BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote frustratie en irritatie topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 augustus 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 19:28 schreef Ronald 1960 het volgende:
Op vakantie inDrenthe, nog geen druppel regen gezien...en wat betreft 'de pijp':

in depijp, wie kent het niet,
in de pijp in de pijp woont een echte ajacied.;-)

ik kom er ook vandaan gappies...

tot m'n 19e daar gewoond, daarna in west (overtoomse veld)toen almere, weer Amsterdam, weer Almere en nu in Nieuw Vennep......

Geef mij maar......
......het winnende lot ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 02 augustus 2014 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 19:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

......het winnende lot ;-)
Dat ik heb ik al met die rooie van mij, daar kan geen geld tegen op. Hoewel.... ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 augustus 2014 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 20:40 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat ik heb ik al met die rooie van mij, daar kan geen geld tegen op. Hoewel.... ;-)
Hahahaha...naäpert.....ben je al bij Harry Muskee museum geweest
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 02 augustus 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 20:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahaha...naäpert.....ben je al bij Harry Muskee museum geweest
Nee gap, gaat pok niet gebeuren, heb genoeg andere dingen te doen met mijn kids... en vrouwtje natuurlijk ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 02 augustus 2014 - 22:37   quote  deeplink  
Lam als een aap 😂
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 augustus 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 22:37 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Lam als een aap 😂
That's the spirit Wout.....wil je met me trouwen ?? ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 02 augustus 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 22:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Uuuüuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhh
ALTIJD PRIJS IN DE K
quote:

[..]

ALTIJD PRIJS IN DE K
quote:

[..]

ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 02 augustus 2014 - 22:44   quote  deeplink  
Godverdegodvrrr weer 12 x
ALTIJD PRIJS IN DE K
Trouwen toch? Ik kom hier nog op terug 😉
ALTIJD PRIJS IN DE K
Trouwen toch? Ik kom hier nog op terug 😉
ALTIJD PRIJS IN DE K
....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 augustus 2014 - 22:49   quote  deeplink  
Whahahahahahaha.........

ap6urr.jpg

Rustig Wout ik ben er nog hoor
Hummel10
 Hummel10 - zondag 03 augustus 2014 - 20:00   quote  deeplink  
Irriteer me mateloos aan Zwolle
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 augustus 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 20:00 schreef Hummel10 het volgende:
Irriteer me mateloos aan Zwolle
Ik aan Ajax!!!! Wat een spelers. pfffffff
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 03 augustus 2014 - 20:23   quote  deeplink  
Topspelers, stuk voor stuk!

Gewoon een slappe wedstrijd.
Niet panikeren!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 03 augustus 2014 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 20:23 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Topspelers, stuk voor stuk!

Gewoon een slappe wedstrijd.
Niet panikeren!
Haha we hebben niemand meer nodig hoppa polonaise in Zwolle
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 03 augustus 2014 - 22:34   quote  deeplink  
Wij vier titels op rij,

Zwolle de beker en de Cruijff-schaal

en......

Helemaal niets in Rotterdam.....
Helemaal niets in Eindhoven.....
Helemaal niets in Enschede.....
Peterhs
 Peterhs - maandag 04 augustus 2014 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 22:34 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wij vier titels op rij,

Zwolle de beker en de Cruijff-schaal

en......

Helemaal niets in Rotterdam.....
Helemaal niets in Eindhoven.....
Helemaal niets in Enschede.....
Nou joh, wees er trots op.
Bekerfinale, schande voor de club
JC schaal, schande voor je club
Inzet? Tering man, als ik zoveel verdiende elke dag, dan zou ik zelfs met de hand de grasmat iedere dag plukken tot op de juiste hoogte...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 augustus 2014 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 01:07 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nou joh, wees er trots op.
Bekerfinale, schande voor de club
JC schaal, schande voor je club
Inzet? Tering man, als ik zoveel verdiende elke dag, dan zou ik zelfs met de hand de grasmat iedere dag plukken tot op de juiste hoogte...
Met je tanden gaat sneller..
Helemaal mee eens twee keer flink afgegaan.Gewoon redelijk weggespeeld
Zwolle veel effectiever in het opzetten van aanvallen.
We missen echte leiders binnen het veld. Spelers met uitstraling, charisma
die wel de boel op scherp zetten. Moisander is te lief
nora
 nora - maandag 04 augustus 2014 - 09:20   quote  deeplink  
We missen kwaliteit en Amsterdamsebluf waar zijn die schoffies gebleven dit is een elftal vol met kerkknapen met Frank als de dominee alleen maar voetballen volgens de regels van de dominee en als je de moet hebt om zelf wat te bedenken dan moet je 20 wees gegroetjes opzeggen. scheit voetballlllllllllllllll
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 augustus 2014 - 10:22   quote  deeplink  
NOG STEEDS PISNIJDIG!!! 1x verliezen van PEC is al erg, maar 2x???? Pffffffffffff stelletje lamzakken!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 04 augustus 2014 - 21:49   quote  deeplink  
Ik ben het wel met jullie eens hoor, ik heb me ook kapot zitten ergen, maar het zijn wel de feiten!

Maar ook als we slecht spelen blijf ik wel in het stadion!

En toch heb ik het gevoel dat het zondag echt veel beter gaat en we vrij simpel weer kampioen worden, maar ik kan er ook naast zitten natuurlijk;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 04 augustus 2014 - 22:47   quote  deeplink  
Persoonlijk heb ik me dit verlies minder zwaar aangetrokken. Maar ik ben niet overtuigd dat we een stap vooruit gaan zetten. Ga ook steeds meer denken dat het voor Ajax goed is dat er een andere trainer komt. Heb niks tegen de Boer, maar voor Ajax als team zou het misschien wel eens goed kunnen zijn. Frisse wind!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 05 augustus 2014 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 21:49 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik ben het wel met jullie eens hoor, ik heb me ook kapot zitten ergen, maar het zijn wel de feiten!

Maar ook als we slecht spelen blijf ik wel in het stadion!

En toch heb ik het gevoel dat het zondag echt veel beter gaat en we vrij simpel weer kampioen worden, maar ik kan er ook naast zitten natuurlijk;-)
Jij snapt het 😅
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 augustus 2014 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 22:47 schreef Bobby1972 het volgende:
Persoonlijk heb ik me dit verlies minder zwaar aangetrokken. Maar ik ben niet overtuigd dat we een stap vooruit gaan zetten. Ga ook steeds meer denken dat het voor Ajax goed is dat er een andere trainer komt. Heb niks tegen de Boer, maar voor Ajax als team zou het misschien wel eens goed kunnen zijn. Frisse wind!
Dit seizoen zal bepalend worden want na vier kampioenschappen
mag je toch wel vooruitgang zien op het veld. Topwedstrijden zijn we gelukkig
vaak wel instaat om arbeid te leveren maar tegen de kleintjes moet het tempo ook omhoog.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - woensdag 06 augustus 2014 - 15:10   quote  deeplink  
Iedereen is druk op dr transfermarkt en Ajax?? Ajax doet NIKS! Bah ben het spuugzat
Peterhs
 Peterhs - woensdag 06 augustus 2014 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 15:10 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Iedereen is druk op dr transfermarkt en Ajax?? Ajax doet NIKS! Bah ben het spuugzat
Ajax heeft hier tenslotte nog niets gedaan op de transfermarkt ^^
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - woensdag 06 augustus 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 15:20 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ajax heeft hier tenslotte nog niets gedaan op de transfermarkt ^^
Nee daarom juist! Verkopen hun beste spelers of gaan dat doen en wij houden een kleuterklas over die niet eens opgewassen zijn tegen een middenmoter als PEC. Ik zeg laatste jaar Frank de Boer!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 06 augustus 2014 - 16:29   quote  deeplink  
Blijkt vandaag dat de Boer toch VD Vaart heeft gepolst. Ook ik ben van mening dat Ajax een dergelijke speler nodig heeft voor de rest van de groep. Juist aansturing binnen de ploeg is essentieel. Zondag zie je dus ook dat de Boer zelf niet instaat is om de jonge spelers aan te sturen op maximale inzet.

Dit passieve Ajax kan op deze manier alleen maar falen. Wanneer het een teleurstellend seizoen wordt zie ik naast een ander trainer ook zeker andere assistent trainers komen. En is de kans op een andere staf zeer aannemelijk.

Ik ga ook twijfelen over het scouting system van Ajax. Wanneer eigen jeugd kwalitatief niet goed genoeg is moet je toch op de hoogte zijn van eventuele spelers die bij Ajax kunnen passen en financieel haalbaar zijn?

Vanavond weet Ajax dat het bij verlies van 010 opnieuw 10 miljoen kan bijschrijven. Hoeveel geld moet er nog bij voordat netto Marc en staf geld gaan uitgeven?

De Boer zal bij een teleurstellend seizoen een top ploeg zeker uit zijn hoofd kunnen zetten. Hij zal moeten laten zien dat hij kan variëren in dit soort situaties.

Wanneer Blind en andere dragende spelers nog verdwijnen, zul je zien dat Ajax weer eens te laat zal handelen.

Als dat het geval is, is de staf gewoon ongeschikt.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 06 augustus 2014 - 16:33   quote  deeplink  
Ik kan me niet herinneren dat ik me ooit zo aan Ajax heb lopen ergeren als in het laatste jaar. Er is feitelijk geen groei in het niveau dat Ajax laat zien. En dat is toch wel een duidelijke signaal lijkt mij. Waarom is Ajax zo passief?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 06 augustus 2014 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 16:29 schreef Bobby1972 het volgende:
Blijkt vandaag dat de Boer toch VD Vaart heeft gepolst. Ook ik ben van mening dat Ajax een dergelijke speler nodig heeft voor de rest van de groep. Juist aansturing binnen de ploeg is essentieel. Zondag zie je dus ook dat de Boer zelf niet instaat is om de jonge spelers aan te sturen op maximale inzet.

Dit passieve Ajax kan op deze manier alleen maar falen. Wanneer het een teleurstellend seizoen wordt zie ik naast een ander trainer ook zeker andere assistent trainers komen. En is de kans op een andere staf zeer aannemelijk.

Ik ga ook twijfelen over het scouting system van Ajax. Wanneer eigen jeugd kwalitatief niet goed genoeg is moet je toch op de hoogte zijn van eventuele spelers die bij Ajax kunnen passen en financieel haalbaar zijn?

Vanavond weet Ajax dat het bij verlies van 010 opnieuw 10 miljoen kan bijschrijven. Hoeveel geld moet er nog bij voordat netto Marc en staf geld gaan uitgeven?

De Boer zal bij een teleurstellend seizoen een top ploeg zeker uit zijn hoofd kunnen zetten. Hij zal moeten laten zien dat hij kan variëren in dit soort situaties.

Wanneer Blind en andere dragende spelers nog verdwijnen, zul je zien dat Ajax weer eens te laat zal handelen.

Vooralsnog geeft ik de technische staf die niet de eerste de beste zijn en er met hun neus elke dag boven opstaan de voordeel van de twijfel
Jullie zitten elkaar op te heuen, wat wel vermakelijk leesvoer oplevert, maar geen reet oplevert omdat dit bij Ajax toch niet gelezen wordt.

Zondag gaat het om de punten, dan zal je (hoop ik) een ander Ajax zien, die schaal ging nergens om.
Bovendien duurt de transferperiode nog lang, mocht Blind weg gaan dn zullen ze heus wel anticiperen (Mokotjo hoeft van mij niet) en dan komt er wel een ander.

De Boer is niet gek, die ziet alles ook dat het niet geweldig loopt.....misschien slaat hij nog met de klauw op tafel en dan komt jullie lang verwachte (dure) aankoop er echt wel.....ondertussen wacht ik wel weer af

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2014 door Nenam_tiL --
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 06 augustus 2014 - 17:11   quote  deeplink  
Hahahahahahaha...nou Nenam nu kan ik weer gerust slapen!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 06 augustus 2014 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 17:11 schreef Bobby1972 het volgende:
Hahahahahahaha...nou Nenam nu kan ik weer gerust slapen!
Dat was ook mijn opzet Bobby.....van voetbal heb ik sowieso geen verstand, ik denk gewoon aan mijn mede forummers en dan vooral hun nachtrust is erg belangrijk ;-)
bully
 bully - woensdag 06 augustus 2014 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 16:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vooralsnog geeft ik de technische staf die niet de eerste de beste zijn en er met hun neus elke dag boven opstaan de voordeel van de twijfel
Jullie zitten elkaar op te heuen, wat wel vermakelijk leesvoer oplevert, maar geen reet oplevert omdat dit bij Ajax toch niet gelezen wordt.

Zondag gaat het om de punten, dan zal je (hoop ik) een ander Ajax zien, die schaal ging nergens om.
Bovendien duurt de transferperiode nog lang, mocht Blind weg gaan dn zullen ze heus wel anticiperen (Mokotjo hoeft van mij niet) en dan komt er wel een ander.

De Boer is niet gek, die ziet alles ook dat het niet geweldig loopt.....misschien slaat hij nog met de klauw op tafel en dan komt jullie lang verwachte (dure) aankoop er echt wel.....ondertussen wacht ik wel weer af
die technische staf heeft nog niet bewezen dat het zo kundig is.
dat bewijzen de aankopen wel van de laatste jaren.
en natuurlijk leest Ajax hier niet mee.
maar is niet voor niks een Ajax forum waar je jou mening aan andere Ajacieden kan laten weten.
hier kan je jou blijdschap ongenoegen enz laten weten.
en gaat mij ook niet om een dure aankoop maar wel dat ze een speler halen die het niveau ajax waardig is.
van het geld wat ze met hun zuinigheid nu hebben gekocht hadden ze wel een 1 speler die het niveau aankan kunnen kopen.
de Boer heeft al in zijn intervieuws laten weten dat hij ook andere spelers graag zag komen.
maar dat hij zich schikt in het nieuwe beleid.
hij is denk ook aan zijn laatste jaar bezig dus met de vuist op tafel zal dus wel uitblijven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 06 augustus 2014 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 16:29 schreef Bobby1972 het volgende:

Kan je me gelijk vertellen wat de uitslag wordt komende zondag? Blijkbaar heb jij een glazen bol die de toekomst kan voorspellen!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 06 augustus 2014 - 19:07   quote  deeplink  
Het laatste wat ik wil is mijn gelijk hierin. Ik hoop het tegenovergestelde. Je hoopt groei te zien in het spel en niveau dat Ajax speelt. Daarin mis ik en velen met mij de overtuiging. Gemis aan overtuiging heeft een reden. Je hoopt dat het doorbroken wordt en dat je een overtuigender Ajax ziet. Zondag zag iedereen dat er niks veranderd is en dat de denk en werkwijze een kopie is van het afgelopen seizoen.

Het is juist nu de kunst dat Ajax verder groeit. De staf is verantwoordelijk om dit te bewerkstelligen. De spelers die langer een vakantie hebben gehad zitten nog niet optimaal in hun ritme. Dit weekend tegen Vitesse is zeker niet gemakkelijk. Ik zeg een gelijkspel.
jodocus
 jodocus - woensdag 06 augustus 2014 - 21:56   quote  deeplink  
nou halen die mokotjo , anders is die sukkel van een Overmars weer te laat
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 06 augustus 2014 - 22:02   quote  deeplink  
Na vanavond is de volledige CL pot voor Ajax. Dat is een bonus van 10 miljoen. Ik zou het lekker op de bank houden. Marc is gek om de hele dag naar het positieve saldo van Ajax te kijken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 06 augustus 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 21:56 schreef jodocus het volgende:
nou halen die mokotjo , anders is die sukkel van een Overmars weer te laat
Waarom Mokotjo....van mij hoeft het niet, Koeman zag het niet in hem en Koeman kent Ajax ook, denk dat hij het bij ons ook niet red, speelt bij zwolle vrij, bij ons onder (zware) druk.
Niet steeds in die zelfde vijver blijven vissen, scout er maar 1 in het buitenland....waar kwamen Verthongen en Vermaelen vandaan...Trabelsi, Finidi kan er nog wel 20 opnoemen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 06 augustus 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:02 schreef Bobby1972 het volgende:
Na vanavond is de volledige CL pot voor Ajax. Dat is een bonus van 10 miljoen. Ik zou het lekker op de bank houden. Marc is gek om de hele dag naar het positieve saldo van Ajax te kijken.
Ik denk dat Frank ook wel wat te zeggen heeft hoor....bovendien denk ik dat ze met iets bezig zijn, maar dat zullen jij en ik pas over een paar jaar weten
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 augustus 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waarom Mokotjo....van mij hoeft het niet, Koeman zag het niet in hem en Koeman kent Ajax ook, denk dat hij het bij ons ook niet red, speelt bij zwolle vrij, bij ons onder (zware) druk.
Niet steeds in die zelfde vijver blijven vissen, scout er maar 1 in het buitenland....waar kwamen Verthongen en Vermaelen vandaan...Trabelsi, Finidi kan er nog wel 20 opnoemen
Zwolle?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 augustus 2014 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Spelers kunnen groeien hè? Er zijn genoeg jonge spelers die wegens hevige
concurrentie een stapje terug moeten doen. Anders kunnen we Meleg
en vd Hart ook wel afschrijven..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 06 augustus 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zwolle?
Mokotjo speelt toch bij Zwolle
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 06 augustus 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Spelers kunnen groeien hè? Er zijn genoeg jonge spelers die wegens hevige
concurrentie een stapje terug moeten doen. Anders kunnen we Meleg
en vd Hart ook wel afschrijven..
Vroeger en dat is niet eens zo lang geleden konden ze groeien ja.....nu moeten ze er gelijk staan, dus ervaring en jeugd.
Ligeon vind ik bagger, van Rhijn ben ik ook geen fan van...dus Tete zou er gelijk moeten staan, zo niet moet je kopen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 06 augustus 2014 - 22:39   quote  deeplink  
Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat de UEFA nooit geanticipeerd heeft op het Bosman arrest en de buitenlander regel......daar is alle ellende mee begonnen.
Dan zwijg ik nog even over de russen en de olieboeren want die kwamen er later nog eens bovenop.....ergo de UEFA aanpakken dat is het enige wat de mindere clubs kan redden...iets met monniken en kappen als je begrijpt wat ik bedoel
bully
 bully - woensdag 06 augustus 2014 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:39 schreef Nenam_tiL het volgende:
Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat de UEFA nooit geanticipeerd heeft op het Bosman arrest en de buitenlander regel......daar is alle ellende mee begonnen.
Dan zwijg ik nog even over de russen en de olieboeren want die kwamen er later nog eens bovenop.....ergo de UEFA aanpakken dat is het enige wat de mindere clubs kan redden...iets met monniken en kappen als je begrijpt wat ik bedoel
klopt daar zijn wel veel problemen mee begonnen.
maar uefa aanpakken hoe wil je dat doen?
geld is macht en het geld zit niet bij ons.
dus je kan je wel afscheiden met alle kleine landen of iets anders maar haalt niks uit.
enige wat ze doen is ons uitlachen.
denk dat we met dit probleem moeten leven er verandert toch niks.
extra biertje wil misschien daarbij wel helpen.
bully
 bully - woensdag 06 augustus 2014 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vroeger en dat is niet eens zo lang geleden konden ze groeien ja.....nu moeten ze er gelijk staan, dus ervaring en jeugd.
Ligeon vind ik bagger, van Rhijn ben ik ook geen fan van...dus Tete zou er gelijk moeten staan, zo niet moet je kopen
dat is nu net het probleem wat ik al vaker zei.
de jeugd moet er nu gelijk staan zonder dat ze fouten kunnen maken.
bij een terugval staat er niks achter.
Robinho
 Robinho - woensdag 06 augustus 2014 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:39 schreef Nenam_tiL het volgende:
Voetbal is net politiek. De UEFA aanpakken zal nooit gebeuren. Uit eigenbelang en angst. Net als nu met die Russen. Bang dat ze onze spruitjes niet meer willen. Om van te kotsen. Ik zeg draai die gaskraan maar dicht, dan douche ik wel wat minder. En de winters worden steeds zachter.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5876
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote frustratie en irritatie topic!

0.0137279