BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Roda JC ( zo, 04-03-2012 ): 4-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 04 maart 2012 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dom......Wappie,Wousje....Woutertje dus ;-)
Hoi grote vriend! Ik vind jou lief! :)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 04 maart 2012 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:03 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ah zo..
Duitse bakbanaan!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 04 maart 2012 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hoi grote vriend! Ik vind jou lief! :)
Hahahahaha kus man
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 04 maart 2012 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahahaha kus man
Mmmmmmmmmmmmmmm ik ga naar huis nu.....................heerlijk! ;)
Pietje
 Pietje - zondag 04 maart 2012 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 16:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Weet ik niet man, ik ben na 4 rondes gekapt, heel stom, vind het wel leuk om te volgen....
Ik ben er redelijk fanatiek in. Ik vind het echt hartstikke leuk om (mee) te doen. Een leuk initiatief van Boudewijn.
Pietje
 Pietje - zondag 04 maart 2012 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Jullie hebben trouwens mazzel dat ik niet meedoe met sportpooler, dan waren jullie De Rode Lantaarn! Bam!!!!!!!! Mafkees!!!!!! Woooooohoooooooooooooooooooo
Mooi niet. ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 04 maart 2012 - 17:06   quote  deeplink  
Hahahahahahahahahahaha 0-3
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 04 maart 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Mijn stream loopt achter en nu zeg je het steeds voor :P
Pietje
 Pietje - zondag 04 maart 2012 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Hallo, dan krijgt PSV er goed van langs. Zo zie je maar weer hoe belangrijk een tactische coach is ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 04 maart 2012 - 17:12   quote  deeplink  
Hhaaaaaaaaaaaaaaa 0-4
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 04 maart 2012 - 17:14   quote  deeplink  
Hoe krijg je het voor elkaar :)
Pietje
 Pietje - zondag 04 maart 2012 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Hhaaaaaaaaaaaaaaa 0-4
Hahaha. Zou het 0-10 gaan worden??
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 04 maart 2012 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Hhaaaaaaaaaaaaaaa 0-4
Whahahahahahahahahaha en dat noemen ze de favoriet voor de titel? Denk eerder dat Twente hoge ogen gooit en de grootste favoriet is!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 04 maart 2012 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha, alsjeblieft ja!!
Bij 0-8 grootste nederlaag bij PSV ooit..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 04 maart 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:16 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Whahahahahahahahahaha en dat noemen ze de favoriet voor de titel? Denk eerder dat Twente hoge ogen gooit en de grootste favoriet is!
Twente.. Met Ajax als underdog ;)
Pietje
 Pietje - zondag 04 maart 2012 - 17:18   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat denk ik nu toch ook wel.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 04 maart 2012 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:17 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Twente.. Met Ajax als underdog ;)
Inderdaad! Als Ajax de komende weken zo speelt al de eerste helft vandaag gaan ze klap op klap krijgen straks! Maar Twente maakt gewoon een goede indruk en kan wel eens kampioen gaan worden! Maar ja, deze competitie heeft al vaker aangetoond heel erg vreemd in elkaar te zitten!
Guyt
 Guyt - zondag 04 maart 2012 - 17:19   quote  deeplink  
quote:

[..]

Op basis van deze voorsprong??? AJAX word gewoon kampioen...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 04 maart 2012 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:19 schreef Guyt het volgende:

[..]

Natuurlijk hoop ik dat ook, maar getuige het spel is Twente wederom een grote favoriet! PSV valt al weken door de mand en kan zich in dit soort wedstrijden blijkbaar niet staande houden! Maar deze competitie heeft al vaker aangetoond dat clubs ineens gaan verliezen en er een ander weer opstaat!

Laten we hopen dat Ajax stilletjes voorbij deze clubs schuift en straks weer met de schaal staat! Moet het voetbal de komende weken wel een stuk beter gaan worden!
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 17:22   quote  deeplink  
WAT EEN WEERGALOOS FC TWENTE!
Ik zit werkelijk te genieten. zo zie je maar, psv heeft een goede voorhoede, maar twente legt de zwakte van psv volledig bloot. meestal neemt een ploeg nu gas terug. hopelijk doet twente dat niet en wordt psv vernederd! als die elke wedstrijd zo spelen, dan speelt hier de nieuwe kampioen! kan er niks minder van maken. ik zou het sowiezo al knap vinden als wij CL halen. aangezien we op plaats 6 stonden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2012 door Loetje --
Pietje
 Pietje - zondag 04 maart 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:19 schreef Guyt het volgende:

[..]

Nee, niet op basis van de tussenstand bij PSV-FC Twente, maar op basis van het spelniveau van de titelkandidaten. Ajax zal toch echt heel veel beter moeten spelen om kans te houden op de titel.
Pietje
 Pietje - zondag 04 maart 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:22 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
WAT EEB WEERGALOOS FC TWENTE!
Ik zit werkelijk te genieten. zo zie je maar, psv heeft een goede voorhoede, maar twente legt de zwakte van psv volledig bloot. meestal neemt een ploeg nu gas terug. hopelijk doet twente dat niet en wordt psv vernederd! als die elke wedstrijd zo spelen, dan speelt hier de nieuwe kampioen! kan er niks minder van maken. ik zou het sowiezo al knap vinden als wij CL halen. aangezien we op plaats 6 stonden!
Ik zeg 0-10 ;)
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik zeg 0-10 ;)
hahaha. dan ga ik me dronken zuipen! hahaha. ik denk dat twente het uitvoetbald en er geen meer bij maakt. zou het wel top vinden trouwens als het 0-6 ofzo wordt!
twente sowiezo sterk in uitwedstrijden!
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2012 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 16:54 schreef hippy het volgende:

[..]

Wedstrijden worden beslist met individuele momenten....niet alleen met positiespel...maar het was wel slecht...vooral eriksen en janssen....al was de laatste pass van janssen schitterend.
Dat is helemaal niet waar, bij Ajax worden wedstrijd beslist door de baas op het veld te zijn, door de tegenstander kapot te spelen..
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2012 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mooi kut man. gelijkspel was juist geweest voor Ajax, en anders had ik nog liever PSV als winnaar gehad, die krijgen we tenminste nog thuis, Twente krijgen we uit...

Denk dat TWente na deze overwinning de absolute favoriet voor de titel is..
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet waar, bij Ajax worden wedstrijd beslist door de baas op het veld te zijn, door de tegenstander kapot te spelen..
inderdaad, onze wedstrijd is vandaag niet beslist op kwaliteit. we hebben puur op de strijd van de 2de helft gewonnen. ebecillio is normaal geen speler met veel individuele kwaliteit.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi kut man. gelijkspel was juist geweest voor Ajax, en anders had ik nog liever PSV als winnaar gehad, die krijgen we tenminste nog thuis, Twente krijgen we uit...

Denk dat TWente na deze overwinning de absolute favoriet voor de titel is..
dat is zeker, maar twente vind ik echt goed spelen. de zwakte van psv wordt 100% blootgelegd!
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2012 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:30 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

dat is zeker, maar twente vind ik echt goed spelen. de zwakte van psv wordt 100% blootgelegd!
Yep, ik zei het van de week nog tegen iemand dat als je zo tegen PSV speelt dat je ze dan prima kan hebben.. Ajax heeft hetzelfde probleem als PSV alleen acht ik onze verdediging wel beter dan deze..
Pietje
 Pietje - zondag 04 maart 2012 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo zou het zonder meer moeten zijn, Remco en zo was het vroeger wel altijd. Tegenstanders die naar Ajax moesten, kwamen veelal met bibberende knieën naar "de Meer" of naar het "Olympisch" waardoor Ajax min of meer voor het begin al met 1-0 aan de leiding ging. Nu is het vaak zo, dat veel tegenstanders die naar Ajax komen, denken dat er iets te halen valt tegen ons. En helaas is dat soms ook nog eens het geval...
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Yep, ik zei het van de week nog tegen iemand dat als je zo tegen PSV speelt dat je ze dan prima kan hebben.. Ajax heeft hetzelfde probleem als PSV alleen acht ik onze verdediging wel beter dan deze..
precies. kijk als je voorhoede goed is maar de verdediging niet deugt, en je krijgt een goede ploeg op bezoek, die legt het bloot, die van ons is ook matig, maar zoals jij zegt wel beter als deze, helemaal als we daar op oorlogsterkte zijn. wel jammer dat micky nu ook geblesseerd is, ondaks ik hem niet goed vind momenteel!
Guyt
 Guyt - zondag 04 maart 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee, niet op basis van de tussenstand bij PSV-FC Twente, maar op basis van het spelniveau van de titelkandidaten. Ajax zal toch echt heel veel beter moeten spelen om kans te houden op de titel.
Onzin was vorig seizoen ook niet om aan te gluren en toch de schaal.Twente stijgt nu beetje boven zichzelf uit.Maar speelt echt niet wekelijks zo.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo zou het zonder meer moeten zijn, Remco en zo was het vroeger wel altijd. Tegenstanders die naar Ajax moesten, kwamen veelal met bibberende knieën naar "de Meer" of naar het "Olympisch" waardoor Ajax min of meer voor het begin al met 1-0 aan de leiding ging. Nu is het vaak zo, dat veel tegenstanders die naar Ajax komen, denken dat er iets te halen valt tegen ons. En helaas is dat soms ook nog eens het geval...
precies. maar ajax stelt zich in sommige situaties zo kwetsbaar op. iedereen weet dat zodra je druk zet je ajax in de tas hebt!
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:36 schreef Guyt het volgende:

[..]

Onzin was vorig seizoen ook niet om aan te gluren en toch de schaal.Twente stijgt nu beetje boven zichzelf uit.Maar speelt echt niet wekelijks zo.
twente heeft dit seizoen in heel veel uitwedstrijden geimponnerd
uit utrecht 6-2 winnen, heerenveen uit 5-1 en vitesse 4-1 uit, is toch goed! sowiezo vind ik twente beter spelen dan ons allemaal. al is het ook niet altijd best. de beste ploeg staat gewoon voor
Guyt
 Guyt - zondag 04 maart 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:38 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

twente heeft dit seizoen in heel veel uitwedstrijden geimponnerd
uit utrecht 6-2 winnen, heerenveen uit 5-1 en vitesse 4-1 uit, is toch goed! sowiezo vind ik twente beter spelen dan ons allemaal. al is het ook niet altijd best. de beste ploeg staat gewoon voor
Goed ik vind het allemaal wel mee vallen.
Guyt
 Guyt - zondag 04 maart 2012 - 17:40   quote  deeplink  
Toivonen zwijn...
Pietje
 Pietje - zondag 04 maart 2012 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:36 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

precies. maar ajax stelt zich in sommige situaties zo kwetsbaar op. iedereen weet dat zodra je druk zet je ajax in de tas hebt!
Helemaal eens. Haha, alweer. Ploegen als FC Utrecht, ADO Den Haag en andere fysiek sterke clubs, tonen dat keer op keer aan. Dat zal Ajax echt moeten leren, dat wanneer er geen voetballende oplossing mogelijk is, dat dan de beuk erin moet en dat die spelers niet bang zijn voor een schrammetje meer of minder op de beentjes.
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:40 schreef Guyt het volgende:
Toivonen zwijn...
+1.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 18:32   quote  deeplink  
mooie overwinning, jammer wat douglas deed, 4-0 voor en dan zoiets! wel knap hoe twente er 2x uitcountert!!! iedere keer weer met duglas, stel je voor dat hij dan in een halve finale van een EK/WK zou doen?
Guyt
 Guyt - zondag 04 maart 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:31 schreef remco k het volgende:

[..]

+1.
Vind hem altijd een matenaaier en dacht net weer dat hij Douglas een kaart aan naaide.Maar die Douglas die trapt wel degelijk na.Terecht rood.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helemaal eens. Haha, alweer. Ploegen als FC Utrecht, ADO Den Haag en andere fysiek sterke clubs, tonen dat keer op keer aan. Dat zal Ajax echt moeten leren, dat wanneer er geen voetballende oplossing mogelijk is, dat dan de beuk erin moet en dat die spelers niet bang zijn voor een schrammetje meer of minder op de beentjes.
inderdaad pietje, je moet in elke situatie je tegenstander op willen vreten! en zoals je zegt, zodra er een beetje fysieke ploeg op bezoek komt gaan we eraan. iedereen zegt wel ajax krijgt alleen nog psv thuis, heerenveen en twente uit. maar dacht jij dat ajax bij dit twente wint??
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:35 schreef Guyt het volgende:

[..]

Vind hem altijd een matenaaier en dacht net weer dat hij Douglas een kaart aan naaide.Maar die Douglas die trapt wel degelijk na.Terecht rood.
hahaha, die gast heeft al wat goals gemaakt nadat hij stiekem een speler wegtrok, opzich is het ook een kwaliteit door het zo te spelen dat de arbritage het niet ziet. alhoewel ze het onderhand wel van hem moeten weten. maar wat jij zegt, het was ditmaal terrecht rood, maar heel dom guytje!! 4-0 voor en dan dit...
Guyt
 Guyt - zondag 04 maart 2012 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:37 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hahaha, die gast heeft al wat goals gemaakt nadat hij stiekem een speler wegtrok, opzich is het ook een kwaliteit door het zo te spelen dat de arbritage het niet ziet. alhoewel ze het onderhand wel van hem moeten weten. maar wat jij zegt, het was ditmaal terrecht rood, maar heel dom guytje!! 4-0 voor en dan dit...
Ja Luis hij is in feite net zo dom al Toivonen.Ze hebben dezelfde streken.Alleen Douglas is vaker bestraft.Miss is Stoeivonen net iets slimmer.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:44 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ja Luis hij is in feite net zo dom al Toivonen.Ze hebben dezelfde streken.Alleen Douglas is vaker bestraft.Miss is Stoeivonen net iets slimmer.
het is inderdaad een slimmere speler. arbiters zien zijn streken nooit! douglas doet het altijd in de ogen van de scheids, moet er niet aan denken dat zo iemand in het nederlands elftal speelt, die kost je wedstrijden. zie je het voor je?? spanje - nederland 20 minuten voor tijd 0-1 of 1-1, je gaat er wel aan!
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 18:48   quote  deeplink  
trouwens erg weer hoe de provocaties op die andere forums weer beginnen! bah bah
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 04 maart 2012 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:48 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
trouwens erg weer hoe de provocaties op die andere forums weer beginnen! bah bah
Waar dan???......vertel
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waar dan???......vertel
op het psv forum! daar ben ik echt tegen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 04 maart 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:58 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

op het psv forum! daar ben ik echt tegen
Mwah kom ik nooit....dacht bij ons....hehehehehe
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mwah kom ik nooit....dacht bij ons....hehehehehe
hahahahahaha, oja moest van A zeggen dat ze je binnekort een pb terugstuurt!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 04 maart 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 19:01 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hahahahahaha, oja moest van A zeggen dat ze je binnekort een pb terugstuurt!
Is goed man
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 19:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is goed man
oke gap! hoe was het vandaag met je dochter? nog wat leuks gedaan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Roda JC ( zo, 04-03-2012 ): 4-1

0.0097298