|
|
Gilles
|
|
|
Roland Alberg (6 augustus 1990, Hoorn) is een Nederlandse voetballer die tot 2013 onder contract staat bij Excelsior.
Hoe denken jullie over Alberg? Hij valt mij echt op in de laatste wedstrijden. Qua salaris zal hij ook passen bij Feyenoord. Qua kwaliteiten ook? Bakkal, van Haaren en El Ahmadi vertrekken waarschijnlijk.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goed voor de breedte. Nog een jaartje bij Excelsior houden. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Is 'ie van Feyenoord of niet..? Op zijn 'Wiki-page' stond er niets over. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Valt mij ook al langere periode op, scoort alleen zelden. Afhankelijk van wat er blijft/komt/gaat kijken wat er gebeurt. Op zich prima voetballer. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
We moeten hem zeker in de gaten houden. Maar volgend jaar is, gezien de concurrentie, nog te vroeg. Bovendien vind ik Jansen ook erg goed spelen bij excelsior, hij is wel in bezit van Feyenoord. Nog maar een jaartje uitlenen aan een eredivsieclub lijkt me het beste voor beide spelers. |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
az wil aalberg terug..
gewoon onder contract van feyenoord bij excelsior laten spelen. |
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
AZ heeft niks meer met Alberg te maken. Hij heeft daar alleen in de jeugd gebalt. Nu staat ie tot 2013 bij Excelsior onder contract. Hij heeft wel het gif wat Bruins miste. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leuke voetballer, nog niet goed genoeg voor. Feyenoord |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zegt niets. Als Feyenoord komt, ga je niet naar de kaasjoden |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Nee niet aalberg maar Maatsen moeten we hebben !:D |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Eens, alleen al omdat hij die 2 j**en zo te kijk zette afgelopen zondag. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
we hebben Leerdam ook nog voor het middenveld en Goossens en als in die tijd El Ahmadi vertrokken is, staat er van de jeugd wel klaar om de plaats over te nemen laat dat maar aan Stanly Brard over |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Maatsen scoorde volgens mij ook al 2x in de aRENa of de Tukkerdome. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
woordje iemand moet er nog tussen wel & klaar |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Wij je je posts aantal opvijzelen bode? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 1)denk ik ook 2)de tijd zal 't leren |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Ik hoop een tweede (Clasie) doorbraak. |
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
quote: Ik veronderstelde dat jij dacht dat Alberg verhuurd was. Maar ja, er is interesse van AZ. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: maatsen idd en die boomlange spits heb ik nu1x gezien en tja ik weet t nog niet maar tegen 020 zondag dacht iets te zien wat mij wel beviel... |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Opstelling beloftenelftal Oranje herenigde oom Alberg en neef Ebecilio
Donderdag, 1 maart 2012 om 17:34
Familierelaties als vader en zoon of broers zijn snel te herkennen in de voetballerij, maar een oom en neef die in dezelfde competitie actief zijn is wat bijzonderder. Toch is dat het verhaal van Roland Alberg en Lorenzo Ebecilio: de Excelsior-aanvaller is de oom van de Ajax-aanvaller. Woensdagavond stonden de twee samen in het veld tijdens de oefeninterland tussen het Nederlands beloftenelftal en Denemarken.
In gesprek met OnsOranje vertelt het duo over hun verleden samen. Na de opmars van Ebecilio bij Ajax kwam al naar buiten dat hij in 2005 op jonge leeftijd een hartstilstand kreeg tijdens een tandartsbezoek. Hij overleefde die angstige gebeurtenis mede dankzij Alberg, die hielp reanimeren. Daar ben ik Roland ontzettend dankbaar voor. Die nare periode is nu gelukkig voorbij, geeft Ebecilio te kennen aan het medium.
Hoewel de twee elkaar in hun vrije tijd veelvuldig opzochten, speelden ze maar zelden samen. Gezien de oefeninterlands die het beloftenteam van Nederland afwerkt, zal het ook in de toekomst niet veel vaker voorkomen. Tenzij de twee elkaar ontmoeten bij een nieuwe club. Laat mij dan maar een Ajax-shirt aan doen, daar zeg ik geen nee tegen, laat Alberg grijnzend weten
Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=160217
Laatste alinea, laat maar zitten dus |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Laat ik het dit x netjes houden.... Neksch*t.
Slotje! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ff'kes wisselen Roland, ga maar vast douchen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik denk op dit moment meer aan karlsberg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
Yes! Feyenoord heeft meegekeken op het forum. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ergens begrijp ik jou maar Aalberg is anders maar heeft toch meer in huis volgens mij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
even naar t toilet in t cafe!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: kan ik wel doen ja want Heerenveen bakt er niks van... Ik hoor die van der Gijp nog zeggen die Asaidi gaat die Marcelo helemaal dol draaien. maar ik zie die hele Asaidi niet?en Narsingh ook niet echt maar wel iets meer. maar ff poepen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was die knakker niet een beetje een jodenjong? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: kaasjood maar ach dat was Vormert ook! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee volgens mij ook voorkeur voor Almere West. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oke,doe Maatsen maar dan ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoewel de twee elkaar in hun vrije tijd veelvuldig opzochten, speelden ze maar zelden samen. Gezien de oefeninterlands die het beloftenteam van Nederland afwerkt, zal het ook in de toekomst niet veel vaker voorkomen. Tenzij de twee elkaar ontmoeten bij een nieuwe club. Laat mij dan maar een Ajax-shirt aan doen, daar zeg ik geen nee tegen, laat Alberg grijnzend weten
Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=160217 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 22:43 schreef Stylzz het volgende:Hoewel de twee elkaar in hun vrije tijd veelvuldig opzochten, speelden ze maar zelden samen. Gezien de oefeninterlands die het beloftenteam van Nederland afwerkt, zal het ook in de toekomst niet veel vaker voorkomen. Tenzij de twee elkaar ontmoeten bij een nieuwe club. Laat mij dan maar een Ajax-shirt aan doen, daar zeg ik geen nee tegen, laat Alberg grijnzend weten Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=160217 beetje eng,dat dan weer wel pffffff |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 21 maart 2012 - 22:43 schreef Stylzz het volgende:Hoewel de twee elkaar in hun vrije tijd veelvuldig opzochten, speelden ze maar zelden samen. Gezien de oefeninterlands die het beloftenteam van Nederland afwerkt, zal het ook in de toekomst niet veel vaker voorkomen. Tenzij de twee elkaar ontmoeten bij een nieuwe club. Laat mij dan maar een Ajax-shirt aan doen, daar zeg ik geen nee tegen, laat Alberg grijnzend weten Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=160217 wederom even naar t toilet in t cafe |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Denk de vervanger van mr van Haaren. Maar het intervieuw zit me nogsteeds dwars, hopelijk was het een typfout van de intervieuwer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|