|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee kom uit Halsteren...de voorstad van Bergen op Zoom.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 20:41 schreef Nenam_tiL het volgende:Weet je Sjakie.....als 113 en ik ons openlijk op het forum afmaken......dan is er een groot probleem.......voorals nog is dat 2x gebeurd.....binnen 6 uur was het weer geregeld Snap het probleem dan niet zo |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 20:51 schreef remco k het volgende:[..] Als jij ruzie krijgt in de stad ga je ook niet even om de hoek staan met je "vijand" zodat de rest wel lekker verder kan gaan.. Andere situatie.. Daar verneuk je iets niet snel voor anderen.. Hierbij verneuk je een goed topic. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 20:51 schreef remco k het volgende:[..] Als jij ruzie krijgt in de stad ga je ook niet even om de hoek staan met je "vijand" zodat de rest wel lekker verder kan gaan.. Nee dat klopt ....het is meer een roep om van het gezeik af te zijn....is maybe een kansloze missie...maar goed dan gooit Boudewijn er wel een slotje op.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 20:55 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Andere situatie.. Daar verneuk je iets niet snel voor anderen.. Hierbij verneuk je een goed topic. Ik vind een leuk avondje stappen verneuken toch wel heel wat erger dan een topic vernaggelen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 20:55 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Andere situatie.. Daar verneuk je iets niet snel voor anderen.. Hierbij verneuk je een goed topic. Dat dan weer wel...dDaar heeft die Hasjkoph wel gelijk in....daar doen we het voor... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 20:57 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind een leuk avondje stappen verneuken toch wel heel wat erger dan een topic vernaggelen.. Een pleister op de wond en klaar is kees... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 20:57 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind een leuk avondje stappen verneuken toch wel heel wat erger dan een topic vernaggelen.. Ik bedoelde voor anderen en niet voor de betrokkenen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je weet zelf net zo goed dat dit onzin is.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Daar heb ik het ook over..Als mijn maten dikke ruzie hebben in de stad maakt het niet hoe dat afloopt, je avond is dan hoe dan ook verneukt... Sommige Hooligans hiero zullen dat misschien anders zien en willen graag ruzie als ze een avondje stappen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 21:02 schreef remco k het volgende:[..] Daar heb ik het ook over..Als mijn maten dikke ruzie hebben in de stad maakt het niet hoe dat afloopt, je avond is dan hoe dan ook verneukt... Sommige Hooligans hiero zullen dat misschien anders zien en willen graag ruzie als ze een avondje stappen.. Hahahaha Remco touché ouwe.......je haalt me ff onderuit |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 21:02 schreef remco k het volgende:[..] Daar heb ik het ook over..Als mijn maten dikke ruzie hebben in de stad maakt het niet hoe dat afloopt, je avond is dan hoe dan ook verneukt... Sommige Hooligans hiero zullen dat misschien anders zien en willen graag ruzie als ze een avondje stappen.. Maar dat reken ik toch als betrokkenen.. (ook al is dat niet correct) Bedoelde meer de 'neutralen'. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 21:15 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Maar dat reken ik toch als betrokkenen.. (ook al is dat niet correct) Bedoelde meer de 'neutralen'. Ga jij wel eens stappen? Moet je kijken hoeveel neutralen worden benadeeld doordat ruziemakers het verzieken! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik weet niet.. Het is gewoon niet hetzelfde.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 21:16 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ga jij wel eens stappen? Moet je kijken hoeveel neutralen worden benadeeld doordat ruziemakers het verzieken! Ja, maar daarom is het ook een slecht voorbeeld. Want hier is dat nl niet het geval. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 21:17 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ja, maar daarom is het ook een slecht voorbeeld. Want hier is dat nl niet het geval. Nee, maar hier vinden jullie toch ook dat ruziemakers de sfeer en discussie verzieken? Is dus wel degelijk exact hetzelfde, enkel is het voorbeeld anders! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor, voorbeeld heeft geen enkele betrekking op je.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 21:16 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ga jij wel eens stappen? Moet je kijken hoeveel neutralen worden benadeeld doordat ruziemakers het verzieken! Inderdaad,, er zijn er genoeg die daardoor bijvoorbeeld niet meer naar de stad gaan.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben geen hooligan ouwe... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zei toch al dat het geen betrekking op jou heeft.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Heer Boudewijn...mogen wij hier elkaar verrot schelden xonder dat we een ban krijgen ???? Want dan blijven de andere topics clean...of ze moeten niet willen overschakelen naar dit topic dan is een ban weer wel van toepassing.... Laat iets van je horen kerel... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 21:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:Heer Boudewijn...mogen wij hier elkaar verrot schelden xonder dat we een ban krijgen ???? Want dan blijven de andere topics clean...of ze moeten niet willen overschakelen naar dit topic dan is een ban weer wel van toepassing.... Laat iets van je horen kerel... Sjakie.....is een lullo.....lalalalalalala sjakie is een homo.......lalalalalalalalala...sjakie is een lullentrekker,een bufnukkel,een schele,een watje en een wimpie,geestelijk gestoord,ADHD,een tietenbek,niet mee te praten,Brabo'er......maar wel een AJACIED...........dus ik hou van Sjakie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 21:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Sjakie.....is een lullo.....lalalalalalala sjakie is een homo.......lalalalalalalalala...sjakie is een lullentrekker,een bufnukkel,een schele,een watje en een wimpie,geestelijk gestoord,ADHD,een tietenbek,niet mee te praten,Brabo'er......maar wel een AJACIED...........dus ik hou van Sjakie Wedden dat jij geen 4e ban krijgt nu....en weet je waarom....omdat je bij bufnukkel Sjakie in de "ArenA" zit hahahahahahahihihihihieeee |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 21:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wedden dat jij geen 4e ban krijgt nu....en weet je waarom....omdat je bij bufnukkel Sjakie in de "ArenA" zit hahahahahahahihihihihieeee Hehehehehehehe.....we gaan het zien "ouwe"........hehehehehe kan ik nu wel zeggen opa.....maar kom maar op,jij met je rolator en ik 1 hand op mijn rug gebonden |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 21:44 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hehehehehehehe.....we gaan het zien "ouwe"........hehehehehe kan ik nu wel zeggen opa.....maar kom maar op,jij met je rolator en ik 1 hand op mijn rug gebonden WHAAAAAAAAAAhahahahaaaaaaa |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oeps....ben ik nu weer aan begonnen.........aan zo'n uit de klei getrokken brabo'er die mijn kop eraf trekt.........Pfffffffffff
HEY SJAKIE HEB IK AL GEZEGD DAT IK JE LIEF VIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Heeej kerel....goed begrijpen wij uit het zuidwesten van Brabant...zijn niet zo uit de klei getrokken....erger nog wij wonen tussen Rotterdam en Antwerpen in...maar goed op jouw laatste zin te reageren....mag jou ook hoor pik...vindt jou weleens grof maar dan is het in mijn ogen vaak terecht....jij haalt vaak de kastanjes uit het vuur...ik moet dan altijd lachen want ergens vind ik het toch wel iets hebben.....dan vraag me schatje vanachter de tv wat zit je nu weer te lachen...ach zeg maar nix meer ik weet het al....hahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 23:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:Heeej kerel....goed begrijpen wij uit het zuidwesten van Brabant...zijn niet zo uit de klei getrokken....erger nog wij wonen tussen Rotterdam en Antwerpen in...maar goed op jouw laatste zin te reageren....mag jou ook hoor pik...vindt jou weleens grof maar dan is het in mijn ogen vaak terecht....jij haalt vaak de kastanjes uit het vuur...ik moet dan altijd lachen want ergens vind ik het toch wel iets hebben.....dan vraag me schatje vanachter de tv wat zit je nu weer te lachen...ach zeg maar nix meer ik weet het al....hahahahaha Hehehehehehe.....ik blijf je lief vinden ouwe.........en de kastanjes,ach dat valt wel mee,ben grof en zit er boven op datwel |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Rustig op het forum....Nou wie ?????
Thanks Neman.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahahaha.....je bent op dreef ouwe....mag dat wel
Oja durf je wel big guy.....dit ben ik gap
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Shit wat nu ??? Nou kom maar op klein opdondertje met je grote snor.....
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahaha...heb het niet over mijn heerlijkheid gehad........kleine mannen grote jannen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nou.geef ze een veeg kleine man...kan niet groot genoeg zijn.......Jaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh....shit toch wel een beetje erg groot..... hahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 08 maart 2012 - 00:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:Nou.geef ze een veeg kleine man...kan niet groot genoeg zijn.......Jaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh....shit toch wel een beetje erg groot..... hahahahahaha Wil het als nieuwe avatar.....is echt ik die kleine |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Klein.....Heldhaftig...voor de duivel niet bang...gelijk uithalen....en een grote jan....welterusten maatje.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 08 maart 2012 - 00:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:Klein.....Heldhaftig...voor de duivel niet bang...gelijk uithalen....en een grote jan....welterusten maatje.... Truste gap...en kom het cafe in ouwe....zoals ik al zei ik mag jou wel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Voel me hier ook wel thuis.....kan lekker mezelf zijn |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Even mijn digitale handtekening zetten...............
|
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Sinds dit topic geopend is...is het vrij rustig gebleven op het forum....zijn wij met zijn allen godenzonen geworden of worden wij in de gaten gehouden door Ajax de Grote of Ajax de kleine ????
Ajax de Grote: Was de zoon van Telamon, de koning van Salamis. In de Ilias van Homerus wordt Ajax beschreven als een grote, koppige, zwijgzame man. Na Achilles was hij de meest vooraanstaande Griekse krijger die in de Trojaanse oorlog vocht. Zijn bijnaam was Het bolwerk van de Grieken. Ajax was gedeeltelijk onsterfelijk, dit kwam doordat de vader van Ajax, de koning van Salamis, Herakles eens had geholpen. Als dank mocht de vader van Ajax een wens doen. Hij wenste dat Zeus (de vader van Herakles) Ajax onsterfelijk zou maken. Heracles wikkelde Ajax in zijn leeuwenhuid en de jonge Ajax werd onsterfelijk over zijn hele lichaam behalve zijn schouders, oksels en taille, dit waren de gedeelten die bedekt werden door de pijlenkoker.Na de dood van Achilles kon Ajax de wapenrusting van de held Achilles bemachtigen, terwijl Odysseus de vijand op een afstand hield. Beide mannen wilden de wapenrusting (door Hephaistos gemaakt) van de dode held Achilles hebben, als beloning. Toen deze aan Odysseus werd gegeven, was Ajax zo woedend dat hij plannen maakte om zijn eigen bevelhebbers te doden. Om dit te voorkomen maakte de godin Pallas Athene Ajax krankzinnig, zodat hij slechts een kudde schapen afslachtte. Toen de periode van waanzin voorbij was, pleegde Ajax, die zich diep vernederd voelde, zelfmoord: hij stortte zich op zijn eigen zwaard.
Ajax de Kleine Kleine Ajax vocht in de Trojaanse Oorlog als boogschutter mee met de Griekn. Hij was beroemd om zijn enorme snelheid, waarin alleen Achilles hem overtrof. Tijdens de inname van Troje sleurde hij de zieneres Cassandra uit de tempel van Athena, om zich aan haar te vergrijpen. Als straf voor deze daad van heiligschennis werd hij door de godin Athene met de dood gestraft: hij verdronk op zee. Volgens een ander verhaal daagde de kleine Ajax de zeegod Poseidon uit. Uit wraak liet Poseidon Ajax verdrinken.
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 12:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:Sinds dit topic geopend is...is het vrij rustig gebleven op het forum....zijn wij met zijn allen godenzonen geworden of worden wij in de gaten gehouden door Ajax de Grote of Ajax de kleine ???? Ajax de Grote: Was de zoon van Telamon, de koning van Salamis. In de Ilias van Homerus wordt Ajax beschreven als een grote, koppige, zwijgzame man. Na Achilles was hij de meest vooraanstaande Griekse krijger die in de Trojaanse oorlog vocht. Zijn bijnaam was Het bolwerk van de Grieken. Ajax was gedeeltelijk onsterfelijk, dit kwam doordat de vader van Ajax, de koning van Salamis, Herakles eens had geholpen. Als dank mocht de vader van Ajax een wens doen. Hij wenste dat Zeus (de vader van Herakles) Ajax onsterfelijk zou maken. Heracles wikkelde Ajax in zijn leeuwenhuid en de jonge Ajax werd onsterfelijk over zijn hele lichaam behalve zijn schouders, oksels en taille, dit waren de gedeelten die bedekt werden door de pijlenkoker.Na de dood van Achilles kon Ajax de wapenrusting van de held Achilles bemachtigen, terwijl Odysseus de vijand op een afstand hield. Beide mannen wilden de wapenrusting (door Hephaistos gemaakt) van de dode held Achilles hebben, als beloning. Toen deze aan Odysseus werd gegeven, was Ajax zo woedend dat hij plannen maakte om zijn eigen bevelhebbers te doden. Om dit te voorkomen maakte de godin Pallas Athene Ajax krankzinnig, zodat hij slechts een kudde schapen afslachtte. Toen de periode van waanzin voorbij was, pleegde Ajax, die zich diep vernederd voelde, zelfmoord: hij stortte zich op zijn eigen zwaard. Ajax de Kleine Kleine Ajax vocht in de Trojaanse Oorlog als boogschutter mee met de Griekn. Hij was beroemd om zijn enorme snelheid, waarin alleen Achilles hem overtrof. Tijdens de inname van Troje sleurde hij de zieneres Cassandra uit de tempel van Athena, om zich aan haar te vergrijpen. Als straf voor deze daad van heiligschennis werd hij door de godin Athene met de dood gestraft: hij verdronk op zee. Volgens een ander verhaal daagde de kleine Ajax de zeegod Poseidon uit. Uit wraak liet Poseidon Ajax verdrinken. [ afbeelding ] Maar weet jij naar wie onze club is vernoemd? Welke van de Aianten? ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Uit de Griekse mythologie: Aïaç (alias: Aias) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja, maar de grote of de kleine Aias? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Als ik mijn huiswerk destijds (héél lang geleden) goed heb gedaan en als mijn geheugen mij niet in de steek laat: de kleine Aias! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 16:59 schreef Pietje het volgende:[..] Als ik mijn huiswerk destijds (héél lang geleden) goed heb gedaan en als mijn geheugen mij niet in de steek laat: de kleine Aias! CHING CHING CHING! Gaat u door voor de koelkast? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Nee, liever voor de bungalow ;-) Gaat alles goed met je? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hè.. Dan had je eerder moeten komen. Die hebben we weggegeven aan de vorige winnaar..
Ja, gaat wel lekker. Ben wel druk. Want school gaat ineens heel snel. Eerste kwartaal duurt het langst, maar nu heb ik het gevoel alsof ik net begonnen ben met het 3de kwartaal, maar over 3 weken is de toetsweek al. En het 4de kwartaal is nóg sneller. Dus áls ik tijd heb, maak ik daar goed gebruik van.. (Meestal dan :P)
Jij? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 17:09 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Hè.. Dan had je eerder moeten komen. Die hebben we weggegeven aan de vorige winnaar.. Ja, gaat wel lekker. Ben wel druk. Want school gaat ineens heel snel. Eerste kwartaal duurt het langst, maar nu heb ik het gevoel alsof ik net begonnen ben met het 3de kwartaal, maar over 3 weken is de toetsweek al. En het 4de kwartaal is nóg sneller. Dus áls ik tijd heb, maak ik daar goed gebruik van.. (Meestal dan :P) Jij? Jammer, jammer, jammer (van die bungalow) ;-) Ik vis ook altijd achter het net! Blijf je best doen op school. Het is en blijft erg belangrijk en tegenwoordig al helemaal. Maar ik ben er heilig van overtuigd, dat niemand jou hoeft te motiveren en/of te enthousiasmeren. Ben je er inmiddels een beetje uit wat je ná het gymnasium wilt gaan doen? Ben je nog altijd in voor zoölogie? Met mij gaat het ook goed, hoor. Still going on ;-) Ik heb het lekker druk en dat bevalt me erg goed. Dat is beter dan een van mijn straatgenoten, een ex-militair, die rond zijn 54e (al 14 jaar geleden) met pensioen kon en niets anders doet, dan de hele dag naar buiten, naar zijn auto, te kijken. Pfff wat een leeg bestaan. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 17:36 schreef Pietje het volgende:[..] Jammer, jammer, jammer (van die bungalow) ;-) Ik vis ook altijd achter het net! Blijf je best doen op school. Het is en blijft erg belangrijk en tegenwoordig al helemaal. Maar ik ben er heilig van overtuigd, dat niemand jou hoeft te motiveren en/of te enthousiasmeren. Ben je er inmiddels een beetje uit wat je ná het gymnasium wilt gaan doen? Ben je nog altijd in voor zoölogie? Met mij gaat het ook goed, hoor. Still going on ;-) Ik heb het lekker druk en dat bevalt me erg goed. Dat is beter dan een van mijn straatgenoten, een ex-militair, die rond zijn 54e (al 14 jaar geleden) met pensioen kon en niets anders doet, dan de hele dag naar buiten, naar zijn auto, te kijken. Pfff wat een leeg bestaan. Jup.. Zoölogie of kunstmatige intelligentie wordt het waarschijnlijk. Met een licht voorkeur voor de biologie (dus de master zoölogie).
Ik snap wat je bedoelt. Mijn grieksleraar ging 10 jaar geleden met pensioen. Maar dat werd hem veels te saai. Hij is nu 71 jaar en is weer voor zijn 2e jaar bezig nadat hij is teruggekeerd naar het lesgeven. En het is geen saaie man ofzo, hij heeft hele interessante dingen te melden. En hij zegt ook dat hij heel blij is dat hij deze keuze gemaakt heeft. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Pffffffffffffffff.........wat een gezever
Doe ik elke dag......en kak als de beste
Hou toch op man |
|