|
|
Zuidoost
|
|
|
Word het niet eens tijd om Theo Jansssen de plek te geven waar die eigenlijk ook voor gekocht is.Ik geloof best dat eriksen een heel groot talent is,maar ook zie ik als ajacied elke wedstrijd weer dat het er niet altijd uit komt. dus daarom laten we eens Theo op zijn plek uit proberen veel slechter zal het heus niet worden...Kom op frank 1 of 2 wedstrijden gewoon proberen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 18:00 schreef Zuidoost het volgende:Word het niet eens tijd om Theo Jansssen de plek te geven waar die eigenlijk ook voor gekocht is.Ik geloof best dat eriksen een heel groot talent is,maar ook zie ik als ajacied elke wedstrijd weer dat het er niet altijd uit komt. dus daarom laten we eens Theo op zijn plek uit proberen veel slechter zal het heus niet worden...Kom op frank 1 of 2 wedstrijden gewoon proberen. Janssen is gekocht voor de plek voor de defensie. Daar mislukte hij volledig. En aangezien Ajax met twee aanvallende middenvelders speelt en zonder echte 10 snap ik je stelling al helemaal niet???
Janssen speelt namelijk altijd op de plek waar Erikssen nu speelt aangezien Erikssen rechts naast Janssen speelt (in de tijd dat ie speelde tijdens de blessure van de Jong). |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 18:00 schreef Zuidoost het volgende:Word het niet eens tijd om Theo Jansssen de plek te geven waar die eigenlijk ook voor gekocht is.Ik geloof best dat eriksen een heel groot talent is,maar ook zie ik als ajacied elke wedstrijd weer dat het er niet altijd uit komt. dus daarom laten we eens Theo op zijn plek uit proberen veel slechter zal het heus niet worden...Kom op frank 1 of 2 wedstrijden gewoon proberen. NEEN!
Eriksen is ontzetttend belangrijk voor het elftal. Hij is de lijm die de defensie en de aanvalslinie aan elkaar verbind.
Dat zag je afgelopen Donderdag tegen Man United heel goed, na zijn wissel ging het voetballend een stuk minder. De rust die hij uitstraalt. Het gemak waarmee hij een bal op zijn voet laat rollen. Het inzicht, de pass...
OVer het algemeen zie ik dat supporters een bepaald verwachtingspatroon hebben. Een middenvelder met talent moet scoren! Dat is wat ik als kritiek hoor wat betreft Eriksen. Hij scoort te weinig...
Onzin. Eriksen is een type Iniesta. Pakt af en toe zijn goaltje mee, maar over het algmeen moet hij het hebben van assists en combinatie voetbal.
Wat dat betreft is het ontzettend jammer dat Boerrighter al een tijdje niet kan spelen. Want op dit moment missen we de diepgang in ons spel, iets wat Eriksen perfect aanvoelt en een Boerrighter of een Narsingh in de diepte kan wegsturen met een steekpass. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Achterhaalde discussie toch ? Hij werd als verdedigende middenvelder gehaald, dat mislukte. Daarna mocht hij in een aanvallende rol spelen en dat mislukte ook. Dus ik zie geen alternatieve plekken meer voor hem waar je het zou kunnen proberen, want ik neem aan dat je hem niet een kans op linksachter wil geven ... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 18:00 schreef Zuidoost het volgende:Word het niet eens tijd om Theo Jansssen de plek te geven waar die eigenlijk ook voor gekocht is.Ik geloof best dat eriksen een heel groot talent is,maar ook zie ik als ajacied elke wedstrijd weer dat het er niet altijd uit komt. dus daarom laten we eens Theo op zijn plek uit proberen veel slechter zal het heus niet worden...Kom op frank 1 of 2 wedstrijden gewoon proberen. Van mij mag het.Aangezien ik ook geen Eriksen fan ben.Hehehehe. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 09:23 schreef Booya4Afca het volgende:[..] NEEN! Eriksen is ontzetttend belangrijk voor het elftal. Hij is de lijm die de defensie en de aanvalslinie aan elkaar verbind. Dat zag je afgelopen Donderdag tegen Man United heel goed, na zijn wissel ging het voetballend een stuk minder. De rust die hij uitstraalt. Het gemak waarmee hij een bal op zijn voet laat rollen. Het inzicht, de pass... OVer het algemeen zie ik dat supporters een bepaald verwachtingspatroon hebben. Een middenvelder met talent moet scoren! Dat is wat ik als kritiek hoor wat betreft Eriksen. Hij scoort te weinig... Onzin. Eriksen is een type Iniesta. Pakt af en toe zijn goaltje mee, maar over het algmeen moet hij het hebben van assists en combinatie voetbal. Wat dat betreft is het ontzettend jammer dat Boerrighter al een tijdje niet kan spelen. Want op dit moment missen we de diepgang in ons spel, iets wat Eriksen perfect aanvoelt en een Boerrighter of een Narsingh in de diepte kan wegsturen met een steekpass. KLINKLARE ONZIN!!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Jansen is verleden tijd heeft gefaald bij Ajax en kan gewoon weg.En Eriksen er uit voor Jansen is lachwekkend Eriksen is gewoon een klasse beter als Jansen . |
|
|
|
|
marius
|
|
|
alleen die heerlijke paas gister op de jong waar hij zen 2de uit maakte, daarom moet je em al late staan! Hij kan die balletjes met zoveel gevoel geven! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Bedankt voor uw bijdrage. Goed onderbouwd ook. Je hebt mij weten te overtuigen dat ik het totaal verkeerd zie, en zal de komende wedstrijden (tegen Roda en RKC) er met een ander oog naar kijken.
Mijn excuses. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 10:00 schreef nora het volgende:Jansen is verleden tijd heeft gefaald bij Ajax en kan gewoon weg.En Eriksen er uit voor Jansen is lachwekkend Eriksen is gewoon een klasse beter als Jansen . Ga toch weg met die Eriksen . |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Eriksen een klasse beter ga toch fietsen joh.Theo nooit gevolgd??? Die is na mijn idee echt veel beter dan Eriksen.Tja het komt er niet uit maar wat komt er bij Eriksen uit dan.Aaf en toe een leuk passje ja en daar is ook alles mee gezegd.Meer dan een irritatiebron is hij voor mij niet.Dus ja van mij mag Janssen het wel eens invullen want wat je niet probeert weet je niet ook. |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Ik zou juist wel met een echte 10 gaan spelen. Eriksen zou ik van links laten komen, De Jong vanaf rechts en Janssen dan op 10. Vertonghen kan dan in de ruimte duiken die voor de verdediging valt. Zeker als Boerrigter fit is, gaat dit lopen. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 13:09 schreef Guyt het volgende:Eriksen een klasse beter ga toch fietsen joh.Theo nooit gevolgd??? Die is na mijn idee echt veel beter dan Eriksen.Tja het komt er niet uit maar wat komt er bij Eriksen uit dan.Aaf en toe een leuk passje ja en daar is ook alles mee gezegd.Meer dan een irritatiebron is hij voor mij niet.Dus ja van mij mag Janssen het wel eens invullen want wat je niet probeert weet je niet ook. Wat ben ik blij dat de technische staf van Ajax er anders over denkt zeg..
Moet er niet aan denken om naar een middenveld te moeten gluren bestaand uit de Jong, Janssen en Anita. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Naast die bal op de Jong waar de 1-3 uit kwam vergeten jullie gemakshalve de corner van Eriksen vlak voor rust panklaar op het hoofd van de Jong 0-2.Laat middenveld maar zo staan zoals het nu staat en Koppers lb, van Rhijn RB al maakte hij een inschattingsfout en veroorzakte hij een penalty.Moet slimmer haal hem dan buiten strafschopgebied onderuit.PSV gelukkig gewonnen.Overtreding 3-2.Heerenveen buitenspeldoelpunt.Kopstoot Fernandez.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 18:00 schreef Zuidoost het volgende:Word het niet eens tijd om Theo Jansssen de plek te geven waar die eigenlijk ook voor gekocht is.Ik geloof best dat eriksen een heel groot talent is,maar ook zie ik als ajacied elke wedstrijd weer dat het er niet altijd uit komt. dus daarom laten we eens Theo op zijn plek uit proberen veel slechter zal het heus niet worden...Kom op frank 1 of 2 wedstrijden gewoon proberen. Denk dat de positie die hij nu bezet de beste is voor Ajax. Links op bank. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 13:09 schreef Guyt het volgende:Eriksen een klasse beter ga toch fietsen joh.Theo nooit gevolgd??? Die is na mijn idee echt veel beter dan Eriksen.Tja het komt er niet uit maar wat komt er bij Eriksen uit dan.Aaf en toe een leuk passje ja en daar is ook alles mee gezegd.Meer dan een irritatiebron is hij voor mij niet.Dus ja van mij mag Janssen het wel eens invullen want wat je niet probeert weet je niet ook. Waar baseer jij het op dat Theo beter is dan Eriksen? Hij is al ruim 15jaar prof en ik kan me maar 1 seizoen herrineren dat hij echt goed speelde.
Zelf was ik blij met Theo erbij, maar als je wat langer nadenkt is dat niet op feiten gebaseerd maar meer een gevoel... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
1. Eriksen is heel andere voetbaler dan Janssen. Het enige waarin Janssen duidelijk beter is dan Eriksen is de traptechniek, op alle andere fronten is Eriksen beter maar nogmaals, als voetballers niet te vergelijken.
2. Janssen in goede doen is een aanwinst voor elke eredivisie ploeg, ook voor Ajax. Maar Janssen rendeert het beste als hij als spil kan fungeren terwijl de ploegmaten om hem heen veel werk voor hem verzetten. In het systeem van Ajax, met de punt naar achter kan dat niet.
3. De Boer moet zoeken naar een ploeg die voetbalt op een manier die Ajax nastreeft en die de ploeg ligt. Dat is, op dit moment, met het middenveld Eriksen, de Jong en Anita. En dus zonder Janssen.
4. Met alle blessures heeft Ajax de diepte in de selectie keihard nodig, en is Janssen een fijne vent om achter de hand te hebben.
Ten slotte, speler krijgen kansen, en die moeten ze grijpen. Als je je kans niet grijpt ben je dus niet een speler voor het 1e. Ozbiliz grijpt momenteel zijn kans, net als van Rhijn. Aan Janssen (en in mindere mate Cillissen) om bij de Boer te bewijzen dat hij wel moet spelen. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 13:54 schreef Mokum1 het volgende:[..] Waar baseer jij het op dat Theo beter is dan Eriksen? Hij is al ruim 15jaar prof en ik kan me maar 1 seizoen herrineren dat hij echt goed speelde. Zelf was ik blij met Theo erbij, maar als je wat langer nadenkt is dat niet op feiten gebaseerd maar meer een gevoel... 2 seizoenen bij Twente, verder niet.Heb jij hem gezien in de kampioenswedstrijd tegen Ajax, ik niet.Ja hoofdschuddend, mar nul ,nul waarde voor Twente.Weggespeeld door Ajax.Ik had ook gehoopt dat hij Ajax wat meer body op het middenveld zou geven, maar helaas heb ik het nog niet gezien.Hij loopt Jan in de weg. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 13:54 schreef Mokum1 het volgende:[..] Waar baseer jij het op dat Theo beter is dan Eriksen? Hij is al ruim 15jaar prof en ik kan me maar 1 seizoen herrineren dat hij echt goed speelde. Zelf was ik blij met Theo erbij, maar als je wat langer nadenkt is dat niet op feiten gebaseerd maar meer een gevoel... Ben het hier roerend mee eens |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 13:56 schreef Eide het volgende:1. Eriksen is heel andere voetbaler dan Janssen. Het enige waarin Janssen duidelijk beter is dan Eriksen is de traptechniek, op alle andere fronten is Eriksen beter maar nogmaals, als voetballers niet te vergelijken. 2. Janssen in goede doen is een aanwinst voor elke eredivisie ploeg, ook voor Ajax. Maar Janssen rendeert het beste als hij als spil kan fungeren terwijl de ploegmaten om hem heen veel werk voor hem verzetten. In het systeem van Ajax, met de punt naar achter kan dat niet. 3. De Boer moet zoeken naar een ploeg die voetbalt op een manier die Ajax nastreeft en die de ploeg ligt. Dat is, op dit moment, met het middenveld Eriksen, de Jong en Anita. En dus zonder Janssen. Hier ben ik het roerend mee eens 4. Met alle blessures heeft Ajax de diepte in de selectie keihard nodig, en is Janssen een fijne vent om achter de hand te hebben. Ten slotte, speler krijgen kansen, en die moeten ze grijpen. Als je je kans niet grijpt ben je dus niet een speler voor het 1e. Ozbiliz grijpt momenteel zijn kans, net als van Rhijn. Aan Janssen (en in mindere mate Cillissen) om bij de Boer te bewijzen dat hij wel moet spelen. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote: Hier ben ik het roerend mee eens. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 13:56 schreef Eide het volgende:1. Eriksen is heel andere voetbaler dan Janssen. Het enige waarin Janssen duidelijk beter is dan Eriksen is de traptechniek, op alle andere fronten is Eriksen beter maar nogmaals, als voetballers niet te vergelijken. 2. Janssen in goede doen is een aanwinst voor elke eredivisie ploeg, ook voor Ajax. Maar Janssen rendeert het beste als hij als spil kan fungeren terwijl de ploegmaten om hem heen veel werk voor hem verzetten. In het systeem van Ajax, met de punt naar achter kan dat niet. 3. De Boer moet zoeken naar een ploeg die voetbalt op een manier die Ajax nastreeft en die de ploeg ligt. Dat is, op dit moment, met het middenveld Eriksen, de Jong en Anita. En dus zonder Janssen. 4. Met alle blessures heeft Ajax de diepte in de selectie keihard nodig, en is Janssen een fijne vent om achter de hand te hebben. Ten slotte, speler krijgen kansen, en die moeten ze grijpen. Als je je kans niet grijpt ben je dus niet een speler voor het 1e. Ozbiliz grijpt momenteel zijn kans, net als van Rhijn. Aan Janssen (en in mindere mate Cillissen) om bij de Boer te bewijzen dat hij wel moet spelen. Hier ben ik het roerend mee eens, sorry dat het een paar keer fout ging. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 13:54 schreef Mokum1 het volgende:[..] Waar baseer jij het op dat Theo beter is dan Eriksen? Hij is al ruim 15jaar prof en ik kan me maar 1 seizoen herrineren dat hij echt goed speelde. Zelf was ik blij met Theo erbij, maar als je wat langer nadenkt is dat niet op feiten gebaseerd maar meer een gevoel... Ik kies voor Theo en wat het is weet ik niet heb een zwak voor hem en gun het hem en AJAX dat hij de oude word.Eriksen heb ik niks mee ieder zn eigen mening daarover toch?? Vind hem erg over het paard getild en niet meer dan dat.Ik zeg dag Christian.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 15:04 schreef Guyt het volgende:[..] Ik kies voor Theo en wat het is weet ik niet heb een zwak voor hem en gun het hem en AJAX dat hij de oude word.Eriksen heb ik niks mee ieder zn eigen mening daarover toch?? Vind hem erg over het paard getild en niet meer dan dat.Ik zeg dag Christian.... Guyt een vraag.
Ik snap hoe jij erin zit wat betreft Erikssen en Janssen.
Maar op basis van welke prestaties van Janssen bij Ajax verdient hij deze steun van jou?
Theo Janssen heeft 28 wedstrijden gespeeld in het shirt van Ajax, ik ben heel benieuwd wat hij jou in deze periode heeft laten zien om jou te overtuigen.
En die vraag heeft niks met Erikssen te maken, maar puur op Theo.
Ik ben heel benieuwd. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 15:04 schreef Guyt het volgende:[..] Ik kies voor Theo en wat het is weet ik niet heb een zwak voor hem en gun het hem en AJAX dat hij de oude word.Eriksen heb ik niks mee ieder zn eigen mening daarover toch?? Vind hem erg over het paard getild en niet meer dan dat.Ik zeg dag Christian.... Inderdaad ieder zijn mening, dat moet kunnen op dit forum.Ik hoop ook dat Theo weer de oude wordt, maar ik zie dat niet bij Ajax gebeuren.Maar laat hij het tegendeel en jouw eventuele gelijk maar bewijzen.Het is voor Ajax en ons te hopen dat het nog goed komt ,maar ik heb er een hard hoofd in.Het huidige middenveld functioneert het beste.Dus zonder Theo en zonder Enoh.Maar met Eriksen Anita en de Jong en een inschuivende Jan,zoals de 1-4. Verder deel ik de mening van Remco die ik pas las toen ik mijn bericht al geplaatst had.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Enige positieve aan de komst van Janssen is dat de Catering op de Toekomst meer omzet draait. Of denk je dat het toeval is, dat Ajax sinds zijn komst winst maakt? |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 16:05 schreef Booya4Afca het volgende:Enige positieve aan de komst van Janssen is dat de Catering op de Toekomst meer omzet draait. Of denk je dat het toeval is, dat Ajax sinds zijn komst winst maakt? Ik dacht dat die catering altijd wel goed draaide, maar ik vind het wel een leuke opmerking van je,alleen koop je daar geen spelers van.Ik bedoel van de winst van de catering |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 16:19 schreef 46ajaxio het volgende:[..] Ik dacht dat die catering altijd wel goed draaide, maar ik vind het wel een leuke opmerking van je,alleen koop je daar geen spelers van.Ik bedoel van de winst van de catering Hah, Nee inderdaad.
Al hoewel, Theo een paar extra rondjes laten lopen en hij zit wat langer aan de bar. ;) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 15:34 schreef remco k het volgende:[..] Guyt een vraag. Ik snap hoe jij erin zit wat betreft Erikssen en Janssen. Maar op basis van welke prestaties van Janssen bij Ajax verdient hij deze steun van jou? Theo Janssen heeft 28 wedstrijden gespeeld in het shirt van Ajax, ik ben heel benieuwd wat hij jou in deze periode heeft laten zien om jou te overtuigen. En die vraag heeft niks met Erikssen te maken, maar puur op Theo. Ik ben heel benieuwd. Zoals ik al eerder zei ik heb een zwak voor Theo.Dat is een gevoel.Dat gevoel heb jij bij Eriksen en daar kom je niet zo snel vanaf.Ik gun het Theo en hoop dat hij ook gaat vlammen in ons shirt. En wil nog ff iets zeggen over Christian Eriksen het stoort mij dat hij zo vreselijk de hemel ingeprezen word terwijl het allemaal wel mee valt wat hij tot nu toe laat zien.Dat vink ik dan.Dat hij er in staat ach ik vind het wel best heb geen hekel aan hem, echt niet.Maar dat ophemelen tot het overdrevene toe vind ik nogal irri.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2012 door Guyt -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 16:05 schreef Booya4Afca het volgende:Enige positieve aan de komst van Janssen is dat de Catering op de Toekomst meer omzet draait. Of denk je dat het toeval is, dat Ajax sinds zijn komst winst maakt? Whahahahaha kom niet meer bij hier.Jij bent vast de leukste thuis.Pfff.Mickey is daar dan ook vast vaak te vinden.Tss wat een logica.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 16:29 schreef Guyt het volgende:[..] Zoals ik al eerder zei ik heb een zwak voor Theo.Dat is een gevoel.Dat gevoel heb jij bij Eriksen en daar kom je niet zo snel vanaf.Ik gun het Theo en hoop dat hij ook gaat vlammen in ons shirt. Als Erikssen in mijn ogen minder goed gaat spelen, dan is dat gevoel er heel snel niet meer. Ik kijk naar prestaties van spelers en oordeel daarop en geef mijn mening, dat wil niet zeggen dat het een feit is of een spelers wel of niet goed is.
Zo heb ik nu ook mijn mening over Sulejmani bijgesteld net als die over Vermeer al doet hij het de laatste 3 wedstrijden weer wel aardig goed.
De voetballer Theo Janssen is voor mij een geweldige speler, maar niet voor Ajax of je moet het hele systeem gaan veranderen en het elftal om hem heen bouwen, ik denk niet dat dit een goed idee is aangezien iedere Ajax speler slechts een passant is, zo ook Theo. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Misschien is het een idee om Guyt dan met Theo en Mickey mee te laten lopen,dan kraamt hij misschien wat minder onzin uit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Guyt kraamt geen onzin uit, hij heeft gewoon zijn eigen mening. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Guytje guytje guytje goed bezig......ik vertrouw ook 100 maal meer op theo! Alleen de statistieken wijzen anders uit godverdomme Haha. Kuteriksen!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 17:41 schreef joduh het volgende:Guytje guytje guytje goed bezig......ik vertrouw ook 100 maal meer op theo! Alleen de statistieken wijzen anders uit godverdomme Haha. Kuteriksen!!!! Ben jij eigenlijk wel voor Ajax????????????? |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote: Hij gaat alleen niet in op jouw argumenten, waar je volgens mij om gevraagd hebt.Het is hem uiteraard vrij om zijn visie te geven en het is duidelijk dat hij een groot voorstander is van Theo.Alleen kan ik hem niet volgen als hij stelt dat Eriksen een over het paard getild mannetje is.Het zijn ook 2 totaal verschillende voetballers die niet met elkaar te vergelijken zijn.Volgens mij kan je die 2 ook niet op 1 middenveld zetten, want dan krijg je weer de vdVaart /sneiderdiscussie die ook niet op 1 middenveld zouden kunnen spelen.Terwijl in het Nederlands elftal gebleken is dat dat wel kon met een voetballende vd Vaart achter Sneider.Maar bij Ajax schijnt dat niet te kunnen omdat die een ander systeem spelen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kijk dat zijn de echte.................pfffff |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee, moet je lekker zelf weten.... |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Guyt en Joduh proberen je uit je tent te lokken, waar je eigenlijk volwassen op reageert door te stellen dat je er geen problemen mee hebt als successupporters een visie uiten terwijl het ze niets interesseert of Janssen nu wel of niet speelt denk ik.
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 18:17 schreef 46ajaxio het volgende:Guyt en Joduh proberen je uit je tent te lokken, waar je eigenlijk volwassen op reageert door te stellen dat je er geen problemen mee hebt als successupporters een visie uiten terwijl het ze niets interesseert of Janssen nu wel of niet speelt denk ik. Goed gezien mongool! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 18:17 schreef 46ajaxio het volgende:Guyt en Joduh proberen je uit je tent te lokken, waar je eigenlijk volwassen op reageert door te stellen dat je er geen problemen mee hebt als successupporters een visie uiten terwijl het ze niets interesseert of Janssen nu wel of niet speelt denk ik. Gezien het aantal post van Joduh en Guyt......en die van jou,zegt mij al genoeg,je kent ze niet......geeft ook niet,maar om ze dan maar gelijk successuporters te noemen.......sla je de plank finaal mis. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote: Vind je het nodig om zo te reageren??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat bedoel ik.....je kent hem niet |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Ja want ik had het niet tegen jou of over jou! En jij had get wel over guyt en mij!!!! Simpel ouwe! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je gaat me nu toch niet serieus vertellen dat je het normaal vind hoe onze Joduh hier reageert of wel??? |
|
|
|