BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Russische club zeer serieus voor Guidetti'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 02 maart 2012 - 23:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Russische club zeer serieus voor Elm en Guidetti' (ELF Voetbal)

Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 03 maart 2012 - 05:03   quote  deeplink  
'Russische club zeer serieus voor Guidetti'

quote:
Rasmus Elm (AZ) en John Guidetti (Manchester City, verhuurd aan Feyenoord) moeten komende zomer de nieuwe aankopen worden van Rubin Kazan. Volgens Aftonbladet heeft de Russische topclub zeer serieuze belangstelling voor het Zweedse tweetal.

Elm weigert zelf in te gaan op de verhalen over de interesse van Rubin Kazan. "Ik heb duidelijk aangegeven dat ik dit seizoen bij AZ af wilde maken. Ik heb er nog niet over nagedacht wat ik daarna ga doen. Als ik een besluit neem, dan merken jullie het vanzelf wel", aldus de 23-jarige middenvelder. Ook belangenbehartiger Patrick Mörk houdt overigens zijn lippen op elkaar. "Clubs vanuit heel Europa hebben contact met mij gezocht over Rasmus. Ik ga niet in op individuele clubs en ga ook geen clubs tegen elkaar afwegen nu."

Guidetti moet tevens een versterking van Rubin Kazan gaan worden. De Russische club is niet tevreden over haar huidige aanvallers, Obafemi Martins en Nelson Antonio Haedo Valdez, en is bereid om aan de hoge vraagprijs van The Citizens te voldoen om de 19-jarige Zweed naar Rusland te halen. Ook een andere Zweed staat trouwens op de verlanglijst van Rubin Kazan. Voor Kim Kallström (Olympique Lyon) heeft de Russische vereniging zich reeds gemeld.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 03 maart 2012 - 07:37   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-21437/

:)
tomson
 tomson - zaterdag 03 maart 2012 - 09:22   quote  deeplink  
Het goeie voorbeeld hahaha
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 03 maart 2012 - 11:06   quote  deeplink  
Over Guidetti: laten we beseffen dat hij weggaat,en geen bedel of oproepen meer plaatsen of hij blijft.Laten we genieten van hem dit seizoen,en kijken hoe hoog we komen.En volgend seizoen komt er wel weer een nieuwe held,Feyenoord is groter dan Guidetti of niet ?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 maart 2012 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 11:06 schreef piet de paler het volgende:
Over Guidetti: laten we beseffen dat hij weggaat,en geen bedel of oproepen meer plaatsen of hij blijft.Laten we genieten van hem dit seizoen,en kijken hoe hoog we komen.En volgend seizoen komt er wel weer een nieuwe held,Feyenoord is groter dan Guidetti of niet ?
Juist eens met je Piet, nu is het gewoon genieten van dat jong. Dat ie er elke wedstrijd nog maar drie in mag blijven schieten d:-)
sevillana
 sevillana - zaterdag 03 maart 2012 - 12:23   quote  deeplink  
macht van het geld in het moderne voetbal . .
Wim2
 Wim2 - zaterdag 03 maart 2012 - 13:31   quote  deeplink  
Denk dat Guidetti wijs genoeg is om je carriere niet te vergooien bij zo'n russische stink geld club. Ik gun hem gewoon zijn basisplaats bij city of een andere europese topclub waar hij thuishoort.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 maart 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 12:23 schreef sevillana het volgende:
macht van het geld in het moderne voetbal . .
Eens, maar ik krijg toch het idee dat City hem niet van de hand wilt doen.
sevillana
 sevillana - zaterdag 03 maart 2012 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 15:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eens, maar ik krijg toch het idee dat City hem niet van de hand wilt doen.
we'll see . .
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 maart 2012 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 17:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

we'll see . .
yep ti's niet anders

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Russische club zeer serieus voor Guidetti'









0.0055820