BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ron Vlaar toont karakter!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 03 maart 2012 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:15 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

hehehehehehe, lezen is ook een vak....
Ben je nog steeds tegen homo's?;)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 mei 2012 - 09:25   quote  deeplink  
Van Hanegem: Vlaar succesfactor bij F'noord

Niet Ronald Koeman, maar aanvoerder Ron Vlaar is de succesfactor van dit Feyenoord. Dat denkt oud-speler en clubicoon Willem van Hanegem.

'Het succes van Feyenoord komt voor pakweg zeventig procent op het conto van Ron Vlaar', schrijft hij in zijn column in het Algemeen Dagblad. 'Hij heeft, nadat hij de mening in zijn selectie had gepeild, aan het begin van het seizoen zijn nek uit gestoken. Hij is de man die naar buiten bracht dat het onder Mario Been niet verder ging.'

'Hij heeft daarna alle ellende over zich uitgestort gekregen. Onder zijn leiding is de breuk met de trainer geforceerd - écht geforceerd, want op dat moment had de dagelijkse leiding van de club nog niet in de gaten hoe de zaak er binnen de spelersgroep voor stond.'

'Er is naar de spelers geluisterd, zoals dat overigens ook gebeurde toen die van Verbeek af wilden, en daarna lag de druk bij die spelers. Die jongens, in wie ik vorig jaar ook al het volste vertrouwen had, hebben de druk in positieve zin gebruikt. Ik vind het dan heel knap als je uiteindelijk tweede wordt. Het is een klassieke spelersrevolutie geweest, die uiteindelijk Feyenoord er weer bovenop geholpen heeft', besluit De Kromme.

Bron: voetbalprimeur
van geil
 van geil - dinsdag 08 mei 2012 - 20:28   quote  deeplink  
vlaar speelde weergaloos de laatste wedstrijden.............
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 09 mei 2012 - 15:45   quote  deeplink  
EdwardVanCuilenborgþ@MegaFeyenoord

Op welke overwinning zou Ron #Vlaar het meest trots zijn?

1ektol.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 mei 2012 - 16:02   quote  deeplink  
Geweldig dat shirt even een sneer naar die snavels d:-)))))

Vlaar///held..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 mei 2012 - 11:54   quote  deeplink  
Ron Vlaar heeft geen trek in een zomerse transfer. De verdediger van Feyenoord heeft zaakwaarnemer Arnold Oosterveer laten weten dat hij geen interesse heeft in een aanbieding van Genoa. De Serie A-club gaat ervan uit dat Andreas Granqvist in de komende weken naar AC Milan vertrekt en dacht aan de Feyenoorder als vervanger. Vlaar wil de opgebloeide Rotterdammers echter niet verlaten. (Corriere dello Sport)
Bron: voetbalzone.nl
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 mei 2012 - 12:48   quote  deeplink  
Mooi bericht.
Vlaar werd ook weer zo verketterd, toen, in augustus 2011 met toestandje Been.
De tijd heeft hem gelijk gegeven.
En is intussen een ECHTE Feyenoorder geworden. RESPECT, RON!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 mei 2012 - 13:07   quote  deeplink  
Mooi gezegd Henk +1
bode
 bode - donderdag 17 mei 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 09:25 schreef RenatoBos het volgende:
Van Hanegem: Vlaar succesfactor bij F'noord

Niet Ronald Koeman, maar aanvoerder Ron Vlaar is de succesfactor van dit Feyenoord. Dat denkt oud-speler en clubicoon Willem van Hanegem.

Ja en met J C zijn dat de enige die echt verstand van voetballen hebben

'Het succes van Feyenoord komt voor pakweg zeventig procent op het conto van Ron Vlaar', schrijft hij in zijn column in het Algemeen Dagblad. 'Hij heeft, nadat hij de mening in zijn selectie had gepeild, aan het begin van het seizoen zijn nek uit gestoken. Hij is de man die naar buiten bracht dat het onder Mario Been niet verder ging.'

'Hij heeft daarna alle ellende over zich uitgestort gekregen. Onder zijn leiding is de breuk met de trainer geforceerd - écht geforceerd, want op dat moment had de dagelijkse leiding van de club nog niet in de gaten hoe de zaak er binnen de spelersgroep voor stond.'

'Er is naar de spelers geluisterd, zoals dat overigens ook gebeurde toen die van Verbeek af wilden, en daarna lag de druk bij die spelers. Die jongens, in wie ik vorig jaar ook al het volste vertrouwen had, hebben de druk in positieve zin gebruikt. Ik vind het dan heel knap als je uiteindelijk tweede wordt. Het is een klassieke spelersrevolutie geweest, die uiteindelijk Feyenoord er weer bovenop geholpen heeft', besluit De Kromme.

Bron: voetbalprimeur
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 17 mei 2012 - 13:52   quote  deeplink  
Ronnie Held!
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 17 mei 2012 - 13:55   quote  deeplink  
Maar zo sterk een killer als John De Wolf zou die nooit worden
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 17 mei 2012 - 13:59   quote  deeplink  
Zulke spelers zijn der niet meer.
Pas nog een docu gezien van de Wolf man man man, wat was die knetter gek.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 17 mei 2012 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 13:59 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Zulke spelers zijn der niet meer.
Pas nog een docu gezien van de Wolf man man man, wat was die knetter gek.
Geweldig man,
of een keer in de tunnel een tikkie tegen een neus van zijn tegenstander
terwijl die gebroken was geweest,Heel de wedstrijd heeft tie die aanvaller
niet meer gezien haha

Ik als Ajaxsupporter kan echt genieten van Feyenoord met spelers
Als Taument,Obiku,De Wolf,V Gobbel,Kiprisch, en ook edje de Goei
ik vond dat geweldige spelers.. Gelukkig ben ik niet zo krampachtig
dat ik niet van dat Feyenoord kan genieten alleen maar omdat ik voor
Ajax ben.man man man gelukkig zit ik niet zo inelkaar anders was mijn
wereldje maar klein...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 mei 2012 - 14:06   quote  deeplink  
Dat was me toch een elftal ook dan..d:-))
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 17 mei 2012 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 14:06 schreef RenatoBos het volgende:
Dat was me toch een elftal ook dan..d:-))
Een karakter elftal was het.
En vooral Taument vond ik geweldig beetje ondergewaardeerd
vind ik hem. een sterk elftal met mooie groene uitshirts
vond dat mooi om te zien. ik geniet liever dan al dat haat
over en weer dat laat ik aan andere over...
tomson
 tomson - donderdag 17 mei 2012 - 14:23   quote  deeplink  
Niemand in de eredivisie zal ooit te vergelijken zijn met Wolfeman.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 17 mei 2012 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 14:22 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

Een karakter elftal was het.
En vooral Taument vond ik geweldig beetje ondergewaardeerd
vind ik hem. een sterk elftal met mooie groene uitshirts
vond dat mooi om te zien. ik geniet liever dan al dat haat
over en weer dat laat ik aan andere over...
Je wordt ontzettend gewaardeerd omdat je zo tolerant bent. En ander zal mss bang voor je zijn omdat je jiu jitsu doet.
Maar ga je nou om elke zoveel posts vertellen dat je geen hekel aan Feyenoord hebt, juist een hekel hebt aan mensen die anderen haten vanwege hun voorkeur voor een voetbalclub? Gáááp.
tomson
 tomson - donderdag 17 mei 2012 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 14:26 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Je wordt ontzettend gewaardeerd omdat je zo tolerant bent. En ander zal mss bang voor je zijn omdat je jiu jitsu doet.
Maar ga je nou om elke zoveel posts vertellen dat je geen hekel aan Feyenoord hebt, juist een hekel hebt aan mensen die anderen haten vanwege hun voorkeur voor een voetbalclub? Gáááp.
Daar ken ik er nog meer van.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 17 mei 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 14:26 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Je wordt ontzettend gewaardeerd omdat je zo tolerant bent. En ander zal mss bang voor je zijn omdat je jiu jitsu doet.
Maar ga je nou om elke zoveel posts vertellen dat je geen hekel aan Feyenoord hebt, juist een hekel hebt aan mensen die anderen haten vanwege hun voorkeur voor een voetbalclub? Gáááp.
niemand hoeft bang te zijn voor iemand die doet aan een vechtsport
dat is onzin.ik doe geen vlieg kwaad ik haat geweld.

En ik zeg het niet in elke post.en ik zeg nergens dat ik een hekel heb aan iemand
ik zeg gewoon dat ik als Ajax supporter van Feyenoord kan genieten,en verder is het
sportieve rivaliteit als ze tegen elkaar spelen, veel vrienden van mij zijn voor
Feyenoord er word altijd veel over en weer gesmst als ze tegen elkaar spelen
vind ik alleen maar leuk.

Ik zeg minder vaak dat ik anders ben dan dat gehaat tegenover elkaar dan
dat er gehaat word tegen elkaar..Dus dat valt wel mee,
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 mei 2012 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 14:26 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

En ander zal mss bang voor je zijn omdat je jiu jitsu doet.

doe nie zo gek man,ik heb al 23 jaar de bruine band van die sport en je kan er verders niks mee...vechten doe je intuitief met je hersens en in geestelijk ontspanning..
Dan kan je als kleinste gewoon de grootste pakken...
Maar gewoon weggaan is nog slimmer ;)

PS verders heb je gelijk ,je bent een snavel of een Feyenoorder en niks daar tussenin..
Praat hier over Feyenoord en andere clubs maar de hoofdzaak blijft Feyenoord!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 17 mei 2012 - 14:51   quote  deeplink  
Ach, gewoon als luchtige opmerking bedoeld in mijn post. Wil die gozer ook niet afzeiken, of dat zo over laten komen, vandaar een geintje. Niet te zwaar aan tillen ;)

Heb zelf ook 8 jaar karakte en 6 jaar taekwon-do gedaan. En ik ben heus niet gevaarlijker dan een ander ;)
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 17 mei 2012 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 14:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

doe nie zo gek man,ik heb al 23 jaar de bruine band van die sport en je kan er verders niks mee...vechten doe je intuitief met je hersens en in geestelijk ontspanning..
Dan kan je als kleinste gewoon de grootste pakken...
Maar gewoon weggaan is nog slimmer ;)

PS verders heb je gelijk ,je bent een snavel of een Feyenoorder en niks daar tussenin..
Praat hier over Feyenoord en andere clubs maar de hoofdzaak blijft Feyenoord!
precies
ik doe het omdat het mijn passie is, Geweld verafschuw ik

En idd je bent voor Ajax of voor Feyenoord
Maar ik als Ajax supporter kan net zo goed over Feyenoord praten
doe ik met mijn Feyenoord vrienden en Fammilie ook dus waarom hier
niet.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 17 mei 2012 - 14:52   quote  deeplink  
Lees mijn post boven je, nogmaals, zit je niet af te zeiken, viel me alleen op dat je het al meer dan eens hebt laten vallen in een paar dagen tijd.
tomson
 tomson - donderdag 17 mei 2012 - 14:53   quote  deeplink  
Oke jewjitsoe nou weten we dat. Ander onderwerp aub. :)
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 17 mei 2012 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 14:51 schreef Bosifyable het volgende:
Ach, gewoon als luchtige opmerking bedoeld in mijn post. Wil die gozer ook niet afzeiken, of dat zo over laten komen, vandaar een geintje. Niet te zwaar aan tillen ;)

Heb zelf ook 8 jaar karakte en 6 jaar taekwon-do gedaan. En ik ben heus niet gevaarlijker dan een ander ;)
ik vat het ook niet verkeerd op hoor ;-)
we begrijpen elkaars punt denk ik wel.

Mooie sporten trouwens,allemaal sporten ook die van mij
met een mooie filosofie en geschiedenis erachter,
Boksen leuk om te kijken maar vind de filosofie wat minder
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 17 mei 2012 - 14:53   quote  deeplink  
Dus.. Kalou naar Feyenoord!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 17 mei 2012 - 14:54   quote  deeplink  
En Drenthe erbij godverdomme!
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 17 mei 2012 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 14:53 schreef tomson het volgende:
Oke jewjitsoe nou weten we dat. Ander onderwerp aub. :)
je hebt gelijk

ander onderwerp,
Nou ik vind ik dat ze geen nieuwe stadion moeten bouwen
probeer alles maar dan ook alles om dan de kuip te verbouwen
naar meer zitplaatsen of wat dan ook,De kuip is geschiedenis
maar het zou mooier zijn als het ook nog toekomst zou hebben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. --
tomson
 tomson - donderdag 17 mei 2012 - 14:56   quote  deeplink  
Toekomst met een hoofdletter? Kappen nouw!
tomson
 tomson - donderdag 17 mei 2012 - 14:58   quote  deeplink  
Als je in het archief duikt, er zijn een paar ruim bediscussieerde topics over...
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 17 mei 2012 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 14:56 schreef tomson het volgende:
Toekomst met een hoofdletter? Kappen nouw!
kappen??
wat doe ik verkeerd dan
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 17 mei 2012 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 14:58 schreef tomson het volgende:
Als je in het archief duikt, er zijn een paar ruim bediscussieerde topics over...
je vroeg om een ander onderwerp
Maar wat vind jij ervan dan
tomson
 tomson - donderdag 17 mei 2012 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 15:00 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

kappen??
wat doe ik verkeerd dan
Dit gebeurde er op de Toekomst :
Na afloop van het duel, dat door Ajax met 3-1 werd gewonnen en bijgewoond werd door 8000 toeschouwers, bestormden bezoekers het veld en mishandelden de Chileense speler Jorge Acuna van Feyenoord. Hij moest per ambulance naar het ziekenhuis worden vervoerd. Ook andere spelers, onder wie Robin van Persie, liepen klappen op.

Gérard de Nooijer vertelde: "Direct na het laatste fluitsignaal werd het veld massaal bestormd. We konden geen kant op. Ik zag dat Van Persie en Acuña flinke klappen kregen en zelf kreeg ik ook nog een dreun op mijn kaak. Kike was zelfs groggy."

Voor de wedstrijd was het ook al raak; toen maakten fans van Ajax een team van TV Rijnmond het werken onmogelijk. De twee verslaggevers moesten onder bescherming van Ajax-stewards worden weggeleid.

De clubleiding van Ajax liet in een officiële reactie meteen na het gebeuren weten zich diep te schamen voor het gedrag van een bepaald gedeelte van de aanhang. "Dit gedeelte van onze aanhangers is bij ons bekend. Ajax vraagt zich af of dit soort wedstrijden onder deze omstandigheden nog wel kan worden gespeeld."

Feyenoord heeft aangekondigd zo spoedig mogelijk bij de politie aangifte te doen. Namens Feyenoord reageerde manager Jan Willem van Dop: "Het is vreselijk dat zoiets gebeurt, nota bene bij een wedstrijd in de beloftencompetitie. Wij zullen ons zo spoedig mogelijk beraden over de vraag of Feyenoord dit soort wedstrijden nog onder dergelijke omstandigheden zal spelen. Ook met het oog op de binnenkort te spelen bekerfinale tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord in Kerkrade, willen we hierover zo snel mogelijk met de KNVB in contact treden. Want dat dit kan gebeuren bij een wedstrijd in de beloftencompetitie, is te triest voor woorden en moet in de toekomst hoe dan ook worden vermeden."

Een deel van de rumoerige bezoekers zou nog op sportcomplex De Toekomst aan de Borchlandweg in Ouder Amstel aanwezig zijn. De Mobiele Eenheid is inmiddels ingezet.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 17 mei 2012 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 15:07 schreef tomson het volgende:

[..]

Dit gebeurde er op de Toekomst :
Na afloop van het duel, dat door Ajax met 3-1 werd gewonnen en bijgewoond werd door 8000 toeschouwers, bestormden bezoekers het veld en mishandelden de Chileense speler Jorge Acuna van Feyenoord. Hij moest per ambulance naar het ziekenhuis worden vervoerd. Ook andere spelers, onder wie Robin van Persie, liepen klappen op.

Gérard de Nooijer vertelde: "Direct na het laatste fluitsignaal werd het veld massaal bestormd. We konden geen kant op. Ik zag dat Van Persie en Acuña flinke klappen kregen en zelf kreeg ik ook nog een dreun op mijn kaak. Kike was zelfs groggy."

Voor de wedstrijd was het ook al raak; toen maakten fans van Ajax een team van TV Rijnmond het werken onmogelijk. De twee verslaggevers moesten onder bescherming van Ajax-stewards worden weggeleid.

De clubleiding van Ajax liet in een officiële reactie meteen na het gebeuren weten zich diep te schamen voor het gedrag van een bepaald gedeelte van de aanhang. "Dit gedeelte van onze aanhangers is bij ons bekend. Ajax vraagt zich af of dit soort wedstrijden onder deze omstandigheden nog wel kan worden gespeeld."

Feyenoord heeft aangekondigd zo spoedig mogelijk bij de politie aangifte te doen. Namens Feyenoord reageerde manager Jan Willem van Dop: "Het is vreselijk dat zoiets gebeurt, nota bene bij een wedstrijd in de beloftencompetitie. Wij zullen ons zo spoedig mogelijk beraden over de vraag of Feyenoord dit soort wedstrijden nog onder dergelijke omstandigheden zal spelen. Ook met het oog op de binnenkort te spelen bekerfinale tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord in Kerkrade, willen we hierover zo snel mogelijk met de KNVB in contact treden. Want dat dit kan gebeuren bij een wedstrijd in de beloftencompetitie, is te triest voor woorden en moet in de toekomst hoe dan ook worden vermeden."

Een deel van de rumoerige bezoekers zou nog op sportcomplex De Toekomst aan de Borchlandweg in Ouder Amstel aanwezig zijn. De Mobiele Eenheid is inmiddels ingezet.
jeetje zeg
dat bedoelde ik niet de toekomst van de Kuip man!!

Wat er toen gebeurde keur ik ten zeerste af!!!!!!!!!!!!!
tomson
 tomson - donderdag 17 mei 2012 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 15:00 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

je vroeg om een ander onderwerp
Maar wat vind jij ervan dan
http://forum.headliner.nl/topic-24910/p2/
http://forum.headliner.nl/topic-17553/
http://forum.headliner.nl/topic-17553/
En dat zijn er nog maar een paar.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 17 mei 2012 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
oke oke ;-)

En de verwarring van de toekomst begrijp ik nu wel
maar zo was het niet van mij bedoelt...
tomson
 tomson - donderdag 17 mei 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 15:19 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

oke oke ;-)

En de verwarring van de toekomst begrijp ik nu wel
maar zo was het niet van mij bedoelt...
Geeft niet. Maar ik kon m'n bek niet houden...
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 17 mei 2012 - 15:31   quote  deeplink  
Over Vlaar gesproken, Ik vond Martins Indi er meer uit springen dit seizoen
zijn eerste jaar zag ik het niet zo,maar hij heeft zich goed ontwikkeld
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 mei 2012 - 15:32   quote  deeplink  
Das niks nieuws..d:-)
Als reactie op Tomson bedoeld..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door RenatoBos --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 17 mei 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 15:07 schreef tomson het volgende:

[..]

Dit gebeurde er op de Toekomst :
Na afloop van het duel, dat door Ajax met 3-1 werd gewonnen en bijgewoond werd door 8000 toeschouwers, bestormden bezoekers het veld en mishandelden de Chileense speler Jorge Acuna van Feyenoord. Hij moest per ambulance naar het ziekenhuis worden vervoerd. Ook andere spelers, onder wie Robin van Persie, liepen klappen op.

Gérard de Nooijer vertelde: "Direct na het laatste fluitsignaal werd het veld massaal bestormd. We konden geen kant op. Ik zag dat Van Persie en Acuña flinke klappen kregen en zelf kreeg ik ook nog een dreun op mijn kaak. Kike was zelfs groggy."

Voor de wedstrijd was het ook al raak; toen maakten fans van Ajax een team van TV Rijnmond het werken onmogelijk. De twee verslaggevers moesten onder bescherming van Ajax-stewards worden weggeleid.

De clubleiding van Ajax liet in een officiële reactie meteen na het gebeuren weten zich diep te schamen voor het gedrag van een bepaald gedeelte van de aanhang. "Dit gedeelte van onze aanhangers is bij ons bekend. Ajax vraagt zich af of dit soort wedstrijden onder deze omstandigheden nog wel kan worden gespeeld."

Feyenoord heeft aangekondigd zo spoedig mogelijk bij de politie aangifte te doen. Namens Feyenoord reageerde manager Jan Willem van Dop: "Het is vreselijk dat zoiets gebeurt, nota bene bij een wedstrijd in de beloftencompetitie. Wij zullen ons zo spoedig mogelijk beraden over de vraag of Feyenoord dit soort wedstrijden nog onder dergelijke omstandigheden zal spelen. Ook met het oog op de binnenkort te spelen bekerfinale tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord in Kerkrade, willen we hierover zo snel mogelijk met de KNVB in contact treden. Want dat dit kan gebeuren bij een wedstrijd in de beloftencompetitie, is te triest voor woorden en moet in de toekomst hoe dan ook worden vermeden."

Een deel van de rumoerige bezoekers zou nog op sportcomplex De Toekomst aan de Borchlandweg in Ouder Amstel aanwezig zijn. De Mobiele Eenheid is inmiddels ingezet.
Ja helaas heb je in beide kampen van die gekken lopen ..... en dan durven ze zich ook nog eens supporters te noemen! Idioten, gekken, asocialen en randdebielen zijn het voor mij ..
tomson
 tomson - donderdag 17 mei 2012 - 15:45   quote  deeplink  
Is ook al bekend
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 mei 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 15:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja helaas heb je in beide kampen van die gekken lopen ..... en dan durven ze zich ook nog eens supporters te noemen! Idioten, gekken, asocialen en randdebielen zijn het voor mij ..
Dat zijn ook geen supporters dat zijn ajaxcieden..d:-)
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 17 mei 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 15:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat zijn ook geen supporters dat zijn ajaxcieden..d:-)
Nee een Ajacied bestaat niet dat heet GLORY HUFTER
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 17 mei 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 15:48 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Nee een Ajacied bestaat niet dat heet GLORY HUFTER
wat maakt het uit...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 17 mei 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 15:48 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Nee een Ajacied bestaat niet dat heet GLORY HUFTER
En jij BENDT blijkbaar een randdebiel. Respect onder elkaar is te veel moeite blijkbaar.

Speciaal voor Bosifyable ..... aangepast

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door lijdensweg --
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 17 mei 2012 - 15:57   quote  deeplink  
ben of bent?

Just to be sure.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 mei 2012 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 15:48 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Nee een Ajacied bestaat niet dat heet GLORY HUFTER
Eensert..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 mei 2012 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 15:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En jij BENDT blijkbaar een randdebiel. Respect onder elkaar is te veel moeite blijkbaar.

Speciaal voor Bosifyable ..... aangepast
Laat jezelf opnemen man en doe de maatschappij een plezier..
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 17 mei 2012 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 15:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En jij BENDT blijkbaar een randdebiel. Respect onder elkaar is te veel moeite blijkbaar.

Speciaal voor Bosifyable ..... aangepast
Dat mag jij zeggen hoor Quote 500 idioot
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 mei 2012 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 14:51 schreef Bosifyable het volgende:
Ach, gewoon als luchtige opmerking bedoeld in mijn post. Wil die gozer ook niet afzeiken, of dat zo over laten komen, vandaar een geintje. Niet te zwaar aan tillen ;)

Heb zelf ook 8 jaar karakte en 6 jaar taekwon-do gedaan. En ik ben heus niet gevaarlijker dan een ander ;)
Ik deel gewoon stoten uit, zonder band, maar met verstand.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ron Vlaar toont karakter!









0.0080039