BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ron Vlaar toont karakter!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RobinHood010
 RobinHood010 - maandag 27 februari 2012 - 22:12   quote  deeplink  
Wie van PSV-Feyenoord (3-2) alleen de samenvatting heeft gezien, denkt wellicht dat Ron Vlaar een slechte wedstrijd heeft gespeeld. De aanvoerder van de Rotterdammers zag er immers wat ongelukkig uit bij de eerste twee tegengoals.

Bij de 1-0 gleed hij in het strafschopgebied te gretig in op de door Dries Mertens voortgedribbelde bal, waarna de vleugelflitser van PSV het speeltuig simpel naar de door Vlaar achtergelaten doelpuntenmaker Ola Toivonen tikte.

Bij de 2-0 probeerde Vlaar Mertens zonder succes de bal te ontfutselen, waarna de Belg hem omspeelde en de bal snoeihard binnenschoot.

De beelden van de tegengoals zijn voer voor de zure critici die de laatste maanden op tv een negatief beeld creëerden rond Vlaar, van wie nogal eens wordt beweerd dat hij een moeizaam seizoen doormaakt. Helemaal terecht is dat niet.

Van de 23 keer dat de centrumverdediger dit seizoen van NUsport een rapportcijfer kreeg, haalde hij slechts drie keer een onvoldoende. Wat wél opvalt is zijn grote hoeveelheid zesjes: vijftien.

Het grootste verschil met eind vorig seizoen, toen hij vooral werd beloond met zevens en achten, is dat Vlaar dit seizoen lange tijd geen meerwaarde is geweest voor zijn ploeg. Vooral voor de winterstop was hij te druk met zichzelf om anderen beter te laten functioneren en straalde hij geen greintje zelfvertrouwen uit. Het was wisselvalligheid troef, bij Vlaar.

Privéperikelen

Over de achtergronden vertelt de 27-jarige verdediger in het komende NUsport-magazine. In een uitgebreid interview erkent hij dat zijn slechtste sportieve periode van dit seizoen vast niet bij toeval samenviel met een periode van privéperikelen: zijn vrouw en hij gingen uit elkaar, terwijl zij zwanger was van hun in december geboren zoontje Xavi. Om die reden piekerde Vlaar in de eerste seizoenshelft heel wat af.

Ongetwijfeld zal ik daardoor minder scherp zijn geweest dan normaal, zegt Vlaar in het interview. Al weet ik eerlijk gezegd niet eens alles meer precies even goed terug te halen. Wekenlang heb ik in een soort emotionele rollercoaster gezeten.

Dat hij daar maandenlang naar buiten toe nooit iets over losliet en er nu nog steeds uiterst terughoudend vragen over beantwoordt, pleit voor hem. Vlaar weet als geen ander dat de supporter die een aanzienlijk deel van zijn zuurverdiende loon uitgeeft aan Feyenoord niet zit te wachten op zelfbeklag van een van de grootverdieners van de selectie.

Los daarvan heeft Vlaar helemaal geen zin om excuses te zoeken voor zijn wisselvallige prestaties. Zijn echtscheiding was zíjn pakkie-an, niet dat van anderen. Dus slikte hij alle kritiek op zijn spel, die van zijn trainer incluis.

Ronald Koeman was een van de eersten bij wie Vlaar op de club vertelde waar hij mee zat. Hoewel de verdediger zich altijd gesteund zegt te hebben gevoeld door zijn coach, merkte hij al snel dat die weigerde hem te sparen. Meermalen gaf Koeman de voorbije maanden intern en extern aan dat hij van Vlaar meer verwachtte.

Oppepper

De verdediger reageerde op de enige juiste manier. Hij klaagde geen moment, gaf zijn trainer openlijk gelijk en pakte de handschoen op. Hoewel hij nooit de uitstraling zal krijgen die Koeman als speler had, neemt Vlaar de laatste weken wél weer zijn verantwoordelijkheid.

Eindelijk zie je hem tijdens wedstrijden weer voortdurend zijn medespelers coachen en oppeppen. Eindelijk laat hij weer zien ten koste van alles te willen winnen. Eindelijk stáát er met hem weer iemand in het veld.

Wie Vlaar zondag tijdens PSV-Feyenoord negentig minuten volgde, zag een aanvoerder die het initiatief nam, voortdurend zijn mond opentrok en uitstraalde dat hij niet over zich heen liet lopen. Bijna elke pass die hij gaf was op maat.

Oranje

En behoudens bij de twee tegengoals kwam hij verdedigend geen moment in de problemen. Zo slecht als hij in de samenvatting misschien leek was hij dus niet. Dat hoeft niemand hem te vertellen.

Vol goede moed meldt Vlaar zich maandag dan ook bij Oranje. In juni hoopt hij daarmee zijn eerste grote landentoernooi mee te maken. Het zou de ultieme beloning zijn voor een turbulent seizoen waarin hij, ondanks alle kopzorgen en kritiek, nooit zijn hoofd verloor.

Sander van Hal

Bron : NU-sport

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2012 door RobinHood010 --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 februari 2012 - 22:14   quote  deeplink  
Wow......Diep respect.....
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 februari 2012 - 22:15   quote  deeplink  
Benieuwd naar het interview, als dat zo openhartig is. Dat hij nu zijn verhaal doet, geeft wel een teken dat hij het (misschien) een plaatsje heeft kunnen geven, en zich nu echt op voetbal kan concentreren. Alhoewel de situatie niet makkelijk is, uit elkaar, én net een kind.

Gelukkig heeft hij ook binnen de club zijn verhaal kunnen doen.
RobinHood010
 RobinHood010 - maandag 27 februari 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 22:15 schreef Bosifyable het volgende:
Benieuwd naar het interview, als dat zo openhartig is. Dat hij nu zijn verhaal doet, geeft wel een teken dat hij het (misschien) een plaatsje heeft kunnen geven, en zich nu echt op voetbal kan concentreren. Alhoewel de situatie niet makkelijk is, uit elkaar, én net een kind.

Gelukkig heeft hij ook binnen de club zijn verhaal kunnen doen.
Ik vind dit stuk al het bewijs van een sterk karakter, maar idd ben ook benieuwd naar zijn verhaal..
van geil
 van geil - maandag 27 februari 2012 - 22:19   quote  deeplink  
mooi stuk...
maar hij speelde zondag echt goed..........
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 februari 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 22:18 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Ik vind dit stuk al het bewijs van een sterk karakter, maar idd ben ook benieuwd naar zijn verhaal..
Dat sowieso. Kom op, Kapitein Vlaar!
RobinHood010
 RobinHood010 - maandag 27 februari 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 22:20 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat sowieso. Kom op, Kapitein Vlaar!
Kom op Roninho
qwerto
 qwerto - maandag 27 februari 2012 - 22:23   quote  deeplink  
Laat iedereen in de eredivisie maar lekker afgeven op Ron Vlaar !
Maar voor mij blijft hij gewoon een geweldige verdediger, hij moet gewoon altijd in de basis spelen ! heeft zoiezo al samen met Mulder bij nog geen minuut(!) gemist !

hij is trouwens de enige !Veldspeler! die nog geen minuut gemist heeft van heel de competitie ! (keepers zijn er wel meer van)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2012 door qwerto --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 februari 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 22:20 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat sowieso. Kom op, Kapitein Vlaar!
RobinHood010
 RobinHood010 - maandag 27 februari 2012 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 22:23 schreef qwerto het volgende:
Laat iedereen in de eredivisie maar lekker afgeven op Ron Vlaar !
Maar voor mij blijft hij gewoon een geweldige verdediger, hij moet gewoon altijd in de basis spelen ! heeft zoiezo al samen met Mulder bij nog geen minuut(!) gemist !

hij is trouwens de enige !Veldspeler! die nog geen minuut gemist heeft van heel de competitie ! (keepers zijn er wel meer van)
Dat alleen is al knap want ze hebben het allebij niet makkelijk gehad...prive
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 februari 2012 - 22:27   quote  deeplink  
Ook op het veld hebben ze het allebei niet makkelijk gehad. De kwaliteiten zullen dus wel duidelijk zijn bij de technische staf, en staan ze terecht (!) alle wedstrijden in de basis.
TheMenace
 TheMenace - maandag 27 februari 2012 - 22:29   quote  deeplink  
kom op Ron!Volgende wedstrijden maak je deze fouten niet meer!Je kan het!Ik heb vertrouwen in je!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 februari 2012 - 23:09   quote  deeplink  
boeien, prive en werk gescheiden houden. waarom moet Feyenoord daar last van hebben. gewoon voetballen. Net alsof je voeten en benen minder werk doen wanneer je relatieproblemen hebt. tssssssssssk
FR-D@@N
 FR-D@@N - maandag 27 februari 2012 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 23:09 schreef FR-Roel het volgende:
boeien, prive en werk gescheiden houden. waarom moet Feyenoord daar last van hebben. gewoon voetballen. Net alsof je voeten en benen minder werk doen wanneer je relatieproblemen hebt. tssssssssssk
+1
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 februari 2012 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 23:09 schreef FR-Roel het volgende:
boeien, prive en werk gescheiden houden. waarom moet Feyenoord daar last van hebben. gewoon voetballen. Net alsof je voeten en benen minder werk doen wanneer je relatieproblemen hebt. tssssssssssk
Nou he, wat een homo he.
Beetje lopen janken omdat je vrouw zwanger is en ze dan bij je weg wil.
Man, ga je een beetje janken omdat een andere ketel misschien jouw zoon gaat opvoeden.
Man maakt dat nou uit, Fok die koter.
En die relatie van jaren stelde toch ook geen Kudt voor.

Stoer hoor.

Ik snap Ron wel.

Held.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 februari 2012 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 23:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou he, wat een homo he.
Beetje lopen janken omdat je vrouw zwanger is en ze dan bij je weg wil.
Man, ga je een beetje janken omdat een andere ketel misschien jouw zoon gaat opvoeden.
Man maakt dat nou uit, Fok die koter.
En die relatie van jaren stelde toch ook geen Kudt voor.

Stoer hoor.

Ik snap Ron wel.

Held.
Optimaal presteren als je je vrouw én kind ziet kwijtraken.
En je zou het uit willen janken, maar je houdt het binnen (de club).

Respect...Diep respect.

Ron is een held inderdaad.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 28 februari 2012 - 07:09   quote  deeplink  
Goede kerel. Geen held.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 28 februari 2012 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 23:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou he, wat een homo he.
Beetje lopen janken omdat je vrouw zwanger is en ze dan bij je weg wil.
Man, ga je een beetje janken omdat een andere ketel misschien jouw zoon gaat opvoeden.
Man maakt dat nou uit, Fok die koter.
En die relatie van jaren stelde toch ook geen Kudt voor.

Stoer hoor.

Ik snap Ron wel.

Held.
heb min of meer hetzelfde mee gemaakt, behalve dat me dochter 6 maanden was toen het gebeurde. ik speelde gewoon in een fanatiek bier elftal. heb weken geen knikker geraakt. op zeker dat prive problemen zijn invloed heeft op je spel!

ron///held!
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 28 februari 2012 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 23:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou he, wat een homo he.
Beetje lopen janken omdat je vrouw zwanger is en ze dan bij je weg wil.
Man, ga je een beetje janken omdat een andere ketel misschien jouw zoon gaat opvoeden.
Man maakt dat nou uit, Fok die koter.
En die relatie van jaren stelde toch ook geen Kudt voor.

Stoer hoor.

Ik snap Ron wel.

Held.
just playing Stylzz..... just playing....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 februari 2012 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 08:10 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

just playing Stylzz..... just playing....
Kids. Gevoelige snaar
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 februari 2012 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 08:10 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

just playing Stylzz..... just playing....
Beter niet doen met dit soort onderwerpen.
Henny
 Henny - dinsdag 28 februari 2012 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 23:09 schreef FR-Roel het volgende:
boeien, prive en werk gescheiden houden. waarom moet Feyenoord daar last van hebben. gewoon voetballen. Net alsof je voeten en benen minder werk doen wanneer je relatieproblemen hebt. tssssssssssk
Of jij voetbalt/voetbalde zelf niet, of je hebt een erg onbezorgd leven of je bent een koele kikker. Zeker op dit niveau moet je elke week 110% zijn, dat haal je niet als je slecht slaapt, piekert e.d. Snap het wel wat je bedoelt, je wordt goed betaald, bent aanvoerder dus je MOET er staan. Vaak is het ook een heerlijke uitlaatklep, maar soms zit je jezelf echt in de weg als je niet lekker in je vel zit.
Henny
 Henny - dinsdag 28 februari 2012 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 08:04 schreef FR-Han het volgende:

[..]

heb min of meer hetzelfde mee gemaakt, behalve dat me dochter 6 maanden was toen het gebeurde. ik speelde gewoon in een fanatiek bier elftal. heb weken geen knikker geraakt. op zeker dat prive problemen zijn invloed heeft op je spel!

ron///held!
Snap precies wat je bedoelt Han, alleen bij mij was het met zakelijke perikelen.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 28 februari 2012 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 16:24 schreef Henny het volgende:

[..]

Of jij voetbalt/voetbalde zelf niet, of je hebt een erg onbezorgd leven of je bent een koele kikker. Zeker op dit niveau moet je elke week 110% zijn, dat haal je niet als je slecht slaapt, piekert e.d. Snap het wel wat je bedoelt, je wordt goed betaald, bent aanvoerder dus je MOET er staan. Vaak is het ook een heerlijke uitlaatklep, maar soms zit je jezelf echt in de weg als je niet lekker in je vel zit.
Lees ff een paar opmerkingen verder Henny.
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 28 februari 2012 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 23:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou he, wat een homo he.
Beetje lopen janken omdat je vrouw zwanger is en ze dan bij je weg wil.
Man, ga je een beetje janken omdat een andere ketel misschien jouw zoon gaat opvoeden.
Man maakt dat nou uit, Fok die koter.
En die relatie van jaren stelde toch ook geen Kudt voor.

Stoer hoor.

Ik snap Ron wel.

Held.
HAHAHAHAHAHA
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 februari 2012 - 19:16   quote  deeplink  
Top Ron
Henny
 Henny - dinsdag 28 februari 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 16:40 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Lees ff een paar opmerkingen verder Henny.
Ja, maar ik was bovenaan begonnen. Had geen zin en ook geen tijd meer om te editten. Bedankt voor de tip. Soms heb ik maar 3 minuten om te lezen en reageren, was deze keer ook het geval.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 28 februari 2012 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 13:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Beter niet doen met dit soort onderwerpen.
dank voor de tip dominee....
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - dinsdag 28 februari 2012 - 22:20   quote  deeplink  
hij maakt in ieder geval als een spits af.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 29 februari 2012 - 22:56   quote  deeplink  
goed gedaan nog even een schot geblokt en met 3-2 gewonnen, nog even 10 minuten meegepakt goed zo ron!
DY
 DY - woensdag 29 februari 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 22:56 schreef albert ten vrijde het volgende:
goed gedaan nog even een schot geblokt en met 3-2 gewonnen, nog even 10 minuten meegepakt goed zo ron!
het is alleen een beetje een ongelukkig gezicht dat toen hij erin kwam er 2 doelpunten vielen. Terwijl hij er sowieso niks aan kon doen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 29 februari 2012 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 22:57 schreef DY het volgende:

[..]

het is alleen een beetje een ongelukkig gezicht dat toen hij erin kwam er 2 doelpunten vielen. Terwijl hij er sowieso niks aan kon doen.
Ik twijfel nog bij de 2-2 of hij Young niet had moeten dekken. Maar hij viel wel zeker in.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 29 februari 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 22:57 schreef DY het volgende:

[..]

het is alleen een beetje een ongelukkig gezicht dat toen hij erin kwam er 2 doelpunten vielen. Terwijl hij er sowieso niks aan kon doen.
zeker, de 2de was buitenspel maar wel allbei over zin flank..
craven
 craven - woensdag 29 februari 2012 - 23:00   quote  deeplink  
is er voetbal?
van geil
 van geil - woensdag 29 februari 2012 - 23:01   quote  deeplink  
ron is prima,,,,maar viel ongelukkig in.
DY
 DY - woensdag 29 februari 2012 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 22:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik twijfel nog bij de 2-2 of hij Young niet had moeten dekken. Maar hij viel wel zeker in.
nee zeker niet, hij had niks aan die kant te zoeken , young kwam over rechts waar dus schaars en matthijssen horen te staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 februari 2012 door DY --
Quiroz
 Quiroz - woensdag 29 februari 2012 - 23:02   quote  deeplink  
Viel weer eens zeer slecht in. Komt tekort voor NL.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 29 februari 2012 - 23:02   quote  deeplink  
Maar een goede voor Feyenoord!
DY
 DY - woensdag 29 februari 2012 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 23:02 schreef Quiroz het volgende:
Viel weer eens zeer slecht in. Komt tekort voor NL.
had een goede sliding maar ja wat wil je met 10 minuten speeltijd?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 februari 2012 - 23:05   quote  deeplink  
wie heeft er gespeeld dan?
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 29 februari 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 23:03 schreef DY het volgende:

[..]

had een goede sliding maar ja wat wil je met 10 minuten speeltijd?
tja, niet veel
craven
 craven - woensdag 29 februari 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 23:05 schreef FR-Roel het volgende:
wie heeft er gespeeld dan?
held!
Quiroz
 Quiroz - woensdag 29 februari 2012 - 23:50   quote  deeplink  
Altijd dat gezeik over het Nederlands Elftal. Kijk er bijna net zo lief na als naar Feyenoord op EK's en WK's. Bijna.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 maart 2012 - 06:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 23:50 schreef Quiroz het volgende:
Altijd dat gezeik over het Nederlands Elftal. Kijk er bijna net zo lief na als naar Feyenoord op EK's en WK's. Bijna.
Prutser.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 maart 2012 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 23:05 schreef FR-Roel het volgende:
wie heeft er gespeeld dan?
Korfbalwedstrijd.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 03 maart 2012 - 12:37   quote  deeplink  
Gezien zn leeftijd zou ik graag zien dat ze m verkopen maar ben bang dat we dan toch weer te jong worden achterin
Ik geloof niet dat de vrij of martins indi ver genoeg zijn dat ze samen kunnen spelen
Denk echt dat vlaar gewoon nodig.is achterin
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 03 maart 2012 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 12:37 schreef RedDevil1990 het volgende:
Gezien zn leeftijd zou ik graag zien dat ze m verkopen maar ben bang dat we dan toch weer te jong worden achterin
Ik geloof niet dat de vrij of martins indi ver genoeg zijn dat ze samen kunnen spelen
Denk echt dat vlaar gewoon nodig.is achterin
Voor het geld verkopen idd. Ronnie is daarentegen wel een echte Feyenoordert geworden.
Ron is Held!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 03 maart 2012 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 23:09 schreef FR-Roel het volgende:
boeien, prive en werk gescheiden houden. waarom moet Feyenoord daar last van hebben. gewoon voetballen. Net alsof je voeten en benen minder werk doen wanneer je relatieproblemen hebt. tssssssssssk
Duidelijk te zien dat jij altijd de pispaal van de klas was, en geen vrienden hebt.
Pik zoek een leven!!!
1ding is zkr, het zegt meer over jou dan over onze Held Ron!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 maart 2012 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:01 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Duidelijk te zien dat jij altijd de pispaal van de klas was, en geen vrienden hebt.
Pik zoek een leven!!!
1ding is zkr, het zegt meer over jou dan over onze Held Ron!
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 08:10 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

just playing Stylzz..... just playing....
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 03 maart 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:01 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Duidelijk te zien dat jij altijd de pispaal van de klas was, en geen vrienden hebt.
Pik zoek een leven!!!
1ding is zkr, het zegt meer over jou dan over onze Held Ron!
hehehehehehe, lezen is ook een vak....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ron Vlaar toont karakter!









0.0103750