|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:22 schreef Guyt het volgende:[..] Eigenlijk boeit het me niet echt.Miss een topic maken over irritaties onder elkaar als dat topic dr al niet is .Zodat je daar je ongenoegen kan uiten.Nogmaals ik heb dr niet zoveel last van ik denk dan,dan lees je het toch niet. Inderdaad een topic openen "frustraties en iritaties" ..laat ze daar elkaar maar lekker in lettertjes afmaken.... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:30 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik scheld geen speler verrot, wel Ajax in het algemeen of de passes (als voorbeeld) die spelers geven. Maar niet spelergericht. Edit: Maar misschien ben ik een geval apart.. Als ik een wedstrijd kijk waar spelers keer op keer slecht spelen scheld ik ze wel verot. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Inderdaad een topic openen "frustraties en iritaties" ..laat ze daar elkaar maar lekker in lettertjes afmaken.... Tsja sjakie....ik reageer op een persoon...en niet op een topic.....en volgens mij is dat visa versa....mischien is het handig om een referendum te houden |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Doen meerdere mensen. Heb ik ook geen problemen mee. Ik ben alleen de persoon die het niet persoonsgericht doet.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Inderdaad een topic openen "frustraties en iritaties" ..laat ze daar elkaar maar lekker in lettertjes afmaken.... Ik zou zeggen maak er eentje aan ik ben daar niet goed in :p.Anderzijds ontkom je niet aan de frustaties en irritaties omdat als men het niet met elkaar eens istoch tegen elkaar in gaat.Daar ontkom je niet aan.Tja en om dan midden in zo een frustatie /irritatie gesprek te zeggen laten we naar het frustatie topic gaan gaat ook niet werken denk hahaha.Maarja is te proberen, wie weet miss werkt het . |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:40 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Doen meerdere mensen. Heb ik ook geen problemen mee. Ik ben alleen de persoon die het niet persoonsgericht doet.. Dus als een speler steeds alles fout doet zeg jij niet wat een lul joh ? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:44 schreef Guyt het volgende:[..] Ik zou zeggen maak er eentje aan ik ben daar niet goed in :p.Anderzijds ontkom je niet aan de frustaties en irritaties omdat als men het niet met elkaar eens istoch tegen elkaar in gaat.Daar ontkom je niet aan.Tja en om dan midden in zo een frustatie /irritatie gesprek te zeggen laten we naar het frustatie topic gaan gaat ook niet werken denk hahaha.Maarja is te proberen, wie weet miss werkt het . Ik denk eerlijk gezegd dat het wordt verwijderd door Boudewijn. Zo niet, dan denk ik dat het nog niet vaat helpen, aangezien dit al lange tijd speelt. Zoals ik al aangaf, denk ik niet dat het opgelost kan worden, maar moet het op een andere manier worden vermeden.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tsja sjakie....ik reageer op een persoon...en niet op een topic.....en volgens mij is dat visa versa....mischien is het handig om een referendum te houden Tja Gap maar daar kan je wel lekker je iritaties kwijt....zoekt elkaar daar op....of verwijs elkaar daar naar toe.... We hebben een topic voor de gezellige supporters "het Ajax cafe" houdt het daar gezellig....laat de voetbaltopics lekker in trek voor het voetbal...scheld elkaar verrot in het Topic: "in de ring"...daag elkaar uit om samen de ring in te gaan.... Of laat die Boudewijn een topic openen speciaal om je frustaties op elkaar uit te leven.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nou, eigenlijk niet.. Ik kan wel aardig vloeken, maar ik doe dat meestal op Ebecilio. Maar dan meer op de vele balverlies, slechte passes/voorzetten. Maar ook waarom Frank hem erin heeft gezet. Vorig jaar vond ik hem aardig bezig, maar dit jaar totaal niet.
Als een speler voor de zoeelste keer een kutpass geeft denk ik: Aaarghh.. Wéér zo'n klotepass.. C'monnnn!!!' |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Tja Gap maar daar kan je wel lekker je iritaties kwijt....zoekt elkaar daar op....of verwijs elkaar daar naar toe.... We hebben een topic voor de gezellige supporters "het Ajax cafe" houdt het daar gezellig....laat de voetbaltopics lekker in trek voor het voetbal...scheld elkaar verrot in het Topic: "in de ring"...daag elkaar uit om samen de ring in te gaan.... Of laat die Boudewijn een topic openen speciaal om je frustaties op elkaar uit te leven.... +1 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hey Boudewijn...een TOPIC OPENEN voor alle kemphanen...laat ze elkaar uitdagen om daar verder te gaan daar elkaar in lettertjes/woorden af te maken...
voorbeelden voor Topicnames:
* "Frustaties & Iritaties" * "In de ring" * "de ArenA" |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jullie zijn er maar druk mee! ;-)
Vergeet niet dat het gezeik ten alle tijden zal blijven! Is het niet tussen ons 4 dan staan er wel weer anderen op! Wat overigens met grote regelmaat gebeurd! Men typt nou eenmaal wat in en verdedigt vervolgens zijn stelling! Zo gaat het namelijk al jaren op de topics! Zelfs in 2010 kwam je posts tegen waarin ze elkaar in woorden afmaakten! Gewoon reeël zijn en inderdaad denken zoals Guyt! Boeit het je niet, dan lees je erover heen!
Denk ook niet dat het zal helpen om hiervoor een nieuw topic te openen! Zoals reeds eerder iemand vermeldde ga je niet midden in een discussie roepen dat je even naar "de ArenA" moet om de discussie voort te zetten! En daarnaast gaan anderen zich ook in discussies melden en hun mening geven! Het is overigens al eerder geprobeerd en werkt gewoonweg niet! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
En nu weer ontopic!
Wat mij betreft mag Janssen buiten de basis blijven! Ben altijd kritisch geweest over zijn spel! Voegt gewoonweg niets toe! Ik zou hem eind van het seizoen dan ook gewoon wegdoen en verderkijken! Accepteren dat het met Theo gewoonweg niet gaat lopen! Jammer, goed geprobeerd en nu verder kijken! Maar goed, dat heb ik met het leeuwendeel van de selectie! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Mannen, ik verbaas me werkelijk over hoe jullie hier op elkaar reageren! Bij sommige zit misschien oud zeer, anderen mogen elkaar niet. Maar laat een IEDER in ZIJN (of haar) WAARDE en probeer elkaar meer te respecteren en ieder met zijn eigen mening!!!
We zijn hier uiteindelijk toch maar voor één ding: ***ONS***AJAX***
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 februari 2012 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 23:02 schreef Ronald 1960 het volgende:Wat maakt het eigenlijk uit of je nu voor Janssen bent of voor Eriksen. Het enige wat we willen is dat ONS AJAX na 34 wedstrijden bovenaan staat. en het liefst met mooi voetbal en dan ook nog met de mensen die wij persoonlijk het liefst in het 1e zien spelen*** Wat dat betrefd is het maar goed dat er 1 trainer voor het team staat die uiteindelijk de opstelling bepaald, Er kunnen er namelijk maar 11 (per team) in het veld staan. Overigens denk ik dat wij allemaal (misschien een enkeling daargelaten) AJACIED zijn in hart en nieren. ***AJAX***FOREVER*** hier dus nog even mezelf ge-quote, reageer hier maar op***
***AJAX***FOREVER*** |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Janssen ten koste van Eriksen een basisplaats geven is de omgekeerde wereld wat betreft het Ajax cultuur.
Je ziet aan alles dat Eriksen een groot talent is. Heeft techniek, inzicht en heeft in een goed lopend elftal (welliswaar de A1) bewezen in staat te zijn om doelpunten te maken.
HIj heeft echter een probleem(pje), hij heeft voetballers om hem heen nodig. Spelers waarmee hij de combinaties aan kan gaan, spelers die op de juiste momenten de ruimtes zoeken zodat hij de bal dmv een steekpass kwijt kan.
En dat heeft hij op dit moment niet. Enkel als Lodeiro in het elftal komt zie je bij vlagen goed combinatie- en positiespel bij beide heren. En is Eriksen bij vlagen betrokken bij doelpunten.
Daarnaast is de linkerflank, met Koppers, Eriksen en Sulejmani nu niet bepaald de ideale linkerflank voetballend gezien.
Koppers is verdedigend prima, laat hier en daar wat steekjes vallen maar dat mag gezien zijn leeftijd. Opbouwend is hij echter ontzettend zwak, dat vind ik echt enorm tegenvallen.
Linksvoor hebben we ene Sulejmani lopen. Loopt als een tientonner over het veld te sjokken alsof het hem geen reet interesseert. Misschien is hij wel toe aan een nieuwe uitdaging, ik weet het niet. Maar hoe hij de afgelopen 2 maanden speelt is onacceptabel.
Maar goed, wil je weer kans maken om regelmatig kampioen te worden, heb je voetballers nodig. Voetballers die iets kunnen met een bal, inzicht hebben.
Als ik naar de huidige selectie kijk, dan zijn er zo een aantal die je bijna MOET vervangen wil je weer resultaten behalen.
En dan bedoel ik niet de Eriksens, de Serero's en de Sightorsons.... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:50 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Nou, eigenlijk niet.. Ik kan wel aardig vloeken, maar ik doe dat meestal op Ebecilio. Maar dan meer op de vele balverlies, slechte passes/voorzetten. Maar ook waarom Frank hem erin heeft gezet. Vorig jaar vond ik hem aardig bezig, maar dit jaar totaal niet. Als een speler voor de zoeelste keer een kutpass geeft denk ik: Aaarghh.. Wéér zo'n klotepass.. C'monnnn!!!' En ik zeg dan jeetje wat een LUL joh... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zoals ik al zei: Vind ik goed en heb daar ook geen problemen mee ;-) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
De enige plek voor janssen is op de bank... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: En jou plek is de prullenbak. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Kijk maar naar de laatste 4 wedstrijden....zegt genoeg...ik heb toevallig een hele grote prullenbak...comfortabel.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:10 schreef Guyt het volgende:[..] Miss op het moment niet zo maar over Urby Emanuelson die heb je wat verot gescholden .Theo Janssen idem dito.Dus dat je je eigen spelers niet uitscheld is niet helemaal waar. Hij speelt als een debiel is wat anders denk ik zelf zo.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:24 schreef Guyt het volgende:[..] Is goed hoor maar wil niemand als zondebok aanwijzen..Maar laten we eerlijk wezen we schelden allemaal wel eens een speler van ons AJAX. verot . Er zit wel een verschil tussen weleens boos zijn na een wedstrijd en in die emotie iets van een speler vinden of consequent iemand blijven uitschelden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tsja sjakie....ik reageer op een persoon...en niet op een topic.....en volgens mij is dat visa versa....mischien is het handig om een referendum te houden En dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 februari 2012 - 07:03 schreef amsterdammer113 het volgende:Jullie zijn er maar druk mee! ;-) Vergeet niet dat het gezeik ten alle tijden zal blijven! Is het niet tussen ons 4 dan staan er wel weer anderen op! Wat overigens met grote regelmaat gebeurd! Men typt nou eenmaal wat in en verdedigt vervolgens zijn stelling! Zo gaat het namelijk al jaren op de topics! Zelfs in 2010 kwam je posts tegen waarin ze elkaar in woorden afmaakten! Gewoon reeël zijn en inderdaad denken zoals Guyt! Boeit het je niet, dan lees je erover heen! Denk ook niet dat het zal helpen om hiervoor een nieuw topic te openen! Zoals reeds eerder iemand vermeldde ga je niet midden in een discussie roepen dat je even naar "de ArenA" moet om de discussie voort te zetten! En daarnaast gaan anderen zich ook in discussies melden en hun mening geven! Het is overigens al eerder geprobeerd en werkt gewoonweg niet! Mee eens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 februari 2012 - 08:52 schreef Booya4Afca het volgende:Janssen ten koste van Eriksen een basisplaats geven is de omgekeerde wereld wat betreft het Ajax cultuur. Je ziet aan alles dat Eriksen een groot talent is. Heeft techniek, inzicht en heeft in een goed lopend elftal (welliswaar de A1) bewezen in staat te zijn om doelpunten te maken. HIj heeft echter een probleem(pje), hij heeft voetballers om hem heen nodig. Spelers waarmee hij de combinaties aan kan gaan, spelers die op de juiste momenten de ruimtes zoeken zodat hij de bal dmv een steekpass kwijt kan. En dat heeft hij op dit moment niet. Enkel als Lodeiro in het elftal komt zie je bij vlagen goed combinatie- en positiespel bij beide heren. En is Eriksen bij vlagen betrokken bij doelpunten. Daarnaast is de linkerflank, met Koppers, Eriksen en Sulejmani nu niet bepaald de ideale linkerflank voetballend gezien. Koppers is verdedigend prima, laat hier en daar wat steekjes vallen maar dat mag gezien zijn leeftijd. Opbouwend is hij echter ontzettend zwak, dat vind ik echt enorm tegenvallen. Linksvoor hebben we ene Sulejmani lopen. Loopt als een tientonner over het veld te sjokken alsof het hem geen reet interesseert. Misschien is hij wel toe aan een nieuwe uitdaging, ik weet het niet. Maar hoe hij de afgelopen 2 maanden speelt is onacceptabel. Maar goed, wil je weer kans maken om regelmatig kampioen te worden, heb je voetballers nodig. Voetballers die iets kunnen met een bal, inzicht hebben. Als ik naar de huidige selectie kijk, dan zijn er zo een aantal die je bijna MOET vervangen wil je weer resultaten behalen. En dan bedoel ik niet de Eriksens, de Serero's en de Sightorsons.... Komt er dus op neer dat Erikssen in alles en een echt Ajax speler is, en dat er een aantal bij lopen die dat niet zijn waardoor spelers die dat weer wel zijn niet goed uit de verf komen.
Correct me if i am wrong.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Janssen heeft het verbruikt bij frankie....deal with it.... Dit middenveld laten staan....hebben van man u gewonnen met vechtlust....LATEN STAAN |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 01 maart 2012 - 12:54 schreef hippy het volgende:Janssen heeft het verbruikt bij frankie....deal with it.... Dit middenveld laten staan....hebben van man u gewonnen met vechtlust....LATEN STAAN Frankie kennende nee...is echt geen touw aan vast te knopen dit seizoen...sta er niet van te kijken dat we de thuiswedstrijden met Janssen spelen... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 01 maart 2012 - 21:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Frankie kennende nee...is echt geen touw aan vast te knopen dit seizoen...sta er niet van te kijken dat we de thuiswedstrijden met Janssen spelen... Tegen de zwakkere ploegen misschien, maar tegen psv niet..hij is veelste sloom....of invallen laatste half uur voor corners en vrije trappen Als hij een hele pot moet spelen is ie gewoon te moe om een goeie trap te creeeren...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 maart 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Theo gaat gewoon weer spelen hoor, was natuurlijk ook wel te verwachten aangezien het DE aankoop was en hij toch de beste speler van de ED was afgelopen seizoen. Ik weet niet of hij deze week al weer speelt, ik zou zeggen kijk het stukje van de Boer op Ajax.nl maar eens door.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Nou ik ben benieuwd.Anita zal wel linksback spelen omdat Koppers ziek is en er dus een plaats vrij komt voor Janssen, want ik neem niet aan dat hij Enoh al gaat opstellen.We zullen het zien zondag. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Persoonlijk vind ik dat theo gewoon moet spelen ! Ik ben grote fan van zijn spel!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan ben je als ene blad aan de boom omgedraaid, toen ie er net was maakte je hem met de grond gelijk.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
deze hele discussie zegt genoeg over het niveau de laatste tijd hier op het forum. maar zal er verder niet meer op door gaan. en ontopix blijven. eriksen is naar mijn mening een groot talent maar is er nog lang niet. vind dat hij zich meer met de dingen moet bezig houden waar hij goed in is. dus niet bijna elke vrije trap opeisen en tot vervelens toe hakjes terwijl het de wedstrijd er niet voor is. maar zou hem zeker niet vervangen op deze positie. ik schrijf janssen ook nog niet af. denk persoonlijk dat als vertongen deze zomer vertrekt [wat ik jammer vind]. dat janssen een betere kans krijgt als aanjager en leider in het veld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 maart 2012 door bully -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 maart 2012 - 20:05 schreef bully het volgende:deze hele discussie zegt genoeg over het niveau de laatste tijd hier op het forum. maar zal er verder niet meer op door gaan. en ontopix blijven. eriksen is naar mijn mening een groot talent maar is er nog lang niet. vind dat hij zich meer met de dingen moet bezig houden waar hij goed in is. dus niet bijna elke vrije trap opeisen en tot vervelens toe hakjes terwijl het de wedstrijd er niet voor is. maar zou hem zeker niet vervangen op deze positie. ik schrijf janssen ook nog niet af. denk persoonlijk dat als vertongen deze zomer vertrekt [wat ik jammer vind]. dat janssen een betere kans krijgt als aanjager en leider in het veld. Helemaal mee eens maat. Ik ben wel wat minder zeker of Janssen zich echt een plek in dit elftal kan terug verdienen maar wel mee eens. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Jansen is over en uit,verkopen aub jammer maar waar |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
asl ik frank zo beluister denkt hij dat janssen nog zeker niet afgeschreven is.Hij koppelt het min of meer aan de afwezigheid van Boerrigter dat een heel goed koppel zou zijn waar janssen zijn ballen aan kwijt kan vanwege de snelheid van Boerrigter.Dus het komt er min of meer op neer dat het matige presteren van Janssen toe te schrijven is aan de blessure van Boerrigter.Persoonlijk vind ik het wat kort door de bocht, maar misschien zit er een kern van waarheid in. Verder ben ik bang dat Enoh de voorkeur krijgt boven Janssen tot Boerrigter weer fit is.Als Koppers weer fit is dan kan Anita de plaats van Enoh weer innemen, tenzij Janssen het in de komende wedstrijden ineens wel laat zien,want het blijft een fantastische voetballer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 maart 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Elke middenvelder speelt overigens goed achter een fitte Boerrigter...
Frank roept langs alle kanten "ik geloof nog in Theo" dat doet hij om hem nog meer te motiveren anders wordt hij straks "het kind van de rekening" en wordt hij verkocht aan het einde van dit seizoen....gaat hij nu beter voetballen zie ik hem nog wel een jaartje blijven...puur om het onderste bij Theo omhoog te halen...slim van de Boer... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij klopt dat niet, een middenvelder met het talent van Theo zal goed moeten kunnen spelen achter Boerrigter.
Maar iedere middenvelder zal goed spelen achter Boerrigter vind ik wat overtrokken, hij is goed en we moeten blij met hem zijn, maar we moeten het niet overdrijven.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:04 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij klopt dat niet, een middenvelder met het talent van Theo zal goed moeten kunnen spelen achter Boerrigter. Maar iedere middenvelder zal goed spelen achter Boerrigter vind ik wat overtrokken, hij is goed en we moeten blij met hem zijn, maar we moeten het niet overdrijven.. Een pluspunt voor een middenvelder is als de flankspeler in dit geval Derk Boerrigter meestal goed aanspeelbaar is + Derk doet er meestal in het vervolg iets nuttigs mee....komt daar een doelpunt uit dan krijgt Theo namens zijn assist ook zijn kredits. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Ik vind Ajax heel gevaarlijk met een fitte Boerrigter, omdat hij het veld breed houdt, snel is en daardoor verdedigend ook nog heel nuttig is vanwege zijn snelheid en het ontlast de middenvelders. Bovendien creeert hij ruimte voor middenvelders en spitsen doordat hij het veld zo breed houdt en niet steeds naar binnen komt.Maar om nu te zeggen dat elke middenvelder goed achter Boerrigter speelt gaat mij te ver.Ook met Boerrigter speelde Janssen nog niet goed maar misschien komt dat nog.En Boerrigter scoort makkelijk en een verdediging zal zijn aandacht moeten verdelen, waardoor ander spelers meer ruimte krijgen volgende week want zondag speelt hij nog niet want hij zit nog niet bij de selectie.Enoh trouwens ook niet, maar dat vind ik minder erg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 maart 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 16:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Een pluspunt voor een middenvelder is als de flankspeler in dit geval Derk Boerrigter meestal goed aanspeelbaar is + Derk doet er meestal in het vervolg iets nuttigs mee....komt daar een doelpunt uit dan krijgt Theo namens zijn assist ook zijn kredits. Sorry, maar ik begrijp helemaal niks van deze post. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Vandaag mooie pass, maar voor de rest te weinig aanwezig voor waar ie voor gehaald is...veel te statisch |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 20:05 schreef hippy het volgende:Vandaag mooie pass, maar voor de rest te weinig aanwezig voor waar ie voor gehaald is...veel te statisch Deels mee eens. De "ruit" op het middenveld was vandaag meer een vierkant of zelfs een 2-1-1 op het midden veld met de Jong en Eriksen aanvallend, en Janssen en Anita controlerend. De eerste helft sneeuwde Janssen inderdaad onder. Ajax had nauwelijk constructef balbezit en de ballen die we hadden geen meteen naar de flanken zonder dat er ruimte lag.
De 2e helft vond ik Janssen onzichtbaar maar wel nuttig. Hij is veel aan de bal geweest en gaf meestal een goede pass. Wat ik met name mis in zijn spel de tweede helft was de diepgang. Elke bal gaat naar de flanken. Maar balverlies leed hij amper en het middenveld van Roda kwam er niet meer aan te pas.
Dikke onvoldoende de eerste helft en een voorzichtig 6je de tweede helft maar eigenlijk geld dat voor de hele ploeg behalve Anita en de verdedigers vandaag. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 20:21 schreef Eide het volgende:[..] Deels mee eens. De "ruit" op het middenveld was vandaag meer een vierkant of zelfs een 2-1-1 op het midden veld met de Jong en Eriksen aanvallend, en Janssen en Anita controlerend. De eerste helft sneeuwde Janssen inderdaad onder. Ajax had nauwelijk constructef balbezit en de ballen die we hadden geen meteen naar de flanken zonder dat er ruimte lag. De 2e helft vond ik Janssen onzichtbaar maar wel nuttig. Hij is veel aan de bal geweest en gaf meestal een goede pass. Wat ik met name mis in zijn spel de tweede helft was de diepgang. Elke bal gaat naar de flanken. Maar balverlies leed hij amper en het middenveld van Roda kwam er niet meer aan te pas. Dikke onvoldoende de eerste helft en een voorzichtig 6je de tweede helft maar eigenlijk geld dat voor de hele ploeg behalve Anita en de verdedigers vandaag. en vergeet uiteraard de assist niet op de laatste goal van Ebecilio |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 20:21 schreef Eide het volgende:[..] Deels mee eens. De "ruit" op het middenveld was vandaag meer een vierkant of zelfs een 2-1-1 op het midden veld met de Jong en Eriksen aanvallend, en Janssen en Anita controlerend. De eerste helft sneeuwde Janssen inderdaad onder. Ajax had nauwelijk constructef balbezit en de ballen die we hadden geen meteen naar de flanken zonder dat er ruimte lag. De 2e helft vond ik Janssen onzichtbaar maar wel nuttig. Hij is veel aan de bal geweest en gaf meestal een goede pass. Wat ik met name mis in zijn spel de tweede helft was de diepgang. Elke bal gaat naar de flanken. Maar balverlies leed hij amper en het middenveld van Roda kwam er niet meer aan te pas. Dikke onvoldoende de eerste helft en een voorzichtig 6je de tweede helft maar eigenlijk geld dat voor de hele ploeg behalve Anita en de verdedigers vandaag. Ik vond zijn openingen stuk voor stuk slecht, ook de tweede helft, daar waar de bal diep moest ging die opzij of terug en andersom hetzelfde. Dat geld trouwens voor heel Ajax en dat gebeurt al een mooi tijdje.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nog 1 keer lezen of terug naar school ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ga dan maar terug naar school. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 20:33 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond zijn openingen stuk voor stuk slecht, ook de tweede helft, daar waar de bal diep moest ging die opzij of terug en andersom hetzelfde. Dat geld trouwens voor heel Ajax en dat gebeurt al een mooi tijdje.. De lange ballen? Ja, en zelfs dan geen diepgang maar over 40 meter de nuitenspelers proberen te zoeken. Eens, maar daar doel ik ook een beetje op met het gebrek aan diepgang in zijn spel. Waar Eriksen te veel de diepte en de steekpass zoekt, doet Janssen dat te weinig. |
|
|
|