BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kans Voor Theo Janssen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 27 februari 2012 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 18:37 schreef joduh het volgende:

[..]

Ja want ik had het niet tegen jou of over jou! En jij had get wel over guyt en mij!!!! Simpel ouwe!
Oke, laten we er dan over ophouden.Zand er over.Discussie gesloten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 27 februari 2012 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 18:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Je gaat me nu toch niet serieus vertellen dat je het normaal vind hoe onze Joduh hier reageert of wel???
Ja........hij reageerd op zijn manier,jij op de jouwe......iedereen die hier een tijdje rondloopt weet dat
Dat Joduh controversieel is daar heb ik geen moeite mee......groot hart blanke pit vriend......ook dat weet je

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2012 door Nenam_tiL --
joduh
 joduh - maandag 27 februari 2012 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 18:42 schreef 46ajaxio het volgende:

[..]

Oke, laten we er dan over ophouden.Zand er over.Discussie gesloten.
Biertje?ik betaal!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 27 februari 2012 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 18:52 schreef joduh het volgende:

[..]

Biertje?ik betaal!
Whahahaha......lekker man.....en slap ouwehoeren
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 27 februari 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 18:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Whahahaha......lekker man.....en slap ouwehoeren
Voor wie is het bier??????????????????
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 27 februari 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 13:56 schreef Eide het volgende:
1. Eriksen is heel andere voetbaler dan Janssen. Het enige waarin Janssen duidelijk beter is dan Eriksen is de traptechniek, op alle andere fronten is Eriksen beter maar nogmaals, als voetballers niet te vergelijken.

2. Janssen in goede doen is een aanwinst voor elke eredivisie ploeg, ook voor Ajax. Maar Janssen rendeert het beste als hij als spil kan fungeren terwijl de ploegmaten om hem heen veel werk voor hem verzetten. In het systeem van Ajax, met de punt naar achter kan dat niet.

3. De Boer moet zoeken naar een ploeg die voetbalt op een manier die Ajax nastreeft en die de ploeg ligt. Dat is, op dit moment, met het middenveld Eriksen, de Jong en Anita. En dus zonder Janssen.

4. Met alle blessures heeft Ajax de diepte in de selectie keihard nodig, en is Janssen een fijne vent om achter de hand te hebben.

Ten slotte, speler krijgen kansen, en die moeten ze grijpen. Als je je kans niet grijpt ben je dus niet een speler voor het 1e. Ozbiliz grijpt momenteel zijn kans, net als van Rhijn. Aan Janssen (en in mindere mate Cillissen) om bij de Boer te bewijzen dat hij wel moet spelen.
Eide...goed gezien...en iedereen is zijn waarde gehouden....daarin herken je de echte supporter!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 27 februari 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:04 schreef 46ajaxio het volgende:

[..]

Voor wie is het bier??????????????????
Als je het niet lust kan je het wel doorschuiven hoor......Joduh,Guyt en ik spugen er niet in
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 27 februari 2012 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 14:04 schreef 46ajaxio het volgende:

[..]

2 seizoenen bij Twente, verder niet.Heb jij hem gezien in de kampioenswedstrijd tegen Ajax, ik niet.Ja hoofdschuddend, mar nul ,nul waarde voor Twente.Weggespeeld door Ajax.Ik had ook gehoopt dat hij Ajax wat meer body op het middenveld zou geven, maar helaas heb ik het nog niet gezien.Hij loopt Jan in de weg.
Ja...Janssen scoorde nog in die wedstrijd......vergeten ????
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 27 februari 2012 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja...Janssen scoorde nog in die wedstrijd......vergeten ????
Ok dat punt is voor jou, dat geef ik toe maar verder niet gezien toch. Jammer dat hij niet zo presteert als bij Twente, maar misschien komt het nog. Alles was wel op hem afgestemd, waardoor hij daar beter rendeert dan bij Ajax, helaas. Maar dat is een constatering van een feit.
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 27 februari 2012 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als je het niet lust kan je het wel doorschuiven hoor......Joduh,Guyt en ik spugen er niet in
Ik neem de uitnodiging aan, zeg maar waar en wanneer.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 27 februari 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:25 schreef 46ajaxio het volgende:

[..]

Ik neem de uitnodiging aan, zeg maar waar en wanneer.
In de achtertuin van Amsterdammer 113.......hehehehehe
Guyt
 Guyt - maandag 27 februari 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben jij eigenlijk wel voor Ajax?????????????
Dit snap ik niet Remco Joduh heeft ook niet veel met Eriksen en dan vraag je gelijk of hij voor AJAX is.Ik ben ook geen fan van Eriksen maar wel van AJAX.
Guyt
 Guyt - maandag 27 februari 2012 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 18:17 schreef 46ajaxio het volgende:
Guyt en Joduh proberen je uit je tent te lokken, waar je eigenlijk volwassen op reageert door te stellen dat je er geen problemen mee hebt als successupporters een visie uiten terwijl het ze niets interesseert of Janssen nu wel of niet speelt denk ik.
Successupporters ??? Ben je gek geworden??? Noem mij nooit meer een successupporter.Dat is echt onzin.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 27 februari 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:37 schreef Guyt het volgende:

[..]

Successupporters ??? Ben je gek geworden??? Noem mij nooit meer een successupporter.Dat is echt onzin.
Precies.....biertje......ouwe??
Guyt
 Guyt - maandag 27 februari 2012 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Precies.....biertje......ouwe??
Graag ,lekker man ben ik hard aan toe:P.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 27 februari 2012 - 19:45   quote  deeplink  
Is je gegunt......en niemand twijfelt hier aan jou Ajax hart....ik zeker niet

euhks1.jpg
Guyt
 Guyt - maandag 27 februari 2012 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:45 schreef Nenam_tiL het volgende:
Is je gegunt......en niemand twijfelt hier aan jou Ajax hart....ik zeker niet

[ afbeelding ]
Hmmmmmmmmmm ziet er heerlijk uit ,dank je...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 27 februari 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:48 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hmmmmmmmmmm ziet er heerlijk uit ,dank je...
Maar ik ben weer offtopic.....houden ze niet zo van hiero......hahahahahaha ga de kroeg weer in
Guyt
 Guyt - maandag 27 februari 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Maar ik ben weer offtopic.....houden ze niet zo van hiero......hahahahahaha ga de kroeg weer in
Hahahahaha is goed ,latersssssss.
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 27 februari 2012 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:37 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik schreef dat omdat ik die indruk kreeg maar goed er is inmiddels een heleboel over en weer geschreven en ik heb aangekondigd de discussie te stoppen en er zand over heen te gooien.Truwens niet over het bier. Als jij ook excuses wil, bij deze. Ik begrijp dat jullie in hart en nieren Ajaxieden zijn, maar als je dan schrijft dat je alleen voor Ajax bent als ze winnen moet je niet raar opkijken als er gedacht wordt dat je een successupporter bent.Probeer je ook eens te verplaatsen in iemand die dat leest en begin niet meteen te schelden.Ik stop er mee,omdat ik er al genoeg over gezegd heb.En over Janssen en Eriksen worden we het toch niet eens, maar dat mag,toch???????????????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2012 door 46ajaxio --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 27 februari 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:55 schreef 46ajaxio het volgende:

[..]

Ik schreef dat omdat ik die indruk kreeg maar goed er is inmiddels een heleboel over en weer gescreven en ik heb aangekondigd de discussie te stoppen en er znd over heen te gooien.Als jij ook excuses wil, bij deze. Ik begrijp dat jullie in hart en nieren Ajaxieden zijn, maar als je dan schrijft dat je alleen voor Ajax bent als ze winnen moet je niet raar opkijken als er gedacht wordt dat je een successupporter bent.Probeer je ook eens te verplaatsen in iemand die dat leest en begin niet meteen te schelden.Ik stop er mee,omdat ik er al genoeg over gezegd heb.En over Janssen en Erksen worden we het tochh niet eens, maar dat mag,toch???????????????
Chapeau ouwe.....wat mij btreft blijft het hierbij......netjes van je
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 27 februari 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

In de achtertuin van Amsterdammer 113.......hehehehehe
Hey ho STOP!! Zo groot is mijn achtertuin nou ook weer niet, dat jij iedereen gaat uitnodigen! Whahahahaha
joduh
 joduh - maandag 27 februari 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:55 schreef 46ajaxio het volgende:

[..]

Ik schreef dat omdat ik die indruk kreeg maar goed er is inmiddels een heleboel over en weer geschreven en ik heb aangekondigd de discussie te stoppen en er zand over heen te gooien.Truwens niet over het bier. Als jij ook excuses wil, bij deze. Ik begrijp dat jullie in hart en nieren Ajaxieden zijn, maar als je dan schrijft dat je alleen voor Ajax bent als ze winnen moet je niet raar opkijken als er gedacht wordt dat je een successupporter bent.Probeer je ook eens te verplaatsen in iemand die dat leest en begin niet meteen te schelden.Ik stop er mee,omdat ik er al genoeg over gezegd heb.En over Janssen en Eriksen worden we het toch niet eens, maar dat mag,toch???????????????
je stopt weer nniet?????
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 27 februari 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 22:07 schreef joduh het volgende:

[..]

je stopt weer nniet?????
ja hoor
remco k
 remco k - maandag 27 februari 2012 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:33 schreef Guyt het volgende:

[..]

Dit snap ik niet Remco Joduh heeft ook niet veel met Eriksen en dan vraag je gelijk of hij voor AJAX is.Ik ben ook geen fan van Eriksen maar wel van AJAX.
Jij praat nog met enig respect over bepaalde spelers ook al vind je het niks, om die gasten dan uit te gaan staan schelden, tsjaa dan kun je zo af en toe zo'n vraag verwachten..
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 27 februari 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Ik begrijp dat Amsterdammer mijn aanwezigheid niet op prijs stelt.Prima dan, laat ik het er bij en drinken we geen biertje. Was leuk aangeboden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2012 door 46ajaxio --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 27 februari 2012 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 22:28 schreef 46ajaxio het volgende:
Ik begrijp dat Amsterdammer mijn aanwezigheid niet op prijs stelt.Prima dan, laat ik het er bij en drinken we geen biertje. Was leuk aangeboden.
Hahahahahaha prachtig man! Heeft totaal niets met jouw te maken, maar meer met het feit dat ik je totaal niet ken!
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 27 februari 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 22:29 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hahahahahaha prachtig man! Heeft totaal niets met jouw te maken, maar meer met het feit dat ik je totaal niet ken!
Dat begrijp ik, dat is wederzijds.Dus laten we er over op houden voordat er nog meer onnodige irritaties komen.Ik neem het jou ook niet kwalijk.De anderen trouwens ook niet, want je gaat toch geen wildvreemde uitnodigen dat snap ik best,omdat er een misverstand op het Ajaxforum is ontstaan????????

amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 27 februari 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 22:35 schreef 46ajaxio het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, dat is wederzijds.Dus laten we er over op houden voordat er nog meer onnodige irritaties komen.Ik neem het jou ook niet kwalijk.De anderen trouwens ook niet, want je gaat toch geen wildvreemde uitnodigen dat snap ik best,omdat er een misverstand op het Ajaxforum is ontstaan????????
Ow, maar je hoeft niet te stoppen hoor! Met mij krijg je geen onnodige irritaties! Maar het duurt nog lang, dus kom eens naar het CAFE!

Om even ontopic te blijven! Voor mij geen Theo, maar das mijn mening! In de zomer zien kwijt te raken aan Vitesse ofzo! Zit gewoon niet op zijn plek bij Ajax!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 27 februari 2012 - 23:02   quote  deeplink  
Wat maakt het eigenlijk uit of je nu voor Janssen bent of voor Eriksen. Het enige wat we willen is dat ONS AJAX na 34 wedstrijden bovenaan staat. en het liefst met mooi voetbal en dan ook nog met de mensen die wij persoonlijk het liefst in het 1e zien spelen***

Wat dat betrefd is het maar goed dat er 1 trainer voor het team staat die uiteindelijk de opstelling bepaald, Er kunnen er namelijk maar 11 (per team) in het veld staan.

Overigens denk ik dat wij allemaal (misschien een enkeling daargelaten) AJACIED zijn in hart en nieren.

***AJAX***FOREVER***
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 27 februari 2012 - 23:31   quote  deeplink  
Wij hebben op papier verreweg het eenvoudigste programma zonder beker en europacupverplichtingen.Alleen Heerenveen Twente Vitesse en ADO uit PSV thuis.Terwijl de rest nog tegen elkaar moet. Ik praat nu dus over de eerst 6. Een kampioenschp sluit ik nog zeker niet uit, zeker als iedereen weer fit is.
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 28 februari 2012 - 11:19   quote  deeplink  
Heb zo'n gevoel dat Joduh Wesley is of één van zijn vriendjes, wat een simpele...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 11:19 schreef Mokum1 het volgende:
Heb zo'n gevoel dat Joduh Wesley is of één van zijn vriendjes, wat een simpele...
Pfffffffffffff........idioot
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 18:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pfffffffffffff........idioot
Ach als je hem hier zo ziet reageren kan ik de reactie nog wel voorstellen ook.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 20:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Kom op Remco....ken hem langer dan vandaag.....dan ga je hem niet vergelijken met zo'n imbeciel.......Joduh reageert op zijn eigenwijze manier ik heb daar geen moeite mee.....maar hij zal nooit de club beschadigen of benadelen.
Joduh is een ras echte Ajacied en dat weet jij ook
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 28 februari 2012 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 20:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij kan je alles voorstellen wat negatief is met betrekking tot Joduh, dus jouw mening is niet helemaal oprecht in deze!
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 20:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kom op Remco....ken hem langer dan vandaag.....dan ga je hem niet vergelijken met zo'n imbeciel.......Joduh reageert op zijn eigenwijze manier ik heb daar geen moeite mee.....maar hij zal nooit de club beschadigen of benadelen.
Joduh is een ras echte Ajacied en dat weet jij ook
Ach, volgens mij zijn de relschoppers niet heel positief voor de club, hoe hard ze in het stadion ook zingen. En nee daarmee zeg ik in geen enkele bewoording iets over dat alle "zangers" relschoppers zijn of andersom..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach, volgens mij zijn de relschoppers niet heel positief voor de club, hoe hard ze in het stadion ook zingen. En nee daarmee zeg ik in geen enkele bewoording iets over dat alle "zangers" relschoppers zijn of andersom..
Dus snap je heel goed wat ik bedoel of niet.....ze moeten jou ook niet met Wesley vergelijken,dan zeg ik er ook wat van
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 20:23 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Jij kan je alles voorstellen wat negatief is met betrekking tot Joduh, dus jouw mening is niet helemaal oprecht in deze!
Buiten het cafe om heb ik meneer die mij wel even een bezoekje wou brengen (waarvoor de uitnodiging nog altijd staat) nog nooit een positieve bijdrage zien leveren aan dit forum.

Maar goed, wat betreft mijn vooroordeel tegen hem heb je wel gelijk, ik geef trouwens enkel aan dat ik me de mening van 46ajaxio( of zoiets) wel kan voorstellen..
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dus snap je heel goed wat ik bedoel of niet.....ze moeten jou ook niet met Wesley vergelijken,dan zeg ik er ook wat van
Niet bepaald, wat trouwens wel grappig is, ik moest ook direct aan Joduh denken toen Wesley Esteban aanviel.. Heb dat volgens mij ook nog wel ergens gepost richting hem..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Buiten het cafe om heb ik meneer die mij wel even een bezoekje wou brengen (waarvoor de uitnodiging nog altijd staat) nog nooit een positieve bijdrage zien leveren aan dit forum.

Maar goed, wat betreft mijn vooroordeel tegen hem heb je wel gelijk, ik geef trouwens enkel aan dat ik me de mening van 46ajaxio( of zoiets) wel kan voorstellen..
Geld voor mij ook.....heb je ook al vaker aangegeven.....maar je kan ook positieve bijdrages leveren zonder over tactiek en of techniek te praten......en voor dat je zegt wat dan??.....waarom is dat cafe topic het grootste van alle fora bijelkaar
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 20:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geld voor mij ook.....heb je ook al vaker aangegeven.....maar je kan ook positieve bijdrages leveren zonder over tactiek en of techniek te praten......en voor dat je zegt wat dan??.....waarom is dat cafe topic het grootste van alle fora bijelkaar
Dat is enkel zo groot omdat Boudewijn blij is met het aantal hits op zijn forum, heeft inhoudelijk geen enkele waarde waar het om Ajax gaat en sterker nog, het is zelfs tegen de door Boudewijn opgestelde regels, maar zoals ik al zei laat hij het toe om het aantal hits.

De mensen die trouwens normaal gesproken inhoudelijk op de discussies ingaan reageren daar ook niet of nauwelijks..

En ik denk dat van jouw 16.000 posts er 99% in het cafe is gepost, en dat geldt voor nog een aantal mensen, niet voor 113 trouwens want die reageert wel inhoudelijk op Ajax gerelateerde items..

Zoals ik je al eens eerder heb gezegd wil mijn mening niet zeggen dat ik het Cafe gesloten wil zien..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet bepaald, wat trouwens wel grappig is, ik moest ook direct aan Joduh denken toen Wesley Esteban aanviel.. Heb dat volgens mij ook nog wel ergens gepost richting hem..
Wat dus een kromme gedachte is.....en als jij,zeker jij even terug leest/denkt....weet je dat Joduh geen blowende,snuivende imbeciel van pak hem beet 23 is.
Weet je nog dat je laatst schreef dat je meer respect had voor zijn ondernemingsdrang.....dan voor mijn zielige leventje.........nou dan
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 28 februari 2012 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat ik niet snap, en dat is mijn mening, is dat jij wilt dat het rustig word op het forum en we daar gewoon over voetbal discussieren! Je vervolgens, wanneer er kritiek word geleverd op Joduh of Nenam, direct die persoon bijstaat! Is toch nergens voor nodig?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is enkel zo groot omdat Boudewijn blij is met het aantal hits op zijn forum, heeft inhoudelijk geen enkele waarde waar het om Ajax gaat en sterker nog, het is zelfs tegen de door Boudewijn opgestelde regels, maar zoals ik al zei laat hij het toe om het aantal hits.

De mensen die trouwens normaal gesproken inhoudelijk op de discussies ingaan reageren daar ook niet of nauwelijks..

En ik denk dat van jouw 16.000 posts er 99% in het cafe is gepost, en dat geldt voor nog een aantal mensen, niet voor 113 trouwens want die reageert wel inhoudelijk op Ajax gerelateerde items..

Zoals ik je al eens eerder heb gezegd wil mijn mening niet zeggen dat ik het Cafe gesloten wil zien..
Ja heb je gelijk in.....ik denk zelfs 99,5%......maar maakt mijn dat minder als jij.....zeg het maar hoor.
Ik denk dat ik de enige ben wat dat betreft......maar ben wel een Ajacied,net als jij,maar op een andere manier.....en dat ik niet mee lul op af en toe oeverloos gelul over spelers kopen tactiek enz maakt mij niks minder als jou Remco.....en als je dat wel vind moet je dat gewoon zeggen.
46ajaxio
 46ajaxio - dinsdag 28 februari 2012 - 20:51   quote  deeplink  
Willen jullie mij er aub buiten laten. Ik vond het een belachelijke opmerking van Mokum 1 en kan mij de reactie van Nemam wel voorstellen die opkomt voor zijn maatje Joduh, die uitgemaakt wordt voor Wesley of een van zijn vrienden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 20:51 schreef 46ajaxio het volgende:
Willen jullie mij er aub buiten laten. Ik vond het een belachelijke opmerking van Mokum 1 en kan mij de reactie van Nemam wel voorstellen die opkomt voor zijn maatje Joduh, die uitgemaakt wordt voor Wesley of een van zijn vrienden.
Geen probleem man....ik heb niks tegen jou......en ja ik kom voor mijn maatjes op,zeker na zo'n achterlijke opmerking
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 28 februari 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 20:51 schreef 46ajaxio het volgende:
Wie betrekt jouw erbij dan? Ik in ieder geval niet en Nenam volgens mij ook niet!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 20:59   quote  deeplink  
Ik ook niet dacht ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door Nenam_tiL --
46ajaxio
 46ajaxio - dinsdag 28 februari 2012 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 20:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geen probleem man....ik heb niks tegen jou......en ja ik kom voor mijn maatjes op,zeker na zo'n achterlijke opmerking
Je hebt groot gelijk dat je reageerde op de opmerking van Mokum 1, je vriend of maatje wordt aangevallen en vergeleken met Wesley en dan verdedig je hem volkomen terecht.Ik voelde me ook niet aangevallen maar mijn naam werd terloops genoemd, vandaar dat ik reageer.Vandaar mijn verzoek mij er buiten te laten. Dat je niks tegen mij hebt is me wel duidelijk.Ik meende toch ,voor alle duidelijkheid een reactie te moeten geven.Ik vond de opmerking namelijk van Mokum 1 ongepast om het netjes uit te drukken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kans Voor Theo Janssen

0.0068480