'Russische club zeer serieus voor Guidetti'
quote:Rasmus Elm (AZ) en John Guidetti (Manchester City, verhuurd aan Feyenoord) moeten komende zomer de nieuwe aankopen worden van Rubin Kazan. Volgens Aftonbladet heeft de Russische topclub zeer serieuze belangstelling voor het Zweedse tweetal.
Elm weigert zelf in te gaan op de verhalen over de interesse van Rubin Kazan. "Ik heb duidelijk aangegeven dat ik dit seizoen bij AZ af wilde maken. Ik heb er nog niet over nagedacht wat ik daarna ga doen. Als ik een besluit neem, dan merken jullie het vanzelf wel", aldus de 23-jarige middenvelder. Ook belangenbehartiger Patrick Mörk houdt overigens zijn lippen op elkaar. "Clubs vanuit heel Europa hebben contact met mij gezocht over Rasmus. Ik ga niet in op individuele clubs en ga ook geen clubs tegen elkaar afwegen nu."
Guidetti moet tevens een versterking van Rubin Kazan gaan worden. De Russische club is niet tevreden over haar huidige aanvallers, Obafemi Martins en Nelson Antonio Haedo Valdez, en is bereid om aan de hoge vraagprijs van The Citizens te voldoen om de 19-jarige Zweed naar Rusland te halen. Ook een andere Zweed staat trouwens op de verlanglijst van Rubin Kazan. Voor Kim Kallström (Olympique Lyon) heeft de Russische vereniging zich reeds gemeld.
|