|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 21:05 schreef dege het volgende:een kans voor theo, die greep hij vamiddag tegen ado met een magnifieke pass op ludoki waar de 0-1 uit viel, dat is de theo die we willen zien, helaas pakt hij dan een hele domme gele kaart waardoor hij geschorst is tegen psv. Maar wat een pass, schitterend! Als hij zelf maar niet te veel onder druk komt te staan.... Misschien is het wel goed dat hij zondag niet mee kan doen...mist snelheid...anderzijds zullen we hem zeker missen vooral met vrije trappen en hoekschoppen... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Theo Jansen is helemaal niks mis mee......ik denk dat ik maar een topic open wat er mis is met eriksen haha |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Een wonderschone pas van Theo inderdaad, maar ook heel knap aangenomen door Lukoki en dito afgemaakt.Een hele domme gele kaart waardoor hij geschorst is tegen PSV.Of hij heeft die gele kaart bewust gepakt omdat hij tegen PSV niet overlopen wil worden. Want er lopen bij PSV nogal wat jongens met een groot loopvermogen en snelheid.Maar als wij onze selectie weer compleet hebben kan hij zoals hij vanmiddag speelde van grote waarde zijn.Het klikt wat beter tussen Theo en Jan.Bovendien speelt Anita toch ook een belangrijke rol als stofzuiger.Ik geloof heilig in titelprolongatie zeker als je het programma van de rest ziet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 23:31 schreef 46ajaxio het volgende:Een hele domme gele kaart waardoor hij geschorst is tegen PSV.Of hij heeft die gele kaart bewust gepakt omdat hij tegen PSV niet overlopen wil worden. Want er lopen bij PSV nogal wat jongens met een groot loopvermogen en snelheid. Daar kan je wel eens gelijk in hebben..... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 23:31 schreef 46ajaxio het volgende:Een wonderschone pas van Theo inderdaad, maar ook heel knap aangenomen door Lukoki en dito afgemaakt.Een hele domme gele kaart waardoor hij geschorst is tegen PSV.Of hij heeft die gele kaart bewust gepakt omdat hij tegen PSV niet overlopen wil worden. Want er lopen bij PSV nogal wat jongens met een groot loopvermogen en snelheid.Maar als wij onze selectie weer compleet hebben kan hij zoals hij vanmiddag speelde van grote waarde zijn.Het klikt wat beter tussen Theo en Jan.Bovendien speelt Anita toch ook een belangrijke rol als stofzuiger.Ik geloof heilig in titelprolongatie zeker als je het programma van de rest ziet. Alsof hij die gele kaart expres zou pakken, om tegen PSV niet te hoeven spelen.......sorry hoor maar dat vind ik echt onzin. Volgens mij miste hij gewoon de bal en nam hij de speler mee omdat ie met te veel snelheid (?) het duel aanging. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 21:05 schreef dege het volgende:een kans voor theo, die greep hij vamiddag tegen ado met een magnifieke pass op ludoki waar de 0-1 uit viel, dat is de theo die we willen zien, helaas pakt hij dan een hele domme gele kaart waardoor hij geschorst is tegen psv. Maar wat een pass, schitterend! Eens |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik vond theo terecht man of the match....hij is op de weg terug denk ik... Ik hoop dat ie nu vol kan houden en beter kan worden |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 00:28 schreef baco74 het volgende:[..] Alsof hij die gele kaart expres zou pakken, om tegen PSV niet te hoeven spelen.......sorry hoor maar dat vind ik echt onzin. Volgens mij miste hij gewoon de bal en nam hij de speler mee omdat ie met te veel snelheid (?) het duel aanging. Er is al eens eerder geopperd op dit forum dat hij een week eerder een gele kaart had moeten pakken zodat hij er tegn Ado niet bij was en tegen PSV wel.Nu zeg ik misschien pakte hij die gele kaart wel bewust om de wedstrijd tegen PSV geschorst te zijn vanwege het loopvermogen van het middenveld van PSV en vind jij dat onzin.Dat mag.Ik heb het niet zo stellig gezegd alleen maar geopperd misschien.Jij mag dit onzin vinden uiteraard.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 maart 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Het is zo als ik het zei....er is nu meer beweging en theo kan de bal kwijt |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote: Niet onbelangrijk vind ik dat er naast de beweging Jan en Theo elkaar niet meer in de weg lopen, zodat Theo zich wat laat zakken om ruimte voor Jan te maken en voor zich zelf om die crosspas zoals op Lukoki te kunnen geven. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 21:05 schreef dege het volgende:een kans voor theo, die greep hij vamiddag tegen ado met een magnifieke pass op ludoki waar de 0-1 uit viel, dat is de theo die we willen zien, helaas pakt hij dan een hele domme gele kaart waardoor hij geschorst is tegen psv. Maar wat een pass, schitterend! Je kan het ook anders zien, hij weet waar zijn tekortkomingen liggen en heeft de boer een vriendendienst bewezen door juist geel te pakken, dan hoeft de boer geen moeilijke keus te maken tegen PSV, anders zat hij op de bank, nu hoeft hij geen uitleg te geven.. Handig van hem.
ooh ik lees nu ook dat andere hetzelfde dachten... haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 maart 2012 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
"Ajax zat in een zetel tegen ADO Den Haag en tikte het balletje lekker rond. Af en toe ging de bal verloren, vandaar dat Frank de Boer besloot Theo Janssen de instrueren om door te dekken. Nog geen minuut later was het raak: gele kaart en een schorsing voor PSV-thuis. De Boer baalt. "Het was niet slim, nee," zegt De Boer over de overtreding van Janssen tijdens de persconferentie. "Het is heel jammer natuurlijk," merkt hij nog op bij de NOS. "Ik vind dat Theo een zeer goede stijgende lijn laat zien. Doodzonde dat hij er niet bij is."
Waarom zou je dit aan Theo vragen als je 2-0 voor staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 maart 2012 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 15:07 schreef Ajax we love you het volgende:"Ajax zat in een zetel tegen ADO Den Haag en tikte het balletje lekker rond. Af en toe ging de bal verloren, vandaar dat Frank de Boer besloot Theo Janssen de instrueren om door te dekken. Nog geen minuut later was het raak: gele kaart en een schorsing voor PSV-thuis. De Boer baalt. "Het was niet slim, nee," zegt De Boer over de overtreding van Janssen tijdens de persconferentie. "Het is heel jammer natuurlijk," merkt hij nog op bij de NOS. "Ik vind dat Theo een zeer goede stijgende lijn laat zien. Doodzonde dat hij er niet bij is." Waarom zou je dit aan Theo vragen als je 2-0 voor staat. Misschien hoopte Frank dat Theo een gele kaart zou pakken en van die lastige keuze verlost zou zijn.Ik zeg misschien hoopte Frank, want Frank is geen Maurinho die dat regiseert als je nou een kaart pakt dan missen we je alleen in een onbeduidende wedstrijd. Theo zou dat niet opvolgen schat ik zo in omdat hij dolgraag tegen PSV had willen spelen, dus instrueert hij hem anders en dat pakte voor theo verkeerd uit en voor frank misschien wel goed uit.We zullen zondag zien of we Theo missen ja dan nee. Persoonlijk denk ik dat Theo te weinig loopvermogen heeft om bv Wijnaldum bij te houden.Voeg daar Toivonen Strootman bij en lens en Ajax zou een probleem kunnen hebben.Bovendien doet PSV het in de Arena altijd goed en Cocu kent de Boer en andersom ook natuurlijk, maar PSV moet winnen want wij staan een punt op ze voor. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 12:54 schreef 46ajaxio het volgende:[..] Er is al eens eerder geopperd op dit forum dat hij een week eerder een gele kaart had moeten pakken zodat hij er tegn Ado niet bij was en tegen PSV wel.Nu zeg ik misschien pakte hij die gele kaart wel bewust om de wedstrijd tegen PSV geschorst te zijn vanwege het loopvermogen van het middenveld van PSV en vind jij dat onzin.Dat mag.Ik heb het niet zo stellig gezegd alleen maar geopperd misschien.Jij mag dit onzin vinden uiteraard. Je hebt gelijk. In jouw post vraag jij je slechts af of hij die gele kaart expres pakt, om bang te zijn om tegen PSV overlopen te worden door hun middenveld. Dan nog, kan en wil ik niet geloven dat een prof-voetballer op zo'n manier een wedstrijd wilt ontlopen. Zulke gevallen dienen zich Europees wel eens aan om een poule-wedstrijd te missen om in een volgende ronde met een clean-sheet te beginnen, maar een top-wedstrijd bewust mis willen lopen kan er bij mij niet. Zolang wij niet bij spelers in hun hoofd kunnen kijken geloof ik zulke speculaties niet en blijf dit als onzin zien. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 21:21 schreef baco74 het volgende:[..] Je hebt gelijk. In jouw post vraag jij je slechts af of hij die gele kaart expres pakt, om bang te zijn om tegen PSV overlopen te worden door hun middenveld. Dan nog, kan en wil ik niet geloven dat een prof-voetballer op zo'n manier een wedstrijd wilt ontlopen. Zulke gevallen dienen zich Europees wel eens aan om een poule-wedstrijd te missen om in een volgende ronde met een clean-sheet te beginnen, maar een top-wedstrijd bewust mis willen lopen kan er bij mij niet. Zolang wij niet bij spelers in hun hoofd kunnen kijken geloof ik zulke speculaties niet en blijf dit als onzin zien. Ik wil ook helemaal mijn gelijk niet halen en ik deel jouw mening dat een prof niet expres een kaart pakt omdat hij bang is door de mand te vallen en misschien overlopen wordt.Ook ik kan niet in het hoofd vn Theo kijken en weet dus ook niet of hij het al dan niet bewust gedaan heeft.Verder kan je je afvragen wat Frank gedaan zou hebben als Theo niet gschort zou zijn.Eigenlijk denk ik dat hij hem toch opgesteld zou hebben vanwege de ervaring.Ik vermoed verder dat hij toch met een versterkt middenveld gaat spelen en niet met 3 spitsen gaat beginnen.Je zal de ruimtes in ieder geval klein moeten houden.In ieder geval geen Enoh ook al is hij zo fit als een hoentje.Voorhoede wordt een probleem, daar ben ik nog niet uit.Hangt er ook van af wie linksback speelt.Pieters stopt Lukoki onder het gras |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 17:48 schreef 46ajaxio het volgende:[..] Misschien hoopte Frank dat Theo een gele kaart zou pakken en van die lastige keuze verlost zou zijn.Ik zeg misschien hoopte Frank, want Frank is geen Maurinho die dat regiseert als je nou een kaart pakt dan missen we je alleen in een onbeduidende wedstrijd. Theo zou dat niet opvolgen schat ik zo in omdat hij dolgraag tegen PSV had willen spelen, dus instrueert hij hem anders en dat pakte voor theo verkeerd uit en voor frank misschien wel goed uit.We zullen zondag zien of we Theo missen ja dan nee. Persoonlijk denk ik dat Theo te weinig loopvermogen heeft om bv Wijnaldum bij te houden.Voeg daar Toivonen Strootman bij en lens en Ajax zou een probleem kunnen hebben.Bovendien doet PSV het in de Arena altijd goed en Cocu kent de Boer en andersom ook natuurlijk, maar PSV moet winnen want wij staan een punt op ze voor. mooi verwoord en ik denk dat hetgeen wat je zegt waar zou kunnen zijn.. |
|
|
|
|
denii
|
|
|
DIE theo snapt het gewoon niet het is geen JOOD iedere champions L wedstrijd was gewoon slecht eriksen is de toekomst en al die grote clubs moete oprotte met jonge spelers uit amsterdam halen |
|
|
|
|
denii
|
|
|
+ hoe gaat het eruit zien als alle spelers er wel zijn dan win je alsnog niet van Arsenal allemaal aankopen voor medium spelers |
|
|
|
|
denii
|
|
|
gelukkig is theo er niet bij bij psv zoutzak theo |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Eens...het zelfde middenveld als tegen man u |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik moet toch zeggen dat Theo met de weken beter gaat voetballen. Misschien is hij volgens jaar wel weer de oude ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 00:04 schreef Ajax we love you het volgende:Ik moet toch zeggen dat Theo met de weken beter gaat voetballen. Misschien is hij volgens jaar wel weer de oude ;-) Laten we het hopen, ik vond hem tot 5/6 wedstrijden geleden simpelweg slecht spelen, de laatste 5 wedstrijden vond ik hem erg goed, alleen afgelopen weekend was het niet top, teveel balverlies.. Hopelijk zet hij de ingezette lijn door en kan hij ook in de CL volgend seizoen beslissen en belangrijk zijn..
Vind hem trouwens nog steeds niet bij de CLUB Ajax passen, maar daar zal ik mee moeten leren leven.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 00:07 schreef remco k het volgende:[..] Laten we het hopen, ik vond hem tot 5/6 wedstrijden geleden simpelweg slecht spelen, de laatste 5 wedstrijden vond ik hem erg goed, alleen afgelopen weekend was het niet top, teveel balverlies.. Hopelijk zet hij de ingezette lijn door en kan hij ook in de CL volgend seizoen beslissen en belangrijk zijn.. Vind hem trouwens nog steeds niet bij de CLUB Ajax passen, maar daar zal ik mee moeten leren leven.. Volgend seizoen is voor theo...;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 00:07 schreef remco k het volgende:[..] Laten we het hopen, ik vond hem tot 5/6 wedstrijden geleden simpelweg slecht spelen, de laatste 5 wedstrijden vond ik hem erg goed, alleen afgelopen weekend was het niet top, teveel balverlies.. Hopelijk zet hij de ingezette lijn door en kan hij ook in de CL volgend seizoen beslissen en belangrijk zijn.. Vind hem trouwens nog steeds niet bij de CLUB Ajax passen, maar daar zal ik mee moeten leren leven.. Precies.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 00:07 schreef remco k het volgende:[..] Laten we het hopen, ik vond hem tot 5/6 wedstrijden geleden simpelweg slecht spelen, de laatste 5 wedstrijden vond ik hem erg goed, alleen afgelopen weekend was het niet top, teveel balverlies.. Hopelijk zet hij de ingezette lijn door en kan hij ook in de CL volgend seizoen beslissen en belangrijk zijn.. Vind hem trouwens nog steeds niet bij de CLUB Ajax passen, maar daar zal ik mee moeten leren leven.. Met de laatste zin ben ik het wel eens, maar het gaat mij om de voetballende kwaliteiten. Hij kan iets extra's brengen, maar heeft dat over het hele jaar gezien te weinig gebracht gebracht . |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 17:58 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Met de laatste zin ben ik het wel eens, maar het gaat mij om de voetballende kwaliteiten. Hij kan iets extra's brengen, maar heeft dat over het hele jaar gezien te weinig gebracht gebracht . zal die volgend seizoen denk ik ook niet brengen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Effe van de afgelopen wedstrijd tegen Groningen 2 x buitenkant voet geniaal Theo dat is toch wat wij graag willen zien bij Ajax,niet alleen hard werken en alles volgens het boekje doen ?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 18:16 schreef nora het volgende:Effe van de afgelopen wedstrijd tegen Groningen 2 x buitenkant voet geniaal Theo dat is toch wat wij graag willen zien bij Ajax,niet alleen hard werken en alles volgens het boekje doen ?? 1 keer was maar op maat, en dat kwam door het doorzetten van de Jong, die andere bal was gewoon te hard waardoor Aissati er moeilijk bij kan.. Een geniale bal levert in ieder geval een kans op. |
|
|
|