|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik weet niet tegen wie je het hebt.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dan snap ik je post alsnog niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Jup.. Zoölogie of kunstmatige intelligentie wordt het waarschijnlijk. Met een licht voorkeur voor de biologie (dus de master zoölogie).
Zit geen hond op te wachten,ouwe gap..........loodgieters,timmermannen,stucadoors.......die gaan het grote geld binnen halen.....gauw omscholen pik |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 21:34 schreef Nenam_tiL het volgende:Jup.. Zoölogie of kunstmatige intelligentie wordt het waarschijnlijk. Met een licht voorkeur voor de biologie (dus de master zoölogie). Zit geen hond op te wachten,ouwe gap..........loodgieters,timmermannen,stucadoors.......die gaan het grote geld binnen halen.....gauw omscholen pik Nee, dan heb ik mijn gymnasiumdiploma verneukt.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat jij wil...ik geef je alleen een advies.....met je gym diploma,ach zegt allang geen reet meer....maar daar kom je nog wel achter |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 21:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wat jij wil...ik geef je alleen een advies.....met je gym diploma,ach zegt allang geen reet meer....maar daar kom je nog wel achter Iig meer dan een mavo/havo/vwo diploma.. I'll do it my own way.. Wat jij allemaal opnoemt is niks voor mij.. Sowieso kan mijn rug dat niet aan. Nee, ik ga gewoon lekker iets doen wat mij leuk lijkt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 21:41 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Iig meer dan een mavo/havo/vwo diploma.. I'll do it my own way.. Wat jij allemaal opnoemt is niks voor mij.. Sowieso kan mijn rug dat niet aan. Nee, ik ga gewoon lekker iets doen wat mij leuk lijkt. Zeg ook niet dat je verkeerd bezig ben.........geef alleen mijn mening |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 21:41 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Iig meer dan een mavo/havo/vwo diploma.. I'll do it my own way.. Wat jij allemaal opnoemt is niks voor mij.. Sowieso kan mijn rug dat niet aan. Nee, ik ga gewoon lekker iets doen wat mij leuk lijkt. Een verstandige keuze, Hasjkoph! Als je kunt studeren dan moet je dat altijd doen. En al helemaal een studie die je leuk lijkt. Ik weet er alles van! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 12:34 schreef Pietje het volgende:[..] Een verstandige keuze, Hasjkoph! Als je kunt studeren dan moet je dat altijd doen. En al helemaal een studie die je leuk lijkt. Ik weet er alles van! +1. Gewoon doen waar je zelf denkt goed in te zijn en wat je leuk vind..
Ben het wel met Nenam eens dat er een mooie toekomst kan zijn voor handarbeiders maar iedereen moet doen wat ie leuk vind.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wordt er nog een beetje stennis gemaakt...het lijkt hier gvd wel een kaartclub stelletje teringlijers...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Er gebeurt heel wat meer dan jij leest hier.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: De ArenA open for 24 hours....
IS ER OORLOG KOM NAAR DE ARENA EN JE WORDT MET OPEN ARMEN ONTVANGEN...
WEES NIET BANG WANT HIER KRIJG JE GEEN BAN!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 22:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] De ArenA open for 24 hours.... IS ER OORLOG KOM NAAR DE ARENA EN JE WORDT MET OPEN ARMEN ONTVANGEN... WEES NIET BANG WANT HIER KRIJG JE GEEN BAN!!!!!!! Geen belang bij.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik wel....vertel man.....wat gebeurd hier meer?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Het is gewoon socialer om het op een apart topic uit te vechten...op de voetbaltopics moet je voetbaldieren die graag over alles wat met voetbal te maken heeft niet lastig vallen met allerlei verwensingen...hou deze tussen de muren van de ArenA...al die ellende over en weer daar zitten de meesten echt niet op te wachten.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 23:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het is gewoon socialer om het op een apart topic uit te vechten...op de voetbaltopics moet je voetbaldieren die graag over alles wat met voetbal te maken heeft niet lastig vallen met allerlei verwensingen...hou deze tussen de muren van de ArenA...al die ellende over en weer daar zitten de meesten echt niet op te wachten.... Gaat niet lukken gap |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: ...pffffff.... Ik ga maar eens lekker tegen die gebreide broek aan liggen....tot Ajax maar weer.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
welteruste
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 23:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het is gewoon socialer om het op een apart topic uit te vechten...op de voetbaltopics moet je voetbaldieren die graag over alles wat met voetbal te maken heeft niet lastig vallen met allerlei verwensingen...hou deze tussen de muren van de ArenA...al die ellende over en weer daar zitten de meesten echt niet op te wachten.... Volgens mij praat ik 98% van mijn posts over voetbal. het ruxie maken is voor sommige net zo irritant als dat het voor sommige andere irritant is dat er A:TIJD zwaar offtopic wordt afgeweken.. Tja |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Beste allemaal....mocht het uit de klauw lopen....de ArenA is geopend!!!!.... Overigens is het vrij rustig sinds we hier terecht kunnen.....hehehe ZIJN WIJ ALLEN DAN TOCH VRIENDEN WIJ VRIENDEN VAN AJAX ????????!!!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 22:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:Beste allemaal....mocht het uit de klauw lopen....de ArenA is geopend!!!!.... Overigens is het vrij rustig sinds we hier terecht kunnen.....hehehe ZIJN WIJ ALLEN DAN TOCH VRIENDEN WIJ VRIENDEN VAN AJAX ????????!!!!!!!! Bok op, mafkees!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Opbokken Kafmees.......:} |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 22:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:Beste allemaal....mocht het uit de klauw lopen....de ArenA is geopend!!!!.... Overigens is het vrij rustig sinds we hier terecht kunnen.....hehehe ZIJN WIJ ALLEN DAN TOCH VRIENDEN WIJ VRIENDEN VAN AJAX ????????!!!!!!!! Hey sjakie.....zal ik jou ff lekker op je porum rossen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahaha hadden we dezelfde gedachte??? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Je mag het proberen Neman maar die ouwe is nog snel hoor....sneller als Janssen maar goed dat is niet zo moeilijk hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep en we pakken die brabo homo ff |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahaha inderdaad!! Die lampekappen! Whahahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahahahhaahaha ophouden ippie.........lig al in een deuk |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Maar waar is die slome ???? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: We draaien een stel spaarlampen in die gaten van die gasten! Whahahahahaha
Daarna boksen we ze op hun neus en kijken of het lampje gaat branden! Whahahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Heeeej 113...heb een amsterdammertje in mijn tuin...enne kan daar flink mee raussen....hehehehe |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 22:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heeeej 113...heb een amsterdammertje in mijn tuin...enne kan daar flink mee raussen....hehehehe Ik heb een amsterdammertje in mijn broek! Moet jij eens weten wat ik daarmee kan! Whahahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 22:29 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik heb een amsterdammertje in mijn broek! Moet jij eens weten wat ik daarmee kan! Whahahahahahaha Whahahahahhaahhahahahahahahhahahahahahhaaha...........ophouden ippie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 22:28 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] We draaien een stel spaarlampen in die gaten van die gasten! Whahahahahaha Daarna boksen we ze op hun neus en kijken of het lampje gaat branden! Whahahahaha Hahahaha er gaat eerder een amsterdammertje bij jullie naar binnen...daarna naar Madame Tussaud..... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahaha sorry gap, maar hij legde hem natuurlijk panklaar voor me! O nee Amsterdams klaar, maar ja dat kom je ook wel met een Amsterdammertje in je reet! Whahahahahaha ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2012 - 22:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahahaha er gaat eerder een amsterdammertje bij jullie naar binnen...daarna naar Madame Tussaud..... Whahahahahahahahahaha gezellig gap! Madame Tussaud van binnen zien, zonder ervoor te hoeven betalen! Kan ik eindelijk Hazes een hand geven! ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahahaahaha Hazes een hand geven met een amsterdammer in je reet....het moet niet gekker worden hahahahaha...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 april 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De ArenA is vanaf nu Heilig verklaard....sinds dit topic is er geen ruzie meer geweest op dit forum.... Zodra je in het echt de ArenA binnen komt...vreet van het gras of kust de stoel waarop je gaat zitten....en je zal een rooskleurige toekomst tegemoet gaan....met de ArenA als thuisbasis worden we voor de 31e x kampioen...die 3e ster brengt ons geluk....
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 23:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:De ArenA is vanaf nu Heilig verklaard....sinds dit topic is er geen ruzie meer geweest op dit forum.... Zodra je in het echt de ArenA binnen komt...vreet van het gras of kust de stoel waarop je gaat zitten....en je zal een rooskleurige toekomst tegemoet gaan....met de ArenA als thuisbasis worden we voor de 31e x kampioen...die 3e ster brengt ons geluk.... [ afbeelding ] Pfffffffffffffffffffffffffffffffff kut Brabo!!! Whahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 23:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:De ArenA is vanaf nu Heilig verklaard....sinds dit topic is er geen ruzie meer geweest op dit forum.... Zodra je in het echt de ArenA binnen komt...vreet van het gras of kust de stoel waarop je gaat zitten....en je zal een rooskleurige toekomst tegemoet gaan....met de ArenA als thuisbasis worden we voor de 31e x kampioen...die 3e ster brengt ons geluk.... [ afbeelding ] Ik beloof je helemaal niks gap........ik kan zo weer ontploffen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehehehe dat bedoel ik Sjakie |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Optyfen met dat gezwijmel! Zit godverdomme niet in de kerk! Echt, die Brabo's denken echt de wereld te veranderen! Die gemeentehoeren dachten dat al met die miljoenen, is ze ook niet gelukt!! Whahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 23:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:De ArenA is vanaf nu Heilig verklaard....sinds dit topic is er geen ruzie meer geweest op dit forum.... Zodra je in het echt de ArenA binnen komt...vreet van het gras of kust de stoel waarop je gaat zitten....en je zal een rooskleurige toekomst tegemoet gaan....met de ArenA als thuisbasis worden we voor de 31e x kampioen...die 3e ster brengt ons geluk.... [ afbeelding ] Wat een onzin zeg... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Maar er zijn ook lieve Brabo'ers gap |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Omdat het onzin is. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: ♫ als ze maar voor Ajax zijn ♫ ♫ ♫ lalalala, lalala lala ♫
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door baco74 -- |
|
|
|