|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 22:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb nooit aan de mannenliefde gedaan ouwe......jij begint met dat gelul......ik maak een grap en een grol ouwe......en ik denk dat we allemaal ff moeten na denken wat we schrijven.........de een neemt het anders op dan de de andere. Bij deze stel ik voor dat we het hier bij laten........sjakie gap even goede gappies,je weet hoe ik over je denk,laat die Remco maar lullen.......en kappen met deze onzin Wat is dit dan??? Je vraagt zelf om wat activiteit, wordt er een dolletje gemaakt en dan op deze manier weer reageren??? Kerel toch. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hey tijgers dit is het topic waar je kan rellen met elkaar zonder een ban te krijgen....scheld elkaar hier maar voor rot!!!
Do you remember??
Wanneer er in een andere Ajaxtopic onenigheid bestaat daag elkaar dan uit om het hier in WOORDEN uit te vechten....binnen in deze ArenA is alles in woord en geschrift geoorlooft...zonder een PB aan je broek te krijgen(als het aan mij ligt)...wees een echte vent en vecht het hier uit.... GRRRRRRRRRRRRRRR.....alle frustaties kwijt ???? Dan gaan we gezamelijk weer achter onze club staan.... AJAX//////FOREVER |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Gaat niet werken....je reageert namelijk op een post,waar bonje uit komt....dan ga je niet ff switchen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 14 november 2013 - 22:38 schreef Nenam_tiL het volgende:Gaat niet werken....je reageert namelijk op een post,waar bonje uit komt....dan ga je niet ff switchen Whahahahaha was maar een geintje hoor..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kut brabo....ik ben narrig...hou niet van geintjes ;-( |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahahaha narrig...love you !! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehe...WZAWZDB....knuffel gap |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Knuffeltje terug narreke.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Zijn jullie weer met jullie slaapmutske bezig |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ze kunnen beter een pijpleiding gaan nadoen :-) |
|
|
|
|
Kakkerlak Brigade
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
lachertje die brigade.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik klik het niet eens aan.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Wie wel? Hij poste het al 4x maar volgens mij kijkt niemand.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dacht dat ie tegen de kakkerlakken was, maar het is er zelf 1.. Rare naam dan.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
ach die gast(en) sporen niet... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Fin lozers. Patsertjes met een grote bek en geen daden. Pas op... zwarte piet neemt jullie mee in de zak op 5 december. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 november 2013 - 02:21 schreef Peterhs het volgende:[..] Fin lozers. Patsertjes met een grote bek en geen daden. Pas op... zwarte piet neemt jullie mee in de zak op 5 december. Hahahaha ja in de zak er mee, want ze kunnen nog niet over hun schoentjes pissen |
|
|
|