BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord legt Fernandez boete op

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 februari 2012 - 16:22   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/41755-feyenoord-legt-fernandez-boete-op/

quote:
Feyenoord heeft Guyon Fernandez een boete opgelegd naar aanleiding van een incident in de tweede helft van de uitwedstrijd tegen PSV van afgelopen zondag. Dat hebben technisch directeur Martin van Geel en hoofdtrainer Ronald Koeman maandagochtend in een persoonlijk gesprek aan Fernandez laten weten. Er was sprake van onprofessioneel gedrag van Guyon in deze wedstrijd, zegt van Geel. Dit gedrag moet in de toekomst absoluut voorkomen worden.
De KNVB is inmiddels een vooronderzoek gestart naar aanleiding van het incident tussen Guyon Fernandez en Marcelo van PSV.
En terecht. Maakt niet uit hoe hoog de boete is, schenk het maar aan de jeugdopleiding, al is het een tientje.
van geil
 van geil - maandag 27 februari 2012 - 16:23   quote  deeplink  
ja,,als hij t deed,,en daar lijkt t op...
dan mag tie wel wat schuiven...........oliedom.
craven
 craven - maandag 27 februari 2012 - 16:24   quote  deeplink  
Guyon heeft er een hard hoofd in
van geil
 van geil - maandag 27 februari 2012 - 16:25   quote  deeplink  
hahahaha
Bol.Ron
 Bol.Ron - maandag 27 februari 2012 - 16:39   quote  deeplink  
Guyon spoort niet echt, heeft zijn gedrag niet onder controle. Jammer, duidelijk kopstoot........... voetbalt verder redelijk, heeft dit niet nodig en zal wel een flinke schorsing krijgen.
bode
 bode - maandag 27 februari 2012 - 16:40   quote  deeplink  
niet alleen een boete, maar ook over nadenken hoe het verder moet met hem bij de club is al de tweede keer in korte tijd geen reclame voor onze club van mij mag hij weg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 februari 2012 - 16:48   quote  deeplink  
Dat er een vermanend gesprek met hem is gehouden is goed en de boete vind ik ook te billijken. Vond het zeer onprofessioneel van hem hoe die WEDEROM zijn elftal in de steek liet (hij had er gewoon afgestuurd moeten worden, sorry RobinHood). Ben benieuwd wat de aanklager gaat zeggen.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 februari 2012 - 16:49   quote  deeplink  
Juist mooie reclame. Niet fucken met de Feyenoorders.
craven
 craven - maandag 27 februari 2012 - 16:53   quote  deeplink  
Guyon/ held!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 februari 2012 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 16:49 schreef Bosifyable het volgende:
Juist mooie reclame. Niet fucken met de Feyenoorders.
Juist Bosi eens, niet fucken dan krijg je een kopstoot d:-)
tomson
 tomson - maandag 27 februari 2012 - 17:07   quote  deeplink  
Hoofdpijndossier...
Henny
 Henny - maandag 27 februari 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 16:39 schreef Bol.Ron het volgende:
Guyon spoort niet echt, heeft zijn gedrag niet onder controle. Jammer, duidelijk kopstoot........... voetbalt verder redelijk, heeft dit niet nodig en zal wel een flinke schorsing krijgen.
We kunnen die gosert van AGOVV (Stanley Tailor)ook wel halen als stand in voor Guyon, die gaf trouwens een nog veel grappiger interview na een vergelijkbare actie. Kunnen ze allebei een hals seizoen spelen als de ander geschorst is.
Marco12345
 Marco12345 - maandag 27 februari 2012 - 17:24   quote  deeplink  
Weg ermee, bij elk kopstootje is ie betrokken!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 februari 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:23 schreef Henny het volgende:

[..]

We kunnen die gosert van AGOVV (Stanley Tailor)ook wel halen als stand in voor Guyon, die gaf trouwens een nog veel grappiger interview na een vergelijkbare actie. Kunnen ze allebei een hals seizoen spelen als de ander geschorst is.
En strijk je twee keer een boete op, slim van je Henny.
Henny
 Henny - maandag 27 februari 2012 - 17:26   quote  deeplink  
Gewoon hebben we er 2 van het kaliber dat Bosi omschrijft, niet fucken met Feyenoorders.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 februari 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:26 schreef Henny het volgende:
Gewoon hebben we er 2 van het kaliber dat Bosi omschrijft, niet fucken met Feyenoorders.
En komen de tegenstanders met knikkende knieën naar de Kuip d:-)
Henny
 Henny - maandag 27 februari 2012 - 17:31   quote  deeplink  
Dat doen ze gelukkig weer steeds meer.... en terecht!
Els
 Els - maandag 27 februari 2012 - 17:33   quote  deeplink  
Niet zo handig om nu al een boete te geven, de aanklager kan volstaan met een grote schorsing, waarom zou je nog onderzoek doen als de werkgever de schuldvraag al bevestigd heeft. Daarnaast hou ik niet zo van die geldboetes, salaris is een primair recht.
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 februari 2012 - 17:34   quote  deeplink  
Ach ach wat erg wat Guyon deed he ?
KNVB straffen maar (ik weet niet wat de knvb nu eigenlijk is a een bond voor de voetballers b een bond voor de toeschouwers c een bond voor het nederland elftal d een bond die opkomt voor de nederlandse teams in Eufa verband ???)
Guyon jij bent een kerel voor mij hoor.De volgende verdediger past wel een beetje op om met jou te fucken.Als je in Engeland zou voetballen zou niemand wat zeggen
GUYON HELD (Vlaar ik denk dat we Guyon in de verdediging moeten zetten hij is ioets harder dan jij) Kortom ik ben het weer kwijt (heerlijk zo een Forum)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 februari 2012 - 17:35   quote  deeplink  
De club stelt een daad.
Zouden meer clubs moeten durven.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 februari 2012 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 16:49 schreef Bosifyable het volgende:
Juist mooie reclame. Niet fucken met de Feyenoorders.
eens
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 februari 2012 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 16:49 schreef Bosifyable het volgende:
Juist mooie reclame. Niet fucken met de Feyenoorders.
eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 februari 2012 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:33 schreef Els het volgende:
Niet zo handig om nu al een boete te geven, de aanklager kan volstaan met een grote schorsing, waarom zou je nog onderzoek doen als de werkgever de schuldvraag al bevestigd heeft. Daarnaast hou ik niet zo van die geldboetes, salaris is een primair recht.
Niet handig puur voor Feyenoord gezien. Maar Guyon heeft een voorbeeldfunctie en als werkgever moet je van dergelijk onsportief gedrag afstand nemen. Feyenoord heeft denk ik goed gehandeld.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 februari 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 16:49 schreef Bosifyable het volgende:
Juist mooie reclame. Niet fucken met de Feyenoorders.
Dat wel, maar dat kun je ook op betere manieren doen. Kijk naar Clasie en Guidetti (zijn shirt-uittrekken even buiten beschouwing gelaten).
Els
 Els - maandag 27 februari 2012 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niet handig puur voor Feyenoord gezien. Maar Guyon heeft een voorbeeldfunctie en als werkgever moet je van dergelijk onsportief gedrag afstand nemen. Feyenoord heeft denk ik goed gehandeld.
Maar voorbarig. Pas als het goed onderzocht is, is een juiste afweging en een gepaste straf toepasbaar. Hoor en wederhoor enzo. Of past dat niet in het voorbeeldgedrag van een voetbalclub?
Els
 Els - maandag 27 februari 2012 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:37 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

eens
Zo. Jij bent het er vast mee eens.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 februari 2012 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:40 schreef Els het volgende:

[..]

Maar voorbarig. Pas als het goed onderzocht is, is een juiste afweging en een gepaste straf toepasbaar. Hoor en wederhoor enzo. Of past dat niet in het voorbeeldgedrag van een voetbalclub?
Guyon protesteert niet tegen die boete, dan erkent ie zijn daad.
Mogelijk dus reeds hoor en wederhoor geweest???

Zoniet, ben ik het wel met je eens.
craven
 craven - maandag 27 februari 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Guyon protesteert niet tegen die boete, dan erkent ie zijn daad.
Mogelijk dus reeds hoor en wederhoor geweest???

Zoniet, ben ik het wel met je eens.
Onzin
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 februari 2012 - 17:51   quote  deeplink  
Ik heb net de beelden weer bekeken,het hoofd van de tegenstander kwam ook wel erg naar de zijkant toe.Als Guyon zijn hoofd recht had gehouden had hij een kopstoot ontvangen.Al met al vind ik het allemaal wel meevallen.Waar ik niemand over hoor is die zet die gegevn werd bij de 3-2 aan ik dacht Leerdam (doelpunt had afgekeurd moeten worden) dus ik denk dat de knvb wel moet straffen maar ook water bij de wijn moet doen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 februari 2012 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:40 schreef Els het volgende:

[..]

Maar voorbarig. Pas als het goed onderzocht is, is een juiste afweging en een gepaste straf toepasbaar. Hoor en wederhoor enzo. Of past dat niet in het voorbeeldgedrag van een voetbalclub?
Ik denk dat Van Geel en Koeman prima zelf een oordeel kunnen vellen op basis van de beelden. Koeman heeft bovendien al een gesprek gevoerd met Guyon. Alle benodigde informatie is er. De speler bestraffen nadat de KNVB dat eventueel zou hebben gedaan is nietszeggend en puur voor de bühne. Feyenoord heeft een zekere verantwoordelijkheid. Die zijn ze niet uit de weg gegaan.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 februari 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:48 schreef craven het volgende:

[..]

Onzin
O.
kuipje
 kuipje - maandag 27 februari 2012 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:51 schreef piet de paler het volgende:
Ik heb net de beelden weer bekeken,het hoofd van de tegenstander kwam ook wel erg naar de zijkant toe.Als Guyon zijn hoofd recht had gehouden had hij een kopstoot ontvangen.Al met al vind ik het allemaal wel meevallen.Waar ik niemand over hoor is die zet die gegevn werd bij de 3-2 aan ik dacht Leerdam (doelpunt had afgekeurd moeten worden) dus ik denk dat de knvb wel moet straffen maar ook water bij de wijn moet doen.
het was aan martins indi.. leerdam deed nieteens mee :)
pat
 pat - maandag 27 februari 2012 - 18:03   quote  deeplink  
gyon doet eens iets en het wordt gezien, die toivoniks doet al jaren meer en wordt nooit bestraft haha meten met 2 maten?

niet focken met feyenoord? eens maar op deze manier? wat minder eens, ik zie trouwens die verdediger gyon wel aan zijn schouder trekken waardoor gyon met zijn gezicht naar hem toegaat. ik denk dus eigenlijk niet bewust en tja...
waar 2 vechten hebben er 2 schuld...
petertje
 petertje - maandag 27 februari 2012 - 18:07   quote  deeplink  
zal wel een zware straf worden... Hij zat nog in zijn proeftijd van zijn vorige 'overtreding'.
RobinHood010
 RobinHood010 - maandag 27 februari 2012 - 18:09   quote  deeplink  
Is gewoon een homo die Marcelo,zelfs Fer deed het niks...
Guyon_Fernandez.jpg

GUYON FERNANDEZ///HELD!!!!!
Alexi
 Alexi - maandag 27 februari 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:33 schreef Els het volgende:
Niet zo handig om nu al een boete te geven, de aanklager kan volstaan met een grote schorsing, waarom zou je nog onderzoek doen als de werkgever de schuldvraag al bevestigd heeft. Daarnaast hou ik niet zo van die geldboetes, salaris is een primair recht.
Zeker niet handig nee,
bovendien werd er ver na het incident pas geroepen dat het opzet was!
Wim2
 Wim2 - maandag 27 februari 2012 - 18:19   quote  deeplink  
Guyon kan nog zeker verder groeien maar hij moet z'n woede beter onder controle weten te houden. GUYON>>>HELD!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 februari 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:41 schreef Els het volgende:

[..]

Zo. Jij bent het er vast mee eens.
hehehehehe, oeps......
Henny
 Henny - maandag 27 februari 2012 - 19:03   quote  deeplink  
Is ook boete waardig. Marcelo stond nog op, moet in het vervolg harder en beter. Meer oefenen Guyon.
Els
 Els - maandag 27 februari 2012 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik denk dat Van Geel en Koeman prima zelf een oordeel kunnen vellen op basis van de beelden. Koeman heeft bovendien al een gesprek gevoerd met Guyon. Alle benodigde informatie is er. De speler bestraffen nadat de KNVB dat eventueel zou hebben gedaan is nietszeggend en puur voor de bühne. Feyenoord heeft een zekere verantwoordelijkheid. Die zijn ze niet uit de weg gegaan.
Als ze alleen op de beelden af zijn gegaan, dan is er sprake van zeer dubieuze oordeelsvorming, zelfs de KNVB doet dat beter en geeft dader en slachtoffer de kans hun kant van het verhaal te belichten. De speler straffen en het aan het AD melden is inderdaad voor de bühne, als het buiten de publiciteit was gehouden, had het niet uitgemaakt of het na of voor de uitspraak van de KNVB was geweest en of het nietszeggend is hangt van de straf af.
Quiroz
 Quiroz - maandag 27 februari 2012 - 19:50   quote  deeplink  
Is dit wel slim? Het is nu duidelijk dat Feyenoord niet de kant van Fernandez kiest wat betreft zijn verhaal, dit zal de schorsing iig niet lager maken bij de aanklager.
Terrier
 Terrier - maandag 27 februari 2012 - 19:57   quote  deeplink  
Het kan natuurlijk niet wat Gyon deed, MAAR....... Wel een gozer met pit en gif. Trouwens ook een schitterende goal. Lekker om Guidetti heen laten bikkelen. ( als ie nog speelt dit jaar). Toch trots op dit Feyenoord. Klasse Koetje!!!
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 februari 2012 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 18:00 schreef kuipje het volgende:

[..]

het was aan martins indi.. leerdam deed nieteens mee :)
ik heb online zonder geluid zitten kijken sorry
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 februari 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 18:07 schreef petertje het volgende:
zal wel een zware straf worden... Hij zat nog in zijn proeftijd van zijn vorige 'overtreding'.
Daar ben ik ook bang voor ja
RobinHood010
 RobinHood010 - maandag 27 februari 2012 - 21:16   quote  deeplink  
gejank,bah
tomson
 tomson - maandag 27 februari 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 20:12 schreef piet de paler het volgende:

[..]

ik heb online zonder geluid zitten kijken sorry
Jammer Piet,heel de wedstrijd het LEGIOEN gehoord.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord legt Fernandez boete op









0.0055260