|
|
Zw' 28
|
|
|
In welke opstelling en met wie uit de Eredivisie zou jij graag jou Feyenoord zien??
ik ga er voor mezelf nog even over na denken maar ben benieuwd wie er in jullie opstellingen voorkomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door Zw' 28 -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mulder Janmaat - Vlaar - BMI - Nelom Clasie - Bakkal - El Ahmadi Narsingh - Guidetti - Boerrigter
En ja, Boerrigter is een jood. Sowieso geen joden dacht ik nog, maar hij is als linksbuiten toch ontzettend goed. En Assaidi hoef ik ook niet ;) |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Zoet Janmaat - Vlaar - Martins Indi - Nelom Clasie - Wildschut - El Ahmadi Beerens - Guidetti - Cabral
lijkt er wel op zou ook een 4-4-3 aan blijven houden... en zijn toch nog veel huidige Feyenoorders die ik hierin zou zetten (neuzen mot ik nix van hebben al vind ik vertongen wel goed..)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door Zw' 28 -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ja, 2x Clasie, dan kan ik het ook. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Vertongen vind ik ook héél goed! Onder lijn 20... |
|
|
|
|
Pipo
|
|
|
Ik snap niet wat mensen nou zien in die Nelom? Heeft een paar wedstrijdjes leuk gespeeld maar wordt de laatste wedstrijden van alle kanten voorbij gelopen, zelfs door die labyad die afgelopen zondag hopeloos bezig was... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 10:53 schreef Pipo het volgende:Ik snap niet wat mensen nou zien in die Nelom? Heeft een paar wedstrijdjes leuk gespeeld maar wordt de laatste wedstrijden van alle kanten voorbij gelopen, zelfs door die labyad die afgelopen zondag hopeloos bezig was... Welke linksback zie jij graag dan? Pieters? Anita?
Al is Poulsen een redelijke optie. |
|
|
|
|
Pipo
|
|
|
quote: Om eerlijk te zijn volg ik de eredivisie niet zo intensief met uitzondering van Feyenoord, maar ik vind Nelom de laatste wedstrijden echt niet goed ballen... Wie het beter zou doen? Geen idee, probeer anders gewoon een leuk jeugdspelertje er neer te zetten in de voorbereiding van volgend seizoen! Of wie weet kan MvG nog een goede transfervrije linksback ergens vandaan halen... Maar op dit moment zie ik de linksbackpositie echt als de zwakke plek van dit elftal. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Nelom is een jeugdspeler, Pipo. Éen van de beste linksbacks op de Nederlandse velden, je lult dus uit je nek. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nelom speelt de laatste wedstrijden niet sterk; maar is idd een goede speler. Verdedigend, opbouwend, en hij is snel. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Het is niet netjes om "op de man te spelen", maar Pipo is wel een redelijk dubieuze naam voor een Feyenoordforum. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
---------Mulder----- Janmaat-BMI--Schenkeveld--Nelom -Vormer--El Ahmadi--Clasie -Tadic--Guidetti--ola John
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
quote: haha.. zag het.. moest Clasie en El Ahmadi ondraaien.. was al1 vergeten
El Ahmadi terug te zetten :P |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Zoet: Botteghin-vlaar-van Dijk-leerdam Duarte-Volmer-Clasie Gabral-Armenteros Wilschut |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
-----zoet------ janmaat-Vlaar-Gouweleeuw-nelom -Vormer- Clasie----elahmadi--- Ola john--guidetti---tadic |
|
|
|
|
bode
|
|
|
grote fout Botteghin moet er uit Janmaat was ik vergeten Sorry Sorry Sorry |
|
|
|
|
bode
|
|
|
grote fout Botteghin moet er uit Janmaat was ik vergeten Sorry Sorry Sorry |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
michailov
janmaat vlaar douglas nelom
el ahmadi clasie fer
narsingh dost ola john |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Liever een elftal met minimaal 8à 9 spelers met de Nederlandse nationaliteit
Krul
Janmaat Rekik Bruma Nelom
Clasie Vormer El Ahmadi
Narsingh Guidetti (Droest) Ola John
Maar wie kan dat betalen? |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Droest moet natuurlijk Drost zijn Typefoutje (Vingers te dik) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Je kan aanpassen d.m.v. 'edit' (:
Sowieso was het de bedoeling uit de Eredivisie, anders had ik nog liever anderen gezien ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mulder Janmaat Vlaar BMI Nelom El Ahmadi Vormer Clasie Schaken Guidetti Cabral |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Niemand heeft nog Goosens als kandidaat voor een basisplaats dat is wel opvallend. BMI blijft voorkeur krijgen boven de Vrij. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
mulder manolev vlaar bmi vertonghen ahmadi clasie fer narsingh guidetti mertens |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Michailov Janmaat Vlaar Indi Nelom
El Hamadi Clasie
Guidetti
Narsing Dost Tadic
Reserve Tyton, Asaidi, Douglas, Luc de Jong, Ola John, Djuricic |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 12:43 schreef Zw' 28 het volgende:Niemand heeft nog Goosens als kandidaat voor een basisplaats dat is wel opvallend. BMI blijft voorkeur krijgen boven de Vrij. ik vind het opvallend dat BMI de voorkeur krijgt boven, douglas, vertonghen en de jonkies gouweleeuw en van dijk... vind ze allen beter dan de vrij en BMI ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leuke topic!!! Wel moeilijke. Neem ff bedenktijd. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 12:58 schreef kuipje het volgende:[..] ik vind het opvallend dat BMI de voorkeur krijgt boven, douglas, vertonghen en de jonkies gouweleeuw en van dijk... vind ze allen beter dan de vrij en BMI ;) opbouwend zijn ze misschien beter, maar als het op het pure verdedigen aankomt is indi nu al 1 van de beste. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Nooit dat we Wildschut aan moeten trekken, dat is een vieze 020er, moet je z'n interviews is lezen, |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 14:39 schreef Quiroz het volgende:Nooit dat we Wildschut aan moeten trekken, dat is een vieze 020er, moet je z'n interviews is lezen, eens met quiroz!! die wildschut moet terug naar het buitenland!!! |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Mulder janmaat-vlaar-BMI-nelom clasie-el ahmadi-wijnaldum cabral-de jong(twente)-ola john |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Sluit ik me bij aan, dit komt er bij mij uit:
Michailov Van der Wiel-Vlaar-Vertonghen-Poulsen El Ahmadi-Clasie John-Eriksen-Boerrigter Guidetti
Schaduwelftal:
Zoet Janmaat-Douglas-Kashia-Boilesen Fer-Strootman Chadli-Tadic-Mertens Matavz |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
vind het opvallender dat Mulder er vaak niet in staat terwijl hij er echt wel gaat komen.. en Vlaar mag weg van mij na dit seizoen, kan de Vrij lekker spelen! Nelom komt er ook wel en BMI doet het uitstekend! met de punt naat achter, elAhmadi en Clasie om de beurt laten inschuiven, en veel snelheid rondom Guidetti zodat hij meer in de punt kan blijven:
Mulder Janmaat-deVrij-BMI-Nelom Clasie-Vormer-elAhmadi Narsing-Guidetti-John
toch zal de voorhoede er helaas anders uit gaan zien volgend jaar vrees ik :s dat is dan ook het pijnpunt voor vanGeel.. Schone komt hoop ik nog |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mulder Janmaat-Vlaar-BMI-Poulsen El Ahmadi-Clasie-Vormer Narsingh-Dost-Holman
Maar ook: - Wesley Verhoek - Toornstra - Willem Janssen - broers Elm - Tadic - Assaidi |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
janmaat-de vrij-schenkenveld-Nelom Vormer-el ahmadi-clasie Riemerink-Guidetti-Goossens.
Kampioen voor de komende jaren. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 17:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Sluit ik me bij aan, dit komt er bij mij uit: Michailov Van der Wiel-Vlaar-Vertonghen-Poulsen El Ahmadi-Clasie John-Eriksen-Boerrigter Guidetti .. wat een jodenopstelling dit Vertonghen? heb je je dag niet ofzo |
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
Michailov
De Vrij Vlaar Douglas Burnet
El Ahmadi Clasie Wijnaldum
Cabral Dost John
Alberg van Excelsior heeft pech dat Clasie zo tering goed is.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Waarom verkiezen hier mensen Dost boven Guidetti? Ik vind Guidetti echt een aantal klasses beter, Dost heeft alleen meer gescoord omdat hij meer gespeeld heeft, en maakt ook vaak mazzelgoaltjes. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Krul
De Vrij-Douglas-Vlaar-Poulsen
El Ahmadi-Elm(AZ)-Clasie
Narsingh-Guidetti-Tadic
Bank:Vorm-Janmaat-Toornsta-W.Verhoek-Fer-O.John-L.deJong-BMI-Assaidi-Dost-Holman-Everton
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ken al die andere spelers niet. Die elf in roodwit zijn de beste |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben het weer met Stylzz eens,word een beetje eng. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Komt omdat Ik een week vrij heb. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Mulder Janmaat-BMI-Vlaar-Poulsen Wijnaldum El Ahmadi-Clasie-Bakkal Guidetti Armenteros (vanwege hun goede samenwerking bij Jong Zweden) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 18:48 schreef hoogvliet010 het volgende:Krul De Vrij-Douglas-Vlaar-Poulsen El Ahmadi-Elm(AZ)-Clasie Narsingh-Guidetti-Tadic Bank:Vorm-Janmaat-Toornsta-W.Verhoek-Fer-O.John-L.deJong-BMI-Assaidi-Dost-Holman-Everton Krul speelt niet in Nederland he.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik vind hem ook met afstand de minst symphatieke speler, maar dat neemt niet weg dat ik hem een goede verdediger vind. Voor dit topic heb ik niet gekeken naar wat voor shirtje ze aan hebben of wie ik het aardigst vind, maar naar de (naar mijn idee) 11 beste spelers, op hun positie, in de eredivisie. Daar vind ik Vertonghen ook bij horen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 21:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik vind hem ook met afstand de minst symphatieke speler, maar dat neemt niet weg dat ik hem een goede verdediger vind. Voor dit topic heb ik niet gekeken naar wat voor shirtje ze aan hebben of wie ik het aardigst vind, maar naar de (naar mijn idee) 11 beste spelers, op hun positie, in de eredivisie. Daar vind ik Vertonghen ook bij horen. En dan Vertonghen als linksback? :P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: nope. CV. Maar linksback zou hij misschien ook wel de beste zijn. Valt niet mee wat er nu op linksback in NL rondloopt... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha okay, maar zoals jij ook al aangaf kijk naar je eigen elftal daar moeten we het mee doen en daar wil ik het mee doen. Wat interesseert mij de rest nou. We kunnen wel gaan roepen dat we die of die willen maar dat is totaal niet aan de orde. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Michailov Janmaat-Vlaar-Gouweleeuw-Poulsen El Ahmadi-Clasie-Strootman Narsingh-Guidetti-Assaidi |
|
|
|