijkant leek het meer op een duel en vond ik Marcelo ook cruciaal. Neemt niet weg dat het een domme acktie is natuurlijk.
bode
 bode - maandag 27 februari 2012 - 14:37   quote  deeplink  
als de compitie klaar is staan wij boven aan wat de wedstrijden betreft
tegen de top clubs onderling, en dan niet meer zeuren over Mulder
bode
 bode - maandag 27 februari 2012 - 14:38   quote  deeplink  
helaas een t vergeten bij compititie
KKL
 KKL - maandag 27 februari 2012 - 15:36   quote  deeplink  
HEBBEN JULLIE DE BEELDEN EENS GOED BEKEKEN van het 3e doelpunt???

Matavz duwt Martins Indi met 2 handen keihard in de rug waardoor Indi de bal nog net raakt!!!

Het was gewoon een overtreding....

Niks fout!
Niks blunder!

Overtreding...klaar!

Mulder is gewoon uitstekend bezig!
nicole1983
 nicole1983 - maandag 27 februari 2012 - 15:56   quote  deeplink  
wat zitten jullie nou te huilen, JA het is kut dat we verloren hebben ja, maar Mulder zijn fout was het niet, hij heeft LOS geroepen tja als daar niet op gereageerd wordt is het niet zijn fout!!! iedereen die vindt dat hij een lul is is zelf een lul!!!!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 februari 2012 - 16:04   quote  deeplink  
Niet gaan generaliseren met z'n allen. Er zijn er een aantal die het anders ziet.

"Jullie" is jodenvolk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2012 door Bosifyable --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5181
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Weer blunder Mulder, = Wegwezen nou!









0.0085899