|
|
kneusie
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 11:37 schreef sevillana het volgende:[..] ik heb niet direkt een probleem, maar gewoon een hekel aan onzin-posters, wellicht is 't verstandig als jij met jouw probleem naar de psych stapt? Jij mag mijn mening over voetbal onzin vinden, geen enkel probleem.. Snap alleen niet waarom men zo kindrrachtig doet, als messi bij ajax zou voetballen zouden jullie m allemaal slecht vinden, zielig gedoe wordt volwassen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 12:44 schreef kneusie het volgende:[..] Jij mag mijn mening over voetbal onzin vinden, geen enkel probleem.. Snap alleen niet waarom men zo kindrrachtig doet, als messi bij ajax zou voetballen zouden jullie m allemaal slecht vinden, zielig gedoe wordt volwassen ben je zelf al droog achter je oren? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 12:44 schreef kneusie het volgende:[..] Jij mag mijn mening over voetbal onzin vinden, geen enkel probleem.. Snap alleen niet waarom men zo kindrrachtig doet, als messi bij ajax zou voetballen zouden jullie m allemaal slecht vinden, zielig gedoe wordt volwassen Ben je nou nog niet klaar met generaliseren? |
|
|
|
|
kneusie
|
|
|
quote: Jahoor wees maar niet bang |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 09:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dus heeft JanM toch de ideale opstelling L. Dit zijn de beste van Nederland (kuttopic) Dat blijkt: vandaar dat we 6de staan!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heerlijke ergernis/irritatiefactor hier..Goed topic! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, . . 't niveau daalt helaas wel met die kneusjes die zich zonodig willen laten gelden hè |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mwah, . . fataal, fataal |
|
|
|
|
craven
|
|
|
S-L-O-T-J-E! niet relevant, niet feyenoord gerelateerd en riekt naar snavelrij |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: eens, heb 't ook al diverse malen geopperd, maar ja, mr. B. hè, die wil er niet aan blijkbaar |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 12:44 schreef kneusie het volgende:[..] Jij mag mijn mening over voetbal onzin vinden, geen enkel probleem.. Snap alleen niet waarom men zo kindrrachtig doet, als messi bij ajax zou voetballen zouden jullie m allemaal slecht vinden, zielig gedoe wordt volwassen klopt.. carrière in dip als messi daarheen vertrekt |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 15 maart 2012 - 18:38 schreef sevillana het volgende:[..] eens, heb 't ook al diverse malen geopperd, maar ja, mr. B. hè, die wil er niet aan blijkbaar jij bent een wijs man Sevi ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Slot .. Speeld toch niet meer..... |
|
|
|