|
|
remco k
|
|
|
Weliswaar nier voor feyenoord maar ik denk dat het beste dat er in de ED bij elkaar te sprokkelen valt er als volgt zal uit zien.
================Michailov================= ===========Vlaar========================== =====================Vertonghen=========== v/d Wiel===========================Poulsen ===================Clasie================== ========Maher===============Erikssen======= Narsingh=========================Boerrigter ================Guidetti=================== |
|
|
|
|
michelvakkie v
|
|
|
Kijk, dit vind ik nou een leuk topic. Ik zal m'n best doen om een mooie opstelling in elkaar te draaien, waarmee zelfs Andries Ulderink (wie? Andries Ulderink) kampioen zou worden.
-----------------Mulder---------------------- Janmaat------Vlaar----Vertonghen(sorry)--Poulsen ---------Clasie-------Strootman-------------- ----------------Martens--------------------- Narsingh--------Guidetti--------------Tadic
Kampioen, met 15 punten voorsprong.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door michelvakkie v -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 21:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] nope. CV. Maar linksback zou hij misschien ook wel de beste zijn. Valt niet mee wat er nu op linksback in NL rondloopt... Ah, sorry T. Haalde de opstelling van jou en Han door elkaar. Excusez! |
|
|
|
|
Meowsie McDermott
|
|
|
Ik kies voor de toekomst, daarom geen Vlaar, hoewel hij nu nog iets verder is dan de Vrij. Joden mogen een trein koppen. Het is immers een Feyenoordopstelling, aangevuld met andere Eredivisiespelers.
Michailov Janmaat deVrij Zwartins Nelom ElAhmadi Clasie Duarte Narsingh Guidetti Tadic |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
De Winter Janmaat-Vlaar-Vertonghen-Poulsen El Ahmadi- Eriksen- Clasie Narsingh- Guidetti - Tadic
Res: Mulder, van Dijk, Strootman,Wijnaldum, Assaidi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 februari 2012 door Alexmem -- |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Als dit elftal betaalbaar is dan ga ik hier voor
Doel: Michailov Achterin: Janmaat-Vlaar-Van Dijk- Poulsen Middenveld: Fer-Clasie- Wijnaldum Voorhoeder: Narsingh-Dost-Tadic
Wissels:Frij-Leerdam-Gabral-Manu-Zoet-Armenteros |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Als dit elftal betaalbaar is dan ga ik hier voor
Doel: Michailov Achterin: Janmaat-Vlaar-Van Dijk- Poulsen Middenveld: Fer-Clasie- Wijnaldum Voorhoeder: Narsingh-Dost-Tadic
Wissels:Frij-Leerdam-Gabral-Manu-Zoet-Armenteros |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Leuk topic!! als ik heel eerlijk moet zijn:
Mihailov Janmaat-Vlaar-Vertongen-Pieters Wijnaldum-Clasie-Eriksen Narsingh-Guidetti-John
Wissels: Zoet, Gouweleeuw, Burnet, Fer, Strootman, Luuk de Jong, Tadic |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
vermeer koppers-Vlaar-Vertongen-assaidi van haaren-rodney-alberg reis-cabral-goosens |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
had ik al gezegd dat ik het een KUTTOPIC vindt? |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
mooi dan ben ik tenminste consequent |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Weer een hele serieuze post van Albert hoor!! :) |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Mulder Janmaat Vlaar Indi Goossens
Elahmadi clasie Vormert
Schaken Gyon Cabral |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: vegeleken met de mijne.. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Jij promoot hier alleen neuzen |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Ik vind je een ontzettende klootzak, maar vind wel dat je dit knap gemaakt hebt, voor jou doen dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 maart 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Spelers uit de eredivisie? Hahaha |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op donderdag 01 maart 2012 - 23:36 schreef Henny het volgende:[..] Ik vind je een ontzettende klootzak, maar vind wel dat je dit knap gemaakt hebt, voor jou doen dan. Helemaal zelf gemaakt door Albert!! niet dus... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Mulder Janmaat-Vlaar-Douglas-Poulsen Elahmadi-Clasie-Strootman Lens-Guidetti-Assaidi |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
quote: waarom kuttopic craven :)..
wat ik wel mooi vind aan dit topic is dat veel huidige Feyenoorders toch terug komen in de opstelling en maar eerder een paar aanvullingen zijn.
(alleen heb zelf ook geen neuzen in m'n opstelling :P) |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Nee, maar dat ie een plaatje kan plakken vind ik echt knap van hem! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 maart 2012 - 15:29 schreef Zw' 28 het volgende:[..] waarom kuttopic craven :).. wat ik wel mooi vind aan dit topic is dat veel huidige Feyenoorders toch terug komen in de opstelling en maar eerder een paar aanvullingen zijn. (alleen heb zelf ook geen neuzen in m'n opstelling :P) Gewoon allemaal (toekomstige) Feyenoorders en zeker geen snavels!
Mulder Janmaat Vlaar BMI Nelom El Ahmadi Vormer Clasie Schaken Guidetti Cabral/Goossens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
michailov janmaat vlaar bmi nelom schaken clasie el ahmadi tadic guidetti mertens............... 90 punten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 maart 2012 door van geil -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 maart 2012 - 15:29 schreef Zw' 28 het volgende:[..] waarom kuttopic craven :).. wat ik wel mooi vind aan dit topic is dat veel huidige Feyenoorders toch terug komen in de opstelling en maar eerder een paar aanvullingen zijn. (alleen heb zelf ook geen neuzen in m'n opstelling :P) Herstel: ik vindt het een kuttopic. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
ik heb er nog een gemaakt zoder 020 spelers natuurlijk Zoet JanMaat de Vrij V Dijk poulsen Clasie Volmer Wijnnldum Tadic Gabral Dost Op de bank: Leerdam Nelom Mulder Botteghin en Manu
Trainer: van Gastel en Bronckhorst |
|
|
|
|
bode
|
|
|
O ja en assitent er nog bij de toekomstige trainer van de A Roy Makaay? wie weet mijn iedee zal goed zijn |
|
|
|
|
craven
|
|
|
----mulder--- mokotjo-vlaar-indi-nelom el am-clasie-bakkal guyon-guidetti-schaken
dus: KUTTOPIC! |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:07 schreef remco k het volgende:Weliswaar nier voor feyenoord maar ik denk dat het beste dat er in de ED bij elkaar te sprokkelen valt er als volgt zal uit zien. ================Michailov================= ===========Vlaar========================== =====================Vertonghen=========== v/d Wiel===========================Poulsen ===================Clasie================== ========Maher===============Erikssen======= Narsingh=========================Boerrigter ================Guidetti=================== ben jij wel ff helemaal lekker met al die afgetrapte neuzenzooi |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
dit is in mijn ogen het grootste kuttopic |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 maart 2012 door albert ten vrijde -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Slotje. Niets met Feyenoord te maken. |
|
|
|