BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet spelers alvast vastleggen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
reje
 reje - dinsdag 28 februari 2012 - 08:55   quote  deeplink  
Als Ajax eens verstandig is dan moeten ze alvast spelers vastleggen voordat ze weer achter het net vissen!

Zo kan je bijvoorbeeld:

Narsingh contracteren
Gouweleeuw contracteren
Wildschut contracteren

Narsingh zal nu een stuk goedkoper zijn dan einde dit seizoen. Voor Gouweleeuw en Wildschut geld hetzelfde.

Voornamelijk Narsingh zal ik vastleggen, die andere 2 kunnen nog wel even wachten zodat je kan zien hoe ze zich verder ontwikkelen.

Zo zie je bijvoorbeeld bij FC Bayern dat ze alvast het toptalent Shaqiri vastleggen zodat andere clubs weten waar ze aan toe zijn met die speler.
JOOD
 JOOD - dinsdag 28 februari 2012 - 09:01   quote  deeplink  
Klopt, maar is al een topic over.. (nu handelen!)
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 28 februari 2012 - 09:59   quote  deeplink  
Kan aan mij liggen, maar de 3 heren die jij daar noemt hebben nog gewoon een doorlopend contract en zijn niet transfervrij.

Dat houdt in dat je niet met ze kan onderhandelen zolang er geen transferperiode is, aangezien ze eerst met Heerenveen een akkoord moeten hebben (in geval Narsingh).
Brandje
 Brandje - dinsdag 28 februari 2012 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 08:55 schreef reje het volgende:
Als Ajax eens verstandig is dan moeten ze alvast spelers vastleggen voordat ze weer achter het net vissen!

Zo kan je bijvoorbeeld:

Narsingh contracteren
Gouweleeuw contracteren
Wildschut contracteren

Narsingh zal nu een stuk goedkoper zijn dan einde dit seizoen. Voor Gouweleeuw en Wildschut geld hetzelfde.

Voornamelijk Narsingh zal ik vastleggen, die andere 2 kunnen nog wel even wachten zodat je kan zien hoe ze zich verder ontwikkelen.

Zo zie je bijvoorbeeld bij FC Bayern dat ze alvast het toptalent Shaqiri vastleggen zodat andere clubs weten waar ze aan toe zijn met die speler.
Narsingh heeft aangegeven ineens niet meer zo nodig naar Ajax te willen ivm de komst van MvB en het misschien blijven van Assaidi en Dost en zo pissen we WEER naast de pot en zo gaat het al jaren.
reje
 reje - dinsdag 28 februari 2012 - 10:06   quote  deeplink  
Ik weet zeker dat Narsingh wel naar Ajax wil en dit boven nog een seizoen bij Heerenveen verkiest. Nu betaal je veel minder dan dat je in de zomer gaat betalen.
Brandje
 Brandje - dinsdag 28 februari 2012 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 10:06 schreef reje het volgende:
Ik weet zeker dat Narsingh wel naar Ajax wil en dit boven nog een seizoen bij Heerenveen verkiest. Nu betaal je veel minder dan dat je in de zomer gaat betalen.
Das waar want in de zomer heeft hij nog maar een jaar contract. Ik snap ook niet waarom men niet een poging voor Douglas doet. Is gewoon transfervrij aan het einde van het seizoen
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 10:20   quote  deeplink  
Wildschut halen en de rest lekker laten zitten waar ze zijn. Gouweleeuw heeft dacht ik ook net een nieuw contract getekend dus zal heel duur zijn..
Eppo
 Eppo - dinsdag 28 februari 2012 - 10:26   quote  deeplink  
Haal Jarchinio Antonio van go ahead eagles.
Is wel al bij de ajax jeugdopleiding weggestuurd.
21 jarige zeer getallenteerde vleugelaanvaller(links als rechts te gebruiken)die heel gemakkelijk een man uitspeeld en bovendien uiterst snel is.
Zal een koopje zijn.
Ajax zal snel moeten handelen want psv,groningen en nu ook heerenveen zijn zeer geintereseerd.
Ik zou zeggen nuuuu handelen voor het te laat is.
Brandje
 Brandje - dinsdag 28 februari 2012 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 10:20 schreef remco k het volgende:
Wildschut halen en de rest lekker laten zitten waar ze zijn. Gouweleeuw heeft dacht ik ook net een nieuw contract getekend dus zal heel duur zijn..
Ik zie Narsingh graag weer in een Ajaxshirt. Boerrigter op links en we zijn van de overloze maar domme naar binnen trekken van buitenspelers. Sightorsson komt dan nog beter tot zijn recht.
Met Suljemani ben ik klaar. Ik had goede hoop dat hij weer op niveau komt maar het is lachwekkend wat hij de laatste tijd laat zien kan hij zich er wel achter verschuilen dat hij pijn
JOOD
 JOOD - dinsdag 28 februari 2012 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 10:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik zie Narsingh graag weer in een Ajaxshirt. Boerrigter op links en we zijn van de overloze maar domme naar binnen trekken van buitenspelers. Sightorsson komt dan nog beter tot zijn recht.
Met Suljemani ben ik klaar. Ik had goede hoop dat hij weer op niveau komt maar het is lachwekkend wat hij de laatste tijd laat zien kan hij zich er wel achter verschuilen dat hij pijn
Eens, sulejmani frustreert me steeds meer iedere wedstrijd. Gaat ook heel vaak liggen en heeft zelf het gevoel dat hij untouchable is...
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 28 februari 2012 - 11:01   quote  deeplink  
Poulsen transfervrij
Schöne transfervrij

Narsingh, Tadic, Gouweleeuw en een CVM
Dat hebben we nodig!
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 28 februari 2012 - 11:38   quote  deeplink  
Schone gaat naar Schalke, boilessen heeft poulsen uit het NT gespeeld dus ook geen aanwinst...Tadic is de hoofdprijs en veel intersse dus zal ajax zoiezo naast pissen...
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 28 februari 2012 - 11:59   quote  deeplink  
Denk dat Poulsen een goed back-up achter boilesen is en transfervrij
Schöne misschien wel interesse heeft in ajax als ze dat laten blijken. Er spelen natuurlijk al veel denen bij ajax.
Tadic heeft ajax als voorkeur in nl.
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 28 februari 2012 - 12:23   quote  deeplink  
hahahaha ik lach me slap.. Wildschut halen, wat een grap!

Wildschut is van het niveau Groningen (maximaal)
Cyprioot
 Cyprioot - dinsdag 28 februari 2012 - 12:30   quote  deeplink  
Je mag ze niet rechtsreeks benaderen want dat is in strijd met UEFA regels. Dus het enige dat je kunt doen is de clubs benaderen. Maar clubs zullen zeggen 'kom deze zomer maar terug', dat doen alle clubs. Je weet bovendien pas na de competitie welke spelers er evt vetrekken en, ook niet onbelangrijk, je budget. Immers, als je derde wordt heb je geen CL inkomsten, als je tweede wordt misschien en als je eerste wordt zeker. Scheelt nogal wat. Dus het is onrealistisch om nu al spelers proberen vast te leggen.
ajaxboy2
 ajaxboy2 - dinsdag 28 februari 2012 - 12:55   quote  deeplink  
Gewoon in de zomer halen
Narsingh 6 miljoen
Assaidi/Tadic 8 miljoen
Rasmus Elm 9 Miljoen of Maduro als 2e optie transfervrij
Cicinho 4 miljoen (mits Vd Wiel vertrekt
Chivu/Gouweleeuw (mits Verthongen vertrekt)
Vermeer
VD Wiel/Cicinho Alderweireld Verthongen/Chivu Boilesen
Elm/Maduro
De jong Eriksen
Narsingh Sigthorsson Assaidi/Tadic
Eide
 Eide - dinsdag 28 februari 2012 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 11:59 schreef AFC M&M het volgende:
Natuurlijk niet. Je denkt toch niet dat Poulsen wel naar Ajax komt om op de bank te zitten? En terecht opgemerkt dat Boilesen nu al beter is dan Poulsen. Lekker in Alkmaar laten die vent, is zonde van de centjes. Ajax heeft in Koppers een redelijke stand-in die zeker minder is dan Poulsen maar nog wel ajren tijd heeft om te groeien.

Tadic wordt zo'n hoofdprijs verhaal terwijl hij toch duidelijk niet van het kaliber is van anderen die we ooit voor de hoofdprijs haalden (los van of die al dan niet geslaagd zijn).

Gouweleeuw is veel belovend, maar ik zie Gouweleeuw pas als een optie als er verdedigers uit de huidige selectie weg gaan, denk dus aan Vertonghen en v.d. Wiel.

Narsingh ben ik wel van overtuigd dat die een versterking zou zijn. Wordt minder een hoofdprijs verhaal dan Tadic en past binnen het concept van de Boer. Desalniettemin zou ik liever een voetballende CVM zien die fysiek en technisch sterk genoeg is voor ons Ajax. Maduro zou bijvoorbeeld een optie kunnen zijn voor die positie.
Brandje
 Brandje - dinsdag 28 februari 2012 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 12:55 schreef ajaxboy2 het volgende:
Gewoon in de zomer halen
Narsingh 6 miljoen
Assaidi/Tadic 8 miljoen
Vermeer
Elm/Maduro
De jong Eriksen
Waarom Tadic of Assaidi halen als jezelf een international in je selectie hebt??????
ajaxboy2
 ajaxboy2 - dinsdag 28 februari 2012 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 13:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waarom Tadic of Assaidi halen als jezelf een international in je selectie hebt??????
Ik vind Boerrigter een zeer goede speler maar hij is te blessuregevoelig. Hij is dit seizoen al 2x langdurig geblesseerd geweest! Dan zou ik toch echt overwegen om een nieuwe linksbuiten te halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door ajaxboy2 --
nora
 nora - dinsdag 28 februari 2012 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 12:55 schreef ajaxboy2 het volgende:
Gewoon in de zomer halen
Narsingh 6 miljoen
Assaidi/Tadic 8 miljoen
Vermeer
Elm/Maduro
De jong Eriksen
En daarna zijn compleet falliet
Brandje
 Brandje - dinsdag 28 februari 2012 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 13:23 schreef ajaxboy2 het volgende:

[..]

Ik vind Boerrigter een zeer goede speler maar hij is te blessuregevoelig. Hij is dit seizoen al 2x langdurig geblesseerd geweest! Dan zou ik toch echt overwegen om een nieuwe linksbuiten te halen.
Dan moet je daar een een groot talent voor zien te scouten maar geen dure aankoop. Komt bij dat het wel om dezelfde blessure gaat bij Boerrigter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door Brandje --
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 11:59 schreef AFC M&M het volgende:
Schöne misschien wel interesse heeft in ajax als ze dat laten blijken. Er spelen natuurlijk al veel denen bij ajax.
Tadic heeft ajax als voorkeur in nl.
Ik vind Koppers een prima back als backup van Boilesen.. Die jongen heeft het gewoon goed gedaan en zit al bij Ajax..
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wat een onzin zeg.. Alderweireld is dit seizoen ook al twee keer geblesseerd geweest, hoe weet jij nou of Boerrigter volgend seizoen weer geblesseerd is?? En volgens mij hebben we Ozbiliz ook nog rond huppelen.. Volgend seizoen komt Fisher denk ik bij de eerste selectie..
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 28 februari 2012 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 13:36 schreef nora het volgende:

[..]

En daarna zijn compleet falliet
Denk eerder dat onze seizoenkaartjes duurder gaan worden...
rob60
 rob60 - dinsdag 28 februari 2012 - 16:19   quote  deeplink  
Ook van Dijk van Groningen niet vergeten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 28 februari 2012 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 15:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Koppers een prima back als backup van Boilesen.. Die jongen heeft het gewoon goed gedaan en zit al bij Ajax..
Idd we hebben geen extra man nodig linksachter...achterin alleen vervangers halen indien Vertonghen en van der Wiel vertrekken...Maduro zie ik graag terug...en dus Enoh verkopen...Anita op de bank...
Doeiii Suljemani....daarvoor hebben we Ozbiliz op rechts en Boerrigter op links...zou wel een extra aanvaller in de persoon van Tadic of Narsingh halen want zowel Boerrigter als ook Ozbiliz blijken blessuregevoelige spelers...als we daarnaast C.L. spelen moet we goed bevoorraad zijn...maar ik denk dat de Boer niet nog zo'n seizoen wilt meemaken en dus zal hij zorgen voor genoeg reserves....Oja laat Bully maar blijven als stand-inn voor Siggy doet het goed....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door Jack Huntelaar --
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 28 februari 2012 - 17:21   quote  deeplink  
Ik denk dat het met Narsingh wel goed komt.
Verder zal Gouweleeuw moeilijk worden omdat hij net verlengt heeft.
Ook zal ik Schöne proberen te halen inmiddels transfervrij. Geweldige voetballer
Een echte goed cvm is misschien wel de topprioriteit.

Tadic, heeft die nog een contract voor 2 jaar ongeveer?
Anders denk ik als Sulejmani vertrekt dat je Tadic als vervanger kan halen.

Aankoop CVM
Eriksen-Tadic
Narsingh-Sigthorsson-Boerrigter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door AFC M&M --
reje
 reje - dinsdag 28 februari 2012 - 18:50   quote  deeplink  
Eric Botteghin van Nac is trouwens ook een erg goede verdediger. Nog maar 24 jaar en nu al een steunpilaar van Nac. Deze jongen is vast niet erg duur.
swennos
 swennos - dinsdag 28 februari 2012 - 18:58   quote  deeplink  
quote:

[..]

er wordt tegenwoordig wel heel snel beslist of je blessuregevoelig bent.
De hele selectie is dit jaar geloof ik geblesseerd geweest .
swennos
 swennos - dinsdag 28 februari 2012 - 19:04   quote  deeplink  
Ajax is in het verleden te laat geweest met o.a.ronnie stam en janmaat prima backs als ajax zijnde zou ik er alles aan doen en proberen seedorf terug te halen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 28 februari 2012 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 17:21 schreef AFC M&M het volgende:
Een echte goed cvm is misschien wel de topprioriteit.

Idd is een CVM een top-prioriteit... we hebben daarvoor niet de juiste man....Anita,Janssen en Enoh komen te kort in in die positie...denk nog steeds dat Vertonghen de juiste man is voor die positie maar die is echt weg deze zomer...maar goed wat te denken van Maduro of Elm ????
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 28 februari 2012 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 19:04 schreef swennos het volgende:
Ajax is in het verleden te laat geweest met o.a.ronnie stam en janmaat prima backs als ajax zijnde zou ik er alles aan doen en proberen seedorf terug te halen
Ronnie kan nog steeds waarom niet...doet het heel goed bij Wigan...
Denk niet dat Seedorf naar Ajax komt....balt straks in de states denk ik...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 28 februari 2012 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 18:50 schreef reje het volgende:
Eric Botteghin van Nac is trouwens ook een erg goede verdediger. Nog maar 24 jaar en nu al een steunpilaar van Nac. Deze jongen is vast niet erg duur.
idd een goede verdediger...maar goed genoeg voor Ajax ???
swennos
 swennos - dinsdag 28 februari 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 19:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ronnie kan nog steeds waarom niet...doet het heel goed bij Wigan...
Denk niet dat Seedorf naar Ajax komt....balt straks in de states denk ik...
hij heeft deze zomer nog een eenjarig contract. We moeten iemand op het middenveld hebben met enorm veel ervaring die evenwicht kan brengen
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 19:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Idd is een CVM een top-prioriteit... we hebben daarvoor niet de juiste man....Anita,Janssen en Enoh komen te kort in in die positie...denk nog steeds dat Vertonghen de juiste man is voor die positie maar die is echt weg deze zomer...maar goed wat te denken van Maduro of Elm ????
Elm gaat te duur zijn verwacht ik, Maduro vind ik zoals je weet de beste optie..
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 19:15 schreef swennos het volgende:

[..]

hij heeft deze zomer nog een eenjarig contract. We moeten iemand op het middenveld hebben met enorm veel ervaring die evenwicht kan brengen
Seedorf gaat niet voor de Boer spelen. Ooit van de kabel gehoord??
nora
 nora - dinsdag 28 februari 2012 - 20:31   quote  deeplink  
Ik heb geen idee waarom wij Maduro moeten nemen,dan moet hij wel een stuk beter geworden zijn want toen hij weg ging bij Ajax was hij nou niet bepaald de snelste en ook bij Valencia is hij nou niet bepaald basis,ik zie liever types zoals Modic ,Gerard,Lamperd,Gabri .ja ik weet het niet haalbaar maar ik bedoel er mee te zeggen dat ik meer een type middenvelder wil zien zoals deze mannen dus Techn/Fysiek sterk en ook nog eens doelgericht en ik denk dat Elm en Maduro een maatje kleiner zijn dus laten wij het dan maar doen volgend seizoen met Eriksen en Rits en De Jong en Klaasen en Serero.Of je moet ergens een snelle techn/Fysiek goed speler kan vinden.Heel misschien dat Shone het zou kunnen maar ik heb mijn twijfels of hij dat aankan.
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 20:31 schreef nora het volgende:
Ik heb geen idee waarom wij Maduro moeten nemen,dan moet hij wel een stuk beter geworden zijn want toen hij weg ging bij Ajax was hij nou niet bepaald de snelste en ook bij Valencia is hij nou niet bepaald basis,ik zie liever types zoals Modic ,Gerard,Lamperd,Gabri .ja ik weet het niet haalbaar maar ik bedoel er mee te zeggen dat ik meer een type middenvelder wil zien zoals deze mannen dus Techn/Fysiek sterk en ook nog eens doelgericht en ik denk dat Elm en Maduro een maatje kleiner zijn dus laten wij het dan maar doen volgend seizoen met Eriksen en Rits en De Jong en Klaasen en Serero.Of je moet ergens een snelle techn/Fysiek goed speler kan vinden.Heel misschien dat Shone het zou kunnen maar ik heb mijn twijfels of hij dat aankan.
Hij is nu geblesseerd bij Valencia, daarvoor speelde hij in de periode voor zijn blessure heel erg veel en dwong zelfs zijn plek voor het Nl elftal weer af..
nora
 nora - dinsdag 28 februari 2012 - 20:51   quote  deeplink  
Oke ik heb hem heel lang niet zien voetballen dus misschien is hij wel beter geworden,ik kan daar nu niet over oordelen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 februari 2012 - 21:06   quote  deeplink  
Waarom is het altijd kopen kopen kopen?!?!?
Ik snap dat niet. We moeten het doen met de huidige selectie, die overigens echt goed genoeg is.
Als je nu bijv. een Narsingh haalt en het blijkt dat die flut is, denkt iedereen van: 'Waarom is die gozer nou weer gehaald? Hadden we dat geld niet beter kunnen investeren??' En dat zijn dezelfde mensen die Narsingh eerst wilde hebben.
Is ook bij de andere 'floppen' gebeurt.
Misschien één gerichte aankoop, maar laat het daarbij.
swennos
 swennos - dinsdag 28 februari 2012 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 20:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Seedorf gaat niet voor de Boer spelen. Ooit van de kabel gehoord??
nee vertel a.u.b.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 28 februari 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 21:18 schreef swennos het volgende:

[..]

nee vertel a.u.b.
KLIK HIER MAAR OP!
swennos
 swennos - dinsdag 28 februari 2012 - 21:27   quote  deeplink  
Ik heb het gelezen dat gaat dus over 15 jaar geleden .
En wat zou nu de rede moeten zijn dat Seedorf niet voor de Boer speelt
swennos
 swennos - dinsdag 28 februari 2012 - 21:27   quote  deeplink  
Het macht spelletje ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door swennos --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 28 februari 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 21:27 schreef swennos het volgende:
Ik heb het gelezen dat gaat dus over 15 jaar geleden .
En wat zou nu de rede moeten zijn dat Seedorf niet voor de Boer speelt
Ik zou er verder geen antwoord op weten! Tis Remco die dat roept! Ik weet niet of de verstandsverhouding inmiddels weer is hersteld!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 februari 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 21:23 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

KLIK HIER MAAR OP!
Er staat dat Frank de Boer later aangeeft dat het daarna een hechte groep was.
Zou dat kloppen, of niet?
Zo ja, dan zie ik niet in waarom Seedorf niet onder de Boer zou willen spelen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 28 februari 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 21:30 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Er staat dat Frank de Boer later aangeeft dat het daarna een hechte groep was.
Zou dat kloppen, of niet?
Zo ja, dan zie ik niet in waarom Seedorf niet onder de Boer zou willen spelen.
Ik riep dat ook niet, was Remco die dat riep! Ik plaatste enkel een link voor Swennos waarin hij die informatie met betrekking tot de Kabel kon lezen! ;-)
AJAX-Brabander
 AJAX-Brabander - dinsdag 28 februari 2012 - 21:32   quote  deeplink  
Ik zou sowieso Maduro halen. Kost niet veel en is beter als Enoh en kan zeker concurreren met Anita. Kan ook defensief spelen en is daardoor ook nog eens multifunctioneel. Ideale speler. Hij zou denk zelf ook wel terug willen naar Ajax. Chivu zou ik ook zeker een goede vervanger vinden indien Vertonghen vertrekt. Een talentvolle aanvaller als Tadic, Narsingh en je bent klaar.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 21:30 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik zou er verder geen antwoord op weten! Tis Remco die dat roept! Ik weet niet of de verstandsverhouding inmiddels weer is hersteld!
Was toen al een ophef om niks,heeft met Hiddink en Davids te maken.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 21:35   quote  deeplink  
Davids zei toen dat bepaalde spelers met hun kop in de reet van Hiddink zaten.....big deal

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet spelers alvast vastleggen!

0.0057559