|
|
remco k
|
|
|
Ooijer in de ploeg?? Waarom niet met van Rhijn?? Mocht het dan eventueel worden omgezet hoef je niet te wisselen..
Verder lijkt het me logisch mits Roda 442 blijft spelen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 13:38 schreef remco k het volgende:Ooijer in de ploeg?? Waarom niet met van Rhijn?? Mocht het dan eventueel worden omgezet hoef je niet te wisselen.. Verder lijkt het me logisch mits Roda 442 blijft spelen.. Ik vond van rhijn het ook prima doen! maar aangezien je nu maar met 3 verdedigers speelt denk ik dat de boer voor zekerheid kiest, het leuke is dat ajax zowel in de bekerwedstrijd als 4 dagen erna in de competitie ook 3-4-3 speelde! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hoezo? maakt eigenlijk niet zoveel uit, als iedereen straks fit is speelt de boer denk ik gewoon 4-3-3, normaal meestal ook trouwens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 13:47 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] hoezo? maakt eigenlijk niet zoveel uit, als iedereen straks fit is speelt de boer denk ik gewoon 4-3-3, normaal meestal ook trouwens. omdat ik een voorstander ben van 3-4-3 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: oke dat kan! maar ik denk als je straks tegen psv speelt het veel te riskant is om met 3 verdedigers te spelen, vind je zelf ook niet? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
ben nu wel heel nieuwsgierig hoe janssen het gaat doen, van mij had hij niet hoeven starten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Janssen verdient wel een kans, ik denk dat ie ook wel getergd zal zijn en dat het zomaar eens kan zijn dat ie vandaag erg goed speelt.. Laten we het hopen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik denk dat Janssen toch nog belangrijk gaat worden....vandaag nog niet maar tegen PSV thuis,Twente en Vitesse uit....dat zijn echt wedstrijden voor Theo..... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 14:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik denk dat Janssen toch nog belangrijk gaat worden....vandaag nog niet maar tegen PSV thuis,Twente en Vitesse uit....dat zijn echt wedstrijden voor Theo..... je moet er alle wedstrijden staan en niet alleen tegen dat soort tegenstanders, natuurlijk zou ik ook hartstikke gek worden als janssen de winnende erin schiet tegen hen, maar ook tegen roda, rkc en noem maar op verwacht ik het allerbeste van hem. we weten allemaal wat theo kan, alleen komt ht er niet uit bij ajax en daarbij, vond ik het middenveld de afgelopen wedstrijden erg goed staan, beter als met theo |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 14:18 schreef dege het volgende:[..] je moet er alle wedstrijden staan en niet alleen tegen dat soort tegenstanders, natuurlijk zou ik ook hartstikke gek worden als janssen de winnende erin schiet tegen hen, maar ook tegen roda, rkc en noem maar op verwacht ik het allerbeste van hem. we weten allemaal wat theo kan, alleen komt ht er niet uit bij ajax en daarbij, vond ik het middenveld de afgelopen wedstrijden erg goed staan, beter als met theo Zou mooi zijn alle wedstrijden er staan maar goed dat is maar voor weinigen weggelegd...het is bekend dat Theo niet zijn beste seizoen draait...misschien heeft hij wat aanpassingsproblemen...moet elke dag een flink stuk rijden terwijl hij vroeger bijna op de fiets kon gaan trainen....kijk eens hoe lang het geduurd heeft totdat Sulejmani een beetje tot bloei kwam...duurde zelfs een paar seizoenen...misschien is het wel goed voor Ajax en Janssen als hij volgend seizoen er ook nog bij is...voornamelijk mocht Vertonghen er niet meer bij zijn.....en dan heb je nog vorm...is toch iets onaantastbaars...misschien moeten we minder snel spelers de grond in boren cq afserveren...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 14:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zou mooi zijn alle wedstrijden er staan maar goed dat is maar voor weinigen weggelegd...het is bekend dat Theo niet zijn beste seizoen draait...misschien heeft hij wat aanpassingsproblemen...moet elke dag een flink stuk rijden terwijl hij vroeger bijna op de fiets kon gaan trainen....kijk eens hoe lang het geduurd heeft totdat Sulejmani een beetje tot bloei kwam...duurde zelfs een paar seizoenen...misschien is het wel goed voor Ajax en Janssen als hij volgend seizoen er ook nog bij is...voornamelijk mocht Vertonghen er niet meer bij zijn.....en dan heb je nog vorm...is toch iets onaantastbaars...misschien moeten we minder snel spelers de grond in boren cq afserveren... Als Janssen slim is komt ie op de fiets naar Amsterdam word ie fitter van! Ozbillic zeker moe? Komt nog geen lantaarnpaal voorbij;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Er wordt geen enkele druk gezet. Dan speel je in een 3-4-3 en dan zet je geen druk naar voren. Ik vind het beschamend dat je eigenlijk Roda het spel laat maken in eigen huis. Belachelijk |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 14:52 schreef ktotheb het volgende:Er wordt geen enkele druk gezet. Dan speel je in een 3-4-3 en dan zet je geen druk naar voren. Ik vind het beschamend dat je eigenlijk Roda het spel laat maken in eigen huis. Belachelijk Inderdaad wij zijn AJAX! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 14:52 schreef ktotheb het volgende:Er wordt geen enkele druk gezet. Dan speel je in een 3-4-3 en dan zet je geen druk naar voren. Ik vind het beschamend dat je eigenlijk Roda het spel laat maken in eigen huis. Belachelijk Of Roda speelt het spelletje goed.... Die Donald bijvoorbeeld speelde goede wedstrijden voor Roda...te snel laten gaan???...jong, sterk en dyamnisch echt een speler voor de toekomst.... |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Het hele 3-4-3 gebeuren slaat ook weer nergens op. Ze hebben het al een paar keer geprobeerd en elke keer loopt het uit op slecht voetbal. Er lopen weer allerlei spelers op posities waar ze niet horen en als je dan ook nog geen druk zet krijg je dus dit. Een saaie kutpot. Door al die blessures zijn er al nauwelijks automatismen, als je dan ook nog je systeem omgooit is er helemaal niks over. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 14:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Of Roda speelt het spelletje goed.... Die Donald bijvoorbeeld speelde goede wedstrijden voor Roda...te snel laten gaan???...jong, sterk en dyamnisch echt een speler voor de toekomst.... Dat Ajax geen enkele druk naar voren geeft heeft niks met Roda te maken. De centrale verdedigers krijgen alle tijd om op te bouwen, sorry hoor, maar in eigen huis mag dat niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 14:58 schreef ktotheb het volgende:[..] Dat Ajax geen enkele druk naar voren geeft heeft niks met Roda te maken. De centrale verdedigers krijgen alle tijd om op te bouwen, sorry hoor, maar in eigen huis mag dat niet. Het gaat gewoon veel te langzaam....zo maakt je het Roda niet moeilijk.... |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 15:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het gaat gewoon veel te langzaam....zo maakt je het Roda niet moeilijk.... klopt, maar als je druk naar voren geeft gaat het tempo ook vanzelf omhoog. Het is gewoon slappe hap en dat is al heel lang een probleem. Waarom kan Ajax in eigen huis niet gewoon vol druk naar voren geven? Aanpassen aan de tegenstander en met 10 man op eigen helft bij balbezit van Roda is geen Ajax-voetbal |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
eigen schuld, belachelijk spel, terecht. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kunnen we Ebecilio niet tikkie terug noemen....doet niets anders....kuttekop... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ja dit was slecht van Ebecilio, maar is echt niet alleen zijn schuld, het hele team speelt als een natte dweil |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Hahahahahaha.Mongolen.... |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
het is echt te triest voor woorden beste frank 1 goeie tip stel ebecilio NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer op |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Wat een zwakzinnige die ebecillio roep ik al maanden Treurig |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Mijn nachtmerrie wordt waarheid...niet vroeg scoren |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Ik wordt net wakker mensen ligt het aan mij of omdat er geen tering te beleven is |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 15:14 schreef biba1970 het volgende:het is echt te triest voor woorden beste frank 1 goeie tip stel ebecilio NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer op Waarom Ebecilio als je Serero en Lodeiro heeft.....Frankie gotver.... |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Lodeirro geblesserd geweest |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Trouwens...waarom aanpassen aan je tegenstander... Doe waar je goed in bent Gewoon 433 |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
tikkie teug jaap daar zijn we vandaag wel goed in moet ik zeggen |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 15:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Waarom Ebecilio als je Serero en Lodeiro heeft.....Frankie gotver.... dat begrijp ik ook niet frank is soms de weg kwijt |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Er komt geen vpoorzet aan.....veel te weinig assists van onze buitenspelers... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij hebben de jongens geen zin in een feestje aan het einde van het seizoen, stel je voor dat je voor een vol plein in de stad een feestje mag bouwen..
Onze jongens willen helemaal geen kampioen worden.. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 15:19 schreef remco k het volgende:Volgens mij hebben de jongens geen zin in een feestje aan het einde van het seizoen, stel je voor dat je voor een vol plein in de stad een feestje mag bouwen.. Onze jongens willen helemaal geen kampioen worden.. ik wel in iedergeval |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wat een verschrikkelijke 1ste helft! Staan gewoon dik verdiend achter, de ploeg leert het nooit, net wanneer je denkt dat het beter gaat krijg je het hele gezever weer! ik zal heel eerlijk zijn, ik zou niet weten waarom dit in de 2de helft beter zou gaan! Het tempo is laag, inzet is er weer niet, constant lange ballen en scheve voorzetten, ik zie ozbiliz constant zelf gaan, buly maakt een indruk zo van ... ik heb er geen zin in! nou als toetje krijgen we onze sterspeler ebecilio erin! echt vreselijk. spijt me dat ik het zo zeg, maar kan er niks anders van maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 15:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Waarom Ebecilio als je Serero en Lodeiro heeft.....Frankie gotver.... nou omdat je al met 4 middenvelders speelt! als je met lodeiro gaat voetballen zijn het er 5. ook al zet je 'm op rechtsbuiten, komt ie uit nature veelste vaak het middenveld op! de wissel is begrijpelijk! Lukoki was mischien een betere keuze geweest! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Mijn God, wat speelt Ajax slecht. Risicoloze tikkies breed en terug. Geen enkele bezieling. Ze kunnen zo nog twee weken aaneen doorvoetballen, maar scoren zullen zij niet doen. Elke keer denk ik, dat we de slechtste wedstrijd inmiddels wel gezien hebben, maar nee hoor, elke week blijkt het nog slechter te kunnen. Wat een drama. De spelers in het veld realiseren zich dus niet wat er op het spel staat. Winnen is het enige dat telt. Maar nee hoor, tikkie breed, tikkie terug, tikkie breed, tikkie terug. Enzovoort, enzovoort... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Voetballen we wel met 11 man?????????? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Lodeiro is idd geblesseerd geweest....dus kan hij spelen...anders moet je hem niet opnemen in de selectie.... |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
het commentaar is veelzeggend bij eredivisie live |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 15:19 schreef remco k het volgende:Volgens mij hebben de jongens geen zin in een feestje aan het einde van het seizoen, stel je voor dat je voor een vol plein in de stad een feestje mag bouwen.. Onze jongens willen helemaal geen kampioen worden.. daar lijkt het wel op....schandalig... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: zeker! gewoon 4-3-3 weer aannemen! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Vandaag ???? Is altijd tikkie terug.Pfff. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
trouwens stekelenburg ook rood gehad, zullen de meeste niet boeiend, vind het wel interresant om te melden. |
|
|
|