|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee had haar gisteren....maar we gaan off topic ouwe.......moet je naar het cafe komen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 19:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee had haar gisteren....maar we gaan off topic ouwe.......moet je naar het cafe komen ik kom straks ff na de samenvattingen! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 17:26 schreef remco k het volgende:[..] Dat is helemaal niet waar, bij Ajax worden wedstrijd beslist door de baas op het veld te zijn, door de tegenstander kapot te spelen.. Onzin....je kan de bal zo vaak rond spelen als je wilt, maar als je geen individuele klasse hebt win je geen wedstrijd....het is een combi van allebei...positiespel is te verdedigen, maar kwaliteit... Kijk maar naar rooney vandaag....geen kans gehad...tottenham was veel beter en dan komt rooney met zijn "individuele klasse" en scoort....i rest my case....;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 18:35 schreef Guyt het volgende:[..] Vind hem altijd een matenaaier en dacht net weer dat hij Douglas een kaart aan naaide.Maar die Douglas die trapt wel degelijk na.Terecht rood. Dat wel, maar dat was ook niet de reden dat ik het met je eens was, vind Toivonen gewoon een vervelende kerel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 20:00 schreef hippy het volgende:[..] Onzin....je kan de bal zo vaak rond spelen als je wilt, maar als je geen individuele klasse hebt win je geen wedstrijd....het is een combi van allebei...positiespel is te verdedigen, maar kwaliteit... Kijk maar naar rooney vandaag....geen kans gehad...tottenham was veel beter en dan komt rooney met zijn "individuele klasse" en scoort....i rest my case....;) Dan heb je echt geen flauw benul waar Ajax voor staat.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Vorige keer had je het toch ook goed? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Toch nog even ontopic: Ik vind de reactie van Lorenzo erg bewonderenswaardig. 3 goals maken en dan toch zo door het stof gaan zeg. Je kan zeggen wat je wil, maar er zit wel een goed hoofd op dat jong en nog een prima mentaliteit ook. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 08:30 schreef Eide het volgende:Toch nog even ontopic: Ik vind de reactie van Lorenzo erg bewonderenswaardig. 3 goals maken en dan toch zo door het stof gaan zeg. Je kan zeggen wat je wil, maar er zit wel een goed hoofd op dat jong en nog een prima mentaliteit ook. Wilde het net zeggen. Dat getuigd van karakter. Die jongen had het zwaar te voorduren na die fout. Ik had even het gevoel in het stadion dat het publiek die jongen letterlijk de wedstrijd uit floot. En dan zo'n revanche en ook zonder enige rancune achteraf naar de supporters.
En alle drie de goals waren om te genieten. Hopelijk houd hij dit vast, want na het slechte nieuws over Sulejmani hebben we hem nog hard nodig. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 08:30 schreef Eide het volgende:Toch nog even ontopic: Ik vind de reactie van Lorenzo erg bewonderenswaardig. 3 goals maken en dan toch zo door het stof gaan zeg. Je kan zeggen wat je wil, maar er zit wel een goed hoofd op dat jong en nog een prima mentaliteit ook. Ja hij zal wel moeten hij is slim wat dat betreft.Tsja hij zal de mensen toch moeten bedanken.Normaal melden zich iedere week enkele toeschouwers bij de EHBO met nekklachten na geraakt te zijn door één van zn ongeleide projectielen.(De laatste zin las ik ergens en moest er wel hard om lachen). |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 08:30 schreef Eide het volgende:Toch nog even ontopic: Ik vind de reactie van Lorenzo erg bewonderenswaardig. 3 goals maken en dan toch zo door het stof gaan zeg. Je kan zeggen wat je wil, maar er zit wel een goed hoofd op dat jong en nog een prima mentaliteit ook. Helemaal correct, vorig seizoen speelde hij ook goed en we moeten niet vergeten dat hij pas een jaar bij de selectie zit, logisch dus dat ie goede momenten met slechte afwisseld, hij werkt wel altijd heel hard.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nice nice! Hoeveel Ajax - RKC? Dan ga ik mijn sportpooler op jouw uitslag inzetten ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ow wacht.. Zie het al in het andere topic ;-) |
|
|
|