|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:37 schreef craven het volgende:Dat hij er 2 inschoot telde natuurlijk niet. ja hij moet leren van zijn gedrag,maar om hem afschrijven...eindelijk niet zo,n halve zachte Tuurlijk telt dat wel man. Maar ik vind het nog al wat als een speler door twee domme acties een groot deel van de competitie mist. Hij benadeelt Feyenoord. Clasie is nog minder een halve zachte dan Guyon, maar zie je Clasie zulke dingen doen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Nee heeft ie de lengte niet voor ;). Nogmaals hij moet niet zo dom doen, maar hij komt er wel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Laten we het hopen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Denk dat Fernandez de beelden moet bekijken en constateren dat hij een enorme eikel is. Hij speelt goed, krijgt zijn kansen en voorkeur onder Koeman en dan verneukt hij het waardoor hij 1/3 mist van de competitie. Goed bezig Gyon, seek help !!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 februari 2012 door Bol.Ron -- |
|
|
|
|
bode
|
|
|
mag hij blij mee zijn is al de derde keer nou moet guidetti ook niet weg vallen dan wordt het nog moeilijk ook nog |
|
|
|
|
bode
|
|
|
mag hij blij mee zijn is al de derde keer nou moet guidetti ook niet weg vallen dan wordt het nog moeilijk ook nog |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
kan iemand mij zeggen wie elvis is |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:
Elvis Manu (Dordrecht, 13 augustus 1993) is een Nederlands voetballer die als aanvaller speelt. Manu begon met voetballen bij DVV Fluks en kwam via VV SSW bij Feyenoord dat hem eerst een jaar in de jeugd bij SBV Excelsior stalde. Hij maakte zijn debuut voor Feyenoord op zondag 26 februari 2012 in de competitiewedstrijd tegen PSV. Hij viel in de 90e minuut in voor Jerson Cabral. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Je weet wel, hij viel zondag in. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
is dat een goeie spits, of een buitenspeler
bedankt RB voor het snelle antwoordt |
|
|
|
|
craven
|
|
|
als je de helft niet weet ouwehoer dan nie jonguh! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: eens, ouwehoeren doen d'r al (te) veel op dit forum lijkt me . . |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Ik zie op het moment meer in Elvis dan in Achahbar |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Guyon Fernandez accepteerde gisteren de straf van vijf duels schorsing voor zijn kopstoot in het gezicht van PSV'er Marcelo. De clubleiding van Feyenoord probeert de agressieve incidenten onder meer met hulp van sportpsycholoog Paul van Zwam in toom te houden. 'Guyon verdient begeleiding', zegt technisch directeur Martin van Geel in het AD.
Een opvallende vergelijking: Spartaan Rachid Bouaouzan kreeg in 2004 voor zijn afschuwelijke overtreding op Niels Kokmeijer door de tuchtcommissie van de KNVB een schorsing opgelegd van tien wedstrijden. Guyon Fernandez had slechts twee rode kaarten nodig om de lengte van die forse schorsing te overtreffen.
Voor de klap in het gezicht van Rens van Eijden, die de aanvaller racistisch zou hebben bejegend, kreeg hij zes duels schorsing. Voor de kopstoot van afgelopen zondag in Eindhoven deelde de aanklager van de KNVB een straf uit van vijf wedstrijden toekijken. Opgeteld dus elf duels 'brommen'.
'Nee, ook ik heb als technisch directeur nog niet eerder meegemaakt dat een speler elf duels schorsing kreeg in één seizoen', zegt technisch directeur Martin van Geel. De clubleiding was hevig ontstemd door de onprofessionele handeling van de aanvaller en legde hem een financiële sanctie (Van Geel: 'Een forse geldboete') op. Daarnaast kreeg hij een standje.
'Maar nu is het ook zaak om deze jongen te helpen', zegt Van Geel.
Sportpsycholoog Paul van Zwam, die in het verleden onder meer werkzaamheden verrichtte voor PSV, Heerenveen, Heracles, Chelsea, Leeds United, FC Utrecht, De Graafschap en Sparta, gaat met Fernandez aan de slag. Van Zwam, die een eigen bedrijf heeft met voormalig Feyenoord-trainer Leon Vlemmings, is al enkele jaren actief bij de jeugdopleiding van Feyenoord. Van Geel: 'Guyon staat open voor deze hulp. Hij kan zelf ook niet verklaren waarom het af en toe mis gaat.' ( bron ad.nl )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 maart 2012 door FR-D@@N -- |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Naar een boksschool sturen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Goedkoper dan de sportpsycholoog |
|
|
|
|
bode
|
|
|
ik zou hem weg doen die speler, geen reclame voor onze mooie club |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fernandez accepteert schorsing. Bekent schuld, en is dus enorme klojo. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
KLOJO nog te zacht uit gezegd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik werk in een goed uitgeruste werkplaats. Bied bij deze aan gratis alle schroefjes weer aan te draaien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als je zoveel verdient mag je ze best op n rijtje hebben! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Bij pisvee lopen een stelletje zuigers die zich slimme voetballers noemen....ik geloof fernandez wel....al vind ik het niet erg dat ie geschorst is hehehe.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Feyenoord heeft zich in deze zaak meer dan goed gedragen.
Niet zoals bij Ajax met Suarez en Twente met Douglas een paar wedstrijdjes schorsing opleggen welke die toch wel van de KNVB zou krijgen, dit waren gewoon schijnstraffen.
Feyenoord heeft hem een geldboete gegeven welke altijd aankomt want ook een profvoetballer houd liever iedere 100 Euro in zijn eigen kontzak..
Verplicht hulp zoeken intern en de schorsing accepteren.
Ik vind het grote klasse, en dat meen ik serieus.. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Vaak gebeurt zoiets in een moment opname dom is het zeker,maar goed om dan gelijk naar een psycholoog tegaan...ik vind het allemaal wel meevallen hoor.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 01 maart 2012 - 12:00 schreef tomson het volgende:Ik werk in een goed uitgeruste werkplaats. Bied bij deze aan gratis alle schroefjes weer aan te draaien. ieuw Tomson wilt Fernandez een beurt geven.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jouw invulling.Ook nog een paar schroefjes los zeker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-) Lekker los laten zitten bij mij. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 01 maart 2012 - 15:11 schreef De Spot het volgende:Vaak gebeurt zoiets in een moment opname dom is het zeker,maar goed om dan gelijk naar een psycholoog tegaan...ik vind het allemaal wel meevallen hoor.. hijzelf blijkbaar niet? |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
een mooie Mr Bean actie die buiging naar Marcello |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Als hij het bij vertonghen had gedaan dan vindt iedereen t een wereldgozer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet echt dan had ik Fernandez de tering gescholden dat hij hem niet hard genoeg heeft geraakt. |
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 23:37 schreef craven het volgende:Dat hij er 2 inschoot telde natuurlijk niet. ja hij moet leren van zijn gedrag,maar om hem afschrijven...eindelijk niet zo,n halve zachte Nou Nou, niet boos worden, natuurlijk is hij een goede voetballer, dat was Leonardo ook. Feyenoord moet zorgen dat deze jongen goed wordt geholpen, zodat zijn gedrag niet zijn carriere verpest. Hij heeft bewezen dat hij in grote wedstrijden goed presteert, ook tegen ajax was dat zo, hopelijk kan hij dit blijven doen. Hij verdient wel zijn straf..... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe mooie woordspeling ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Snap er de ballen niet van. Als je Fernandez hoort praten voor de camera, zo duidelijk en netjes denk ik altijd, dit is de slimste van het stel, maar heelaas nee, toch niet. Dat het fout is klopt, keur ik het af...nee. Het probleem is al die camera's, je kunt bijna niets meer flikken. Voetballen kan ie wel, dus vind ik dat feyenoord hem gewoon had moeten steunen. Als hij zegt geen kopstoot, dan geloof ik hem, en was het ook geen kopstoot :) |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Hij moet juist blij zijn!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 01 maart 2012 - 19:00 schreef Bol.Ron het volgende:[..] Nou Nou, niet boos worden, natuurlijk is hij een goede voetballer, dat was Leonardo ook. Feyenoord moet zorgen dat deze jongen goed wordt geholpen, zodat zijn gedrag niet zijn carriere verpest. Hij heeft bewezen dat hij in grote wedstrijden goed presteert, ook tegen ajax was dat zo, hopelijk kan hij dit blijven doen. Hij verdient wel zijn straf..... hehehe boos? nee hoor |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
VFRfan12
|
|
|
quote:Op donderdag 01 maart 2012 - 19:49 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Snap er de ballen niet van. Als je Fernandez hoort praten voor de camera, zo duidelijk en netjes denk ik altijd, dit is de slimste van het stel, maar heelaas nee, toch niet. Dat het fout is klopt, keur ik het af...nee. Het probleem is al die camera's, je kunt bijna niets meer flikken. Voetballen kan ie wel, dus vind ik dat feyenoord hem gewoon had moeten steunen. Als hij zegt geen kopstoot, dan geloof ik hem, en was het ook geen kopstoot :) geloof je dan ook dat mertens die schawlbe tegen de graafschap niet maakte |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: nee geloof niet in kabouters |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Mertens speelt niet bij Feyenoord, anders had ik ook dat geloofd |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
weetje ik snap die r.koeman en m.v geel ook niet gooi die g. fernandes uit de selectie verhuren aan een amateur club of dump hem lekker inde 3e divisie van een buitenlandse club en zet er gewoon een talent spits in want de seizoen is toch al niks meer feyenoord eindigt dit zeisoen op de 7e plaats met een een beetje mazzel mischien 5e plaats. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz