|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 10:33 schreef Bosifyable het volgende:Mulder Janmaat - Vlaar - BMI - Nelom Clasie - Bakkal - El Ahmadi Narsingh - Guidetti - Boerrigter En ja, Boerrigter is een jood. Sowieso geen joden dacht ik nog, maar hij is als linksbuiten toch ontzettend goed. En Assaidi hoef ik ook niet ;) Welke BOER?whahaha ik zou geen enkele speler van ajaks willen hebben.ik vind ze allemaal niks! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kuttopic dat ik al een paar dagen bovenin aantref...trending? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gewoon iedereen in zijn waarde laten... en laten doen waar hij of zij behoefte aan heeft.... bevalt t niet,,,gewoon overslaan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 00:03 schreef van geil het volgende:gewoon iedereen in zijn waarde laten... en laten doen waar hij of zij behoefte aan heeft.... bevalt t niet,,,gewoon overslaan Ik zit er niet mee hoor,maar om de paar posts tref je dit comment aan. Was een constatering. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 00:09 schreef tomson het volgende:[..] Ik zit er niet mee hoor,maar om de paar posts tref je dit comment aan. Was een constatering. wow, moeilijk woord! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 00:09 schreef tomson het volgende:[..] Ik zit er niet mee hoor,maar om de paar posts tref je dit comment aan. Was een constatering. Kuttopic |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahaha.. @ Albert: floepte er zomaar uit.Helder momentje? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Vermeer Vd Wiel-alderweireld-vertonghen-blinde blind Eriksen-de jong-clasie Ozbiliz-sigtorsson-boerrigther
Hiermee kan koeman wel kampioen worden toch ff serieuzer
Mulder Leerdam-gouweleeuw-vlaar-nelom El ahmadi-Wijnaldum-Clasie Narsingh-guidetti-john |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En das uniek d:-))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
joerifey
|
|
|
tyton Vlaar bmi vertonghen Vormer Clasie el ahmadi Goossens Narsingh asaiddi Guidetti |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 21:33 schreef joerifey het volgende:tyton Vlaar bmi vertonghen Vormer Clasie el ahmadi Goossens Narsingh asaiddi Guidetti Slechte eerste post dit.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Laat je niet kisten joerifey! Gewoon lekker door posten! Hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: goed in een klein hoekje |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Assaïdi-Guidetti-John El Ahmadi-Strootman-Djuricic Pieters-Vlaar-Vertonghen-Janmaat Velthuizen |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Idd, saaie uitzending van studio sport. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Mulder/Velthuizen Janmaat, Vlaar, Vertonghen, Nelom el Ahmadi, Clasie, Strootman Assaidi, Guidetti, John
De reservebank:
Mulder/Velthuizen, de Vrij, Poulsen, Douglas , Vormer, Elm (AZ), Fer, Mertens, Chadli, L. de Jong
beloften:
Lamprou, Martins Indi, Schenkeveld, Gouweleeuw, Marcellis, Leerdam, Mokotjo, Alberg, Schone, Goossens, Narsingh, Achachbar, Manu, Dost
Het zijn er veel maar ik hou dan ook rekening met blessures en schorsingen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 10:08 schreef Feyenoord till i die het volgende:Mulder/Velthuizen Janmaat, Vlaar, Vertonghen, Nelom el Ahmadi, Clasie, Strootman Assaidi, Guidetti, John De reservebank: Mulder/Velthuizen, de Vrij, Poulsen, Douglas , Vormer, Elm (AZ), Fer, Mertens, Chadli, L. de Jong beloften: Lamprou, Martins Indi, Schenkeveld, Gouweleeuw, Marcellis, Leerdam, Mokotjo, Alberg, Schone, Goossens, Narsingh, Achachbar, Manu, Dost Het zijn er veel maar ik hou dan ook rekening met blessures en schorsingen. Nog ff en je kunt beter de complete selecties van Feyenoord, AZ, Twente en Heerenveen hier opsommen. En spelers van 020 hier noemen ... shame on you! |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 14:40 schreef JanM het volgende:[..] Nog ff en je kunt beter de complete selecties van Feyenoord, AZ, Twente en Heerenveen hier opsommen. En spelers van 020 hier noemen ... shame on you! spelers van 020 kzie alleen vertonghen
SHAME ON YOU! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 14:40 schreef JanM het volgende:[..] Nog ff en je kunt beter de complete selecties van Feyenoord, AZ, Twente en Heerenveen hier opsommen. En spelers van 020 hier noemen ... shame on you! Er word gevraagd naar de beste spelers van de eredivisie! Het doet me pijn maar daar hoort Jantje lacht, Jantje huilt ook bij! Overigens de enige jood die ik er in het totaal in heb staan! Tegenover 15 Feyenoorders in het totaal! Misschien moet je je bril eens op zetten en de topictitel nog eens lezen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Of is het niet waar wat ik hierboven schrijf? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je hebt het goed gezegd.
Vermeer - vdwiel - alderweireld - Anita - de rest... Beste ramenlapperts uit de Eredivisie. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 15:53 schreef FR-Henk het volgende:[..] Je hebt het goed gezegd. Vermeer - vdwiel - alderweireld - Anita - de rest... Beste ramenlapperts uit de Eredivisie. Jij krijgt de speciale behandeling als we kampioen worden! Hehehehehhehe |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Geen woord gelogen! En het is een algemene opmerking, dus zeker niet persoonlijk bedoeld. Het is jouw keuze en goed recht om wel een speler van 020 te noemen. Mijn keuze is om dat niet te doen, that's all. NO OFFENCE! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 15:56 schreef JanM het volgende:[..] Geen woord gelogen! En het is een algemene opmerking, dus zeker niet persoonlijk bedoeld. Het is jouw keuze en goed recht om wel een speler van 020 te noemen. Mijn keuze is om dat niet te doen, that's all. NO OFFENCE! Dan ben je niet reeel. Is misschien wel de beste verdediger in de eredivisie!
Noem zomaar nog wat joden die het bij ons gemaakt hebben:
Scholten Witschge Cruijf |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
.
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 14:40 schreef JanM het volgende:[..] Nog ff en je kunt beter de complete selecties van Feyenoord, AZ, Twente en Heerenveen hier opsommen. En spelers van 020 hier noemen ... shame on you! Overigens vind jij dus dat bij het huidige Feyenoord de beste spelers van de eredivisie rond lopen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 16:05 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Overigens vind jij dus dat bij het huidige Feyenoord de beste spelers van de eredivisie rond lopen? kennelijk, JanM vindt dat we de sterkste selectie van NL hebben. Schande dat we niet bovenaan staan ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 16:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] kennelijk, JanM vindt dat we de sterkste selectie van NL hebben. Schande dat we niet bovenaan staan ;) 100% eens! Wat een sukkels! de eerste plaats is het enige waar we voor moeten gaan!! WIJ ZIJN DE BESTE! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 16:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] 100% eens! Wat een sukkels! de eerste plaats is het enige waar we voor moeten gaan!! WIJ ZIJN DE BESTE! yup! Geen woorden, maar daden, leve Feyenoord èèn! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zoals ik al eerder schreef kan het HUIDIGE Feyenoord ook nog kampioen worden en met Janmaat, Vormer en in mindere mate Goossens ziet het er voor volgend jaar ook goed uit (alleen nog een spits als Guidetti vertrekt):
# Club Matches W D L Goals + / - Pts. 1 AZ Alkmaar 24 15 4 5 51:25 26 49 (-2) 2 FC Twente Enschede 23 14 6 3 65:25 40 48 3 PSV Eindhoven 24 14 6 4 62:34 28 48 (-3) 4 Ajax Amsterdam 24 13 7 4 63:33 30 46 (-5) 5 SC Heerenveen 24 12 9 3 52:34 18 45 (-6) 6 Feyenoord Rotterdam 24 13 5 6 48:31 17 44 (-7)
Uitgaande van winst van Twente op de Graafschap komt Twente op 51 punten en staan ze er dus 2 voor op AZ, 3 op PiSVee, 5 op 020, 6 op Heerenveen en 7 op Feyenoord.
ALS Feyenoord zelf wint van Twente (18/3), AZ (29/4) en Heerenveen (6/5) en anderen her en der nog punten verspelen tegen elkaar en bij lastige wedstrijden zoals bij ADO-020 (18/3), PiSVee-Heerenveen (18/3), 020-PiSVee (25/3), Groningen-Heerenveen (31/3), Vite$$e-AZ (1/4), Heerenveen-020 (10/4), AZ-Twente (11/4), PiSVee-AZ (14/4), Heracles-Heerenveen (28/4), Roda-PiSVee (29/4), Twente-020 (29/4), Twente-Heerenveen (2/5), Vite$$e-020 (6/5)
is alles nog mogelijk. MITS Feyenoord dan natuurlijk zelf de rest 'gewoon' wint:
10/3 Utrecht THUIS 25/3 De Graafschap UIT 31/3 NAC THUIS 11/4 Roda UIT 14/4 Excelsior THUIS 22/4 ADO UIT 2/5 Heracles THUIS
Het kan dus nog steeds, maar staat of valt met de eigen resultaten! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahahaha, sevi, wat vind je van dit topic? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Misschien mist ie een wijze post van Albert? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
bs
|
|
|
Pleur ff lkkr op met eredivisie spelers
Cassillas
Maicon Terry Alex Cole
xavi iniesta silva
ozil messi cristiano ronaldo |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 19:51 schreef bs het volgende:Pleur ff lkkr op met eredivisie spelers Cassillas Maicon Terry Alex Cole xavi iniesta silva ozil messi cristiano ronaldo hebben we hier wat aan dan? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 19:51 schreef bs het volgende:Pleur ff lkkr op met eredivisie spelers Cassillas Maicon Terry Alex Cole xavi iniesta silva ozil messi cristiano ronaldo Dit elftal wordt verdedigend gezien overlopen, het is wel prettig als je ook nog wat spelers hebt die de bal gaan veroveren... Maicon en Terry vind ik bovendien niet meer van het niveau dat ze ooit hadden. Alex heeft in mijn ogen nooit de absolute top gehaald.
Off-topic, maar vooruit:
Casillas Dani Alves-Thiago Silva-Vidic-Evra Xabi Alonso-Xavi Messi-Iniesta-Ronaldo Ibrahimovic |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als ze echt zo goed zijn moeten we ze maar gewoon kopen.
Oh ja... Kuttopic. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
gewoon met eigen opgeleide spelers werken dan komt de schaal binnen 4 jaar weer naar Rotterdam |
|
|
|