|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Jij vroeg waar die andere spelers vandaan kwamen? Jij noemde Vertonghen en Vermaelen maar die kwamen ook van clubs vergelijkbaar als Zwolle en die hebben een eeuwigheid bij Ajax gespeeld voordat ze echt doorbraken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Vroeger en dat is niet eens zo lang geleden konden ze groeien ja.....nu moeten ze er gelijk staan, dus ervaring en jeugd. Ligeon vind ik bagger, van Rhijn ben ik ook geen fan van...dus Tete zou er gelijk moeten staan, zo niet moet je kopen Maar Mokotjo opgeleid bij Feyenoord en gegroeid bij Zwolle daar lijkt me toch niks mis mee? Kijk eens hoeveel spelers een Ajax verleden hebben die bij andere clubs helemaal opleven. Beetje kort door de bocht om te zeggen bij Feyenoord niet geslaagd dus ongeschikt |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ik zie Mokotjo meer als speler voor achter Blind en niet als vervanger op dit moment. Laat hem maar lekker in de schaduw van Blind klaargestoomd worden. Er zit nu niemand achter Blind op die positie. Ja Viergever maar misschien vertrekt Moisander nog en dan wordt je selectie wel erg dun |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahahaha en nu blijkt Mokotjo nooit in beeld geweest bij Ajax!! Leuk he die media?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En terecht mocht dit wel waar zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 06:42 schreef Hummel10 het volgende:[..] Maar Mokotjo opgeleid bij Feyenoord en gegroeid bij Zwolle daar lijkt me toch niks mis mee? Kijk eens hoeveel spelers een Ajax verleden hebben die bij andere clubs helemaal opleven. Beetje kort door de bocht om te zeggen bij Feyenoord niet geslaagd dus ongeschikt Dit vind jij....ik dus niet, als je bij Feijenoord niet slaagt wil niet zeggen dat je het bij Ajax wel doet en visa versa. Die jongens met een Ajax verleden zijn allemaal niet goed genoeg bevonden en daar kan je vergissingen mee maken omdat ze zoveel aanbod krijgen en af en toe krijg je daar spijt van en ook dat geld voor Feijenoord Die van der heyden is daar een mooi voorbeeld van, goeie voetballer maar toen niet goed genoeg |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 20:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dit vind jij....ik dus niet, als je bij Feijenoord niet slaagt wil niet zeggen dat je het bij Ajax wel doet en visa versa. Die jongens met een Ajax verleden zijn allemaal niet goed genoeg bevonden en daar kan je vergissingen mee maken omdat ze zoveel aanbod krijgen en af en toe krijg je daar spijt van en ook dat geld voor Feijenoord Die van der heyden is daar een mooi voorbeeld van, goeie voetballer maar toen niet goed genoeg Wat bedoel je nu eigelijk te zeggen? Dus een opgeleefde van der Heijden is nu wel goed genoeg voor Ajax? En een opgeleefde Mokotjo kan dat dan niet zijn? Maar goed een Pec is geen Twente en een Twente is geen Ajax.. Zelfde met Vitesse is ook geen Ajax dus tja we zullen het nooit meer weten.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 20:23 schreef Hummel10 het volgende:[..] Wat bedoel je nu eigelijk te zeggen? Dus een opgeleefde van der Heijden is nu wel goed genoeg voor Ajax? En een opgeleefde Mokotjo kan dat dan niet zijn? Maar goed een Pec is geen Twente en een Twente is geen Ajax.. Zelfde met Vitesse is ook geen Ajax dus tja we zullen het nooit meer weten.. .....en dat bedoel ik te zeggen, dat we het nooit zullen weten, dus stoppen met het heen en weer schuiven van net niet spelers en misschien nu net wel spelers. Ga eens behoorlijk scouten want schort het bij Ajax ook wel eens aan, en dan bedoel ik niet spelertjes van 16 maar spelers die er gelijk kunnen staan |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 20:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] .....en dat bedoel ik te zeggen, dat we het nooit zullen weten, dus stoppen met het heen en weer schuiven van net niet spelers en misschien nu net wel spelers. Ga eens behoorlijk scouten want schort het bij Ajax ook wel eens aan, en dan bedoel ik niet spelertjes van 16 maar spelers die er gelijk kunnen staan Had mij al maanden geleden aangeboden om voor een klein salaris lekker rond te reizen en te speuren. Nog steeds geen belletje gehad helaas. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 20:47 schreef Peterhs het volgende:[..] Had mij al maanden geleden aangeboden om voor een klein salaris lekker rond te reizen en te speuren. Nog steeds geen belletje gehad helaas. Jou sturen we naar China... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Dan ben ik ik in ieder geval voorlopig ff bezig haha. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .....en ik wil waar voor mijn geld, een grote 1.98m lange kop sterke spits, met schoenmaat 48 |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ik zal een koffer anabolen meenemen dan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man....die maken ze daar zo na voor je, doen die gasten met alles |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Das uitstekend. Dan kan ik zelfs bosjes van 1.98m aanbieden en op kopkracht uitselecteren. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: hhehehehe.....touché pik |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: China?? Kennen we hem niet naar een onbewoond eiland zenden? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Weet je, media zoekt naar nieuws en roepen namen! Net zoals ze op het forum continu doen! 9 van de 10 keer is het niets anders dan het zorgen voor hits! Hits zodat hun pagina wordt bezocht en het nieuwsbericht wordt gelezen. Ik heb zelf ook voor sites geschreven en toen werd gesteld dat je 1 keer per week een onzinbericht moest plaatsen voor hits! Zo viel je als site op! En tja, dan kan je de gekste berichten verwachten! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nu iedereen nog steeds teleurgesteld dat Mokotjo niet komt en Marc weer te lang heeft gewacht? Ajax is namelijk nooit concreet geweest!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Hey spuit 11. Loop naar de kuip ofzo. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 23:46 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Weet je, media zoekt naar nieuws en roepen namen! Net zoals ze op het forum continu doen! 9 van de 10 keer is het niets anders dan het zorgen voor hits! Hits zodat hun pagina wordt bezocht en het nieuwsbericht wordt gelezen. Ik heb zelf ook voor sites geschreven en toen werd gesteld dat je 1 keer per week een onzinbericht moest plaatsen voor hits! Zo viel je als site op! En tja, dan kan je de gekste berichten verwachten! Ik weet het, ik weet het. ;) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Blind naar Manchester.......ik zou niks kopen....nog meer geld op de rekening. We zitten ver over de 100 miljoen. Ik zeg we gaan voor de 200 miljoen. Ten koste van alles. Hoogste prioriteit dat we dat gaan halen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Waarschijnlijk enkel om jouw daar als pakketje af te leveren. Anders zou ik nooit in dat stinkgebied willen komen met uitzondering als Ajax daar moet voetballen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 01:40 schreef Bobby1972 het volgende:Blind naar Manchester.......ik zou niks kopen....nog meer geld op de rekening. We zitten ver over de 100 miljoen. Ik zeg we gaan voor de 200 miljoen. Ten koste van alles. Hoogste prioriteit dat we dat gaan halen. Jankbuil. Is dit nu nog het enige wat je kan zeggen? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax moet kleur bekennen. Wat mogen we verwachten van dit Ajax voor het komende seizoen? Wat denkt Ajax zelf dit jaar te willen bereiken? Duidelijkheid is toch het minste wat je mag verwachten..... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 20:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] .....en dat bedoel ik te zeggen, dat we het nooit zullen weten, dus stoppen met het heen en weer schuiven van net niet spelers en misschien nu net wel spelers. Ga eens behoorlijk scouten want schort het bij Ajax ook wel eens aan, en dan bedoel ik niet spelertjes van 16 maar spelers die er gelijk kunnen staan Ben ik met je eens hoor.. Maar Mokotjo had in mijn ogen een prima aanwinst achter Blind geweest. Tegen Pec kwam Serero daar dat was helemaal niks.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Mitchell Dijks in de spits? Moet je hem wel leren koppen |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Promes gaat Twente zo'n 15 miljoen opleveren. Ooit uit de Ajax-jeugdopleiding geschopt....... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik irriteer me aan alle prikmuggen op deze planeet. Grrrrr. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Ik snap ook niet waarom ze ooit op die ark zijn meegekomen, maar dat is wel bij meerdere beesten.-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hmmmmmmmm hij bestaat nog! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
De malariamug bestaan nog, omdat ik in de volgende reïncarnatie terug kom als malariamug. Want ik heb nog wat personen op de korrel! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|