|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dat zeg ik ook niet, ik zeg enkel dat ze de wereld proberen te veranderen! Whahahahahaha |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 23:26 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dat zeg ik ook niet, ik zeg enkel dat ze de wereld proberen te veranderen! Whahahahahaha Hihi...... Heb er geen woorden voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Veel inhoud gap! ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Juist kerel...wees blij dat je Brabo's als supporters hebt...wordt het sowieso een stuk gezelliger...want brabantse nachten zijn lang....enne brabanders zijn voetbalkenners...want anders wordt je geen Ajacied......o en wij beginnen niet met schelden...Nee dat schiet niet op...wij halen meestal gelijk uit...jassen er meteeen bovenop...wees trouwens blij met die brabanders want RKC vanavond weet je wel...... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 23:26 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dat zeg ik ook niet, ik zeg enkel dat ze de wereld proberen te veranderen! Whahahahahaha Als jij zo door gaat zal ik jouw de wereld is van de andere kant laten zien....niet over de kerk beginnen...ik wil niets veranderen...ja jouw teringmuil als je doorgaat...valt me een beetje van je tegen dat je je eigen supporters waar ze ook vandaan komen af zit te vallen...wie ben jij dan wel ??? En dan hou ik me nog in...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 00:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Als jij zo door gaat zal ik jouw de wereld is van de andere kant laten zien....niet over de kerk beginnen...ik wil niets veranderen...ja jouw teringmuil als je doorgaat...valt me een beetje van je tegen dat je je eigen supporters waar ze ook vandaan komen af zit te vallen...wie ben jij dan wel ??? En dan hou ik me nog in... jezus sjakie........kan jij geen onderscheid maken??.....113 bedoeld het niet rot ouwe. Dat Brabo gedeelte is een een geintje ouwe.........maakt niet uit waar je vandaan komt,elke Ajacied is welkom al ben je weet ik veel wat en waar vandaan. Rustig aan gap we zijn toch allemaal gappies |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
hey manne, brabo-AJAXfans zijn er echt meer dan we denken.... Als je in de ArenA gaat plassen, hoor je bijna meer dialect met een zachte G, dan het lekkere platte Amsterdamse Accent bij wijze van spreken ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 00:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Als jij zo door gaat zal ik jouw de wereld is van de andere kant laten zien....niet over de kerk beginnen...ik wil niets veranderen...ja jouw teringmuil als je doorgaat...valt me een beetje van je tegen dat je je eigen supporters waar ze ook vandaan komen af zit te vallen...wie ben jij dan wel ??? En dan hou ik me nog in... Ik ook van jou Jack! ;-) Maar ik zeg toch niets negatiefs over de kerk????
Zit je een beetje te stangen, daar is de ArenA toch voor??? Maar is dit nou officieel de eerste echte ruzie in dit paleis????? ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Excuses van mijn zijde Jack, als ik je beledigd hebt! Handje schudden??
En zeg maar ja, want Joduh, Nenam en Baco kijken achterin toe! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Excuses aanvaard gap...het is je vergeven kerel...mag jou ergens wel...ik ging er een beetje serieus op in pik...bij ons maar ook bij jullie heb je kerkgangers... van mijn zijde zal het niet escaleren tussen ons...excuses van mijn kant dat ik je verkeerd begreep...
Kusje van mijn zijde gap...echter nu niet verkeerd denken eej pik want ik ben geen homo....hahahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 00:28 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] jezus sjakie........kan jij geen onderscheid maken??.....113 bedoeld het niet rot ouwe. Dat Brabo gedeelte is een een geintje ouwe.........maakt niet uit waar je vandaan komt,elke Ajacied is welkom al ben je weet ik veel wat en waar vandaan. Rustig aan gap we zijn toch allemaal gappies Excuses van mijn kant...wij zijn zeker gappies!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: En ook weer vriendjes............zand erover |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Natuurlijk Neman...heb totaal geen problemen met jou...sterker nog mag jou...jij komt voor mensen op zelfs...of ze moeten arrogant ziojn en een grote bek hebben want dan klim jij er in... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op thursday 12 april 2012 - 16:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:Excuses aanvaard gap...het is je vergeven kerel...mag jou ergens wel...ik ging er een beetje serieus op in pik...bij ons maar ook bij jullie heb je kerkgangers... van mijn zijde zal het niet escaleren tussen ons...excuses van mijn kant dat ik je verkeerd begreep... [ afbeelding ] Kusje van mijn zijde gap...echter nu niet verkeerd denken eej pik want ik ben geen homo....hahahahaha Excuses aanvaard! Geen gezeik verder!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 22:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Natuurlijk Neman...heb totaal geen problemen met jou...sterker nog mag jou...jij komt voor mensen op zelfs...of ze moeten arrogant ziojn en een grote bek hebben want dan klim jij er in... Weet het vriend zou ik voor jou ook doen gap.......komt allemaal weer goed....:) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zeker weten maatje!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: No hard feelings pik!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Mooie letters...mooie tekst....bedankt ziet er hardstikke lief uit....ik hoop dat mijn vrouw nog steeds zo gek van mij is...wordt er heeeel misschien morgen geneu....hahahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 22:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Mooie letters...mooie tekst....bedankt ziet er hardstikke lief uit....ik hoop dat mijn vrouw nog steeds zo gek van mij is...wordt er heeeel misschien morgen geneu....hahahahahaha Misschien morgen, misschien overmorgen, misschien zondag, misschien maandag, misschien dinsdag! maar het blijft bij misschien! Whahahahahahaahaha |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 22:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Mooie letters...mooie tekst....bedankt ziet er hardstikke lief uit....ik hoop dat mijn vrouw nog steeds zo gek van mij is...wordt er heeeel misschien morgen geneu....hahahahahaha is een linkie hoor......ga niet zoveel moeite aan je besteden door dit zelf te maken....hahaha
Zal toch wel....dat vrouwtje van je houdt.......wij wel hier,jackie. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 22:43 schreef baco74 het volgende:[..] is een linkie hoor......ga niet zoveel moeite aan je besteden door dit zelf te maken....hahaha Zal toch wel....dat vrouwtje van je houdt.......wij wel hier,jackie. +113 gap |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 22:42 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Misschien morgen, misschien overmorgen, misschien zondag, misschien maandag, misschien dinsdag! maar het blijft bij misschien! Whahahahahahaahaha Hahaha...ja amsterdammer het wordt misschien....kut..whahahahaha... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 22:43 schreef baco74 het volgende:[..] is een linkie hoor......ga niet zoveel moeite aan je besteden door dit zelf te maken....hahaha Zal toch wel....dat vrouwtje van je houdt.......wij wel hier,jackie. Tis wel te hopen pik....maar ik hou ook van jullie hoor gappies....;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Stelletje fucking homo's bij elkaar zeg, dacht dat dit de "arena" was, blijkt het een homo cafe te zijn... Ben direct pleite hier. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 18:32 schreef remco k het volgende:Stelletje fucking homo's bij elkaar zeg, dacht dat dit de "arena" was, blijkt het een homo cafe te zijn... Ben direct pleite hier. Hahaha.. Made me laugh :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 18:32 schreef remco k het volgende:Stelletje fucking homo's bij elkaar zeg, dacht dat dit de "arena" was, blijkt het een homo cafe te zijn... Ben direct pleite hier. Homofoob.......je bent niet eens welkom man |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad ja, ik houd er niet van om door mannenhanden betast te worden.. Bungel jij maar fijn met je waterslangetje in die modderpoel van een andere kerel... Mij niet gezien......:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 19:31 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad ja, ik houd er niet van om door mannenhanden betast te worden.. Bungel jij maar fijn met je waterslangetje in die modderpoel van een andere kerel... Mij niet gezien......:-) Maar ik heb dan wel mijn prijs hé......... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja inderdaad, je hebt de 1e prijs..
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahaha.....nee man een meijer per centimeter |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Haha, je betaald 500 Eurietjes om een ander jou 5 cm keihard te laten penetreren???
En dan had ik net weer een goed gevoel over je. Bah wat een vies mannetje ben jij.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 19:40 schreef remco k het volgende:[..] Haha, je betaald 500 Eurietjes om een ander jou 5 cm keihard te laten penetreren??? En dan had ik net weer een goed gevoel over je. Bah wat een vies mannetje ben jij.. Anders om ouwe......ik haal je morgen wel ff op....zit te twijfelen of ik de Hummer of mijn roze Ferrari neem,laat ik je nog wel weten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 19:44 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Anders om ouwe......ik haal je morgen wel ff op....zit te twijfelen of ik de Hummer of mijn roze Ferrari neem,laat ik je nog wel weten Je bedoeld je Roze mini met die strik toch zeker??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Opbokken slome.......waneer gaan we weer rellen,is al een tijd terug......bannetje?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 19:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Opbokken slome.......waneer gaan we weer rellen,is al een tijd terug......bannetje?? Whahahhaha, nee kerel, mij niet gezien, heb mezelf voorgenomen het hier rustig aan te doen en wat minder te komen, dat gaat me al een maand of wat prima af.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 19:54 schreef remco k het volgende:[..] Whahahhaha, nee kerel, mij niet gezien, heb mezelf voorgenomen het hier rustig aan te doen en wat minder te komen, dat gaat me al een maand of wat prima af.. je wordt soft man ...........wie is hier nou de homo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Te makkelijk kerel.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahahahaha we zullen zien..... ik ga je bloed langzaam laten koken |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dat je die vraag nog serieus probeert te stellen! ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 18:32 schreef remco k het volgende:Stelletje fucking homo's bij elkaar zeg, dacht dat dit de "arena" was, blijkt het een homo cafe te zijn... Ben direct pleite hier. Jij zegt dus dat ik een homo ben....oppassen ouwe uitkijken wat je uitkraamt...je bent nu in de ArenA....dat betekent dat we hier lekker ongecontroleerd te keer kunnen gaan...je hebt hier zo een knal te pakken...niet in je reet maar boven op die fok....dus zeg het maar manke... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 22:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jij zegt dus dat ik een homo ben....oppassen ouwe uitkijken wat je uitkraamt...je bent nu in de ArenA....dat betekent dat we hier lekker ongecontroleerd te keer kunnen gaan...je hebt hier zo een knal te pakken...niet in je reet maar boven op die fok....dus zeg het maar manke... Manke? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ja jij roept ook zo maar wat...toch ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee joh ik zeg nooit zomaar iets:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, iedereen weet inmiddels wel dat Nenam dat is..:-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ow ja??? Altijd gedacht dat kakkerlakken hand in hand liepen??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb nooit aan de mannenliefde gedaan ouwe......jij begint met dat gelul......ik maak een grap en een grol ouwe......en ik denk dat we allemaal ff moeten na denken wat we schrijven.........de een neemt het anders op dan de de andere.
Bij deze stel ik voor dat we het hier bij laten........sjakie gap even goede gappies,je weet hoe ik over je denk,laat die Remco maar lullen.......en kappen met deze onzin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k