|
|
dennie
|
|
|
Wat een arogant lulletje hey die labyad..
"Zijn uitspraken hebben ons gemotiveerd. Hij mag zeggen wat hij wil, maar wij hebben nu bewezen dat wij veel beter zijn dan Feyenoord"
Veel beter dan Feyenoord.. geen idee waar die idioot die onzin vandaan haalt psv was nix beter..
"Ik had in de eerste helft al moeten scoren, maar toen schoot ik de bal tegen Martin Indi aan op de doellijn. Daarna was ik op zoek naar een doelpunt, want die fout moest ik goedmaken"
Klinkt overtuigend maar die arogante kwal had alleen maar het geluk dat matavz indi in z'n rug duwde.
Wie denkt deze 19 jarige kleuter wel niet dat ie is dan ik iriteer me dood aan dit soort mensen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja verbaasde me ook al over de uitspraak dat hij PSV veel beter vind dan Feyenoord. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 12:40 schreef dennie het volgende:Wat een arogant lulletje hey die labyad.. "Zijn uitspraken hebben ons gemotiveerd. Hij mag zeggen wat hij wil, maar wij hebben nu bewezen dat wij veel beter zijn dan Feyenoord" Veel beter dan Feyenoord.. geen idee waar die idioot die onzin vandaan haalt psv was nix beter.. "Ik had in de eerste helft al moeten scoren, maar toen schoot ik de bal tegen Martin Indi aan op de doellijn. Daarna was ik op zoek naar een doelpunt, want die fout moest ik goedmaken" Klinkt overtuigend maar die arogante kwal had alleen maar het geluk dat matavz indi in z'n rug duwde. Wie denkt deze 19 jarige kleuter wel niet dat ie is dan ik iriteer me dood aan dit soort mensen. daar heb je helemaal gelijk in worden een beetje arrogant in eindhoven feyenoord had minimaal een gelijkspel verdiendwat had ik toch gehoopt dat jullie zouden winnen |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Toch zielig dat de trainer van de tegenpartij je dan moet motiveren inplaats van de trainer van je eigen ploeg. En volgens mij heeft hij ook de verkeerde wedstrijd gezien. Feyenoord was duidelijk niet minder dan Psv en had een gelijkspel verdiend.
Ben blij dat hij weg gaat naar die portugezen stink jochie. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Einde van t seizoen zien we hem toch niet meer, gaat hij met ze familie emigreren..;) |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 13:07 schreef Wim2 het volgende:Toch zielig dat de trainer van de tegenpartij je dan moet motiveren inplaats van de trainer van je eigen ploeg. En volgens mij heeft hij ook de verkeerde wedstrijd gezien. Feyenoord was duidelijk niet minder dan Psv en had een gelijkspel verdiend. Ben blij dat hij weg gaat naar die portugezen stink jochie. Ik heb al overleg op het lampeforum maar ze hebben allemaal een atv dag volgens mij? |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: toch niet weer carnaval he:P |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Dus je koopt voor 30 mln in en hebt vervolgens wat uitspraken nodig van een coach om maar net te kunnen winnen van een ploeg die niks kan kopen en drie van z'n grootste talenten kwijt is geraakt. Wat een zak hooi is die gozer zeg. Als supporter van subsidie zou ik me zorgen maken: die ploeg is kennelijk niet gemotiveerd genoeg van zichzelf, om kampioen te kunnen worden bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 15:47 schreef KKL het volgende:Dus je koopt voor 30 mln in en hebt vervolgens wat uitspraken nodig van een coach om maar net te kunnen winnen van een ploeg die niks kan kopen en drie van z'n grootste talenten kwijt is geraakt. Wat een zak hooi is die gozer zeg. Als supporter van subsidie zou ik me zorgen maken: die ploeg is kennelijk niet gemotiveerd genoeg van zichzelf, om kampioen te kunnen worden bijvoorbeeld. Waren Feyenoord en Ajax wel gemotiveerd tegen VVV dan?? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Feyenoord is op het moment niet de club, met ook niet de selectie, om kampioen te worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je onderschat je eigen ploeg en overschat de concurrentie.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Labyad moet gewoon zijn boerensmoel houden en zijn fruithapje opeten. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Dat je nog motivatie nodig hebt...... Loser. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
volgende week moeten ze tegen twente, das alles wat ik hierover te zeggen heb |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Volgens mij hebben beide teams hun thuiswedstrijd gewonnen, maar Feyenoord met overtuigender cijfers. Enerzijds denk ik: laat die jongen eens leren rekenen. Anderzijds denk ik: boeien! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo'n kind lult makkelijk als z'n ploegie het gelukkige doelpunt aan z'n zijde had. Verder nutteloos. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
Labyad schijnt misbruikt te zijn door Fons Spooren in een Eindhovens parkje.. Dat verklaard die vreemde uitspraak richting Koeman,hij is bang van grote blonde mannen? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 18:02 schreef RobinHood010 het volgende:Labyad schijnt misbruikt te zijn door Fons Spooren in een Eindhovens parkje.. Dat verklaard die vreemde uitspraak richting Koeman,hij is bang van grote blonde mannen? whahahahaha |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Volgende keer in de Kuip pakken we jullie weer met minimaal 3-0. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: dan is die er niet meer :( |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ag, het zegt meer over hem, dan over wie dan ook mensen. Om die pisvlek moet je je helemaal niet druk maken jo. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Waar ben jij vanaf gevallen? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Wat een sukkel, speelde ook dramatisch, heb wel respect voor m na de reportage over m in VI, maar we hoeven dit niet zo serieus te nemen. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 15:47 schreef KKL het volgende:Dus je koopt voor 30 mln in en hebt vervolgens wat uitspraken nodig van een coach om maar net te kunnen winnen van een ploeg die niks kan kopen en drie van z'n grootste talenten kwijt is geraakt. Wat een zak hooi is die gozer zeg. Als supporter van subsidie zou ik me zorgen maken: die ploeg is kennelijk niet gemotiveerd genoeg van zichzelf, om kampioen te kunnen worden bijvoorbeeld. Dat is de spijker op zijn kop slaan KKL.
Wij speelden afgelopen zaterdag een vriendschappelijk wedstrijd tegen de veteranen van onze vereniging. Denk maar niet dat er iemand gemotiveerd hoefde te worden. Als je MAG voetballen geef je altijd 100% anders ben je een waardeloze slappe zak. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 18:02 schreef RobinHood010 het volgende:Labyad schijnt misbruikt te zijn door Fons Spooren in een Eindhovens parkje.. Dat verklaard die vreemde uitspraak richting Koeman,hij is bang van grote blonde mannen? d:-))))))) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
whoehahahaha als die labyad (who the fuck is he????) dat gezegd heeft dan is het echt een achterlijke mongloiede retarded! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 20:38 schreef TheMenace het volgende:whoehahahaha als die labyad (who the fuck is he????) dat gezegd heeft dan is het echt een achterlijke mongloiede retarded! Een wat???? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
achterlijk is duidelijk en mongloiede toch ook?dat betekent hetzelfde als mongool/imbeciel/ etc en retarded is zoiets als achterstallig onderhoud!P: |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jammer van je spelling. Maar dat is ook te zeggen van je woordkeuze. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ja die fucking heloeffffffffffffffffffffffffffffff!habibi shouf shouf! schapenneukerd!hehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Inderdaad, ik kraam alleen maar onzin uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 20:42 schreef TheMenace het volgende:achterlijk is duidelijk en mongloiede toch ook?dat betekent hetzelfde als mongool/imbeciel/ etc en retarded is zoiets als achterstallig onderhoud!P: Aha okay dus iemand met het iq van menace d:-) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: what you like bebbe! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wow, Derksen is eens positief over Feyenoord. Dat ondanks het enorme verschil in het spelers budget Feyenoord niet onder deed voor psv. En met Guidetti Feyenoord had gewonnen. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 21:14 schreef Wim2 het volgende:Wow, Derksen is eens positief over Feyenoord. Dat ondanks het enorme verschil in het spelers budget Feyenoord niet onder deed voor psv. En met Guidetti Feyenoord had gewonnen. Zit ff bij Willem in z`n naad..... |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: Denk dat een plek bij de eerste 4 een grote verrassing is. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 18:02 schreef RobinHood010 het volgende:Labyad schijnt misbruikt te zijn door Fons Spooren in een Eindhovens parkje.. Dat verklaard die vreemde uitspraak richting Koeman,hij is bang van grote blonde mannen? haha ik was dat verhaal helemaal vergeten. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
lekker slim van koetjeboe. had beter moeten weten.
natuurlijk motiveren zulke uitspraken. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
en die uitspraak van Mertens dan op de TV naar afloop dit was de kampioens wedstrijd had dit ook verwacht naar afloop tegen de Tukkers |
|
|
|
|
bode
|
|
|
en die uitspraak van Mertens dan op de TV naar afloop dit was de kampioens wedstrijd had dit ook verwacht naar afloop tegen de Tukkers |
|
|
|