|
|
alibabba
|
|
|
Na weer een fantastisch weekend voor AJAX, heb ik het resterend programma bijgewerkt. Als je kijkt naar AZ...die hebben het de komende 2 wedstrijden relatief makkelijk. Als Ajax in den Haag en thuis tegen PSV kan winnen, geef ik Ajax de meeste kans;
ADO - Ajax Ajax - PSV Ajax - Heracles Heerenveen - Ajax Ajax - De Graafschap Ajax - Groningen Twente - Ajax Ajax - VVV Vitesse - Ajax
PSV - Heerenveen Ajax - PSV PSV - VVV RKC - PSV PSV - AZ PSV - NEC Roda - PSV PSV - ADO Excelsior - PSV
AZ - NAC AZ - RKC Vitesse - AZ AZ - Twente PSV - AZ AZ - VVV Feyenoord - AZ NEC - AZ AZ - Groningen
Twente - Feyenoord De Graafschap - Twente ADO - Twente Twente - Roda AZ - Twente Twente - NAC Excelsior - Twente Twente - Ajax Twente - Heerenveen VVV - Twente
PSV - Heerenveen Heerenveen - VVV Groningen - Heerenveen Heerenveen - Ajax NEC - Heerenveen Heerenveen - Vitesse Heracles - Heerenveen Twente - Heerenveen Heerenveen - Feyenoord
Twente - Feyenoord De Graafschap - Feyenoord Feyenoord - NAC Roda - Feyenoord Feyenoord - Excelsior ADO - Feyenoord Feyenoord - AZ Feyenoord - Heracles Heerenveen - Feyenoord
Zeg het maar mensen... |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Ajax heeft teveel moeilijke uitwedstrijden, maar 2e zou na zo een seizoen ook top zijn |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:35 schreef sebas79 het volgende:Ajax heeft teveel moeilijke uitwedstrijden, maar 2e zou na zo een seizoen ook top zijn Heerenveen - Ajax is pas over 4 weken en dan zijn er een aantal geblesseerde terug...ik denk dat de komende 2 wedstrijden belangrijker zijn..als Ajax die goed doorkomt zie ik Ajax de 31e landstitel pakken... |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:40 schreef alibabba het volgende:[..] Heerenveen - Ajax is pas over 4 weken en dan zijn er een aantal geblesseerde terug...ik denk dat de komende 2 wedstrijden belangrijker zijn..als Ajax die goed doorkomt zie ik Ajax de 31e landstitel pakken... ik hoop het |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
PSV heeft maar 1 moeilijke uitwedstrijd....Ajax...de supporters hebben vanmiddag de ploeg weer op scherp gezet naa het aanhouden van de spelersbus... Ajax heeft Den Haag, Heerenveen,Twente en Vitesse uit....lijkt me een stuk lastiger... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:35 schreef sebas79 het volgende:Ajax heeft teveel moeilijke uitwedstrijden, maar 2e zou na zo een seizoen ook top zijn Ajax moet streven naar het hoogst haalbare. Voorronde CL zou niemand hebben gedacht tijdens de winterstop maar nu moet je toch verder kijken. AZ heeft alles in eigen hand maar heeft met PSV, Twente en Feyenoord wel een loodzwaar programma.
Dat van Ajax is iets lichter maar Ajax heeft maar 1 doel: Alles winnen terwijl AZ nog in 3 competities speelt. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:55 schreef Eide het volgende:[..] Ajax moet streven naar het hoogst haalbare. Voorronde CL zou niemand hebben gedacht tijdens de winterstop maar nu moet je toch verder kijken. AZ heeft alles in eigen hand maar heeft met PSV, Twente en Feyenoord wel een loodzwaar programma. Dat van Ajax is iets lichter maar Ajax heeft maar 1 doel: Alles winnen terwijl AZ nog in 3 competities speelt. Dus volgens mij heeft AJAX maar één doel voor ogen. 'Kampioen worden en dus RECHTSTREEKSE plaatsing voor de CL'
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:PSV heeft maar 1 moeilijke uitwedstrijd....Ajax...de supporters hebben vanmiddag de ploeg weer op scherp gezet naa het aanhouden van de spelersbus... Ajax heeft Den Haag, Heerenveen,Twente en Vitesse uit....lijkt me een stuk lastiger... RKC uit is anders ook niet zo maar gewonnen hoor! Die Waalwijkers weten best goed te voetballen in eigen huis! En Roda uit is daarnaast ook een lastige wedstrijd voor die hoeren uit lampenstad! Dus krijgen het nog moeilijk zat daar!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 21:54 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] RKC uit is anders ook niet zo maar gewonnen hoor! Die Waalwijkers weten best goed te voetballen in eigen huis! En Roda uit is daarnaast ook een lastige wedstrijd voor die hoeren uit lampenstad! Dus krijgen het nog moeilijk zat daar! Dat dan weer wel...er valt werkelijk niets van te zeggen...een ding is zeker...Ajax zal wel beter moeten gaan ballen...de hoop is ook gericht op Sigthorsson en Boerrigter.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat dan weer wel...er valt werkelijk niets van te zeggen...een ding is zeker...Ajax zal wel beter moeten gaan ballen...de hoop is ook gericht op Sigthorsson en Boerrigter.... Ik heb het idee dat Ajax helemaal niet op 100% van hun kunnen speelt en de wedstrijden soms veel te gemakkelijk ingaat! Met alle respect voor de tegenstanders, maar uiteindelijk hoefden ze maar even aan te zetten de afgelopen weken om er vervolgens 1 in te werken! Denk dat de topwedstrijden op een heel andere manier worden aangepakt de komende weken en dat je dan ineens heel veel strijd gaat zien! Ajax lijkt de krachten te sparen! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Over 2 weken is het allerbelangrijkste.. thuis tegen PSV moet alles goed staan en gelukkig hebben we de supporters steeds meer achter ons! Volgens veel bronnen (vak410, south crew, ajaxlife, ajax-f-side etc.) moet de thuiswedstrijd tegen HÉT hoogtepunt worden van de heroprichting van de South Side.. ik hoop erop |
|
|
|
|
Gewoon iemand
|
|
|
Als je deze lijsten bekijkt is Ajax helemaal mijn favoriet niet, maar als je er rekening mee houdt dat vele clubs nog Europese wedstrijden en bekerfinales hebben wordt Ajax toch mijn Favoriet. Ook vallen er ronduit veel kaarten bij Twente en vooral ook PSV de laatste tijd en dit soort dingen gaan waarschijnlijk punten kosten. Ze moeten de komende weken om de 3 a 4 dagen spelen en ook niet tegen de kleinste ploegen en dat maakt ze simpelweg kapot. Dat is Ajax hun grote winst, overigens kan Ajax wat mij aangaat wel wat meer rekening houden met doelsaldo dit jaar, 3-0 is leuk, maar tik er voor de zekerheid maar even 2 bij als het mogelijk is, met een gebroken tegenstander is dit vaak goed mogelijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 22:22 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik heb het idee dat Ajax helemaal niet op 100% van hun kunnen speelt en de wedstrijden soms veel te gemakkelijk ingaat! Met alle respect voor de tegenstanders, maar uiteindelijk hoefden ze maar even aan te zetten de afgelopen weken om er vervolgens 1 in te werken! Denk dat de topwedstrijden op een heel andere manier worden aangepakt de komende weken en dat je dan ineens heel veel strijd gaat zien! Ajax lijkt de krachten te sparen! Misschien heb je gelijk...misschien heeft Ajax, met name de spelers topwedstrijden nodig om tot het uiterste te gaan....laten we het hopen.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 22:58 schreef Gewoon iemand het volgende:Als je deze lijsten bekijkt is Ajax helemaal mijn favoriet niet, maar als je er rekening mee houdt dat vele clubs nog Europese wedstrijden en bekerfinales hebben wordt Ajax toch mijn Favoriet. Ook vallen er ronduit veel kaarten bij Twente en vooral ook PSV de laatste tijd en dit soort dingen gaan waarschijnlijk punten kosten. Ze moeten de komende weken om de 3 a 4 dagen spelen en ook niet tegen de kleinste ploegen en dat maakt ze simpelweg kapot. Dat is Ajax hun grote winst, overigens kan Ajax wat mij aangaat wel wat meer rekening houden met doelsaldo dit jaar, 3-0 is leuk, maar tik er voor de zekerheid maar even 2 bij als het mogelijk is, met een gebroken tegenstander is dit vaak goed mogelijk. Goed punt...doelpuntengemiddelde...daar moeten ze idd meer mee doen...vandaag hadden ze er ook meer kunnen scoren...het leek wel of ze 3-0 genoeg vonden....dit kan ze opbreken in de strijd om het landskampioensschap...op deze wijze zijn ze eigenlijk ook uit de C.L. gestoten.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 23:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Goed punt...doelpuntengemiddelde...daar moeten ze idd meer mee doen...vandaag hadden ze er ook meer kunnen scoren...het leek wel of ze 3-0 genoeg vonden....dit kan ze opbreken in de strijd om het landskampioensschap...op deze wijze zijn ze eigenlijk ook uit de C.L. gestoten.... Las net dat cvitanich eind van deze maand weer terug kan komen, kan hij ons niet aan doelpunten helpen? Fit en een echte spits beter dan siem op 9 en kan Bully pintchhitter worden achter cvitanich? http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=21956&abbr=ajaxfside |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Vindt jij Cvitanich een betere spits als Siem..Bully of Lodeiro ??? Sigthorsson komt eraan tot die tijd gewoon Bulykin in de spits...bel jij Frank even... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: frank is eigenwijs!! Lodeiro voor ebecillio of ozbillic lijkt me beter plan! Sig al fit dan? Wil je risico nemen? Siem doet het prima op het middenveld! Dus bel jij frank maar |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 12:57 schreef Ronald 1960 het volgende:Eerst zondag van Roda (ff) winnen.... En daarna naar de volgende wedstrijd kijken. Het zou wel zomaar kunnen zijn dat als we ALLE wedstrijden in MAART winnen, dat we 'gewoon' bovenaan staan, maar ik ben wel van mening dat er van alles kan gebeuren en er voorlopig nog 6 kampioenskandidaten zijn. MAAR IK GA ABSOLUUT VOOR AJAX *** + 1 Roda en RKC hebben we inmiddels gehad... Het zou wel zomaar kunnen zijn dat als we ALLE wedstrijden in MAART winnen, dat we 'gewoon' bovenaan staan, maar ik ben wel van mening dat er van alles kan gebeuren en er voorlopig nog 6 kampioenskandidaten zijn. Het kan nog steeds alle kanten op.
AJAX *** + 1 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Blijf het opvallend vinden dat mensen hier maar zo weinig AZ meenemen in hun reacties. Voorlopig blijft AZ er het beste voor staan en bewijst het de meest consistente ploeg te zijn. Wat mij betreft zijn de kaaskoppen kanshebber nummer 1, niet alleen omdat ze alles in eigen hand hebben maar ook omdat ze, ook als je slecht spelen, vrij makkelijk overeind blijven.
Bij PSV zal deze week wel een beetje de week van de waarheid worden. realistisch gezien is Europa einde na de pot tegen Valencia, en dat is waarschijnlijk alleen maar goed voor Cocu. Dan kan hij zich vol op Ajax en het kampioenschap richten. Als ze dan aankomend weekend winnen doet PSV zomaar weer mee.
Twente is een beetje raar, misschien niet stabiel genoeg om dit jaar een kampioenschap over de eindstreep te sleuren. De rest heeft wel afgehaakt. Blijft Ajax over dat op wilskracht en individuele klasse punten pakt maar waar de wagen toch wel aan alle kanten rammelt.
AZ lijkt mij vooralsnog DE titelkandidaat. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 - 12:44 schreef Eide het volgende:Blijf het opvallend vinden dat mensen hier maar zo weinig AZ meenemen in hun reacties. Voorlopig blijft AZ er het beste voor staan en bewijst het de meest consistente ploeg te zijn. Wat mij betreft zijn de kaaskoppen kanshebber nummer 1, niet alleen omdat ze alles in eigen hand hebben maar ook omdat ze, ook als je slecht spelen, vrij makkelijk overeind blijven. Bij PSV zal deze week wel een beetje de week van de waarheid worden. realistisch gezien is Europa einde na de pot tegen Valencia, en dat is waarschijnlijk alleen maar goed voor Cocu. Dan kan hij zich vol op Ajax en het kampioenschap richten. Als ze dan aankomend weekend winnen doet PSV zomaar weer mee. Twente is een beetje raar, misschien niet stabiel genoeg om dit jaar een kampioenschap over de eindstreep te sleuren. De rest heeft wel afgehaakt. Blijft Ajax over dat op wilskracht en individuele klasse punten pakt maar waar de wagen toch wel aan alle kanten rammelt. AZ lijkt mij vooralsnog DE titelkandidaat. AZ heeft wel een heel zwaar programma ik hou het vooralsnog op Twente. Jammer dat wij zoveel blessures hebben gehad anders hadden we naar mijn mening zeker een punt of 8 meer gehad. |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:29 schreef alibabba het volgende:Geef ik Ajax de meeste kans; huidige stand [ afbeelding ] ADO - Ajax +3 Ajax - PSV +3 Ajax - Heracles +3 Heerenveen - Ajax +1 Ajax - De Graafschap +3 Ajax - Groningen +3 Twente - Ajax +1 Ajax - VVV +3 Vitesse - Ajax +3 = 74 PSV - Heerenveen +1 Ajax - PSV +1 PSV - VVV +3 RKC - PSV +3 PSV - AZ +1 PSV - NEC +1 Roda - PSV +0 PSV - ADO +3 Excelsior - PSV +0 = 61 AZ - NAC +3 AZ - RKC +3 Vitesse - AZ +1 AZ - Twente +1 PSV - AZ +1 AZ - VVV +3 Feyenoord - AZ +0 NEC - AZ +3 AZ - Groningen +3 = 70 Twente - Feyenoord +1 De Graafschap - Twente +1 ADO - Twente +3 Twente - Roda +3 AZ - Twente +1 Twente - NAC +3 Excelsior - Twente +3 Twente - Ajax +1 Twente - Heerenveen +1 VVV - Twente +3 = 69 PSV - Heerenveen +1 Heerenveen - VVV +3 Groningen - Heerenveen +0 Heerenveen - Ajax +1 NEC - Heerenveen +0 Heerenveen - Vitesse +3 Heracles - Heerenveen +0 Twente - Heerenveen +1 Heerenveen - Feyenoord +1 = 58 Twente - Feyenoord +1 De Graafschap - Feyenoord +3 Feyenoord - NAC +3 Roda - Feyenoord +0 Feyenoord - Excelsior +1 ADO - Feyenoord +0 Feyenoord - AZ +3 Feyenoord - Heracles +1 Heerenveen - Feyenoord +1 = 58 Zeg het maar mensen... oftewel
Ajax 74 AZ 70 Twente 69 PSV 61 Heerenveen 58 Feyenoord 58 |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Waar moet ik tekenen?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: In dit geval worden we thuis tegen VVV kampioen.
*** + 1 |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Dat zou nou eens geweldig zijn voor VVV. Maak je niet vaak mee zo'n geweldige avond want die wedstrijd is op woensdag 20.00 uur... Ben benieuwd hoe ze dat willen oplossen qua viering ;) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ik hoop dat het onverwachte toch nog waar kan worden.... Ajax weer kampioen!!!
Maar Frank heeft ideeen die niet de mijne zijn..
Graag zou ik binnen de huidige omstandigheden Buly ik de spits willen zien. Ozbiliz op links en Ebecilio op rechts. Een middenveld met Siem, Eriksen en Anita functioneert duidelijk beter dan met mijn vooraf favoriete Theo...
M.a.w. Vind ik Buly en Siem een dodelijke aanvalscombinatie die herstelt en gefaciliteerd moet worden... Maarja Frank is het hier niet mee eens.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 - 12:20 schreef Hummel10 het volgende:[..] frank is eigenwijs!! Lodeiro voor ebecillio of ozbillic lijkt me beter plan! Sig al fit dan? Wil je risico nemen? Siem doet het prima op het middenveld! Dus bel jij frank maar Lodeiro als buitenspeler?? Kan me niet herinneren dat ie daar ooit iets goeds heeft laten zien.. Als spits was het een aantal wedstrijden leuk en speelde hij goed, maar denk dat Lodeiro op het middenveld thuishoort.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 - 16:21 schreef remco k het volgende:[..] Lodeiro als buitenspeler?? Kan me niet herinneren dat ie daar ooit iets goeds heeft laten zien.. Als spits was het een aantal wedstrijden leuk en speelde hij goed, maar denk dat Lodeiro op het middenveld thuishoort.. Spuit 11 gaat het verder ook helemaal niet om en veel minder dan Ozbillic of Ebecillio gaat hij het echt niet doen. Vraag was ofdat Cvitanich eind van de maand iets zou kunnen betekenen? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
wat pietje al aangaf. laten we ons niet rijk rekenen. vind ajax nou nog niet echt goed spelen. maar als je wint op deze manier is dat genoeg. dus hopen dat ze blijven winnen. maar heb persoonlijk nog wel twijfels. laten we dus hopen dat mijn gevoel niet klopt net als vorig jaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 - 18:47 schreef Hummel10 het volgende:[..] Spuit 11 gaat het verder ook helemaal niet om en veel minder dan Ozbillic of Ebecillio gaat hij het echt niet doen. Vraag was ofdat Cvitanich eind van de maand iets zou kunnen betekenen? Volgens mij begin jij er toch over of niet wijsneus.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: haal eens een keer niet iemand onderuit die gewoon op een ander reageerd. Ok lodeiro misschien niet de beste buitenspeler maar daar gaat het niet eens om. Dus als je je er voortaan mee wilt bemoeien lees dan waarom ik zoiets zeg! Alvast bedankt wijze neus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 maart 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Loderio als buitenspeler mijkt me inderdaad geen goed plan. Cvitanich kan volgens mij simpelweg niets betekenen omdat hij op dit moment niet ingeschreven staat als speler van Ajax. Je kan (volgens mij) buiten de transfer periodes alleen spelers aan je selectie toevoegen als die gewoon als speler ingeschreven staan bij de KNVB. Maar eerlijk gezegd is dat meer een gevoelsmatige uitspraak dan dat ik dat zeker weet. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 - 14:36 schreef Stanley het volgende:Ik hoop dat het onverwachte toch nog waar kan worden.... Ajax weer kampioen!!! Maar Frank heeft ideeen die niet de mijne zijn.. Graag zou ik binnen de huidige omstandigheden Buly ik de spits willen zien. Ozbiliz op links en Ebecilio op rechts. Een middenveld met Siem, Eriksen en Anita functioneert duidelijk beter dan met mijn vooraf favoriete Theo... M.a.w. Vind ik Buly en Siem een dodelijke aanvalscombinatie die herstelt en gefaciliteerd moet worden... Maarja Frank is het hier niet mee eens.... Buly is een echte spits dat ben ik met je eens maar de combi Eriksen en Siem in de spits hebben ons vorig jaar wel kampioen gemaakt want die weten elkaar blind te vinden. Buly komt in mijn ogen toch wat te kort voor Ajax. Het is en blijft voor een pinch-hitter en met Ozbilliz en Ebecilio op de flanken als ze zo spelen heb je niks aan Buly want er komt geen voorzet van de zijkanten. Met Boerrigter zou het een heel ander verhaal worden!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 07:14 schreef Hummel10 het volgende:[..] haal eens een keer niet iemand onderuit die gewoon op een ander reageerd. Ok lodeiro misschien niet de beste buitenspeler maar daar gaat het niet eens om. Dus als je je er voortaan mee wilt bemoeien lees dan waarom ik zoiets zeg! Alvast bedankt wijze neus Hoezo haal ik je onderuit?? Jij zet een post neer waar ik een andere mening over heb.. Simpel he hoe een forum werkt... Pffffffffffffffff. In plaats van deze hele kettingreactie had je er ook inhoudelijk op kunnen reageren, of het zelfs links laten liggen... Tering man. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 10:33 schreef remco k het volgende:[..] Hoezo haal ik je onderuit?? Jij zet een post neer waar ik een andere mening over heb.. Simpel he hoe een forum werkt... Pffffffffffffffff. In plaats van deze hele kettingreactie had je er ook inhoudelijk op kunnen reageren, of het zelfs links laten liggen... Tering man. lees aub eens terug en Vraag je dan af wie er niet inhoudelijk reageerd? Je bemoeit je ermee maar de Vraag was nog steeds ofdat cvitanich toegevoegde waarde kan zijn? |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
Met Boerigter gaat Ajax veel makkelijker voetballen. Maar ik zou ook direct Victor Fischer overhevelen naar het 1ste. Die jongen is in een bloedvorm en kan Ajax van extra impulsen voorzien. Davy Klaassen, Lukoki hebben ook in het 1ste gespeelt, dus waarom hij niet. Maar gaat niet gebeuren, helaas. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 17:02 schreef Hummel10 het volgende:[..] lees aub eens terug en Vraag je dan af wie er niet inhoudelijk reageerd? Je bemoeit je ermee maar de Vraag was nog steeds ofdat cvitanich toegevoegde waarde kan zijn? ik reageer inhoudelijk op jouw post.... |
|
|
|
|
MdeBoer
|
|
|
Ja twente is de laatste tijd wel weer aardig bezig, maar afgelopen zondag? Dat kan nog weleens vaker gebeuren, helemaal met de EL wedstrijden tussendoor. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 14 maart 2012 - 08:14 schreef Eide het volgende:Loderio als buitenspeler mijkt me inderdaad geen goed plan. Cvitanich kan volgens mij simpelweg niets betekenen omdat hij op dit moment niet ingeschreven staat als speler van Ajax. Je kan (volgens mij) buiten de transfer periodes alleen spelers aan je selectie toevoegen als die gewoon als speler ingeschreven staan bij de KNVB. Maar eerlijk gezegd is dat meer een gevoelsmatige uitspraak dan dat ik dat zeker weet. Gaat me verder ook helemaal niet om Lodeiro! Als je mijn antwoord lees waar ik dat aangeef hoef dat van mij verder ook helemmal niet. Jij geef in ieder geval een gepast antwoord over Cvitanich. Ik dacht dat als de verhuur eind van deze maand stopt hij misschien wel speelgerechtigd was. En kan hij misschien nog iets betekenen in de spits omdat de spoeling daar dun is. Kort samengevat Lodeiro hoeft niet als buitenspeler en ik denk dat Cvitanich een betere spits is dan de Jong, Lodeiro en Bully.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 maart 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 maart 2012 - 17:20 schreef AjaxExpert het volgende:[..] Ik vind dit toch wel voor een klein deel bullshit en veel te veel gebaseerd op hoop ipv op realiteit. Ajax zal nooit zovaak de 0 gaan houden, en dan zit dit er nog tussen: NAC - PSV 2-1 Roda - PSV 2-2 NEC - AZ 1-1 NEC - Twente 0-0 Ik zie deze 4 uitslagen nooit vallen. Tot nu toe klopt het aardig of zelfs beter.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
AZ - NAC Den Haag - AJAX Twente - Feynoord psv - Heerenveen
Van de zes titelkandidaten gaan er minmaal 2 punten verspelen...
AJAX *** + 1 |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Laten we in godsnaam hopen dat Ajax vanmiddag wint...na ADO speelt Ajax van de aankomende 5 wedstrijden er maar liefst 4 thuis...de ziekenboeg word leger en leger...daarbij is vandaag PSV - Heerenveen en Twente - Feyenoord....als Ajax vandaag wint, ziet het er heel goed uit mensen... |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
ik maak het eenvoudig! Ajax wint alles en is kampioen! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Poh, rare competitie weer. feyenoord wint bij Twente, en zomaar sta je weer tweede. Volgende week belangrijk natuurlijk tegen PSV, maar AZ blijft de te kloppen ploeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 16:16 schreef Eide het volgende:Poh, rare competitie weer. feyenoord wint bij Twente, en zomaar sta je weer tweede. Volgende week belangrijk natuurlijk tegen PSV, maar AZ blijft de te kloppen ploeg. Sterker nog, verliest AZ vandaag (wat gewoon mogelijk is) dan staan we gewoon eerste.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 16:39 schreef remco k het volgende:[..] Sterker nog, verliest AZ vandaag (wat gewoon mogelijk is) dan staan we gewoon eerste.. Mogelijk maar onwaarschijnlijk. En AZ krijgen we niet meer dus heeft AZ het helemaal in eigen handen. Ik riep een aantal weken terug dat volgens mij de pot tegen PSV cruciaal ging worden. Lijkt zelfs waar te gaan worden, maar dan met name voor het vertrouwen. Pakt Ajax PSV dan mag je echt gaan hopen en dan krijg je als ploeg ook een extra boost. Loop je tegen PSV tegen een gelijkspel of verlies op denk ik dat het alleen nog ee de2e plek gaat ondanks dat er dan nog 21 punten te verdelen zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 16:57 schreef Eide het volgende:[..] Mogelijk maar onwaarschijnlijk. En AZ krijgen we niet meer dus heeft AZ het helemaal in eigen handen. Ik riep een aantal weken terug dat volgens mij de pot tegen PSV cruciaal ging worden. Lijkt zelfs waar te gaan worden, maar dan met name voor het vertrouwen. Pakt Ajax PSV dan mag je echt gaan hopen en dan krijg je als ploeg ook een extra boost. Loop je tegen PSV tegen een gelijkspel of verlies op denk ik dat het alleen nog ee de2e plek gaat ondanks dat er dan nog 21 punten te verdelen zijn. Ik doe geen uitspraken meer over een eventueel kampioenschap, Maar AZ denk ik niet dat die het volhouden, die krijgen Twente uit en Feyenoord uit nog... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
De cruciale wedstrijd is volgende week in Amsterdam! Wint Ajax daar dan kan het rustig toewerken naar het duel tegen Heerenveen! Win je ook die, dan is het volgende duel waar je naartoe kan werken Twente! Weet je wat het rare is! Dat je op een doordeweekse dag kampioen kan gaan worden in een thuiswedstrijd tegen VVV! Dan moet je nu vooral door gaan zetten en totaal niet meer gaan kijken naar je concurrenten! Ajax heeft het zelf in eigen hand! |
|
|
|