BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Topdrukte tijdens Talentendagen op Varkenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 27 februari 2012 - 12:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Topdrukte tijdens Talentendagen op Varkenoord (Officiƫle Feyenoord Clubsite)

FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 februari 2012 - 13:53   quote  deeplink  
Varkenoord staat op maandag en dinsdag helemaal in het teken van de jaarlijkse Talentendagen. Verspreid over twee dagen komen bijna duizend kinderen in de leeftijd tussen 5 en 11 jaar hun kunsten vertonen op het sportcomplex, in de hoop een plekje te verdienen in de jeugdopleiding van Feyenoord. Daarbij worden ze beoordeeld door onder meer de trainers van Feyenoord Academy en aangemoedigd door spelers van het eerste elftal.

Volgens hoofd jeugdopleiding Stanley Brard was het aantal aanmeldingen voor de Talentendagen dit jaar groter dan afgelopen seizoen. Daar zijn we erg blij mee natuurlijk, vertelde Brard. Het zal onder meer te maken hebben met de goede prestaties van het eerste elftal. De aantrekkingskracht van Feyenoord is daardoor nu groter dan vorig jaar.

20120227_talenten_2_rh.jpg

Op verschillende velden op Varkenoord gingen de Talentendagen maandagochtend van start voor honderden E-pupillen. Zij werkten in gemixte teams onderlinge partijtjes af. Aan het eind van de ochtend ging elke ploeg op de foto samen met de aanwezige selectiespelers Erwin Mulder en Ruben Schaken en jeugdtrainer Roy Makaay. Alle deelnemertjes krijgen deze foto als aandenken aan een bijzondere dag thuis gestuurd.

20120227_talenten_3_rh.jpg

Mulder nam zelf nooit deel aan een instuifdag bij Feyenoord, aangezien hij werd gescout toen hij al bij Vitesse speelde, maar kon zich wel voorstellen met welk gevoel de honderden kinderen naar Varkenoord gekomen waren. Ik heb zelf natuurlijk vroeger ook vaak selectiewedstrijden gespeeld, vertelde Mulder. Bij zulke wedstrijden probeer je extra goed je best te doen. Je ziet dat de kinderen vandaag ook allemaal proberen om alles te geven. Dat is leuk om te zien.

20120227_talenten_1_rh.jpg

Van alle circa duizend deelnemers zullen er ongeveer tachtig een uitnodiging ontvangen om een selectiewedstrijd bij Feyenoord te komen spelen. Via die wedstrijden zullen we verder selecteren, vertelde Brard. Normaal gesproken verdienen zon tien tot vijftien jongens een plek in de opleiding. Voor de voetballertjes die het niet zover zullen schoppen, rest dan in ieder geval de herinnering aan een prachtige voetbaldag op Varkenoord.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 februari 2012 - 13:53   quote  deeplink  
Mooi die dagen, ben een keer wezen kijken maar die jongetjes voetballen of hun toekomst er vanaf hangt hahahahaha
bode
 bode - maandag 27 februari 2012 - 14:30   quote  deeplink  
Toch weer fijn dat de club weer positief gezien wordt door de jeugd
klasse klasse klasse
Verstand
 Verstand - maandag 27 februari 2012 - 14:34   quote  deeplink  
Mijn zoon van 7 mag morgen laten zien wat ie kan.
Henny
 Henny - maandag 27 februari 2012 - 17:42   quote  deeplink  
Ik ging ook mijn kunsten vertonen, maar ben bij de poort al teruggestuurd. Hopeloos!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 februari 2012 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 14:34 schreef Verstand het volgende:
Mijn zoon van 7 mag morgen laten zien wat ie kan.
leuk man! laat je nog ff weten hoe het is gegaan?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 februari 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:42 schreef Henny het volgende:
Ik ging ook mijn kunsten vertonen, maar ben bij de poort al teruggestuurd. Hopeloos!
Stadionverbod mag je niet negeren vriend..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 februari 2012 - 20:36   quote  deeplink  
Ben er een keer geweest met een collega an me, zijn zoon ging toen ook. Hele leuke dag voor die kinderen.
Henny
 Henny - maandag 27 februari 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 20:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Stadionverbod mag je niet negeren vriend..
Vorig jaar had ik nog een kans gehad denk ik...
Verstand
 Verstand - dinsdag 28 februari 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 19:03 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

leuk man! laat je nog ff weten hoe het is gegaan?
Het was heel leuk. Nu hopen dat hij indruk heeft gemaakt. Hij wil volgende week weer.
Henny
 Henny - dinsdag 28 februari 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 21:23 schreef Verstand het volgende:

[..]

Het was heel leuk. Nu hopen dat hij indruk heeft gemaakt. Hij wil volgende week weer.
Hahaha, snap ik. Jij wil zeker ook volgende week weer!Toch prachtig om je zoon daar en zo te zien. Zou mijn dochter voor geen 100 zonen willen ruilen, maar dit is echt een redelijk ultieme ervaring voor een Feyenoord vader. Succes en hopen dat t lukt.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 28 februari 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 21:23 schreef Verstand het volgende:

[..]

Het was heel leuk. Nu hopen dat hij indruk heeft gemaakt. Hij wil volgende week weer.
hahahaha, mooi man! wil volgende week weer hehehehe.... ik hoop het voor hem.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Topdrukte tijdens Talentendagen op Varkenoord









0.0067491