|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hoezo wat is er dan precies onduidelijk meester??? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Lange ballen ??? Ajax speelde volgens mij op 1 helft die van Roda... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehehehehe............... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Rustig blijven eej pik...hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahahahaha.....ik durf niet meer,lag op mijn tong maar doe het niet ouwe |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Meester betekend betweter! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahahahaha.......maar daarom hou ik van je gap |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Maw iemand die altijd alles beter denkt te weten en overal zijn gelijk wil halen en zich overal mee bemoeit wordt in de volksmond 'meester' genoemd...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Is een beetje cynisch nenam. Begrijp je ouwe? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja man......jou meestal na één woord gap....dat is het mooie van alles......ken je langer als vandaag |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hahahahaaaa ik zeg nix pikkies.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Schijthuis......waarom niet.....zal ik het voor je doen???
Nenam.....LUL,Joduh......LUL........Dos lullos gigantos
Maar weet je wat.....wel gek opelkaar.....Nah,nah,nah,naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Schijthuis......waarom niet.....zal ik het voor je doen??? Nenam.....LUL,Joduh......LUL........Dos lullos gigantos Maar weet je wat.....wel gek opelkaar.....Nah,nah,nah,naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Hahahahaa kijk nou uit....je zit niet in de Arenaaaaaaaaaahhhh...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 22:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahahahaa kijk nou uit....je zit niet in de Arenaaaaaaaaaahhhh...... Oja shit....ben weg hier gap |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dacht figuurlijk maar je bent letterlijk weg...hahaha...zit je in de ArenA ?? Ik zal zien... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Want een lange bal is hetzelfde als een diepe bal of niet?
Ik heb Janssen juist die 2e helft veel ballen over 40-50 meter richting een buitenspeler zien geven, diagonaal over het veld. En ze vielen allemaal niet goed. De enige goede lange bal die hij gaf was juist in de diepte, op Ebecilio bij de 4-1.
Als je de buitenspelers zoekt met een hoge bal moet die bal ook perfect zijn en dat ze er meteen iets mee kunnen. Anders bereik je alleen het balletje terug. In een pot als gister moet je je afvragen waarom je een bal zo geeft omdat er de 2e helft nauwelijks druk was op Janssen en Anita. Met de handbalverdediging die Roda had staan moet je juist ballen in de loop geven om tempo te creëren. Lange ballen in de breedte zijn daar niet het middel bij uitstek voor.
Maar goed, het toont dus aan wat ik gister miste bij Janssen, namelijk de diepgang in zijn spel. Verder vond ik heb redelijk, speelde een wat onzichtbare maar wel nuttige pot waarbij hij met name defensief aardig mee voetbalde. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
shit! Ben ik er een keertje niet komt die Joduh eindelijk weer in bloedvorm. Lekker hoor die ouwe vertrouwde Joduh in actie ;-)
wat betreft Theo.... Tja, klassieke trainersfout. Iemand willen hebben omdat die verrekte lekker presteert en die dan op een andere positie neerzetten... Ja hij heeft niet dat gebracht op de positie van VMV maar dat was ook niet de plek waar hij zo opviel bij Twente. Dus of spelbepaler maken of op de bank en verkopen. Met het huidige materiaal is de beste bezetting met Eriksen, Siem en Anita op het middenveld.
En ook ik begrijp en deel de irritatie over Eriksen, maar idd tegen Man. United heeft hij zijn potentie getoond. Jammer alleen dat hij bij ons leert vallen en opstaan en straks een andere club hiervan gaat profiteren... |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
beter voor beiden dat Janssen aan het eind vertrekt. Kun je Schöne transfervrij voor terughalen! |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Haal je nog Narsingh en als Sulejmani vertrekt Tadic. Achterin Gouweleeuw en Poulsen en dan nog een CVM |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
En waarom heeft frank zoveel krediet en theo zo weinig... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 09:30 schreef Stanley het volgende:shit! Ben ik er een keertje niet komt die Joduh eindelijk weer in bloedvorm. Lekker hoor die ouwe vertrouwde Joduh in actie ;-) wat betreft Theo.... Tja, klassieke trainersfout. Iemand willen hebben omdat die verrekte lekker presteert en die dan op een andere positie neerzetten... Ja hij heeft niet dat gebracht op de positie van VMV maar dat was ook niet de plek waar hij zo opviel bij Twente. Dus of spelbepaler maken of op de bank en verkopen. Met het huidige materiaal is de beste bezetting met Eriksen, Siem en Anita op het middenveld. En ook ik begrijp en deel de irritatie over Eriksen, maar idd tegen Man. United heeft hij zijn potentie getoond. Jammer alleen dat hij bij ons leert vallen en opstaan en straks een andere club hiervan gaat profiteren... Yo stanneman! Ik deel je mening omtrent theo wel! Het wordt een beetje hetzelfde verhaal als met debilimani... Bij Heerenveen ongekend en bij ons meer dan waardeloos.......hoe ken dat dan? Over eriksen ..... Tsja, denk dat het een grote gaat worden, maar niet bij ons..... Ik denk persoonlijk dat het ligt aan de trainer/coach..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
En deze dan? Ff over nadenken!!!!!
Middenveld met links theo, midden Anita en rechts eriksen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Olie en vuur was het toch?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik begreep je zin niet kerel, snap niet zo goed wat daar mis mee is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Omdat Frank een echte Ajacied is die Ajax de derde ster heeft bezorgd, Theo heeft ons niks dan hoge onkosten bezorgd.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man storm in een glas............ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gelukkig maar...:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je moet eens uit je doppen kijken blinde. Jack post iets dat ik niet begreep, raar he dat je dan vraagt wat ie ermee bedoelt.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maar kan ook zo omslaan |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
Waarom Tadic kopen als je Janssen hebt? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ehh.. Zijn 2 totaal andere spelers? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
foutje...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 22:31 schreef remco k het volgende:[..] Je moet eens uit je doppen kijken blinde. Jack post iets dat ik niet begreep, raar he dat je dan vraagt wat ie ermee bedoelt.. Heren laten we het hier bij houden....niet vergeten maar er een topic waarje helemaal los kan gaan....**DE ArenA** don't forget gappies...het is maar een verzoek...ik trek nog geen gele of rode kaarten uit nijn zak...hahahahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 22:31 schreef remco k het volgende:[..] Je moet eens uit je doppen kijken blinde. Jack post iets dat ik niet begreep, raar he dat je dan vraagt wat ie ermee bedoelt.. Ik ben oost Indisch blind ja......en tip voor Jack! Post maar in jip en Janneke taal voor de Remco,s hier!!! Hahaha |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 21:36 schreef joduh het volgende:En deze dan? Ff over nadenken!!!!! Middenveld met links theo, midden Anita en rechts eriksen? hee Joduh, goedemorgen.
Heb er over nagedacht en vind het een interessante invulling. Zou het wel eens willen zien met Boerrigter voor Theo ... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Yo Stan! Alles goed ouwe?
En liijkt me wel wat ! En op rechts ebecilio en in de spits buly! Gaan we doen gap! Bel jij Frankie ff? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 21:36 schreef joduh het volgende:En deze dan? Ff over nadenken!!!!! Middenveld met links theo, midden Anita en rechts eriksen? Deze is hier al heeeeeeel vaak geopperd, en zou prima moeten kunnen werken.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 09:30 schreef Stanley het volgende:shit! Ben ik er een keertje niet komt die Joduh eindelijk weer in bloedvorm. Lekker hoor die ouwe vertrouwde Joduh in actie ;-) wat betreft Theo.... Tja, klassieke trainersfout. Iemand willen hebben omdat die verrekte lekker presteert en die dan op een andere positie neerzetten... Ja hij heeft niet dat gebracht op de positie van VMV maar dat was ook niet de plek waar hij zo opviel bij Twente. Dus of spelbepaler maken of op de bank en verkopen. Met het huidige materiaal is de beste bezetting met Eriksen, Siem en Anita op het middenveld. En ook ik begrijp en deel de irritatie over Eriksen, maar idd tegen Man. United heeft hij zijn potentie getoond. Jammer alleen dat hij bij ons leert vallen en opstaan en straks een andere club hiervan gaat profiteren... Je kan het ook zo zien... Hij speelde geweldig bij Twente, sinds hij niet bij Oranje zit is het weer kut met hem. Hij heeft een motivatie probleem en drank probleem. Ik persoonlijk dacht dat het wel goed met hem zou komen, maar gelukkig hebben we niet veel voor hem betaald. Twente is in mijn ogen zonder hem wel zwakker, dus dat is positief, verder zet hem idd op de bank en laat het middenveld staan met Eriksen, de Jong en Anita en zet Buly in de spits |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 19:39 schreef joduh het volgende:Yo Stan! Alles goed ouwe? En liijkt me wel wat ! En op rechts ebecilio en in de spits buly! Gaan we doen gap! Bel jij Frankie ff? Dit lijkt me idd wel een heel goed plan |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Als het team beter gaat presteren dan gaat theo pas presteren... Hij moet in een goed draaiend team spelen en zolang dat niet het geval is zal het niks worden met theo...al hoop ik het wel want hij heeft zo een goeie traptechniek...maar dat is alles wat ie heeft... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 13:02 schreef hippy het volgende:Als het team beter gaat presteren dan gaat theo pas presteren... Hij moet in een goed draaiend team spelen en zolang dat niet het geval is zal het niks worden met theo...al hoop ik het wel want hij heeft zo een goeie traptechniek...maar dat is alles wat ie heeft... Nou, Theo heeft niet alleen maar een goede traptechniek, hoor! Hij was vorig seizoen niet voor niets voetballer van het jaar bij FC Twente. Nee, Frank de Boer moet eens achter zijn oortjes krabbelen en goed nadenken, waarom hij Theo (nog altijd) niet op "zijn" plek zet, waar hij floreren kan. Toegegeven, daar speelt Christian Eriksen, maar dan had de Boer hem niet moeten halen, of gewoon helemaal niet meer opstellen. Maar dat behoor je als coach niet te doen met een speler van zijn caliber. Dat is mijn mening!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 maart 2012 door Pietje -- |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Theo past niet in het Ajax spelletje, bij Twente ligt er veel meer ruimte om de pas te geven en om door te schuiven. Diepte pass kan hij nooit geven omdat er geen diepte is, en doorschuiven gaat ook niet dan loopt hij anderen in de weg. Kortom Miskoop... |
|
|
|
|
busje440
|
|
|
Opstelling:
Derk Boerrigter (88.6%) Kolbeinn Sigþórsson (89.4% Miralem Sulejmani (83.3%)
Theo Janssen (76.3%) Christian Eriksen (96.8%) Christian Eriksen (96.8%)
Nicolai Boilesen (88.5%)Jan Vertonghen(98.7%)Toby Alderweireld(97.Gregory van der Wiel
Kenneth Vermeer (67.0% z0 kan het ook |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 13:07 schreef Pietje het volgende:[..] Nou, Theo heeft niet alleen maar een goede traptechniek, hoor! Hij was vorig seizoen niet voor niets voetballer van het jaar bij FC Twente. Nee, Frank de Boer moet eens achter zijn oortjes krabbelen en goed nadenken, waarom hij Theo (nog altijd) niet op "zijn" plek zet, waar hij floreren kan. Toegegeven, daar speelt Christian Eriksen, maar dan had de Boer hem niet moeten halen, of gewoon helemaal niet meer opstellen. Maar dat behoor je als coach niet te doen met een speler van zijn caliber. Dat is mijn mening! Erikssen speelt niet op de plek van Janssen, Ajax speelt een ander systeem dan Twente afgelopen jaar, Twente speelde met een echt 10 en dat doet Ajax niet, Erikssen en Janssen spelen naast elkaar als een hoge rechts en linkshalf met een controleur daarachter..
Ik denk dat het probleem zoals met zoveel spelers in NL zit in het feit dat je bij Ajax MOET domineren op de helft van de tegenstander, Theo heeft een geweldige trap en een zeer goed spelinzicht, maar zijn handelingssnelheid is gewoon te laag om de baas op het middenveld te zijn bij het spel dat Ajax wil spelen. Als er iets meer ruimte zou zijn is Theo weergaloos goed, hij legt de balletjes precies daar neer waar ze moet vallen zoals bijvoorbeeld die goal van Ebecilio vorige week.. Maar in 9 van de 10 wedstrijden heeft Ajax die ruimte niet.. |
|
|
|
|
Bazz
|
|
|
Effe terug naar de basis. Theo is samen met onze Jan op dit moment de trekker van het geheel. Ik vindt Chris een hele goede voetballer maar is nog te jong om dat voor elkaar te krijgen en op dit moment kan hij dat ook nog niet. Degene die er ook bij waren hebben het dit seizoen (waarschijnlijk) al een paar keer gezien dat op een gegeven moment Jan vóór Theo in middenlinie stond. Dan waren ze de dragende spelers van het elftal en namen iedereen mee. Het zou leuk zijn als het er bij Theo eens uitkomt. Moet ik zeggen dat ik de laatste weken toch wel een paar mooie dingen gezien heb. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Theo is gewoon niet goed genoeg voor ajax...en het team draait ook niet goed...nog een te laag tempo...ik zeg gezien het rendement een miskoop...al kan hij de laatste weken wel belangrijk worden...vond hem namelijk vorig weekend stukken beter...ik hoop zo dat ie gaat slagen, maar ik ben bang van niet...dan moet er meer beweging en een vaste spits voorin zijn....sigi moet zoiezo terug komen....iemand die voorin constant beweegt en balvast is...dan kan theo de bal kwijt... |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Ik vond hem inderdaad afgelopen zondag een van zijn betere wedstrijden spelen vooral toen Jan op het middenveld ging spelen.De vraag is echter is dat de verdienste van Jan of van Theo.Want voor de rust vond ik het nog niet denderend maar na de rust toen Jan doorschoof was het al een stuk beter.Kan ook te maken hebben met de inbreng van Buly.Voor rust was het tempo te laag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 23:15 schreef Bazz het volgende:Effe terug naar de basis. Theo is samen met onze Jan op dit moment de trekker van het geheel. Ik vindt Chris een hele goede voetballer maar is nog te jong om dat voor elkaar te krijgen en op dit moment kan hij dat ook nog niet. Degene die er ook bij waren hebben het dit seizoen (waarschijnlijk) al een paar keer gezien dat op een gegeven moment Jan vóór Theo in middenlinie stond. Dan waren ze de dragende spelers van het elftal en namen iedereen mee. Het zou leuk zijn als het er bij Theo eens uitkomt. Moet ik zeggen dat ik de laatste weken toch wel een paar mooie dingen gezien heb. Ik weet niet wat Theo dan trekt, maar het elftal in geen geval. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
een kans voor theo, die greep hij vamiddag tegen ado met een magnifieke pass op ludoki waar de 0-1 uit viel, dat is de theo die we willen zien, helaas pakt hij dan een hele domme gele kaart waardoor hij geschorst is tegen psv. Maar wat een pass, schitterend! |
|
|
|