BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit is een grap!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Marco12345
 Marco12345 - maandag 27 februari 2012 - 13:25   quote  deeplink  
Toch?

http://www.vi.nl/nieuws/216692/Van-Boekel-enige-scheidsrechter-met-een-onvoldoende.htm
MMM
 MMM - maandag 27 februari 2012 - 14:23   quote  deeplink  
Staat lekker hoog in het klassement die Liesveld..
michelvakkie v
 michelvakkie v - maandag 27 februari 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 14:23 schreef MMM het volgende:
Staat lekker hoog in het klassement die Liesveld..
Klopt. Het is toch ongelofelijk dat ze een dergelijke wedstrijd laten fluiten door een scheids die gemiddeld niet eens een voldoende haalt? Ik mocht vroeger niet naar de volgende klas als ik een onvoldoende rapport had......
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 februari 2012 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 14:23 schreef MMM het volgende:
Staat lekker hoog in het klassement die Liesveld..
Klopt ja, maar hij floot op zich een prima wedstrijd, op die kopstoot van Guyon na.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 februari 2012 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 14:32 schreef michelvakkie v het volgende:

[..]

Klopt. Het is toch ongelofelijk dat ze een dergelijke wedstrijd laten fluiten door een scheids die gemiddeld niet eens een voldoende haalt? Ik mocht vroeger niet naar de volgende klas als ik een onvoldoende rapport had......
Aansluitend wordt het nog vreemder als blijft dat Gözübüyük telkens maar geen grote wedstrijd krijgt toegewezen. Die staat ruim bovenaan in het scheidsrechtersklassement. Is bovendien sinds 1 januari ook toegetreden tot de internationale scheidsrechterslijst van de FIFA.
DY
 DY - maandag 27 februari 2012 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 14:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Klopt ja, maar hij floot op zich een prima wedstrijd, op die kopstoot van Guyon na.
beoordeel dat maar eens als een kopstoot ik heb er een hard hoofd in, en vergeet niet vooral het opzchtig duwen van matavz bij de 3-2 als indi ging liggen kregen we een vrije trap mee.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 februari 2012 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 14:47 schreef DY het volgende:

[..]

beoordeel dat maar eens als een kopstoot ik heb er een hard hoofd in, en vergeet niet vooral het opzchtig duwen van matavz bij de 3-2 als indi ging liggen kregen we een vrije trap mee.
Heb dat laatste niet goed kunnen zien, heb geen herhaling teruggekeken dus daar heb ik geen mening over. Die kopstoot leek op mij gewoon 100%. Dom.
Danny.K
 Danny.K - maandag 27 februari 2012 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 14:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Heb dat laatste niet goed kunnen zien, heb geen herhaling teruggekeken dus daar heb ik geen mening over. Die kopstoot leek op mij gewoon 100%. Dom.
Van achter het doel leek het op een kopstoot maar van de zijkant leek het anders op de beelden, en vond marcelo ook discutabel om eerlijk te zijn we zullen het wel horen later deze week.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 februari 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 14:59 schreef Danny.K het volgende:

[..]

Van achter het doel leek het op een kopstoot maar van de zijkant leek het anders op de beelden, en vond marcelo ook discutabel om eerlijk te zijn we zullen het wel horen later deze week.
yup. We zullen het wel zien.
legrande
 legrande - maandag 27 februari 2012 - 15:07   quote  deeplink  
Excelsior had gewoon 2e strafschop moeten krijgen het was geen schwalbe zuivere pingel Vermaar raakte hem niet zei hij. Wat een rat is dat.
zzzzzzzzzzzz
 zzzzzzzzzzzz - maandag 27 februari 2012 - 15:33   quote  deeplink  
vind de vermeende kopstoot ook stom maar idd marcello ziet er ook niet okselfris uit legde heel duidelijk vanaf de rand van de 16 zijn hoofd tegen dat van guyon aan. Maar die maakte een niet slimme heftige beweging.
verder moet je bij 2-2 het schot van cabral maar eens terugkijken zuiver hands van pieters oftewel penalty
vervolgens hebben ze gisteren bij studio (a)jack(s) ook de duw van matvz een aantal keer laten zien die duwt martin indi bijna tegen de uitkomende mulder aan (oftewel beide uit balans) en daardoor een makkelijke goal van Labyad.

Van lieshout zag het op tv ook niet duidelijk zei hij WAT EEN OETLUL, WAT EEN BROEKEPOEPERD
Henny
 Henny - maandag 27 februari 2012 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 14:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Klopt ja, maar hij floot op zich een prima wedstrijd, op die kopstoot van Guyon na.
En de overtreding van Toivonen bij de 1-0, de duw van Matavz bij de 3-2 en de handsbal in het strafschopgebied bij de 2-2............... Bal had gewoon op de stip GEMOETEN. Hand was 20-30 cm van het lichaam van de verdediger verwijderd. Zuivere penalty.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 februari 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:34 schreef Henny het volgende:

[..]

En de overtreding van Toivonen bij de 1-0, de duw van Matavz bij de 3-2 en de handsbal in het strafschopgebied bij de 2-2............... Bal had gewoon op de stip GEMOETEN. Hand was 20-30 cm van het lichaam van de verdediger verwijderd. Zuivere penalty.
Ech wel.
Els
 Els - maandag 27 februari 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 14:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Klopt ja, maar hij floot op zich een prima wedstrijd, op die kopstoot van Guyon na.
en op de duw van Toivonen na, en op de duw van Matavz na...... Ik zie wel hoe ze aan die voldoendes komen bij de KNVB, net als jij laten zij ook alle slechte beslissingen buiten beoordeling.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 februari 2012 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:36 schreef Els het volgende:

[..]

en op de duw van Toivonen na, en op de duw van Matavz na...... Ik zie wel hoe ze aan die voldoendes komen bij de KNVB, net als jij laten zij ook alle slechte beslissingen buiten beoordeling.
mja, ik heb het teruggekeken en er had voor gefloten kunnen worden. Ben er niet 100% van overtuigd. Valt in de categorie slimmigheidjes. Zijn ook voldoende Feyenoorders die dat doen en al gedaan hebben, maar dan wordt door Feyenoorders (logischerwijs) meer van de andere kant belicht.

Voor Liesveld pleit wel dat hij de hele wedstrijd niet kinderachtig floot dus in dat kader is het voor hem beter uit te leggen. Desalniettemin was de duw van Matavz denk ik inderdaad een overtreding. Dat korte vasthouden van Toivonen... mwa, zoals gezegd ik ben er niet van overtuigd.

Maar goed, dit soort wedstrijden worden beslist op details. En de scheidsrechter zat er (ten minste) 2x naast (overtredingen Guyon en Matavz en eventueel Toivonen). Dus dan moet ik mijn woorden toch terugnemen met betrekking tot de prestatie van Liesveld.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 februari 2012 - 18:09   quote  deeplink  
pfff wat is het lastig om te zien, als je onderstaande filmpje ziet (kijk bij 6:00) is er niet veel contact bij de duw van Matavz. Sterker nog Indi wordt niet uit balans gebracht, maar maait gewoon langs de bal. Duidelijker wordt wel dat Mulder die bal gewoon had kunnen hebben, maar niet doortastend optreedt. Ik vind het zeer de vraag of de overtreding zwaar genoeg was. Veelzeggend is ook dat er niemand protesteerde, zelfs Indi niet. Indi heeft in onderstaande beelden op het oog geen last van die duw.

http://eredivisielive.nl/video/41749-de-extra-speciale-cameras-bij-psv-feyenoord.html

(voor de mensen met EL)
RobinHood010
 RobinHood010 - maandag 27 februari 2012 - 18:41   quote  deeplink  
SM filmpje?
Henny
 Henny - maandag 27 februari 2012 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 18:41 schreef RobinHood010 het volgende:
SM filmpje?
Stefan Postma en zijn vriend(in)?
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 februari 2012 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 18:51 schreef Henny het volgende:

[..]

Stefan Postma en zijn vriend(in)?
http://www.vkmag.com/media/stefanpostmaspoof/
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 februari 2012 - 18:57   quote  deeplink  
Behh, niet eens naar de link kijken en automatisch klikken.

Gelukkig laadt het filmpje niet op de telefoon.
Henny
 Henny - maandag 27 februari 2012 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Heb gehoord dat Mertens ook regelmatig zo genomen wordt.
Els
 Els - maandag 27 februari 2012 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 18:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
pfff wat is het lastig om te zien, als je onderstaande filmpje ziet (kijk bij 6:00) is er niet veel contact bij de duw van Matavz. Sterker nog Indi wordt niet uit balans gebracht, maar maait gewoon langs de bal. Duidelijker wordt wel dat Mulder die bal gewoon had kunnen hebben, maar niet doortastend optreedt. Ik vind het zeer de vraag of de overtreding zwaar genoeg was. Veelzeggend is ook dat er niemand protesteerde, zelfs Indi niet. Indi heeft in onderstaande beelden op het oog geen last van die duw.

http://eredivisielive.nl/video/41749-de-extra-speciale-cameras-bij-psv-feyenoord.html

(voor de mensen met EL)
Niemand protesteerde, en dat is inderdaad zorgelijk en onprofessioneel. Juist dat punt werd ook aan tafel bij Jack v Gelder aangehaald, onbegrijpelijk dat ze in deze gevallen niet protesteren, dat moeten ze leren. Zoals ze ook moeten leren om zich hiertegen te wapenen.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - maandag 27 februari 2012 - 19:23   quote  deeplink  
ik ben een grap
Els
 Els - maandag 27 februari 2012 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:23 schreef albert ten vrijde het volgende:
ik ben een grap
Ik bedoel maar. Zelfkennis is een groot goed.
Henny
 Henny - maandag 27 februari 2012 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:23 schreef albert ten vrijde het volgende:
ik ben een grap
Ik zal je dit keer geen hoer noemen omdat er dames bij zijn. Vieze uitoefener van het oudste beroep op aarde.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 februari 2012 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:23 schreef albert ten vrijde het volgende:
ik ben een grap
daar komt geen zelfregulering aan te pas.
tomson
 tomson - maandag 27 februari 2012 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:23 schreef albert ten vrijde het volgende:
ik ben een grap
Vind je meer een GAP :p
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 februari 2012 - 19:33   quote  deeplink  
Albert wordt steeds leuker.

Edit: ik zie een trollende sportdwaas voor me.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2012 door Bosifyable --
tomson
 tomson - maandag 27 februari 2012 - 19:33   quote  deeplink  
Reakties zat,al nat in t broekske Albannie? Ouwe s.m.ert!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 februari 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:21 schreef Els het volgende:

[..]

Niemand protesteerde, en dat is inderdaad zorgelijk en onprofessioneel. Juist dat punt werd ook aan tafel bij Jack v Gelder aangehaald, onbegrijpelijk dat ze in deze gevallen niet protesteren, dat moeten ze leren. Zoals ze ook moeten leren om zich hiertegen te wapenen.
Ben ik met je eens. Protesteren doe je ook om de volgende discutabele beslissing van de scheidsrechter wel in je voordeel te laten doen uitvallen. Scheidsrechters zullen dan eerder geneigd zijn (onbewust) compensatiegedrag te gaan vertonen.
RobinHood010
 RobinHood010 - maandag 27 februari 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:23 schreef albert ten vrijde het volgende:
ik ben een grap
Albert///HELD!!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 februari 2012 - 21:08   quote  deeplink  
The Menace !!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5182
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit is een grap!









0.0063800