BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord in 2012 maar 2 x 40 minuten laten spelen??

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
koekie
 koekie - zondag 26 februari 2012 - 21:06   quote  deeplink  
Feyenoord laat dit seizoen aardig wat punten liggen in de laatste minuten van de wedstrijd of net voor de rust. Dat is zo jammer..anders hadden we nu op plaats ??? gestaan
Ronald: 15 minuten per dag langer trainen??

AZ uit - 85 2-1 Holman
ADO thuis 45 0-2 W. Verhoek
Groningen uit 89 5-0 Van Dijk
Groningen uit 90 6-0 Suk

2012
VVV uit 40 1-1 Linssen
VVV uit 45 2-1 Vorstermans
020 thuis- 80 3-2 Bulykin
Vitesse thuis 41 2-1 Hofs (strafschop)
RKC thuis 87 1-1 Braber
PSV uit 84 3-2 Labyad

Potver... !!!!WAAR LIGT DIT AAN ???!!!!!
RobinHood010
 RobinHood010 - zondag 26 februari 2012 - 21:08   quote  deeplink  
Dit is een mooi statistiek!!
Leuk over nagedacht Koekie>>>
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2012 - 21:17   quote  deeplink  
Mwah geen mooie statistiek eigenlijk, maar wel mooi gevonden.
Omekees
 Omekees - zondag 26 februari 2012 - 21:22   quote  deeplink  
Ik denk dat elke club wel zo'n zelfde statistiek heeft.
koekie
 koekie - zondag 26 februari 2012 - 21:23   quote  deeplink  
Misschien deze ook aan Ronald aanbieden?? Hij heeft het constant over het feit dat Feyenoord slap aan de wedstrijd begint. Dat kan zo wel zijn..maar we geven aan het eind van de rit de goals en de punten weg. Arrrrgh (Sorry...interne frustratie)
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 26 februari 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 21:23 schreef koekie het volgende:
Misschien deze ook aan Ronald aanbieden?? Hij heeft het constant over het feit dat Feyenoord slap aan de wedstrijd begint. Dat kan zo wel zijn..maar we geven aan het eind van de rit de goals en de punten weg. Arrrrgh (Sorry...interne frustratie)
misschien dat het allebei wel zo is.... dan is het een kwestie van mentaliteit en dan kun je trainen wat je wil...
koekie
 koekie - zondag 26 februari 2012 - 21:25   quote  deeplink  
omekees ik daag je uit... TOP 5 dan en dezelfde punten laten liggen..
Omekees
 Omekees - zondag 26 februari 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 21:25 schreef koekie het volgende:
omekees ik daag je uit... TOP 5 dan en dezelfde punten laten liggen..
Tja, ik weet niet of ik wel zo'n zin heb om dat allemaal uit te gaan zoeken, maar ik denk gewoon niet dat feyenoord de enige club is die in de laatste 5 minuten van de eerste helft of de tweede helft veel punten heeft laten liggen.
bjorn
 bjorn - zondag 26 februari 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 21:06 schreef koekie het volgende:
Feyenoord laat dit seizoen aardig wat punten liggen in de laatste minuten van de wedstrijd of net voor de rust. Dat is zo jammer..anders hadden we nu op plaats ??? gestaan
Ronald: 15 minuten per dag langer trainen??

AZ uit - 85 2-1 Holman
ADO thuis 45 0-2 W. Verhoek
Groningen uit 89 5-0 Van Dijk
Groningen uit 90 6-0 Suk

2012
VVV uit 40 1-1 Linssen
VVV uit 45 2-1 Vorstermans
020 thuis- 80 3-2 Bulykin
Vitesse thuis 41 2-1 Hofs (strafschop)
RKC thuis 87 1-1 Braber
PSV uit 84 3-2 Labyad

Potver... !!!!WAAR LIGT DIT AAN ???!!!!!
Je vergeet de goal van Toivonen nog in de 44e minuut.
koekie
 koekie - zondag 26 februari 2012 - 21:35   quote  deeplink  
Omekees..Ik kijk naar Feyenoord..jij toch ook? alle anderen mogen elke wedstrijd punten in de 93ste minuut laten liggen als Feyenoord daar maar beter van wordt :-)
koekie
 koekie - zondag 26 februari 2012 - 21:36   quote  deeplink  
Bjorn Je hebt gelijk..Shit!!! dan wordt dit nog pijnlijker..
Omekees
 Omekees - zondag 26 februari 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 21:35 schreef koekie het volgende:
Omekees..Ik kijk naar Feyenoord..jij toch ook? alle anderen mogen elke wedstrijd punten in de 93ste minuut laten liggen als Feyenoord daar maar beter van wordt :-)
natuurlijk!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 februari 2012 - 22:33   quote  deeplink  
Er wordt in elke competitie in het laatste kwartier het meest gescoord, dat is niet echt verbazingwekkend. Dan komt er de meeste ruimte, omdat spelers moe zijn. Het valt nog wel mee eigenlijk. We hebben dus kennelijk 6x een tegengoal gehad in het laatste kwartier. We hebben in totaal 31 tegengoals gehad. Verdeel die goals evenredig over de zes kwartieren en je krijgt 5 goals per kwartier. En wij hebben er dan toevallig eentje meer. En dus prima te verklaren, omdat dat jaar in jaar uit gebeurd bij alle competities. Ik vind het wat vergezocht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2012 door T-FeYeN00rD --
RobinHood010
 RobinHood010 - zondag 26 februari 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 22:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Er wordt in elke competitie in het laatste kwartier het meest gescoord, dat is niet echt verbazingwekkend. Dan komt er de meeste ruimte, omdat spelers moe zijn. Het valt nog wel mee eigenlijk. We hebben dus kennelijk 6x een tegengoal gehad in het laatste kwartier. We hebben in totaal 31 tegengoals gehad. Verdeel die goals evenredig over de zes kwartieren en je krijgt 5 goals per kwartier. En wij hebben er dan toevallig eentje meer. En dus prima te verklaren, omdat dat jaar in jaar uit gebeurd bij alle competities. Ik vind het wat vergezocht.
Dat kan maar het mag duidelijk zijn dat het al een eeuw duidelijk is dat je juist op moet letten in de laatste minuten van een helft of wedstrijd..
Ik vind het mooi gevonden van Koekie,het is namelijk iets wat de technische staf zal aangeven aan een spelersgroep...Het lijkt wel of juist bij Feyenoord altijd de angst toeslaat.Zoals met de 2de kaart van Guidetti.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zondag 26 februari 2012 - 22:49   quote  deeplink  
ik denk niet dat je 2x 40 minuten mag spelen.
want vandaag speelde we volgens mij ook 2x 45 minuten
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 februari 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 22:38 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Dat kan maar het mag duidelijk zijn dat het al een eeuw duidelijk is dat je juist op moet letten in de laatste minuten van een helft of wedstrijd..
Ik vind het mooi gevonden van Koekie,het is namelijk iets wat de technische staf zal aangeven aan een spelersgroep...Het lijkt wel of juist bij Feyenoord altijd de angst toeslaat.Zoals met de 2de kaart van Guidetti.
Je moet altijd opletten. Het is wel leuk gevonden, maar het aantal tegengoals in de laatste minuten blijkt dus helemaal niet excessief te zijn. Het was een ander verhaal geweest als we duidelijk meer goals in die periode tegen hadden gekregen dan in andere perioden, maar dat is dus gewoonweg niet waar.
RobinHood010
 RobinHood010 - zondag 26 februari 2012 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 22:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Je moet altijd opletten. Het is wel leuk gevonden, maar het aantal tegengoals in de laatste minuten blijkt dus helemaal niet excessief te zijn. Het was een ander verhaal geweest als we duidelijk meer goals in die periode tegen hadden gekregen dan in andere perioden, maar dat is dus gewoonweg niet waar.
Het gaat er wel om dat je juist de laatste minuten nodig stand moeten houden omdat de tijd op herstel weg is..Hij heeft wel degelijk een punt wat mij betreft!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 februari 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 22:55 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Het gaat er wel om dat je juist de laatste minuten nodig stand moeten houden omdat de tijd op herstel weg is..Hij heeft wel degelijk een punt wat mij betreft!
Dat mag. Ik zie het anders.
koekie
 koekie - zondag 26 februari 2012 - 23:04   quote  deeplink  
T-FeYeN00rD;: Het is al 7x (1-0 44e minuut Toivonen vergeten) in pas 5 wedstrijden in 2012. 12 x dit siezoen. 1/3 van alle tegengoals...de late tegengoals die wij tegen krijgen kosten direct punten. Bij 3-0 boeit het niet zo. Het heeft naar mijn mening geen flikker te maken met vermoedheid.. (als dat zo is, dan moeten we ons echt zorgen gaan maken). Het is idd iets van angst, mentaliteit en/of onzekerheid. Bij de Wolf en Fraser kreeg je een doodschop als je in laatste 5 minuten als tegenstander iets probeerde.

NB.Zit net nog studio voetbal te kijken en bij de 3e goal van die lampenarren ging een overtreding vooraf van Matavz aan BIM (kreeg een duw in z'n rug), en had dus nooit goedgekeurd mogen worden...nog meer shit !!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 februari 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 23:04 schreef koekie het volgende:
T-FeYeN00rD;: Het is al 7x (1-0 44e minuut Toivonen vergeten) in pas 5 wedstrijden in 2012. 12 x dit siezoen. 1/3 van alle tegengoals...de late tegengoals die wij tegen krijgen kosten direct punten. Bij 3-0 boeit het niet zo. Het heeft naar mijn mening geen flikker te maken met vermoedheid.. (als dat zo is, dan moeten we ons echt zorgen gaan maken). Het is idd iets van angst, mentaliteit en/of onzekerheid. Bij de Wolf en Fraser kreeg je een doodschop als je in laatste 5 minuten als tegenstander iets probeerde.

NB.Zit net nog studio voetbal te kijken en bij de 3e goal van die lampenarren ging een overtreding vooraf van Matavz aan BIM (kreeg een duw in z'n rug), en had dus nooit goedgekeurd mogen worden...nog meer shit !!!
mmmmm, dat aantal tegendoelpunten in het laatste kwartier baart mij geen zorgen, dat aantal is niet onevenredig hoog. Maar je hebt wel een punt met het aantal goals vlak voor de rust, dat is wel opvallend ja. Vermoeidheid zal het niet zijn, maar ik wil evenmin zo ver gaan om het direct aan het mentale toe te schrijven, maar wellicht klopt het wel. Misschien denken ze echt wel aan de rust en zijn ze net wat minder scherp. Hoe dan ook, goed gevonden en wellicht is hier echt wat aan de hand.
koekie
 koekie - zondag 26 februari 2012 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2012 - 23:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mmmmm, dat aantal tegendoelpunten in het laatste kwartier baart mij geen zorgen, dat aantal is niet onevenredig hoog. Maar je hebt wel een punt met het aantal goals vlak voor de rust, dat is wel opvallend ja. Vermoeidheid zal het niet zijn, maar ik wil evenmin zo ver gaan om het direct aan het mentale toe te schrijven, maar wellicht klopt het wel. Misschien denken ze echt wel aan de rust en zijn ze net wat minder scherp. Hoe dan ook, goed gevonden en wellicht is hier echt wat aan de hand.
We hebben nu twee weken rust. Tegen Groningen dan maar slecht beginnen 1-1 en 2-1 in de 41e en 45e minuut en de 3-1, 4-1 en 5-1 in de 80e, 84e en 89e minuut. Dan is dit gelijk opgelost en is is dit een gesloten TOPIC :-).
Wim2
 Wim2 - maandag 27 februari 2012 - 09:36   quote  deeplink  
tja, en ook voor ons is het het meest frusterend laatste minuten goal tegen.
koekie
 koekie - maandag 27 februari 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 09:36 schreef Wim2 het volgende:
tja, en ook voor ons is het het meest frusterend laatste minuten goal tegen.
Dat kan je wel zeggen....1x of 2x kun je het nog handlen maar bij de 3e keer wordt het wel frustrerend ja.....zondag maar knallen tegen Gruning.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord in 2012 maar 2 x 40 minuten laten spelen??









0.0081188