|
|
Eide
|
|
|
En toen was het gat nog maar 1 punt. Het zijn weer 3 gekke weken geweest. |
|
|
|
|
rene130471
|
|
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Frank de boer moet gwn fischer voor komende wedstrijd erbij halen. die jongen zit in een flow. en bij een debuut weet je het maar nooit. Bij feyenoord vandaag was er ook een 17 jarige, dus why not? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 19:31 schreef 046afca het volgende:Frank de boer moet gwn fischer voor komende wedstrijd erbij halen. die jongen zit in een flow. en bij een debuut weet je het maar nooit. Bij feyenoord vandaag was er ook een 17 jarige, dus why not? Omdat die jongen geblesseerd is geweest een aantal keren en ze het rustig aan doen met deze jongen, hier valt veel voor te zeggen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 17:38 schreef amsterdammer113 het volgende:De cruciale wedstrijd is volgende week in Amsterdam! Wint Ajax daar dan kan het rustig toewerken naar het duel tegen Heerenveen! Win je ook die, dan is het volgende duel waar je naartoe kan werken Twente! Weet je wat het rare is! Dat je op een doordeweekse dag kampioen kan gaan worden in een thuiswedstrijd tegen VVV! Dan moet je nu vooral door gaan zetten en totaal niet meer gaan kijken naar je concurrenten! Ajax heeft het zelf in eigen hand! Wat jij zegt klopt uitstekend! Ik pas het schema wederom aan;
Ajax - PSV Ajax - Heracles Heerenveen - Ajax Ajax - De Graafschap Ajax - Groningen Twente - Ajax Ajax - VVV Vitesse - Ajax
Ajax - PSV PSV - VVV RKC - PSV PSV - AZ PSV - NEC Roda - PSV PSV - ADO Excelsior - PSV
AZ - RKC Vitesse - AZ AZ - Twente PSV - AZ AZ - VVV Feyenoord - AZ NEC - AZ AZ - Groningen
De Graafschap - Twente ADO - Twente Twente - Roda AZ - Twente Twente - NAC Excelsior - Twente Twente - Ajax Twente - Heerenveen VVV - Twente
Heerenveen - VVV Groningen - Heerenveen Heerenveen - Ajax NEC - Heerenveen Heerenveen - Vitesse Heracles - Heerenveen Twente - Heerenveen Heerenveen - Feyenoord
De Graafschap - Feyenoord Feyenoord - NAC Roda - Feyenoord Feyenoord - Excelsior ADO - Feyenoord Feyenoord - AZ Feyenoord - Heracles Heerenveen - Feyenoord
Zeg het maar mensen... |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
we moeten volgende week van psv winnen, dan heb ik er alle vertrouwen in dat we kampioen worden. anders wordt het moeilijk omdat psv het makkelijkste programma heeft van alle kandidaten |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 20:47 schreef schapio het volgende:we moeten volgende week van psv winnen, dan heb ik er alle vertrouwen in dat we kampioen worden. anders wordt het moeilijk omdat psv het makkelijkste programma heeft van alle kandidaten Even winnen....whehehehehe |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
We hebben in eigen hand om 2de te blijven.. AZ gaat zeker nog punten verspelen. Ajax heeft al 6 overwinningen op rij en ik denk dat daar nog 2 aan worden toegevoegd tegen PSV (Wordt lastig, maar ik denk dat het gaat lukken) en tegen Heracles. Daarna gaan we denk ik punten verspelen in Heerenveen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 21:34 schreef Hasjkoph het volgende:We hebben in eigen hand om 2de te blijven.. AZ gaat zeker nog punten verspelen. Ajax heeft al 6 overwinningen op rij en ik denk dat daar nog 2 aan worden toegevoegd tegen PSV (Wordt lastig, maar ik denk dat het gaat lukken) en tegen Heracles. Daarna gaan we denk ik punten verspelen in Heerenveen. Als we er nu twee winnen zijn we een heel eind, ik denk namelijk dat Twente en AZ de komende weken ook nog punten gaan verspelen, winnen we van PSV dan denk ik dat we best nog ergens 2 of 3 punten mogen verspelen om toch nog kampioen te kunnen worden.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 21:36 schreef remco k het volgende:[..] Als we er nu twee winnen zijn we een heel eind, ik denk namelijk dat Twente en AZ de komende weken ook nog punten gaan verspelen, winnen we van PSV dan denk ik dat we best nog ergens 2 of 3 punten mogen verspelen om toch nog kampioen te kunnen worden.. Laten we eerst maar eens van PSV winnen...die lampjes vond ik vandaag erg gemotiveerd spelen....het Cocu effect is te vergelijken met het de Boer effect...want 5-1 tegen Heerenveen is knap.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 21:36 schreef remco k het volgende:[..] Als we er nu twee winnen zijn we een heel eind, ik denk namelijk dat Twente en AZ de komende weken ook nog punten gaan verspelen, winnen we van PSV dan denk ik dat we best nog ergens 2 of 3 punten mogen verspelen om toch nog kampioen te kunnen worden.. PSV, Heerenveen en Twente zijn de wedstrijden waarbij we punten kunnen verliezen. Winnen we de rest, dan denk ik dat je tegen 1 van de 3 moet winnen en de andere 2 minimaal gelijk moet spelen voor het kampioenschap. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 21:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Laten we eerst maar eens van PSV winnen...die lampjes vond ik vandaag erg gemotiveerd spelen....het Cocu effect is te vergelijken met het de Boer effect...want 5-1 tegen Heerenveen is knap.... Snel afkappen dan dat 'Cocueffect'.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Na volgende week (na psv dus) kijken hoe we er voor staan, maar voorlopig zijn we AZ tot op 1 punt genaderd. Er kan werkelijk nog van alles gebeuren, maar ik denk dat volgende week tegen psv van doorslaggevend belang zal worden. Winnen van psv is eigenlijk een 'MUST' dan sla je en gat van 4 punten en anders zal het erg lastig worden. psv heeft op papier het makkelijkste programma.
AJAX FOREVER*** + 1 |
|
|
|
|
donny_black
|
|
|
Niet vergeten dat er nog een paar toppers op de terugweg zijn. Als je weet te winnen van PSV, kunnen Boerrigter, De Jong en Sigthórsson weer aansluiten. Dan heeft Ajax lange tijd met minder materiaal, meer weten te winnen. Dus dan zijn Heerenveen en Twente een stuk makkelijker lijkt me. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 10:08 schreef donny_black het volgende:Niet vergeten dat er nog een paar toppers op de terugweg zijn. Als je weet te winnen van PSV, kunnen Boerrigter, De Jong en Sigthórsson weer aansluiten. Dan heeft Ajax lange tijd met minder materiaal, meer weten te winnen. Dus dan zijn Heerenveen en Twente een stuk makkelijker lijkt me. Op zich eens, de vraag is alleen wanneer die andere spelers kunnen aansluiten. Het herstel van Boerrigter verloopt moeizaam, alleen VD Wiel verwacht men volgende week terug, maar op die plek doet Van Rhijn het toevallig heel goed.
Sigthorsson zou deze week aansluiten bij de groep, mss kun je die tegen Heerenveen opstellen, na hem tegen Heracles te hebben laten invallen.
Realistisch gezien mag je vlgs mij blij zijn als je Boerrigter uit tegen Twente erbij hebt. Zelfde geldt voor Boilesen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 11:58 schreef Cyprioot het volgende:[..] Op zich eens, de vraag is alleen wanneer die andere spelers kunnen aansluiten. Het herstel van Boerrigter verloopt moeizaam, alleen VD Wiel verwacht men volgende week terug, maar op die plek doet Van Rhijn het toevallig heel goed. Sigthorsson zou deze week aansluiten bij de groep, mss kun je die tegen Heerenveen opstellen, na hem tegen Heracles te hebben laten invallen. Ik neem aan dat beide eerst minuten gaan maken bij Jong Ajax voordat ze aansluiten bij de wedstrijd selectie. Dan zouden ze in de week na PSV kunnen spelen bij jong Ajax, en als dat goed gaat over 2 of 3 weken bij de wedstrijd selectie. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ajax zal moeten winnen zondag van PSV...als PSV niet verliest, word PSV kampioen ben ik bang...kijk naar het programma van PSV na zondag...dat is op papier verreweg het makkelijkste..nogmaals; Ajax MOET winnen!!! |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
ajax moet zeker winnen.wij gaan winnen! weer kampioen ??? ik heb een goed gevoel ! alles is mogelijk |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2012 - 15:02 schreef alibabba het volgende:Ajax zal moeten winnen zondag van PSV...als PSV niet verliest, word PSV kampioen ben ik bang...kijk naar het programma van PSV na zondag...dat is op papier verreweg het makkelijkste..nogmaals; Ajax MOET winnen!!! Ben er bang voor....wij moeten nu ook eens met dezelfde passie spelen zoals Feijenoord en PSV afgelopen weekend...we moeten ze opvreten...doen we dit niet adn wordt het een verloren seizoen want dan laten we in de overige wedstrijden meer punten liggen en spelen we volgend jaar E.L. ipv C.L. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Klote, Twente wint met mazzel, maar raakt waarschijnlijk wel Luuk de Jong voor een tijd kwijt...de stand en het resterend programma;
http://teletekst.nos.nl/?819-01
Ajax - PSV Ajax - Heracles Heerenveen - Ajax Ajax - De Graafschap Ajax - Groningen Twente - Ajax Ajax - VVV Vitesse - Ajax
Ajax - PSV PSV - VVV RKC - PSV PSV - AZ PSV - NEC Roda - PSV PSV - ADO Excelsior - PSV
AZ - RKC Vitesse - AZ AZ - Twente PSV - AZ AZ - VVV Feyenoord - AZ NEC - AZ AZ - Groningen
ADO - Twente Twente - Roda AZ - Twente Twente - NAC Excelsior - Twente Twente - Ajax Twente - Heerenveen VVV - Twente
Heerenveen - VVV Groningen - Heerenveen Heerenveen - Ajax NEC - Heerenveen Heerenveen - Vitesse Heracles - Heerenveen Twente - Heerenveen Heerenveen - Feyenoord
De Graafschap - Feyenoord Feyenoord - NAC Roda - Feyenoord Feyenoord - Excelsior ADO - Feyenoord Feyenoord - AZ Feyenoord - Heracles Heerenveen - Feyenoord
Zeg het maar mensen... |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
Ajax ! we gaan het weer flikken ! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik kan niet wachten tot zondag |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Als Ajax zondag wint voorspel ik minimaal CL ook omdat het progamma van AZ zo zwaar is dat die zeker punten gaan verspelen en Twente zit in een dip en dan ook nog hun belangrijke spits de Jong een tijdje kwijt dus gaat het tussen Ajax en PSV ,ik geloof nog in een leuk slot van dit seizoen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Gewoon alles winnen...das logisch |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Zo, Az weer 120 minuutjes in de benen en 2-4 tik. Altijd goed voor de moraal. |
|
|
|
|
denii
|
|
|
PSV heeft ook zelfde programma als ajax snap niet dat ze zeggen dat ajax betere papieren hebben en langste adem eerst zien dan geloven |
|
|
|
|
denii
|
|
|
geen 1 club wint 10x achter elkaar het is geen real madrid dus ook geen ajax geloof mij nou maar |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 22:00 schreef Ronald 1960 het volgende:Na volgende week (na psv dus) kijken hoe we er voor staan, maar voorlopig zijn we AZ tot op 1 punt genaderd. Er kan werkelijk nog van alles gebeuren, maar ik denk dat volgende week tegen psv van doorslaggevend belang zal worden. Winnen van psv is eigenlijk een 'MUST' dan sla je en gat van 4 punten en anders zal het erg lastig worden. psv heeft op papier het makkelijkste programma. AJAX FOREVER*** + 1 En weer een hele grote stap in de goede richting! Nu consolideren en wachten op de fouten die AZ ongetwijfeld nog gaat maken.... (wie niet in deze competitie, wij waarschijnlijk ook nog wel), maar we krijgen wel weer spelers terug uit de zoekenboeg. Volgende week thuis tegen Heracles, AZ gaat dan naar Vitesse (16.30 uur) Vond trouwens Daily Blind best goed spelen vandaag, mede door het feit dat psv niet wilde, of niet kon voetballen, maar bovenal een goede wedstrijd van ONS AJAX gezien. Op naar de volgende wedstrijd
AJAX FOREVER ***+1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Uit het AD.nl
Met nog zeven speelronden te gaan zijn er nog altijd zes ploegen in de race om de 56ste kampioen van Nederland te worden sinds de invoering van het betaald voetbal. Tijd voor weer een blik op het speelschema. Welke ploeg heeft het moeilijkste programma anderhalve maand voor de laatste speelronde op 6 mei? En wie het makkelijkste? Wie wordt kampioen van Nederland?
Moeilijkheidsgraad We delen de ranglijst weer op in categorieën: van de hoogste moeilijkheidsgraad 1 (AZ, Ajax, FC Twente, PSV, Feyenoord en SC Heerenveen), naar 2 (Vitesse), 3 (Roda JC, FC Groningen, NEC, RKC en Heracles), 4 (FC Utrecht, NAC, ADO Den Haag en VVV) tot 5 (Excelsior en De Graafschap). Alleen Heracles klimt dus ten opzichte van vorige week één plekje.
Europees nadeel AZ Bij AZ verhogen we de moeilijkheidsgraad de 28ste speelronde (-1) wegens midweeks Europees voetbal. Van een eventuele stunt, het bereiken van de halve finale in de Europa League, gaan we voorlopig niet uit. Wel wordt de wedstrijd tegen FC Twente op 11 april, vlak na de bekerfinale, extra lastig voor de mannen van Gertjan Verbeek. Hierdoor ontstaat moeilijkheidsgraad '0'.
30ste en 34ste speelronde De 30ste (na doordeweekse competitievoetbal) én 34ste speelronde verhogen we de moeilijkheidsgraad bij alle ploegen. Dat laatste omdat we er vanuit gaan dat op de slotdag voor alle ploegen nog wat op het spel staat.
Thuisvoordeel en 'uitnadeel' Naar aanleiding van de editie van vorige week stroomde er bij ons op de redactie een aantal mailtjes binnen met de vraag waarom sommige tegenstanders een hogere of lagere moeilijkheidsgaad krijgen, zonder het in de tabel vermeld staat. Dit heeft te maken met thuisvoordeel (-1) of 'uitnadeel' (+1) in sommige Eredivisie-wedstrijden. Voorbeeld: voor Heerenveen is de derby tegen Groningen een tikkeltje lastiger en een ploeg als NAC is - statistisch bewezen - in Breda een stuk lastiger te verslaan dan thuis.
Ons geld op Ajax Duidelijk is dat na dit weekend AZ en Ajax er het beste voor staan. Omdat de Alkmaarders nog Europees en de bekerfinale spelen, zouden wij - als het moet - ons geld nu toch op de Amsterdammers zetten. Gezien het programma hebben PSV én Feyenoord ook nog altijd goede papieren. Het devies voor de mannen van Phillip Cocu en Ronald Koeman luidt dan ook: het kan écht (nog). |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op zondag 25 maart 2012 - 23:05 schreef Eide het volgende:Uit het AD.nlMet nog zeven speelronden te gaan zijn er nog altijd zes ploegen in de race om de 56ste kampioen van Nederland te worden sinds de invoering van het betaald voetbal. Tijd voor weer een blik op het speelschema. Welke ploeg heeft het moeilijkste programma anderhalve maand voor de laatste speelronde op 6 mei? En wie het makkelijkste? Wie wordt kampioen van Nederland? MoeilijkheidsgraadWe delen de ranglijst weer op in categorieën: van de hoogste moeilijkheidsgraad 1 (AZ, Ajax, FC Twente, PSV, Feyenoord en SC Heerenveen), naar 2 (Vitesse), 3 (Roda JC, FC Groningen, NEC, RKC en Heracles), 4 (FC Utrecht, NAC, ADO Den Haag en VVV) tot 5 (Excelsior en De Graafschap). Alleen Heracles klimt dus ten opzichte van vorige week één plekje. Europees nadeel AZBij AZ verhogen we de moeilijkheidsgraad de 28ste speelronde (-1) wegens midweeks Europees voetbal. Van een eventuele stunt, het bereiken van de halve finale in de Europa League, gaan we voorlopig niet uit. Wel wordt de wedstrijd tegen FC Twente op 11 april, vlak na de bekerfinale, extra lastig voor de mannen van Gertjan Verbeek. Hierdoor ontstaat moeilijkheidsgraad '0'. 30ste en 34ste speelrondeDe 30ste (na doordeweekse competitievoetbal) én 34ste speelronde verhogen we de moeilijkheidsgraad bij alle ploegen. Dat laatste omdat we er vanuit gaan dat op de slotdag voor alle ploegen nog wat op het spel staat. Thuisvoordeel en 'uitnadeel'Naar aanleiding van de editie van vorige week stroomde er bij ons op de redactie een aantal mailtjes binnen met de vraag waarom sommige tegenstanders een hogere of lagere moeilijkheidsgaad krijgen, zonder het in de tabel vermeld staat. Dit heeft te maken met thuisvoordeel (-1) of 'uitnadeel' (+1) in sommige Eredivisie-wedstrijden. Voorbeeld: voor Heerenveen is de derby tegen Groningen een tikkeltje lastiger en een ploeg als NAC is - statistisch bewezen - in Breda een stuk lastiger te verslaan dan thuis. Ons geld op AjaxDuidelijk is dat na dit weekend AZ en Ajax er het beste voor staan. Omdat de Alkmaarders nog Europees en de bekerfinale spelen, zouden wij - als het moet - ons geld nu toch op de Amsterdammers zetten. Gezien het programma hebben PSV én Feyenoord ook nog altijd goede papieren. Het devies voor de mannen van Phillip Cocu en Ronald Koeman luidt dan ook: het kan écht (nog). Die Rogier Deelstra moet met onmiddelijke ingang uit zijn functie worden gezet. Hie kan je nu als sportjournalist een stuk schrijven in een grote krant waarin je serieus meldt dat AZ de bekerfinale gaat spelen en daarom een lastiger programma heeft. Wat een ongelooflijke lul ben je dan. En het AD plaatst dit bericht nog serieus ook...!!
Gaat toch helemaal nergens over man! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Scherp man, die fout, nee vaudt, had ik nog niets eens gezien.
edit: hehe, is nu al aangepast :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Ja zag al dat het deels is aangepast. Had ook even gereageerd bij AD zelf. Benieuwd of ze die reactie nog plaatsen. Overigens is de tekst nog steeds niet goed aangezien in de 3de alinea nog steeds staat dat Az het lastig zal hebben bij Twente uit, na de bekerfinale. Neem het Ad al niet zo serieus maar dat dit soort artikelen geplaatst worden slaat alles. Las het artikel op de ad app en daar was het artikel zelfs geplaatst als headline nummero uno. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 00:00 schreef Gruber het volgende:Ja zag al dat het deels is aangepast. Had ook even gereageerd bij AD zelf. Benieuwd of ze die reactie nog plaatsen. Overigens is de tekst nog steeds niet goed aangezien in de 3de alinea nog steeds staat dat Az het lastig zal hebben bij Twente uit, na de bekerfinale. Neem het Ad al niet zo serieus maar dat dit soort artikelen geplaatst worden slaat alles. Las het artikel op de ad app en daar was het artikel zelfs geplaatst als headline nummero uno. Ach, er bestaat geen enkele kwaliteitskrant in Nederland. Men heeft de mond vol over de Telegraaf maar het AD, de Volkskrant, noem ze maar op, ze overstijgen dat niveau allemaal niet.
Dus ik neem geen enkele krant in Nederland echt serieus, zeker de online varianten niet waarvan het wel lijkt alsof de stagiaires de regie hebben. Maar sommige stukjes zijn wel grappig. Maar het stukje op zich, met een rekenmethode (zelfs eentje die niet erg bijzonder is) is wel aardig, als je de fouten even buiten beschouwing laat.
Maar Sjoerd Mossou is wel de enige die echt goed schrijft bij het AD, de rest zijn toch met name pseudo-kenners, azijnschrijvers of gewoon buitengewoon overduidelijk bevooroordeeld zoals van Nijnatten die al weken de feyenoord jeugd de wereld in prijst. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Na een FANTASTISCH resultaat tegen PSV en het puntenverlies van Twente heb ik wederom het resterend programma aangepast....het gaat er met de week beter uitzien mensen....kunnen we de titel prolongeren??? De stand en daaronder het resterend programma;
http://teletekst.nos.nl/?819-01
Ajax - Heracles Heerenveen - Ajax Ajax - De Graafschap Ajax - Groningen Twente - Ajax Ajax - VVV Vitesse - Ajax
PSV - VVV RKC - PSV PSV - AZ PSV - NEC Roda - PSV PSV - ADO Excelsior - PSV
Vitesse - AZ AZ - Twente PSV - AZ AZ - VVV Feyenoord - AZ NEC - AZ AZ - Groningen
Twente - Roda AZ - Twente Twente - NAC Excelsior - Twente Twente - Ajax Twente - Heerenveen VVV - Twente
Groningen - Heerenveen Heerenveen - Ajax NEC - Heerenveen Heerenveen - Vitesse Heracles - Heerenveen Twente - Heerenveen Heerenveen - Feyenoord
Feyenoord - NAC Roda - Feyenoord Feyenoord - Excelsior ADO - Feyenoord Feyenoord - AZ Feyenoord - Heracles Heerenveen - Feyenoord
Zeg het maar mensen... |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Psv wel heel makkelijk programma |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Maar denk dat ajax alleen bij twente echt moeilijk krijgt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Roda NEC Ado AZ en RKC zijn voor PSV echt geen makkelijke potjes hoor, zijn stuk voor stuk tegenstanders waar ze het traditioneel moeilijk hebben.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Feyenoord ook. Ik vind het programma van Ajax trouwens ook niet heel vervelend meer, Twente en Heerenveen zijn echt wel lastig maar zeker H'veen moet overkoombaar zijn. AZ heeft nog een heel lastig programma voor de boeg. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Programma van AZ loodzwaar....Ajax de komende 4 wedstrijden met uitzondering van Heerenveen-uit relatief makkelijk....Feyenoord en Heerenveen gaan het niet redden...Twente en PSV nog steeds niet uitvlakken.. |
|
|
|
|
donny_black
|
|
|
Als ze nu weten te winnen van Heerenveen ben je al 75% zeker van het kampioenschap. Dan mogen ze waarschijnlijk nog 3 punten verspelen, en worden ze kampioen thuis tegen VVV. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 26 maart 2012 - 19:40 schreef alibabba het volgende:Programma van AZ loodzwaar....Ajax de komende 4 wedstrijden met uitzondering van Heerenveen-uit relatief makkelijk....Feyenoord en Heerenveen gaan het niet redden...Twente en PSV nog steeds niet uitvlakken.. juist feyenoord en psv hebben denk ik het makkelijkste programma denk ik! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
die tegen heerenveen wordt zoooooo gruwelijk belangrijk, als je daar kan winnen en daarnaje thuiswedstrijden tegen de graafschap en groningen, wordt de kans heel groot dat we kampioen worden, want tussendoor is het nog az- twente en psv -az geloof ik! op die bewuste zondag dat we uit tegen twente spelen speelt feyenoord geloof ik tegen az en is het roda - psv, dan kan het zomaar een groot feest worden en worden we thuis tegen vvv kampioen!. of zie ik dat te oppotunistisch? |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 18:51 schreef Luis_suarez_19 het volgende:die tegen heerenveen wordt zoooooo gruwelijk belangrijk, als je daar kan winnen en daarnaje thuiswedstrijden tegen de graafschap en groningen, wordt de kans heel groot dat we kampioen worden, want tussendoor is het nog az- twente en psv -az geloof ik! op die bewuste zondag dat we uit tegen twente spelen speelt feyenoord geloof ik tegen az en is het roda - psv, dan kan het zomaar een groot feest worden en worden we thuis tegen vvv kampioen!. of zie ik dat te oppotunistisch? idd, als Ajax die wint worden we kampioen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: vorige week was PSV de belangrijkste wedstrijd. ik blijf het gewoon van wedstrijd tot wedstrijd bekijken dit seizoen. idd als je van Heerenveen wint ben je een aardig eind op weg. maar als het daar fout gaat heb je er vrij weinig aan en Twente uit word veruit het belangrijkst denk ik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax moet kunnen winnen uit bij H'veen, als we met extreem veel druk vooruit spelen heeft H'veen geen enkele kans om het spel snel te kunnen verleggen.. We hebben een veel sterker middenveld en achterhoede, die moeten veel druk geven, alles valt of staat daarmee.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2012 - 19:02 schreef remco k het volgende:Ajax moet kunnen winnen uit bij H'veen, als we met extreem veel druk vooruit spelen heeft H'veen geen enkele kans om het spel snel te kunnen verleggen.. We hebben een veel sterker middenveld en achterhoede, die moeten veel druk geven, alles valt of staat daarmee.. Anita zal belangrijk zijn |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
heerenveen zijn we toch niet bang voor? twente wordt de pot van het jaar weer ! Wij zijn Ajax !!! wij zijn de beste ! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 11:27 schreef ajacied het volgende:heerenveen zijn we toch niet bang voor? twente wordt de pot van het jaar weer ! Wij zijn Ajax !!! wij zijn de beste ! Bang niet, maar respect wel. H'veen is aanvallend gewoon een prima ploeg. Wat ik van de Friezen heb gezien hebben ze wel moeite met onder druk uit voetballen. Dus vroeg druk op de ketel en inderdaad, een belangrijke rol voor Anita. Als dan Narsingh en Assaidi goed worden bespeelt moeten 3 punten toch wel weer mee naar Amsterdam komen. |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
.....En op 1 april stonden we weer bovenaan..... En dit is geen grap*** Nu consolideren en het goede spel vasthouden. Met de geblesseerden die nu ook terug gaan komen, heb ik echt het gevoel dat het een mooi voorjaar wordt
Ons AJAX *** + 1 |
|
|
|