BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Roda JC ( zo, 04-03-2012 ): 4-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
hippy
 hippy - zondag 04 maart 2012 - 15:25   quote  deeplink  
Ik zou ook bij eredivisie live kunnen...ik heb er goed kijk op....
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:24 schreef AFCAMylife het volgende:

[..]

zeker! gewoon 4-3-3 weer aannemen!
met welk systeem je ook speelt, als er geen beleving en inzet is, win je nooit!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 maart 2012 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:22 schreef AFCAMylife het volgende:

[..]

nou omdat je al met 4 middenvelders speelt! als je met lodeiro gaat voetballen zijn het er 5. ook al zet je 'm op rechtsbuiten, komt ie uit nature veelste vaak het middenveld op! de wissel is begrijpelijk! Lukoki was mischien een betere keuze geweest!
Het gaat erom dat je Ebecilio niet meer opsteld....niet meer en niet minder....
biba1970
 biba1970 - zondag 04 maart 2012 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:24 schreef Guyt het volgende:

[..]

Vandaag ???? Is altijd tikkie terug.Pfff.
inderdaad pfffffffffffffffff moe wordt je er van
Pietje
 Pietje - zondag 04 maart 2012 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:26 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

met welk systeem je ook speelt, als er geen beleving en inzet is, win je nooit!!
Precies!!
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:25 schreef hippy het volgende:
Ik zou ook bij eredivisie live kunnen...ik heb er goed kijk op....
patty brard ook:P
AFCAMylife
 AFCAMylife - zondag 04 maart 2012 - 15:26   quote  deeplink  
Mischien een keer eriksen op de vleugel, die komt nog wel eens zen man voorbij en is razendsnel in de omschakeling! theo net achter de spits zodat ie een keer op goal kan raggen! siem de jong die de ballen gaat halen, en anita controleren!
Guyt
 Guyt - zondag 04 maart 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:24 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
trouwens stekelenburg ook rood gehad, zullen de meeste niet boeiend, vind het wel interresant om te melden.
Idd boeit mij niet in ieder geval maar als jij dat wil melden is dat toch goed .Zit me te ergeren aan een waardeloos AJAX .
AFCAMylife
 AFCAMylife - zondag 04 maart 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je Ebecilio niet meer opsteld....niet meer en niet minder....
Dat zeg ik toch ook;), denk dat we em dit jaar ook niet weer gaan zien:p
Hummel10
 Hummel10 - zondag 04 maart 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:22 schreef AFCAMylife het volgende:

[..]

nou omdat je al met 4 middenvelders speelt! als je met lodeiro gaat voetballen zijn het er 5. ook al zet je 'm op rechtsbuiten, komt ie uit nature veelste vaak het middenveld op! de wissel is begrijpelijk! Lukoki was mischien een betere keuze geweest!
Aan wie ligt het vandaag? Trainer gaat niet vrijuit denk ik met zijn kutopstelling iedere keer! Spelers hebben er ook echt geen zin in het is half 3 hoor jongens!! Wat zal vandaag het excuus zijn?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 maart 2012 - 15:28   quote  deeplink  
Ebecilio heeft allen mar tikkie terug gegeven...onze flankspelers komen gewoon te kort...als Bulykin ballen genoeg krijgt gaan ze er wel in...
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Precies!!
en geloof me pietje, het is er dat ik het moet zeggen, na rust krijg je hetzelfde, beleving, concentratie, motivatie en inzit moeten er vanaf de 1ste minuut zijn, dat is iets wat je niet snel herpakt! ik denk dat we weer de boot ingaan. zou ook totaal niet weten hoe we minimaal 2 keer gaan scoren, want zelfs kansen crieeren lukt niet! lijkt sprekend op de wedstrijd tegen utrecht!
Bw afca
 Bw afca - zondag 04 maart 2012 - 15:28   quote  deeplink  
Wat een schande Ajax onwaardig dit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2012 door Bw afca --
AFCAMylife
 AFCAMylife - zondag 04 maart 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Aan wie ligt het vandaag? Trainer gaat niet vrijuit denk ik met zijn kutopstelling iedere keer! Spelers hebben er ook echt geen zin in het is half 3 hoor jongens!! Wat zal vandaag het excuus zijn?
misschien gister teveel gezopen?
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:27 schreef Guyt het volgende:

[..]

Idd boeit mij niet in ieder geval maar als jij dat wil melden is dat toch goed .Zit me te ergeren aan een waardeloos AJAX .
iedereen denk ik guytje!! het wordt elke keer slechter, en als je denkt dat het beter wordt zakken ze weer in! ik zit ook regelamtig te schakelen met sport 1, dan zie ik nog een beetje voetbal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 maart 2012 - 15:30   quote  deeplink  
Als we zo blijven spelen verdienen we geen kampioen te worden....ongeacht hoe de concurrentie speelt
Pietje
 Pietje - zondag 04 maart 2012 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:28 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

en geloof me pietje, het is er dat ik het moet zeggen, na rust krijg je hetzelfde, beleving, concentratie, motivatie en inzit moeten er vanaf de 1ste minuut zijn, dat is iets wat je niet snel herpakt! ik denk dat we weer de boot ingaan. zou ook totaal niet weten hoe we minimaal 2 keer gaan scoren, want zelfs kansen crieeren lukt niet! lijkt sprekend op de wedstrijd tegen utrecht!
Ik vrees, dat je gelijk hebt, Luis. Daarnaast zal Roda met Malki en Junker minimaal nog twee keer scoren. Let maar eens op, we lopen tegen een zeperd aan: 0-3
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 04 maart 2012 - 15:30   quote  deeplink  
0-7 bedoelde ik natuurlijk......Godverdomme!
yngwie
 yngwie - zondag 04 maart 2012 - 15:31   quote  deeplink  
Hij staat daar nu eenmaal op dat veld, laten de mensen hem dan ook toejuichen i.p.v uitfluiten. Ajax moet wel uit een ander vaatje gaan tappen de 2de helft. Dan pakken ze die 3 punten nog wel.
Pietje
 Pietje - zondag 04 maart 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Als we zo blijven spelen verdienen we geen kampioen te worden....ongeacht hoe de concurrentie speelt
Dat is precies ook hetgeen ik bedoel: ze realiseren niet wat er op het spel staat. Het is te triest voor woorden.
AFCAMylife
 AFCAMylife - zondag 04 maart 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:31 schreef yngwie het volgende:
Hij staat daar nu eenmaal op dat veld, laten de mensen hem dan ook toejuichen i.p.v uitfluiten. Ajax moet wel uit een ander vaatje gaan tappen de 2de helft. Dan pakken ze die 3 punten nog wel.
+1!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 04 maart 2012 - 15:32   quote  deeplink  
LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO! LET'S GO JODEN, LET'S GO!
Pietje
 Pietje - zondag 04 maart 2012 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
0-7 bedoelde ik natuurlijk......Godverdomme!
Ik kan wel janken, APIK... Het wordt steeds maar slechter. En Roda heeft Junker en Malki in de ploeg, dus die zullen nog wel een paar in het netje leggen...
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2012 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:23 schreef amsterdammer113 het volgende:
Voetballen we wel met 11 man??????????
Je weet inmiddels toch wel dat wanneer Theo meedoet het niet loopt en we dus met 10 man spelen..

Het is niet zijn fout dat het vandaag niet gaat, maar voor iemand die zich echt moet gaan bewijzen laat ie verdomd weinig zien..
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:24 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
trouwens stekelenburg ook rood gehad, zullen de meeste niet boeiend, vind het wel interresant om te melden.
Steek had een aardig grote mond de afgelopen week..
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vrees, dat je gelijk hebt, Luis. Daarnaast zal Roda met Malki en Junker minimaal nog twee keer scoren. Let maar eens op, we lopen tegen een zeperd aan: 0-3
mwa dat denk ik niet, ze loeren wel op de counter!! daar heb je een punt. maar ik verwacht gewoon inzet en een hoger tempo, dan moet het toch te doen zijn hoor.
en anders laat ik Apik de boel terroriseren daar hahaha.
AFCAMylife
 AFCAMylife - zondag 04 maart 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik kan wel janken, APIK... Het wordt steeds maar slechter. En Roda heeft Junker en Malki in de ploeg, dus die zullen nog wel een paar in het netje leggen...
hoofd gestoten!?
AFCAMylife
 AFCAMylife - zondag 04 maart 2012 - 15:33   quote  deeplink  
let maar op het wordt nog wel 3-1!
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2012 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die opstelling won uit twee keer in een week tijd van Roda, zal het daar dan echt aan liggen??
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is precies ook hetgeen ik bedoel: ze realiseren niet wat er op het spel staat. Het is te triest voor woorden.
heel die ploeg wil gewoon niet! eigenlijk voor elke wedstrijd zonder inzet een maandsalaris inhouden, moet jij eens opletten wat ze gaan voetballen!
ktotheb
 ktotheb - zondag 04 maart 2012 - 15:34   quote  deeplink  
en nog steeds 3-4-3 na rust, dat kan toch niet jezus Frank...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 04 maart 2012 - 15:34   quote  deeplink  
JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM!!

WE GAAN ZE PAKKEN DE 2E HELFT!!!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 04 maart 2012 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:33 schreef AFCAMylife het volgende:
let maar op het wordt nog wel 3-1!
Hoopt het!
Pietje
 Pietje - zondag 04 maart 2012 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:33 schreef AFCAMylife het volgende:

[..]

hoofd gestoten!?
Nee niet gestoten, maar ik heb er wel een hard hoofd in...
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Steek had een aardig grote mond de afgelopen week..
ja, dat hebben spelers steeds vaker, de boer dacht ook gewoon van roda te winnen, allemaal leuke praatjes, nu hetgeen nog waarmaken als het er om gaat!
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:34 schreef amsterdammer113 het volgende:
JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAM!!

WE GAAN ZE PAKKEN DE 2E HELFT!!!
als je jou optimisme nou eens over kon brengen op die sufkutten! dan werdt het misschien nog wat.
ktotheb
 ktotheb - zondag 04 maart 2012 - 15:39   quote  deeplink  
Hoa kan je nou in vredesnaam dit systeem blijven hanteren?? Ik begin me echt kwaad te maken op de Boer. DIT WERKT NIET!!!!!!!!
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:39 schreef ktotheb het volgende:
Hoa kan je nou in vredesnaam dit systeem blijven hanteren?? Ik begin me echt kwaad te maken op de Boer. DIT WERKT NIET!!!!!!!!
wen er maar aan, de boer is op dat gebied een stijfkop, geeft niet graag zn ongelijk toe!
Guyt
 Guyt - zondag 04 maart 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:31 schreef yngwie het volgende:
Gewoon uitfluiten die pannekoek.
swennos
 swennos - zondag 04 maart 2012 - 15:42   quote  deeplink  
Penalty onthouden
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:42 schreef swennos het volgende:
Penalty onthouden
had gekunt, maar zegt genoeg waar we het van moeten hebben!
swennos
 swennos - zondag 04 maart 2012 - 15:46   quote  deeplink  
Ja okee al staat het 10 -0 voor ons het blijft een penalty
Alleen dan maakt het minder uit
Guyt
 Guyt - zondag 04 maart 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Je weet inmiddels toch wel dat wanneer Theo meedoet het niet loopt en we dus met 10 man spelen..

Het is niet zijn fout dat het vandaag niet gaat, maar voor iemand die zich echt moet gaan bewijzen laat ie verdomd weinig zien..
Zo kan ik er nog wel 1 de tering .
hippy
 hippy - zondag 04 maart 2012 - 15:46   quote  deeplink  
Waar is janssen nou....wat een kutvoetballer...overgewaardeerde miskoop....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 maart 2012 - 15:47   quote  deeplink  
Aan onze supporters ligt het niet....
ktotheb
 ktotheb - zondag 04 maart 2012 - 15:47   quote  deeplink  
Als ik aanvoerder was zou ik nu gewoon tegen Anita zeggen dat hij maar op de back moet gaan staan, dan zelf maar regelen dat het 4-3-3 wordt, want dit kan niet
Guyt
 Guyt - zondag 04 maart 2012 - 15:49   quote  deeplink  
Eriksen krijgt de bal niet voor zegt commentator.Wanneer wel overschatte teringventje .
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 maart 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 15:46 schreef hippy het volgende:
Waar is janssen nou....wat een kutvoetballer...overgewaardeerde miskoop....
Wat doet hij verkeerd dan ???staat hij in de voorhoede...is hij gekocht voor doelpunten ???Nee dus...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 maart 2012 - 15:51   quote  deeplink  
SUAREZ OOOOOOHHHOOOOO
swennos
 swennos - zondag 04 maart 2012 - 15:52   quote  deeplink  
Wat een berg foute voorzetten heeft Toby al gegeven zeg
Niet zo raar dat ze hem vrij laten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Roda JC ( zo, 04-03-2012 ): 4-1

0.0092167