|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 20:03 schreef bode het volgende:gewoon met eigen opgeleide spelers werken dan komt de schaal binnen 4 jaar weer naar Rotterdam Precies!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
bs
|
|
|
of je nu de beste spelers vd wereld er nu inzet of andere e divisie spelers we kunnen toch niks kopen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 20:17 schreef bs het volgende:of je nu de beste spelers vd wereld er nu inzet of andere e divisie spelers we kunnen toch niks kopen als je niks kunt kopen kun je er ook niks inzetten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 20:17 schreef bs het volgende:of je nu de beste spelers vd wereld er nu inzet of andere e divisie spelers we kunnen toch niks kopen Dus waarom heeft dit topic dan voor zin? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: topics hoeven niet per sé een praktisch nut hebben. Zolang er stof tot discussie is en het voldoende raakvlakken heeft met Feyenoord is een topic legitiem. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Ik zou nooit een jood opstellen, zeker geen belgische jood en ook geen belgische pisvee boer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 19:51 schreef bs het volgende:Pleur ff lkkr op met eredivisie spelers Cassillas Maicon Terry Alex Cole xavi iniesta silva ozil messi cristiano ronaldo Maicon wisselen! Speelt zwak de laatste tijd :p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 20:29 schreef Henny het volgende:Ik zou nooit een jood opstellen, zeker geen belgische jood en ook geen belgische pisvee boer. Precies Jan Verthon... Cohen is NOT DONE! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik zeg het nog één keer:
Gewoon allemaal (toekomstige) Feyenoorders en zeker geen snavels!
Mulder Janmaat Vlaar BMI Nelom El Ahmadi Vormer Clasie Schaken Guidetti Cabral/Goossens |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan zal ik het speciaal voor jou nog één keer zeggen:
Mulder Janmaat Vlaar BMI Nelom El Ahmadi Vormer Clasie Schaken Guidetti Cabral/Goossens |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 23:30 schreef JanM het volgende:[..] Dan zal ik het speciaal voor jou nog één keer zeggen: Gewoon allemaal (toekomstige) Feyenoorders en zeker geen snavels! Mulder Janmaat Vlaar BMI Nelom El Ahmadi Vormer Clasie Schaken Guidetti Cabral/Goossens hahahahaha, top! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan zal ik het omdat jij het zo leuk vind speciaal voor jou nog één allerlaatste keer zeggen:
Mulder Janmaat Vlaar BMI Nelom El Ahmadi Vormer Clasie Schaken Guidetti Cabral/Goossens
Dit was echt de allerlaatste keer hè, tenzij er natuurlijk weer mensen snavels gaan posten ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 00:19 schreef JanM het volgende:[..] Dan zal ik het omdat jij het zo leuk vind speciaal voor jou nog één allerlaatste keer zeggen: Gewoon allemaal (toekomstige) Feyenoorders en zeker geen snavels! Mulder Janmaat Vlaar BMI Nelom El Ahmadi Vormer Clasie Schaken Guidetti Cabral/Goossens Dit was echt de allerlaatste keer hè, tenzij er natuurlijk weer mensen snavels gaan posten ... ohhhh... dit is uitlokking! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
en wat bedoel je nou eigenlijk? Moeten er nou wel of geen Ajacieden in de opstellingen voorkomen? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
toch nog een persoon die mij gelijk geeft! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Heb even een tussenstand elftal gemaakt, deze lui worden het meest genoemd.
============= MULDER =============== =JANMAAT==VLAAR==Martins Indi==Nelom= ==================================== =CLASIE======VORMER====EL AHMADI== ==================================== =NARSINGH===GUIDETTI===OLA JOHN===
Conclusie: keeper: Op het doel zijn we in het algemeen tevreden over Mulder en op Michailov of Zoet na is er geen keeper die het eventueel beter kan doen.
Verdediging: we vinden de feyenoord verdediging goed, alleen Leerdam zou vervangen worden voor Janmaat die we natuurlijk volgend seizoen erbij hebben. volgend jaar beste verdediging van Nederland?
Middenvelders: Clasie en El Ahmadi zijn al bekroond tot de beste middenvelders, Bakkal komt niet meer voor in de opstellingen vanwege zijn wisselvallige spel. wel word Vormer opgesteld in zijn rol al is hij geen aanvallende middenvelder net als Clasie. Zelf zou ik deze rol dus liever ingevuld zien worden door een aanvallende middenvelder.
Aanvallers: deze voorhoede zal Feyenoord helaas nooit hebben. Grote kans dat Guidetti volgend seizoen er ook niet bij is, blijft dit een punt. de Forum leden geven Cabral wel een kans als linksbuiten (nu op de bank ;) ) maar voor linksbuiten zijn het eigenlijk allemaal spelers van andere teams. spitsfunctie is Dost de enige genoemde vervanging maar die is te duur voor Feyenoord. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En voor de zekerheid in beton storten? :D |
|
|
|
|
VakkieC
|
|
|
Zoet Janmaat Vlaar Buytens Nelom Clasie Vormer Eriksen Verhoek Tadic Guidetti |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: pleurt op met je graf eriksen idioot |
|
|
|
|
VakkieC
|
|
|
Eriksen kan wel goed paasjes geven, vind ik. Dan wordt Guidetti van alle kanten gevoed met goeie ballen. Gyan de stackerdraaier, Wie zou jij dan voor eriksen in de plaats zetten? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 10:50 schreef VakkieC het volgende:Eriksen kan wel goed paasjes geven, vind ik. Dan wordt Guidetti van alle kanten gevoed met goeie ballen. Gyan de stackerdraaier, Wie zou jij dan voor eriksen in de plaats zetten? Clasie |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
VakkieC
|
|
|
Maar Clasie staat al als verdedigende middenvelder opgesteld. Clasie lijkt me niet de allerbeste nummer 10 van de eredivisie op dit moment. Vriend van mij heeft Gyan leren stackerdraaien op de Maasvlakte. Die is wel goed terecht gekomen na zijn voetbalavontuur:) |
|
|
|
|
VakkieC
|
|
|
Dus je vindt dat er bij andere eredivisieclubs geen betere voetballer speelt dan bij Feyenoord? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zou ik jou gelijk willen geven of het toevallig met je eens zijn? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Goossens als linksback ?????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: kan de hele linkerkant bestrijken. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Mooi! Zetten we h`m links buiten, kan die Nelom rugdekking geven!:) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 19:51 schreef bs het volgende:Pleur ff lkkr op met eredivisie spelers Cassillas Maicon Terry Alex Cole xavi iniesta silva ozil messi cristiano ronaldo Maicon, Terry, Alex, Cole.. Wat een zwakke achterhoede.
Ozil rechtsbuiten?
Drama opstelling..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 15:37 schreef MMM het volgende:[..] Maicon, Terry, Alex, Cole.. Wat een zwakke achterhoede. Ozil rechtsbuiten? Drama opstelling.. En Babovic ontbreekt ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bruins niet. Nog geen club trouwens! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is wel diep gezonken zeg... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heeft ie toch ook zelf gedaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: pleurt op met dit hele onzinnige topic ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-))))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dit doorzettingsvermogen moet beloond te worden.
DICHT EINDE OVER UIT SLOT |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Best een leuk topic dit d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vindt Boudewijn grappig,komt nevernooit een slotje op.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kon toch naar VVV? Heb niet meegekregen waarom dat niet doorgegaan is. Hij zal nu toch echt ergens weer aan spelen toe moeten zien te komen, anders is het misschien wel einde carrière ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Gewoon allemaal (toekomstige) Feyenoorders en zeker geen snavels!
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 20:14 schreef JanM het volgende:[..] Gewoon allemaal (toekomstige) Feyenoorders en zeker geen snavels! Mulder Janmaat Vlaar BMI Nelom El Ahmadi Vormer Clasie Schaken Guidetti Cabral/Goossens Fernandez voor Guidetti en ik vind m helemaal top Jan ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, . . ervaring heeft inmiddels geleerd dat je de discussie met B never nooit niet wint :) |
|
|
|