BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet spelers alvast vastleggen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 februari 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 21:35 schreef Nenam_tiL het volgende:
Davids zei toen dat bepaalde spelers met hun kop in de reet van Hiddink zaten.....big deal
Nou, als iemand anders een heel stuk meer geld krijgt dan ik en diegene bepaald ook nog 'es de salarissen van de spelers, dan zou ik er ook achteraan gaan.
Dev
 Dev - dinsdag 28 februari 2012 - 21:52   quote  deeplink  
Verdediging is het belangrijkst aandachtspunt voor komend seizoen. Ooijer gaat ermee stoppen. Silva komt niet meer terug op veld, vertonghen wordt zo goed als zeker verkocht, vdwiel is 60% kans dat hij wordt verkocht, zeker als hij weer een goede EK speelt. Dat betekent dat je dan alleen maar alderweireld, boilessen, anita ( een middenvelder) en nog twee jeugdspelers over hebt voor in de verdediging. En dit seizoen krijgen ze al te veel doelpunten om de oren. Ajax heeft zeker drie top verdedigers nodig voor volgend seizoen. Er zijn genoeg wedstrijden om ook de jeugdige verdedigers speeltijden te geven.
Als er dan nog geld over is, een topper op het middenveld halen ( janssen valt helaas tegen en lodeiro heeft zich niet zo goed ontwikkeld dat hij effe iedere week heerst op het middenveld dus beiden mogen wat mij betreft weg) en als er dan nog steeds geld over is, dan pas een aanvaller halen. Want aan scoren ligt het niet. Ondanks de blessures van sigthorssen en boertiger heeft Ajax er al aardig wat in geschoten bij de diverse tegenstanders dit seizoen.
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 21:27 schreef swennos het volgende:
Ik heb het gelezen dat gaat dus over 15 jaar geleden .
En wat zou nu de rede moeten zijn dat Seedorf niet voor de Boer speelt
Het gaat inderdaad om iets dat lang geleden is gebeurd, ze hebben nu eenmaal niet de beste relatie met elkaar en dat is voor zover ik weet ook nooit echt goed gekomen.

Seedorf heeft nu ook niet bepaald staan springen om weer terug te komen, daarom denk ik nu eenmaal dat gewoon niet realistisch is om te denken dat het gaat gebeuren.

Al zou het natuurlijk wel de ideale kandidaat zijn..
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 21:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Was toen al een ophef om niks,heeft met Hiddink en Davids te maken.....
Noem het maar niks, er was toch echt wel wat meer aan de hand dan niks..

Maar goed, we zullen zin of Seedorf komt deze zomer..
swennos
 swennos - dinsdag 28 februari 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 21:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Noem het maar niks, er was toch echt wel wat meer aan de hand dan niks..

Maar goed, we zullen zin of Seedorf komt deze zomer..
ik denk ook niet dat die komt hoor maar het zou een goeie zaak zijn voor ajax
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 februari 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:05 schreef swennos het volgende:

[..]

Die komt niet........hoeft van mij ook niet,maar dat is een ander verhaal
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 28 februari 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die komt niet........hoeft van mij ook niet,maar dat is een ander verhaal
Zoals ik eerder al riep, mensen teren teveel op spelers uit het verleden! Geen enkele speler komt bijna meer terug naar de Eredivisie om af te bouwen! Het is enkel een droom van de supporters! Die enkeling die terugkeert vanuit een grote competitie moet je koesteren! En dan heb ik het natuurlijk enkel over spelers die terugkeren naar Ajax en niet over bijvoorbeeld een Mark van Marwijk!
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:05 schreef swennos het volgende:

[..]

Ik denk dat hij veruit de beste voetballer is sinds Bergkamp gestopt is, het is een echte winnaar en kijk eens naar wat ie allemaal gewonnen heeft, daarom vind ik hem zo goed en is ie wat mij betreft zeker nog welkom bij Ajax..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 28 februari 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 20:51 schreef nora het volgende:
Oke ik heb hem heel lang niet zien voetballen dus misschien is hij wel beter geworden,ik kan daar nu niet over oordelen.
Maduro was voor zijn blessure basisspeler bij Valencia en dan op die positie(lijnen uitzetten)...
Met het Nederlands Elftal speelde hij in een vriendschappelijk duel tegen de Oekraine heel verdienstelijk mee.
O en Valencia sla ik ietsjes hoger aan als Ajax...maar goed we zullen zien want ze hebben PSV geloot voor de Europa League...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 28 februari 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 21:06 schreef Hasjkoph het volgende:
Waarom is het altijd kopen kopen kopen?!?!?
Ik snap dat niet. We moeten het doen met de huidige selectie, die overigens echt goed genoeg is.
Als je nu bijv. een Narsingh haalt en het blijkt dat die flut is, denkt iedereen van: 'Waarom is die gozer nou weer gehaald? Hadden we dat geld niet beter kunnen investeren??' En dat zijn dezelfde mensen die Narsingh eerst wilde hebben.
Is ook bij de andere 'floppen' gebeurt.
Misschien één gerichte aankoop, maar laat het daarbij.
CVM ?
swennos
 swennos - dinsdag 28 februari 2012 - 22:17   quote  deeplink  
Ik denk dat ajax een echte internationale topper nodig heeft die nog een jaar of 2 / 3 mee kan. Ik kan er een paar opnoemen dat is Sneijder van der Vaart van Bommel de JONG .
Die zullen allen zeker niet komen daarom dacht ik aan Seedorf .
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet op de hoogte ben over hoe Maduro het heeft gedaan na ajax.
Als die echt goed is geworden zou dat natuurlijk een goede zaak zijn.
Een nog redelijk jonge sterke speler.
Ik denk dat Eriksen dan ook beter tot zijn recht komt
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maduro was voor zijn blessure basisspeler bij Valencia en dan op die positie(lijnen uitzetten)...
Met het Nederlands Elftal speelde hij in een vriendschappelijk duel tegen de Oekraine heel verdienstelijk mee.
O en Valencia sla ik ietsjes hoger aan als Ajax...maar goed we zullen zien want ze hebben PSV geloot voor de Europa League...
Valencia neemt de Uefa cup net zo serieus als Manchester, die laten ook heel veel basisspelers thuis..
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 21:06 schreef Hasjkoph het volgende:
Waarom is het altijd kopen kopen kopen?!?!?
Ik snap dat niet. We moeten het doen met de huidige selectie, die overigens echt goed genoeg is.
Als je nu bijv. een Narsingh haalt en het blijkt dat die flut is, denkt iedereen van: 'Waarom is die gozer nou weer gehaald? Hadden we dat geld niet beter kunnen investeren??' En dat zijn dezelfde mensen die Narsingh eerst wilde hebben.
Is ook bij de andere 'floppen' gebeurt.
Misschien één gerichte aankoop, maar laat het daarbij.
Helemaal mee eens..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 februari 2012 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

CVM ?
In de vorm van Maduro, zoals anderen al opperden zou kunnen.
Ik denk dat de rest gewoon goed staat.
alphenaar1951
 alphenaar1951 - dinsdag 28 februari 2012 - 23:31   quote  deeplink  
Feijenoord is slimmer bezig en heeft zijn spelers voor volgend jaar al binnen.
Spelers die Ajax alvast hadden kunnen contracteren tekenen nu bij omdat ze toch niets meer horen.
Dise Ajax zou ,keten halen zijn poulsen, gouweleeuw, Narsingh. En wat doet die scout in Brazilië. Nog steeds geen talenten gescout in Brazilië.
ajaxboy2
 ajaxboy2 - woensdag 29 februari 2012 - 12:42   quote  deeplink  
Ik begrijp dat jullie deze spelers duur vinden,maar als je nog in Europa mee wilt doen zijn aankopen echt toprioriteit volgend jaar haalt PSV van Bommel!! Dan moet Ajax toch ook zn portemonnee openen (Waar nog veel geld in zit met verkoop van Suarez Landskampioenschap en Cl)
hippy
 hippy - woensdag 29 februari 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens..
Ook eens...maar ik vind dat ajax in elke linie directe versterkingen moet halen...en jantje en greg gaan weg...daar kan je niet een heel seizoen jeugd neerzetten....twee ervaren verdedigers....een sterke middenvelder en een afmaker....
hippy
 hippy - woensdag 29 februari 2012 - 12:49   quote  deeplink  
Ajax moet beter scouten...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 maart 2012 - 21:36   quote  deeplink  
Over Sulejmani gesproken....De Boer: Ik vrees dat er toch iets met zijn meniscus aan de hand is. Ik wil niet negatief zijn, maar vrees het ergste.
Met Narsingh of tadic zsm rond de tafel zou ik zeggen......
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=21153
AFC M&M
 AFC M&M - zondag 04 maart 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 21:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Over Sulejmani gesproken....De Boer: Ik vrees dat er toch iets met zijn meniscus aan de hand is. Ik wil niet negatief zijn, maar vrees het ergste.
Roerend mee eens, Tadic en Narsingh vastleggen voor volgend seizoen.
remco k
 remco k - maandag 05 maart 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 21:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Die snap ik niet helemaal, bij een meniscus ben je er geen jaar uit hoor. Misschien zijn seizoen voorbij, maar dan staat ie er komend seizoen zeker weer. Zie dat dus zeker niet als een reden om een van deze spelers te kopen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 05 maart 2012 - 23:45   quote  deeplink  
foutje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 05 maart 2012 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 21:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Die snap ik niet helemaal, bij een meniscus ben je er geen jaar uit hoor. Misschien zijn seizoen voorbij, maar dan staat ie er komend seizoen zeker weer. Zie dat dus zeker niet als een reden om een van deze spelers te kopen..
Goed begrijpen...ik kijk naar de vele blessures elke x weer...je reservespelers moeten van een gelijk kaliber zijn...vooral na zo'n jaar met zoveel tegenslag...Twente koopt Tadic(zeer waarschijnlijk) kijk eens op welke positie hij staat...linksbuiten dus...en wie stond daar al van Twente??? juist Chadli...je moet op niveau blijven anders kost je dit punten...dit moet voor Ajax een gegeven zijn vooral na dit seizoen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2012 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 23:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Goed begrijpen...ik kijk naar de vele blessures elke x weer...je reservespelers moeten van een gelijk kaliber zijn...vooral na zo'n jaar met zoveel tegenslag...Twente koopt Tadic(zeer waarschijnlijk) kijk eens op welke positie hij staat...linksbuiten dus...en wie stond daar al van Twente??? juist Chadli...je moet op niveau blijven anders kost je dit punten...dit moet voor Ajax een gegeven zijn vooral na dit seizoen...
Volgens mij doen verschillende jeugdspelers het gewoon prima. en zijn dat gewoon goede standinns voor de basis..
Brandje
 Brandje - dinsdag 06 maart 2012 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 23:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tadic is echt niet gekocht om de concurrentie met Chadli aan te gaan daar durf ik wel om te wedden. Chadli vertrekt gewoon na dit seizoen
VakkieC
 VakkieC - dinsdag 06 maart 2012 - 11:12   quote  deeplink  
Het is jammer dat Ajax niet echt goede jeugdopleiding heeft. Dat is wel gewoon echt balen, vind ik.
WesleyA
 WesleyA - dinsdag 06 maart 2012 - 11:26   quote  deeplink  
narsingh, gouweleeuw, poulsen en wildschut voor de toekomst halen,enoh en anita moeten gewoon weg want daar heb je heel weinig aan.
yngwie
 yngwie - dinsdag 06 maart 2012 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 11:26 schreef WesleyA het volgende:
narsingh, gouweleeuw, poulsen en wildschut voor de toekomst halen,enoh en anita moeten gewoon weg want daar heb je heel weinig aan.
Anita was zondag een van de uitblinkers. Op het middenveld speelt hij zijn beste wedstrijden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 maart 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 11:31 schreef yngwie het volgende:

[..]

Anita was zondag een van de uitblinkers. Op het middenveld speelt hij zijn beste wedstrijden.
Anita speelt wel eens een goede wedstrijd....Enoh ook...maar je moet onze spelers juist over het hele seizoen beoordelen...
baco74
 baco74 - vrijdag 23 maart 2012 - 21:24   quote  deeplink  
Ajax gaat met Aissati praten over nieuwe verbintenis
De positie van Ismail Aissati bij Ajax is al enige tijd niet meer uitzichtloos. De Amsterdamse club wil nu zelfs met de 23-jarige middenvelder om de tafel.

Aissati, die in het begin van het seizoen verbannen werd naar de beloftes, heeft weer een vaste plaats veroverd in de A-selectie van Ajax. Trainer Frank de Boer doet steeds vaker een beroep op de Marokkaanse middenvelder.

'Aissati heeft het fantastisch gedaan bij Jong Ajax, daarom sloot hij aan bij het eerste', zegt De Boer. 'Of hij de kwaliteiten heeft om Theo Janssen te vervangen? Ja, dat heeft hij.' Aisatti is een mogelijke vervanger van de zondag tegen PSV geschorste Janssen.

De verbintenis van Aissati loopt komende zomer af. De middenvelder zinspeelde op een vervolg van zijn carrière in het buitenland. Maar het hoofdstuk Ajax is mogelijk na dit seizoen nog niet afgesloten. Een nieuw contract is volgens De Boer zeker een optie. 'We hebben nog niet met hem gesproken, maar dat gaan we wel doen.'

Bron: vi.nl

Zijn positieve instelling en het harde werken wordt beloond, het tij kan snel keren in de voetbalwereld.
denii
 denii - zaterdag 24 maart 2012 - 05:39   quote  deeplink  
ik word helemaal gek van voetballers die 2 3 wedsrijden goed spelen en dan talenten zijn
denii
 denii - zaterdag 24 maart 2012 - 05:41   quote  deeplink  
aisatti haha dat die jongen nog recht van spreken hebt hahah ironisch daley blind die is zo GEweldig haha narsingh is gewoon slecht
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 24 maart 2012 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2012 - 21:24 schreef baco74 het volgende:
Ajax gaat met Aissati praten over nieuwe verbintenis
[ code ]
Bron: vi.nl

Zijn positieve instelling en het harde werken wordt beloond, het tij kan snel keren in de voetbalwereld.
Grappig.. Alsie goed gaat spelen, vind ik het goed ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet spelers alvast vastleggen!

0.0093100