|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daat sta ik nog net niet in helaas ...... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ging hier over RON VLAAR... En over karakter.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik snap ook niet wat Truttensteeg hier komt doen dan..! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Klopt dat heeft hij ook. Maar ik wilde even aantonen dat er hier ook mensen zijn die karakterloos zijn maar alleen hoog van de toren blazen. Dat nuanceert namelijk de stelling van dit topic. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 16:20 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Klopt dat heeft hij ook. Maar ik wilde even aantonen dat er hier ook mensen zijn die karakterloos zijn maar alleen hoog van de toren blazen. Dat nuanceert namelijk de stelling van dit topic. Laat me raden Lijdensweg. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Maat, wij hadden afgesproken dat jij nooit meer mocht raden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hij leer het nooit! Het over Ron Vlaar en niet over lijdensweg! Lees nu toch eens goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: haha jou pffff zegt alles
Ontopic Vlaar heeft zich hersteld van wat mindere jaren Martins Indi is de Toekomst, Type V Gobbel nu nog een type Zwijnenberg,De Wolf |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 16:36 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] haha jou pffff zegt alles Ontopic Vlaar heeft zich hersteld van wat mindere jaren Martins Indi is de Toekomst, Type V Gobbel nu nog een type Zwijnenberg,De Wolf Als dat gebeurt hebben we veel verdedigers nodig. Krijg je tegenwoordig te veel gele en rode kaarten voor die acties die zij wel konden maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Fiorentina en Genoa hebben interesse in Vlaar'
Volgens calciomercato.com heeft Fiorentina interesse om Ron Vlaar van Feyenoord over te nemen. Eduardo Macia zou deze week al een gesprek met een Rotterdamse delegatie hebben. De Spanjaard is scout van de club uit Florence.
Het contract van de 27-jarige aanvoerder loopt in de zomer van 2014 af. In financieel opzicht kunnen zowel de Stadionclub als de speler goede zaken doen. In sportieve zin zou de verdediger Europees voetbal moeten missen. De Florentijnen eindigden op de dertiende plaats van de Italiaanse competitie.
Ook Genoa schijnt belangstelling te hebben in de verdediger. Arnold Oosterveer zou reeds in het noorden van Italië zijn. De zaakwaarnemer van Vlaar onderhandelt mogelijk met de nummer zeventien van de Serie A.
De Noord-Hollander maakt op dit moment deel uit van de voorlopige selectie van het Nederlands elftal ter voorbereiding op het komende EK in Polen en Oekraïne. De Feyenoorder speelde tot op heden vier interlands.
Bron:Soccernews.nl |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik vind fiorentina een prachtige club, maar zie oberigens beide niet echt als een vooruitgang voor hem..ben benieuwd.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Iemand de petitie "Vlaar moet blijven" al gemaakt? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vlaar gaat echt niet weg. Wil bij z'n jonge kinderen blijven en CL spelen. En d'r is maar één Feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 14:54 schreef FR-Henk het volgende:Vlaar gaat echt niet weg. Wil bij z'n jonge kinderen blijven en CL spelen. En d'r is maar één Feyenoord. Juist en zoals ik al zei ik zie het niet als een vooruitgang, de kuip zit altijd vol daar zijn de stadions half leeg.. |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Fiorentina zie ik (en hij dus hopelijk ook niet) als een stap hogerop. Grote voordeel is dat "wij" voorronde CL hebben gehaald. Ik ben alleen bang dat het transferwindow pas sluit als de voorrondes geweest zijn. Mochten we de CL niet halen, dan kan er op het laatste moment best nog wel eens aan wat jongens getrokken gaan worden. Ik gok er wel op dat Vlaar blijft hoor, hij heeft dit seizoen gezien dat er meer is dan alleen een grote zak met geld waarvoor hij voerbalt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 15:06 schreef STS het volgende:Fiorentina zie ik (en hij dus hopelijk ook niet) als een stap hogerop. Grote voordeel is dat "wij" voorronde CL hebben gehaald. Ik ben alleen bang dat het transferwindow pas sluit als de voorrondes geweest zijn. Mochten we de CL niet halen, dan kan er op het laatste moment best nog wel eens aan wat jongens getrokken gaan worden. Ik gok er wel op dat Vlaar blijft hoor, hij heeft dit seizoen gezien dat er meer is dan alleen een grote zak met geld waarvoor hij voerbalt. Ik vind Fiorentina persoonlijk de mooiste club in Italie maar een stap hogerop nee dat toch niet Gerard.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 15:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik vind Fiorentina persoonlijk de mooiste club in Italie maar een stap hogerop nee dat toch niet Gerard.. Fiorentina zou een prachtige club zijn voor Ron, Firenze is ook een schitterende stad. Ze hebben nu een minder jaar, maar doen vaak mee in de subtop. Ron verdiend een mooie transfer. Misschien dat hij nog net iets hoger mikt, maar Fiorentina zal ook een aantrekkelijk optie zijn denk ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 15:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Fiorentina zou een prachtige club zijn voor Ron, Firenze is ook een schitterende stad. Ze hebben nu een minder jaar, maar doen vaak mee in de subtop. Ron verdiend een mooie transfer. Misschien dat hij nog net iets hoger mikt, maar Fiorentina zal ook een aantrekkelijk optie zijn denk ik. Pfffff ik hou niet echt van dat italiaanse voetbal, vind Ron meer iets voor de duitse of engelse competitie, gun hem zeker een transfer maar dit moet ie maar niet doen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 15:17 schreef RenatoBos het volgende:[..] Pfffff ik hou niet echt van dat italiaanse voetbal, vind Ron meer iets voor de duitse of engelse competitie, gun hem zeker een transfer maar dit moet ie maar niet doen.. Kan ook. Ze hadden wel een mooi tenue in het verleden bij Fiorentina! :)
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En mijn grootste held Batistuta..!!!!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 14:29 schreef RenatoBos het volgende:'Fiorentina en Genoa hebben interesse in Vlaar' Als ze een goed bot doen moet Feyenoord niet lang over nadenken niet beneden 10 miljoen Volgens calciomercato.com heeft Fiorentina interesse om Ron Vlaar van Feyenoord over te nemen. Eduardo Macia zou deze week al een gesprek met een Rotterdamse delegatie hebben. De Spanjaard is scout van de club uit Florence. Het contract van de 27-jarige aanvoerder loopt in de zomer van 2014 af. In financieel opzicht kunnen zowel de Stadionclub als de speler goede zaken doen. In sportieve zin zou de verdediger Europees voetbal moeten missen. De Florentijnen eindigden op de dertiende plaats van de Italiaanse competitie. Ook Genoa schijnt belangstelling te hebben in de verdediger. Arnold Oosterveer zou reeds in het noorden van Italië zijn. De zaakwaarnemer van Vlaar onderhandelt mogelijk met de nummer zeventien van de Serie A. De Noord-Hollander maakt op dit moment deel uit van de voorlopige selectie van het Nederlands elftal ter voorbereiding op het komende EK in Polen en Oekraïne. De Feyenoorder speelde tot op heden vier interlands. Bron:Soccernews.nl |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Euh ja en toen was het stil.. |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Ik gun Vlaar zeker een transfer, ik denk dat Schenkeveld (zonder die belssures was hij al veel verder geweest) eea wel op kan vangen, en anders BMI in het centrum met De Vrij. Alleen Fiorentina lijkt me niets voor hem. Idd een duitse club (Borussia's, Wolfsburg, misschien Schalke of zo). Anders de Portugese top (Porto) daar vind ik Ron wel een type voor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 15:46 schreef STS het volgende:Ik gun Vlaar zeker een transfer, ik denk dat Schenkeveld (zonder die belssures was hij al veel verder geweest) eea wel op kan vangen, en anders BMI in het centrum met De Vrij. Alleen Fiorentina lijkt me niets voor hem. Idd een duitse club (Borussia's, Wolfsburg, misschien Schalke of zo). Anders de Portugese top (Porto) daar vind ik Ron wel een type voor. Eens een portugese toppert misschien ook wel ja inderdaad. Als hij weg zou gaan zou ik het betreuren maar net als jij gun ik hem een transfer ook wel.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Volgens mij had hij evt intresse van Roma al afgeweze.,waarom zou hij dan naar Fiorentina gaan... Bullshit bericht denk ik en er zullen er nog velen volgen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 20:25 schreef Leon FR1908 het volgende:Volgens mij had hij evt intresse van Roma al afgeweze.,waarom zou hij dan naar Fiorentina gaan... Bullshit bericht denk ik en er zullen er nog velen volgen... Denk dat je wel eens gelijk heb Leon, (ik zeg eens he).. |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 20:25 schreef Leon FR1908 het volgende:Volgens mij had hij evt intresse van Roma al afgeweze.,waarom zou hij dan naar Fiorentina gaan... Bullshit bericht denk ik en er zullen er nog velen volgen... +1 |
|
|
|