|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
quote: Indy speelt goed. Wordt een top verdediger. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 16:04 schreef Bosifyable het volgende:Niet gaan generaliseren met z'n allen. Er zijn er een aantal die het anders ziet. "Jullie" is jodenvolk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 15:56 schreef nicole1983 het volgende:wat zitten jullie nou te huilen, JA het is kut dat we verloren hebben ja, maar Mulder zijn fout was het niet, hij heeft LOS geroepen tja als daar niet op gereageerd wordt is het niet zijn fout!!! iedereen die vindt dat hij een lul is is zelf een lul!!!! +1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 16:04 schreef Bosifyable het volgende:Niet gaan generaliseren met z'n allen. Er zijn er een aantal die het anders ziet. "Jullie" is jodenvolk. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 15:56 schreef nicole1983 het volgende:wat zitten jullie nou te huilen, JA het is kut dat we verloren hebben ja, maar Mulder zijn fout was het niet, hij heeft LOS geroepen tja als daar niet op gereageerd wordt is het niet zijn fout!!! iedereen die vindt dat hij een lul is is zelf een lul!!!! Als een keeper LOS roept, moet die h`m hebben! Foutje Mulder, en ik ben een lul! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Plus 2, maar dat mag tegenwoordig niet |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 15:56 schreef nicole1983 het volgende:wat zitten jullie nou te huilen, JA het is kut dat we verloren hebben ja, maar Mulder zijn fout was het niet, hij heeft LOS geroepen tja als daar niet op gereageerd wordt is het niet zijn fout!!! iedereen die vindt dat hij een lul is is zelf een lul!!!! Je heb gelijk hoor Nicole.ga je nog wat doen zaterdagavond? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Meestal is dit het punt waar Renato ingrijpt en om een foto vraagt..... |
|
|
|
|
dansk
|
|
|
Mijn waarheid is dat Mulder weer goed stond te keepen, hoge ballen voor het doel waren keer op keer voor hem, daarbij nog enkele fantastische reddingen.Het 2de doelpunt staat hij enkele meters van de doellijn maar dat is normaal om zo je doel kleiner te maken en bij de 3 goal moet BMI die bal voor de stuit het stadion uit rammen, dit was een typische nederlandse verdedigingsaktie |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Er is ook zoiets als PB d:-) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 18:33 schreef dansk het volgende:Mijn waarheid is dat Mulder weer goed stond te keepen, hoge ballen voor het doel waren keer op keer voor hem, daarbij nog enkele fantastische reddingen.Het 2de doelpunt staat hij enkele meters van de doellijn maar dat is normaal om zo je doel kleiner te maken en bij de 3 goal moet BMI die bal voor de stuit het stadion uit rammen, dit was een typische nederlandse verdedigingsaktie met afstandschoten worden keepers getrained op of achter de lijn te staan.... komt n speler op je af in tempo met de bal aan de voet dan uitkomen en doel verkleinen... |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 22:14 schreef van geil het volgende:[..] met afstandschoten worden keepers getrained op of achter de lijn te staan.... komt n speler op je af in tempo met de bal aan de voet dan uitkomen en doel verkleinen... Das regel 1 of 2 ... |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Feyenoord speelt in de top mee met jongens van amper 20. Erwin Mulder, Nelom, Mokotjo, Clasie, Bruno, Cabral. dat je dacht het groeiproces van deze jongens zonder fouten gepaard zou gaan. De fout die Erwin en Bruno tegen PSV gemaakt hebben, maken ze volgend seizoen en weer een jaartje ervaring rijker, niet meer. Gewoon rustig blijven ademhalen en lekker in de topwedstrijden het de tegenstanders meer dan moeilijk maken. PSV scheet in de broek. Doodsbang voor Feyenoord, waar Feyenoord in vorige seizoenen helemaal in de prut geduwd werd in topwedstrijden. Dat is de winst van dit seizoen en dat doe je met jonge, talentvolle gasten. Feyenoord moet gewoon zo door gaan. Volgend seizoen weer Europees en welllicht top drie eredivisie. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Juist. Wijze woorden Salemi. Ben ook nog steeds zo trots als een pauw! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Eens!
Foutje Mulder, niet meer dan dat! |
|
|
|
|
f-r-0-1-0
|
|
|
kreeg BMI geen duwtje in de rug van Matavz(hoe die gast ook mag heten;)!)???? Misschien had de scheids moeten fluiten voor een vrije trap in het voordeel van Feyenoord??? Kijk de herhaling maar...Als een verdediger dat doet ? zijn er scheidsrechters die de bal op de stip leggen... dus ja,,,Mulder slecht?Tsja hij had/moet meer lef tonen;bedoel als je komt dan moet je ook komen. niet half half. verder hulde aan het team...:)! Europees halen we eindelijk weer:)! dat is prio 1! toch?? |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Mulder is op dit moment goed aan het keepen. Niemand had verwacht dat we zo goed zouden presteren. Dit is geen 'setback'.
We doen het goed.. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
blunderend hield mulder de 0 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bullshit,nauwelijks getest. |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
|
|
|
rocutus
|
|
|
quote: Wat een ongelooflijke bullshit! Geef dan maar eens aan welke blunders Mulder begaan zou hebben. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Mulder maakt elke wedstrijd wel fouten, iedereen maakt fouten maar ik heb nog liever Henk Timmer als Mulder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha! Zag je Guidetti nog 3x blunderen tegen 020? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
laatste 5 wedstrijden geen blunders gemaakt hoe kun je nu dan zeggen: Weer blunder Mulder,=Wegwezen nu
Ps: 3e doelpunt tegen PSV was overtreding |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Blunderend ben jij een LUL!! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Het wordt tijd dat albert zich eens voor komt stellen op Varkenoord. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Dan maak ik zeker tijd VRIJ. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ach, . . . het is albert maar, is niet wijzer . . |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Hij is bezeten door de duivel, wij zullen hem beVRIJDEn. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
quote: Is ook een kwaliteit! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Blij om wezen,die arme jongen had het gewoon koud! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 22:36 schreef Quiroz het volgende:Mulder maakt elke wedstrijd wel fouten, iedereen maakt fouten maar ik heb nog liever Henk Timmer als Mulder. Ghehe serieus neeeee. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
Ik ben vanaf de eerste wedstrijd geen fan van hem , maar eerlijk is eerlijk hij wordt steeds beter.
En het wordt tijd dat we met zijn allen (dus ook ik) achter hem gaan staan.
En hij zal best nog wel eens een fout maken ( en tegen die lampies heeft hij er ook een paar fantasties uitgehaald), maar dat doen we allemaal wel denk ik , dus kappen met zeiken en vanaf nu allen maar steunen die knul. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 22:07 schreef Rene Koster het volgende:Ik ben vanaf de eerste wedstrijd geen fan van hem , maar eerlijk is eerlijk hij wordt steeds beter. En het wordt tijd dat we met zijn allen (dus ook ik) achter hem gaan staan. En hij zal best nog wel eens een fout maken ( en tegen die lampies heeft hij er ook een paar fantasties uitgehaald), maar dat doen we allemaal wel denk ik , dus kappen met zeiken en vanaf nu allen maar steunen die knul. aha, prettig dat jij aangeeft wanneer er gestopt kan worden met zeiken. Kun je dat bij elk topic doen? ;) |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
Ja hoor als dat helpt wil ik dat wel doen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 22:36 schreef Quiroz het volgende:Mulder maakt elke wedstrijd wel fouten, iedereen maakt fouten maar ik heb nog liever Henk Timmer als Mulder. zit je weer een beetje te narren? |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 22:07 schreef Rene Koster het volgende:Ik ben vanaf de eerste wedstrijd geen fan van hem , maar eerlijk is eerlijk hij wordt steeds beter. En het wordt tijd dat we met zijn allen (dus ook ik) achter hem gaan staan. En hij zal best nog wel eens een fout maken ( en tegen die lampies heeft hij er ook een paar fantasties uitgehaald), maar dat doen we allemaal wel denk ik , dus kappen met zeiken en vanaf nu allen maar steunen die knul. bedankt, later worden veel mensen fan van mij.
Ik moet alleen nog iets meer van me laten zien |
|
|
|