BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kans Voor Theo Janssen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joduh
 joduh - dinsdag 28 februari 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ik scheld m'n eigen spelers niet zo uit als jij, vind dat toch wel iets ergers..
En ja ik kan met een aantal Feyenoorders heel goed door de bocht...

Tsjaa ga jij maar lekker scheinheilig volhouden dat je zo'n hekel hebt aan Feyenoorders, totdat je een klusje moet voor een van die gasten moet uitvoeren, dan ga je gewoon diep door het stof en voer je precies uit wat ze van je vragen.. Domme hypocriet..
Judas
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 28 februari 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die jongen heeft hoofdpijn....duidelijk aangegeven...mag je wel eens wat missen
Ligt niet aan de hoofdpijn, maar feiten ontwijkt hij! Hij bied excuses aan bij mensen om vervolgens zelf de confrontatie te zoeken! Is niet erg respectvol naar de mensen die hij excuses heeft gemaakt! Als hij reageert wanneer hij inderdaad word aangevallen heeft hij gelijk, nu zoekt hij de confrontatie zelf! Dus dom en behoorlijk hypocriet eigenlijk!
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die jongen heeft hoofdpijn....duidelijk aangegeven...mag je wel eens wat missen
WTF heeft dat ermee te maken.. Dadelijk ga je me nog vragen rustig te doen omdat je ongesteld bent,,,
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:34 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik doe niet schijnheilig, kom enkel met feiten! En die post ik hier! Maar jij geeft geen antwoord op feiten, dus moet ik ze wel herhalen!
Volgens mij geef ik duidelijk antwoord, enkel niet het antwoord dat jij verlangt..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:34 schreef remco k het volgende:

[..]

En heb er geen seconde spijt van gehad... Dat stoken gaat je goed af of niet??
Stoken..????.......jij hebt je publiekelijk voor lul gezet Remco.....heb ik helemaal niks mee te maken....is je eigen actie ouwe.....jij hebt je avatar aangepast,niet ik....en jij zet je hierdoor zelf voor lul.....en niet ik
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:37 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ligt niet aan de hoofdpijn, maar feiten ontwijkt hij! Hij bied excuses aan bij mensen om vervolgens zelf de confrontatie te zoeken! Is niet erg respectvol naar de mensen die hij excuses heeft gemaakt! Als hij reageert wanneer hij inderdaad word aangevallen heeft hij gelijk, nu zoekt hij de confrontatie zelf! Dus dom en behoorlijk hypocriet eigenlijk!
Dit is de eerste keer sinds tijden dat ik het eens veroorzaak, andere keren reageer ik enkel op wat jullie over me posten of tegen me posten..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 28 februari 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij geef ik duidelijk antwoord, enkel niet het antwoord dat jij verlangt..
Waarom zoek jij dan de confrontatie als jij mensen excuses hebt gemaakt? Is dan toch hypocriet om vervolgens zelf de confrontatie te zoeken, terwijl jij in deze helemaal niet benoemd was?
joduh
 joduh - dinsdag 28 februari 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Stoken..????.......jij hebt je publiekelijk voor lul gezet Remco.....heb ik helemaal niks mee te maken....is je eigen actie ouwe.....jij hebt je avatar aangepast,niet ik....en jij zet je hierdoor zelf voor lul.....en niet ik
How low can you go!!!! Haha judas
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 28 februari 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ach, zelfs door de kakkies word hij keihard uitgelachen man!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:40 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ach, zelfs door de kakkies word hij keihard uitgelachen man!
Mwah...hij heeft er een paar mee
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 28 februari 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit is de eerste keer sinds tijden dat ik het eens veroorzaak, andere keren reageer ik enkel op wat jullie over me posten of tegen me posten..
Whahahaha lees je eigen reacties eens door man!
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik heb me niet voor lul gezet hoor, ik neem een aantal van die andere gasten namelijk een heel stuk serieuzer dan jullie, die waarderen het nog steeds dat ik het heb gedaan, dat jij en je vriendjes daar wat anders van vinden boeit me niet zo eerlijk gezegd.. Het gaat in deze niet omdat een Feyenoorder dat zou hebben gevraagd maar om mensen waar ik graag mee discusieer over voetbal, jij maakt er graag een stok van om mee te slaan en verteld het zo rap mogelijk aan je vriendjes zodat ze er ook mee gaan slaan, hoe triest is dat eigenlijk wel niet..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 28 februari 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach, een paar inderdaad! De rest mot hem niet en lacht hem vierkant uit dat hij zijn avatar heeft weggedaan!
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:39 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Waarom zoek jij dan de confrontatie als jij mensen excuses hebt gemaakt? Is dan toch hypocriet om vervolgens zelf de confrontatie te zoeken, terwijl jij in deze helemaal niet benoemd was?
Nogmaals en dat is echt de laatste keer vandaag, ik reageerde vandaag op een achtelijke post van Joduh, that's all, normaal enkel en alleen op jullie het over me hebben of me quoten..
joduh
 joduh - dinsdag 28 februari 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb me niet voor lul gezet hoor, ik neem een aantal van die andere gasten namelijk een heel stuk serieuzer dan jullie, die waarderen het nog steeds dat ik het heb gedaan, dat jij en je vriendjes daar wat anders van vinden boeit me niet zo eerlijk gezegd.. Het gaat in deze niet omdat een Feyenoorder dat zou hebben gevraagd maar om mensen waar ik graag mee discusieer over voetbal, jij maakt er graag een stok van om mee te slaan en verteld het zo rap mogelijk aan je vriendjes zodat ze er ook mee gaan slaan, hoe triest is dat eigenlijk wel niet..
Je zit op verkeerde forum denk ik....
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:42 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ach, een paar inderdaad! De rest mot hem niet en lacht hem vierkant uit dat hij zijn avatar heeft weggedaan!
Jullie twee (nu even 3) zijn echt de enige mensen die er uberhaubt nu nog druk mee zijn, en mocht het echt zo zijn dat mensen daar nu nog mee bezig zijn (zoals jullie blijkbaar) hoe verschrikkelijk triest ben je dan wel niet..
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:44 schreef joduh het volgende:

[..]

Je zit op verkeerde forum denk ik....
Nee hoor, ben m'n hele leven al voor Ajax, en support de ploeg door dik en dun, praat hier over de club en de ploeg omdat ik daar lol in heb en kom helaas trieste figuren als jij tegen... tsjaa wat kan ik daar aan veranderen??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:42 schreef remco k het volgende:

[..]

hahahahaaha....ga je jezelf dubbel voor lul zetten.....schei toch uit man.
Wat jij gedaan hebt valt niet goed te praten.....en als jij je avatar verwijderd om op het Feijenoord forum te kunnen posten........pffff Remco,laat maar.....jij zal mij nooit begrijpen.......snap nu ook jou antipathie tegen Joduh.....en jij mijn liefde voor hem niet.......Jij bent nep,nada, nakkkes en een nono
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

hahahahaaha....ga je jezelf dubbel voor lul zetten.....schei toch uit man.
Wat jij gedaan hebt valt niet goed te praten.....en als jij je avatar verwijderd om op het Feijenoord forum te kunnen posten........pffff Remco,laat maar.....jij zal mij nooit begrijpen.......snap nu ook jou antipathie tegen Joduh.....en jij mijn liefde voor hem niet.......Jij bent nep,nada, nakkkes en een nono
Deze nono heeft een leven en spreekt dagelijks echte mensen waar hij om geeft en die om hem geven.. Zou je ook eens moeten proberen..

En "valt niet goed te praten"???? Whahahahaha, Jezus Christus zeg, wordt eens wakker en ga eens leven man.. Je zal verbaasd zijn welke echte dingen er in het leven gebeuren..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 28 februari 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Jullie twee (nu even 3) zijn echt de enige mensen die er uberhaubt nu nog druk mee zijn, en mocht het echt zo zijn dat mensen daar nu nog mee bezig zijn (zoals jullie blijkbaar) hoe verschrikkelijk triest ben je dan wel niet..
Ik ben er niet druk mee hoor, komt alleen nu ter sprake dus geef ik antwoord! Verder heb ik wel andere dingen aan mijn kop om mij met jouw avatarkwestie bezig te houden! Moet er enkel elke keer keihard om lachen als dit ter sprake komt! Ik zal namelijk nooit iets doen voor een kakkie, eigenlijk voor niemand niet die bepaalde zaken aan mij niet vinden kunnen! Hebben ze toch mooi pech, ook al miauwen anderen erom!
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Alsof het daar om gaat man, wat ik in mijn eerder post ook al zei, open je ogen eens en ga eens leven man, je bent bijna 50...
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:52 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik ben er niet druk mee hoor, komt alleen nu ter sprake dus geef ik antwoord! Verder heb ik wel andere dingen aan mijn kop om mij met jouw avatarkwestie bezig te houden! Moet er enkel elke keer keihard om lachen als dit ter sprake komt! Ik zal namelijk nooit iets doen voor een kakkie, eigenlijk voor niemand niet die bepaalde zaken aan mij niet vinden kunnen! Hebben ze toch mooi pech, ook al miauwen anderen erom!
Geven en nemen noemt men dat ook wel..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Deze nono heeft een leven en spreekt dagelijks echte mensen waar hij om geeft en die om hem geven.. Zou je ook eens moeten proberen..

En "valt niet goed te praten"???? Whahahahaha, Jezus Christus zeg, wordt eens wakker en ga eens leven man.. Je zal verbaasd zijn welke echte dingen er in het leven gebeuren..
Ben bijna 20 jaar ouder als jou slome.....jij komt net kijken en denkt dat je alles weet.....ik heb genoeg mee gemaakt,wordt 49 en moet nog een stuk......ga jij me AUB niet vertelen hoe en wat ik met mijn leven moet.....ik heb een dochter en neem mijn verantwoording....jij hebt een of andere kut kat wordt daar een beetje schijt ziek van jochie
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ben bijna 20 jaar ouder als jou slome.....jij komt net kijken en denkt dat je alles weet.....ik heb genoeg mee gemaakt,wordt 49 en moet nog een stuk......ga jij me AUB niet vertelen hoe en wat ik met mijn leven moet.....ik heb een dochter en neem mijn verantwoording....jij hebt een of andere kut kat wordt daar een beetje schijt ziek van jochie
En als ik dan zie hoe je leventje eruit ziet??? Tis bijna zielig..

Wordt je nu trouwens boos??? Niet doen man, slecht voor je hart..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:59 schreef remco k het volgende:

[..]

En als ik dan zie hoe je leventje eruit ziet??? Tis bijna zielig..

Wordt je nu trouwens boos??? Niet doen man, slecht voor je hart..
ik boos nee hoor.......niet eens geirriteerd
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 23:03   quote  deeplink  
"wordt daar een beetje schijt ziek van jochie"

Geen irritatie??

Ach laat ook maar, zoals ik al beschreef duik ik in bed naast mijn lieve vrouwtje..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 23:04   quote  deeplink  
Maar jij weet niks van mijn leven.....net zo min als ik die van jou.....dus klets maar raak
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:03 schreef remco k het volgende:
"wordt daar een beetje schijt ziek van jochie"

Geen irritatie??

Ach laat ook maar, zoals ik al beschreef duik ik in bed naast mijn lieve vrouwtje..
Nee man....dat noemen ze fokken
Guyt
 Guyt - dinsdag 28 februari 2012 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ik scheld m'n eigen spelers niet zo uit als jij, vind dat toch wel iets ergers..
En ja ik kan met een aantal Feyenoorders heel goed door de bocht...

Tsjaa ga jij maar lekker scheinheilig volhouden dat je zo'n hekel hebt aan Feyenoorders, totdat je een klusje moet voor een van die gasten moet uitvoeren, dan ga je gewoon diep door het stof en voer je precies uit wat ze van je vragen.. Domme hypocriet..
Miss op het moment niet zo maar over Urby Emanuelson die heb je wat verot gescholden .Theo Janssen idem dito.Dus dat je je eigen spelers niet uitscheld is niet helemaal waar.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 februari 2012 - 23:12   quote  deeplink  
Jullie hebben nu weer 3 pagina's over die eeuwige discussie gezeikt..
Wanneer houdt dat eens op?? Heel veel topics worden daardoor verneukt..
Dit was een goed topic, maar nu is en wordt het waarschijnlijk niks meer, alleen omdat dit gezeik wéér opnieuw begint..
Just stop it already! Geldt voor jullie alle vier.. En het maakt me geen fuck uit hoe het is begonnen en wie door is gegaan, als het maar stopt.
Men stopt met dit forum door dit klotegezeik van jullie.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:10 schreef Guyt het volgende:

[..]

Miss op het moment niet zo maar over Urby Emanuelson die heb je wat verot gescholden .Theo Janssen idem dito.Dus dat je je eigen spelers niet uitscheld is niet helemaal waar.
Ach alles blijkt een farce te wezen....alle goed gap?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 februari 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:10 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik dacht niet dat hij hen uitschold. Wel zegt hij dat hun prestaties dramatisch zijn/waren.
En dát is wat anders..
baco74
 baco74 - dinsdag 28 februari 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:12 schreef Hasjkoph het volgende:
Dit was een goed topic, maar nu is en wordt het waarschijnlijk niks meer, alleen omdat dit gezeik wéér opnieuw begint..
Just stop it already! Geldt voor jullie alle vier.. En het maakt me geen fuck uit hoe het is begonnen en wie door is gegaan, als het maar stopt.
Niets aan toe te voegen.
Guyt
 Guyt - dinsdag 28 februari 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Toedeledokie.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Tsja Tobias...oud zeer gooi je niet zomaar weg...............maar stel dat ik morgen mijn laatste post plaats,denk je dat het dan voorbij is???.......voor jou wil ik het doen man
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 februari 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:14 schreef Guyt het volgende:

[..]

Toedeledokie.
?? Jij wilt dat dit wordt voortgezet, zodat men geen normale discussie meer kan voeren?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:14 schreef Guyt het volgende:

[..]

Toedeledokie.
Dan ben ik vanaf vanavond weg.......en wens jullie veel plezier
Guyt
 Guyt - dinsdag 28 februari 2012 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:14 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik dacht niet dat hij hen uitschold. Wel zegt hij dat hun prestaties dramatisch zijn/waren.
En dát is wat anders..
Je moet niet denken maar zeker weten.Ik heb in het begin veel discussies gehad met Remco wat betreft Urby en die heeft hij wel degelijk uit gescholden .
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:14 schreef baco74 het volgende:

[..]

Niets aan toe te voegen.
Idem
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 februari 2012 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tsja Tobias...oud zeer gooi je niet zomaar weg...............maar stel dat ik morgen mijn laatste post plaats,denk je dat het dan voorbij is???.......voor jou wil ik het doen man
Nee, want jij bent niet alleen. Ik weet ook niet hoe het moet opgelost worden, ik wil alleen dat men weer normaal kan discussiëren.
Met dit gedoe trek je geen nieuwe bezoekers aan, en dan heb je geen 'Ajaxforum' meer.. Er zitten wel Ajacieden, maar dan klopt de beschrijving die Boudewijn heeft gegeven voor dit forum niet meer.
Guyt
 Guyt - dinsdag 28 februari 2012 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach alles blijkt een farce te wezen....alle goed gap?
Lekker met jou ???
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 februari 2012 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:17 schreef Guyt het volgende:

[..]

Je moet niet denken maar zeker weten.Ik heb in het begin veel discussies gehad met Remco wat betreft Urby en die heeft hij wel degelijk uit gescholden .
Ik weet die discussies nog. Zelf vond ik Emanuelson als linkshalf en linksbuiten niks. Maar ik zou het dan ff moeten opzoeken.
Doe ik morgen wel, oke?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 23:20   quote  deeplink  
pfffffffffff.....even een passend muziekje zoeken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door Nenam_tiL --
Guyt
 Guyt - dinsdag 28 februari 2012 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:15 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

?? Jij wilt dat dit wordt voortgezet, zodat men geen normale discussie meer kan voeren?
Eigenlijk boeit het me niet echt.Miss een topic maken over irritaties onder elkaar als dat topic dr al niet is .Zodat je daar je ongenoegen kan uiten.Nogmaals ik heb dr niet zoveel last van ik denk dan,dan lees je het toch niet.
Guyt
 Guyt - dinsdag 28 februari 2012 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:20 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik weet die discussies nog. Zelf vond ik Emanuelson als linkshalf en linksbuiten niks. Maar ik zou het dan ff moeten opzoeken.
Doe ik morgen wel, oke?
Is goed hoor maar wil niemand als zondebok aanwijzen..Maar laten we eerlijk wezen we schelden allemaal wel eens een speler van ons AJAX. verot .
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 23:27   quote  deeplink  
Die zondebokken zijn er al.....zijn er twee
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 februari 2012 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:22 schreef Guyt het volgende:

[..]

Eigenlijk boeit het me niet echt.Miss een topic maken over irritaties onder elkaar als dat topic dr al niet is .Zodat je daar je ongenoegen kan uiten.Nogmaals ik heb dr niet zoveel last van ik denk dan,dan lees je het toch niet.
Ja, maar het is wel vermoeiend. Als je een topic opent moet het daarover gaan.. Tuurlijk mag het ook af en toe offtopic, maar dan geen gezeik. Want dan is het gewoon zoeken naar een normale post. En dat zou gewoon vermeden moeten worden.

Dit zou opgelost moeten worden in het café, maar dit kan eenmaal niet opgelost worden. Dus moet het anders worden vermeden.
Hoe? Dat weet ik niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door Hasjkoph --
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 februari 2012 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:24 schreef Guyt het volgende:

[..]

Is goed hoor maar wil niemand als zondebok aanwijzen..Maar laten we eerlijk wezen we schelden allemaal wel eens een speler van ons AJAX. verot .
Ik scheld geen speler verrot, wel Ajax in het algemeen of de passes (als voorbeeld) die spelers geven. Maar niet spelergericht.

Edit: Maar misschien ben ik een geval apart..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door Hasjkoph --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:28 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ja, maar het is wel vermoeiend. Als je een topic opent moet het daarover gaan.. Tuurlijk mag het ook af en toe offtopic, maar dan geen gezeik. Want dan is het gewoon zoeken naar een normale post. En dat zou gewoon vermeden moeten worden.

Dit zou opgelost moeten worden in het café, maar dit kan eenmaal niet opgelost worden. Dus moet het anders worden vermeden.
Hoe? Dat weet ik niet.
pffffffff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 23:32   quote  deeplink  
En zoals ik al zei.....die zondebokken zijn eral

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kans Voor Theo Janssen

0.0074369