|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Te weinig respect voor Fernandez? |
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
Met 2 vuistslagen en een kopstoot staat hij eenzaam aan kop..Ik zit er sterk aan te denken om hem te vereeuwigen op mijn rechter schouderblad.. FERNANDEZ///HELD!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe en op je linker schouderblad staat Leerdam zeker? |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
Leerdam loopt van boven naar beneden op mijn onderarm.. linker onderarm
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2012 door RobinHood010 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
kopstoot of niet marcelo ging weer als een stervende zwaan neer, terwijl hij toch echt de eerste beweging met zijn hoofd maakte. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 17:41 schreef DY het volgende:kopstoot of niet marcelo ging weer als een stervende zwaan neer, terwijl hij toch echt de eerste beweging met zijn hoofd maakte. Ja, dat moet ook in het onderzoek meegenomen worden. |
|
|
|
|
fakadieboeruh
|
|
|
hahaha geniaal die fernandez hij had die marcellen nog een paar tikken moeten geven |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: ja zeker want wat je nu allemaal leest is dat hij niet meer op het voetbal veld hoort etc etc, maar ik kan zo al 3 andere voetbal spelers opnoemen die dan allang niet meer mogen voetballen, er zijn vooral nu hypocriete mensen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Whahaha check die nickname !!!!!
WELKOM !!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
slachtoffer nummer 1 |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
nummer 2 hehehehe
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe kijk ze lijden d:-)) |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: kan nummer 3 nog niet vinden maar dat komt goed!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij heeft vanmiddag toch geel gehad? |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: ja voor schelden tegen grens... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Ik zie het best zitten in fernandes maar dat domme gedrag of hij het nu expres doet of niet doet niet terzake maar hij moet dat soort domme dingen mijden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 18:52 schreef TheMenace het volgende:Ik zie het best zitten in fernandes maar dat domme gedrag of hij het nu expres doet of niet doet niet terzake maar hij moet dat soort domme dingen mijden! Joh rot toch op joh,als hij een jood had geweest dan had je beelden van 3 kanten gehad net zolang tot het meest ideale shot gevonden is en dan krijgt marcelo nog met terugwerkende krachten rood.. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 18:52 schreef TheMenace het volgende:Ik zie het best zitten in fernandes maar dat domme gedrag of hij het nu expres doet of niet doet niet terzake maar hij moet dat soort domme dingen mijden! Je verziekt dit mooie topic joh!!! |
|
|
|
|
fakadieboeruh
|
|
|
fernandez verdiend oscar voor die kopstoot. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
godverdegodverdegodver nu probeer ik eens in mijn leven normaal te doen en dat kost me geloof me heeeeeeeel veel moeite en nu is het gvd weer niet goed??nu ben ik zat!fernades had die gozert hoe die ook moge heten zijn ogen uit zijn kop moeten kopstoten!
nu beter?hehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 19:12 schreef TheMenace het volgende:godverdegodverdegodver nu probeer ik eens in mijn leven normaal te doen en dat kost me geloof me heeeeeeeel veel moeite en nu is het gvd weer niet goed??nu ben ik zat!fernades had die gozert hoe die ook moge heten zijn ogen uit zijn kop moeten kopstoten! nu beter?hehehe beter ja hahaha
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Staat die op je nachtkastje? Hehehe |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Nee deze :)
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: de vermoorde onschuld . . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
allemaal meningen,ik heb er (natuurlijk) ook een.John de Wolf vonden we prachtig,Fraser kon niet beter. Volgens mij meten we met 2 maten. Guyon jij wordt een topper Piet de P gelooft in je. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Piet de Peiler dus? :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hhihihihi ja kun je wel stellen,en zo hou ik mijn Nederlands op peil dus 2 peilen in een |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 20:29 schreef piet de paler het volgende:allemaal meningen,ik heb er (natuurlijk) ook een.John de Wolf vonden we prachtig,Fraser kon niet beter. Volgens mij meten we met 2 maten. Guyon jij wordt een topper Piet de P gelooft in je. Heb je enigzins gelijk in. Maar De Wolf heeft bij mijn weten nooit een kopstoot uitgedeeld, ik dacht wel gekregen (die vreselijke Portugees). Je kunt een ander er enorm mee beschadigen, dat is een beetje het probleem wat ik er mee heb. Nog groter vind ik het probleem dat de tijden anders zijn, de camera's zien alles en je benadeelt je team enorm door de sancties die erop staan. Bovendien hadden we toen een elftal dat zou winnen als er geknokt werd, daar heb ik nu mijn twijfels over. ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2012 door Els -- |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 20:34 schreef Els het volgende:[..] Heb je enigzins gelijk in. Maar De Wolf heeft bij mijn weten nooit een kopstoot uitgedeeld, ik dacht wel gekregen (die vreselijke Portugees). Je kunt een ander er enorm mee beschadigen, dat is een beetje het probleem wat ik er mee heb. Nog groter vind ik het probleem dat de tijden anders zijn, de camera's zien alles en je benadelt je team enorm door de sancties die erop staan. Bovendien hadden we toen een elftal dat zou winnen als er geknokt werd, daar heb ik nu mijn twijfels over. ;-) De Wolf was wat slimmer,die kneep in de spelerstunnel in iemand zijn zwaar gekneusde arm.. Is mij allemaal om het even GUYON///HELD!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 20:36 schreef RobinHood010 het volgende:[..] De Wolf was wat slimmer,die kneep in de spelerstunnel in iemand zijn zwaar gekneusde arm.. Is mij allemaal om het even GUYON///HELD!!! In z'n gebroken neus bedoel je....... |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: hahahaha ja ik wist niet meer precies wat maar idd en daarom GUYON//HELD!!! |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
|
|
|
VFRfan12
|
|
|
ik ben wel fan van hem maar als hij dit soort dingen blijft doen dan krijgt hij dezelfde reputatie als die tyfus suares |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kut maskertjes tegenwoordig.... |
|
|
|