|
|
echte Ajaxfan
|
|
|
Hoe staat het er eigenlijk voor? Nadat Cruijff de rechtzaak tegen die criminelen eindelijk had gewonnen hebben ze wel hun aftreden aangekondigd maar volgens mij gebeurd er weer geen reet verder! En volgens mij is het nu best belangrijk om al spelers vast te leggen voor komend seizoen. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Dar heb je gelijk in.Cruijff zit in Mexico.Sinds zijn aanwezigheid daar heeft die ploeg al 2 wedstrijden gewonnen, nadat ze er 13 hadden verloren.Nu 2 achtereenvolgende overwinningen.Kan geen toeval zijn.In ieder geval zijn Boerrigter en Enoh weeer in training met de selectie.Dus Boeerrigter waarschijnlijk zondag tegen RKC weer beschikbaar, kan hij mooi Sulemani vervangen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
echte Ajaxfan
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 14:42 schreef 46ajaxio het volgende:Dar heb je gelijk in.Cruijff zit in Mexico.Sinds zijn aanwezigheid daat heerft die ploeg al 2 wedstrijden gewonnen, nadat ze er 13 hadden verloren.Nu 2 achtereenvolgende overwinniningen.Kan geen toeval zijn.In ieder geval zijn Boerrigter en Enoh weeer in training met de selectie.Dus Boeerrigter waarschijnlijk zondag tegen RKC weer beschikbaar, kan hij mooi Sulemani vervangen. Ja maar daar gaat dit topic niet over. Ik wil weten...wanneer rotten die RvC een keer op, hoe is het met de opvolging, samenstelling directie etc etc |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Dat zou ik ook wel willen weten.Wachten is op die bestuursraad ,maar ik vind dat ook wel lang duren, daar heb je gelijk in. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Die RvC is voorlopig nog niet weg. Cruijff in mexico dus het gaat nog wel een jaartje duren schat ik zo in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 14:54 schreef Brandje het volgende:Die RvC is voorlopig nog niet weg. Cruijff in mexico dus het gaat nog wel een jaartje duren schat ik zo in Volgens mij is de gehele RVC opgestapt!!!! Ook zijn sturkenboom en blind weg, en zoals jullie weten is de benoeming van gaal geschrapt! Crijff komt terug als adviseur, het is alleen wachten op een nieuwe aanstellen van de RVC.
Dus nog ff afwachten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 14:59 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] Volgens mij is de gehele RVC opgestapt!!!! Ook zijn sturkenboom en blind weg, en zoals jullie weten is de benoeming van gaal geschrapt! Crijff komt terug als adviseur, het is alleen wachten op een nieuwe aanstellen van de RVC. Dus nog ff afwachten. Ik had begrepen, dat de RvC nog volop actief is. Ik heb Ten Have duidelijk horen zeggen, dat zij gefasseerd zullen gaan vertrekken, maar nog lopende zaken zullen afmaken. Kortom, we wachten nog altijd op hun daadwerkelijk vertrek. |
|
|
|
|
echte Ajaxfan
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 15:04 schreef Pietje het volgende:[..] Ik had begrepen, dat de RvC nog volop actief is. Ik heb Ten Have duidelijk horen zeggen, dat zij gefasseerd zullen gaan vertrekken, maar nog lopende zaken zullen afmaken. Kortom, we wachten nog altijd op hun daadwerkelijk vertrek. Maar het duurt allemaal wel heel lang! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat ben ik volledig met je eens! Het duurt inderdaad veel te lang. Tja... dat pluche zit natuurlijk erg lekker. Ik vraag me serieus af, wanneer die vier (Ten Have, Römer, Olfers en Davids) eens in beweging gaan komen. Het is echt niet te geloven: ze zijn weggestuurd en blijven toch kleven aan hun zetel tot het moment dat het hen goeddunkt. Wat een walchelijk stelletje. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Mee eens.Ik heb begrepen van iemand die bij de Telegraaf werkt dat Cruijff toch Ling binnen wil halen.Maar de bestuursraad moet die RvC aanstellen en ik vind dat dat inderdaad belachelijk lang duurt. Of wacht men tot Cruijff terug is uit Mexico en die ratten hun gang kunnen gaan. Straks loopt de halve selectie transfervrij de deur uit, dankzij dit halfslachtige beleid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 14:59 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] Volgens mij is de gehele RVC opgestapt!!!! Ook zijn sturkenboom en blind weg, en zoals jullie weten is de benoeming van gaal geschrapt! Crijff komt terug als adviseur, het is alleen wachten op een nieuwe aanstellen van de RVC. Dus nog ff afwachten. Doe oude RvC is nog steeds niet weg volgens mij info. JC schreef er vorige week nog over in zijn column |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 15:19 schreef 46ajaxio het volgende:Mee eens.Ik heb begrepen van iemand die bij de Telegraaf werkt dat Cruijff toch Ling binnen wil halen.Maar de bestuursraad moet die RvC aanstellen en ik vind dat dat inderdaad belachelijk lang duurt. Of wacht men tot Cruijff terug is uit Mexico en die ratten hun gang kunnen gaan. Straks loopt de halve selectie transfervrij de deur uit, dankzij dit halfslachtige beleid. ja hadden beter Blind nog even kunnen aanhouden om de contracten te verlengen indien nodig. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 15:56 schreef nora het volgende:[..] ja hadden beter Blind nog even kunnen aanhouden om de contracten te verlengen indien nodig. Volgens mij is Danny Blind zelf opgestapt. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
zelf opstappen met flink wat geld mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blind en Sturkenboom zijn weg en het besluit om van Gaal aan te stellen is teniet gedaan, de RVC heeft besloten op te stappen, enkel en dus helaas wel gefaseerd, ook hebben ze een flinke stem in het aanstellen van een nieuwe RVC.. |
|
|
|
|
Gewoon iemand
|
|
|
Ze hebben het voor elkaar gekregen om de tegenwerking niet verder uit te laten breiden dankzij de rechter, maar van de tegenwerkers zijn ze verder momenteel nog niet af. Het is wel grappig dat je het echt binnen de competitie kunt zien, precies toen Sturkenboom de macht had verloor Ajax vele punten en nu hij weg is is Ajax weer wat degelijker. Echt volgens Johan's plannen gaat het nog altijd niet, op de speelstijl na dan, maar ik heb er nog altijd wel het vertrouwen in dat dit slechts een kwestie van tijd is. Zodra Johan en de zijnen dan eindelijk hun zin krijgen zie ik Ajax wel weer wat verder komen in Europa.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2012 door Gewoon iemand -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 05 maart 2012 - 21:52 schreef remco k het volgende:Blind en Sturkenboom zijn weg en het besluit om van Gaal aan te stellen is teniet gedaan, de RVC heeft besloten op te stappen, enkel en dus helaas wel gefaseerd, ook hebben ze een flinke stem in het aanstellen van een nieuwe RVC.. Niet helemaal juist.
Ze mogen kandidaten naar voren schuiven. Maar mogen niet stemmen. Dat gebeurt namelijk door de aandeelhouders. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Maar ze zullen er alles aan doen om weer vriendjes naar voren te schuiven die anti Cruijff zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 13:50 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Niet helemaal juist. Ze mogen kandidaten naar voren schuiven. Maar mogen niet stemmen. Dat gebeurt namelijk door de aandeelhouders. Dus nog steeds veel te veel invloed.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 13:42 schreef Gewoon iemand het volgende:Ze hebben het voor elkaar gekregen om de tegenwerking niet verder uit te laten breiden dankzij de rechter, maar van de tegenwerkers zijn ze verder momenteel nog niet af. Het is wel grappig dat je het echt binnen de competitie kunt zien, precies toen Sturkenboom de macht had verloor Ajax vele punten en nu hij weg is is Ajax weer wat degelijker. Echt volgens Johan's plannen gaat het nog altijd niet, op de speelstijl na dan, maar ik heb er nog altijd wel het vertrouwen in dat dit slechts een kwestie van tijd is. Zodra Johan en de zijnen dan eindelijk hun zin krijgen zie ik Ajax wel weer wat verder komen in Europa. Cruijff kan meer teweegbrengen dan iedereen denkt, puur omdat hij Johan Cruijff heet. Je ziet het nu al aan die club uit Mexico. Johan laat zijn gezicht zien en iedereen binnen die club krijgt weer vertrouwen. Het is geen toeval dat Guadalajara nu ineens 3 wedstrijden achter mekaar wint, terwijl het er daarvoor 13 verloor. Het is geen toeval dat Ajax al 2 jaar achter mekaar beter gaat presteren als de lijn JC word doorgevoerd. Johan Cruijff heeft status en velen geloven in hem, zodat het bij voorbaat al werkt. Dat aspect hebben mensen als ten HaTe en Schurkenboom totaal niet in de gaten.
Zoals Johan in zijn column al schetste; nu de NV nog. Ik ben benieuwd of er nu geen tegengas meer gegeven word aan hetgeen Cruijff wil. Ik vertrouw het nog voor geen cent en ik vrees dat er veel meer speelt dan het VOETBALbelang van Ajax. Ik ben zeer benieuwd hoe Hennie HenniKs zich gaat opstellen. Wanneer die man zich van zijn slechte kant laat zien, moeten we hem met zijn alle buitenknikkeren. Zoals Cruijff schetste; éénsgezindheid is van groot belang en een luis in de pels kunnen we na zoveel jaren ellende niet meer tolereren.. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 11:01 schreef alibabba het volgende:[..] Cruijff kan meer teweegbrengen dan iedereen denkt, puur omdat hij Johan Cruijff heet. Je ziet het nu al aan die club uit Mexico. Johan laat zijn gezicht zien en iedereen binnen die club krijgt weer vertrouwen. Het is geen toeval dat Guadalajara nu ineens 3 wedstrijden achter mekaar wint, terwijl het er daarvoor 13 verloor. Het is geen toeval dat Ajax al 2 jaar achter mekaar beter gaat presteren als de lijn JC word doorgevoerd. Johan Cruijff heeft status en velen geloven in hem, zodat het bij voorbaat al werkt. Dat aspect hebben mensen als ten HaTe en Schurkenboom totaal niet in de gaten. Zoals Johan in zijn column al schetste; nu de NV nog. Ik ben benieuwd of er nu geen tegengas meer gegeven word aan hetgeen Cruijff wil. Ik vertrouw het nog voor geen cent en ik vrees dat er veel meer speelt dan het VOETBALbelang van Ajax. Ik ben zeer benieuwd hoe Hennie HenniKs zich gaat opstellen. Wanneer die man zich van zijn slechte kant laat zien, moeten we hem met zijn alle buitenknikkeren. Zoals Cruijff schetste; éénsgezindheid is van groot belang en een luis in de pels kunnen we na zoveel jaren ellende niet meer tolereren.. Volledig mee eens.Pieloor en Oldenhof zijn voorgedragen.Oldenhof was al eens AD en heeft verstand van de gang naar de beurs want daar was hij bij betrokken heb ik gelezen misschien kan die Henrichs tegengas bieden. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Als Henrichs inderdaad tegengas gaat geven, begint in mijn ogen het hele gezeik weer van voor af aan. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Henrichts zit te wachten op oorlog met alles en iedereen die pro-Cruijff is.
maar het blijft idd wel heel lang stil en de huidige RvC zit nog steeds....
***AJAX***FOREVER*** |
|
|
|
|
Pietje 2
|
|
|
Hoera!! Cruiff even weg en Ajax gaat OK!! Laat hij wegblijven dat is de beste garantie om kampioen te worden!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 13:02 schreef Pietje 2 het volgende:Hoera!! Cruiff even weg en Ajax gaat OK!! Laat hij wegblijven dat is de beste garantie om kampioen te worden!! Of is het omdat de vorige RvC weg is? Of heeft het allemaal geen bal met elkaar te maken? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 13:02 schreef Pietje 2 het volgende:Hoera!! Cruiff even weg en Ajax gaat OK!! Laat hij wegblijven dat is de beste garantie om kampioen te worden!! Jij begrijpt het helemaal...chapeau voor je intelligente antwoord... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 13:02 schreef Pietje 2 het volgende:Hoera!! Cruiff even weg en Ajax gaat OK!! Laat hij wegblijven dat is de beste garantie om kampioen te worden!! Jij bent wel in een heeeeeele diepe slaap... Nou, slaap lekker verder!
By the way: Er is hier maar één Pietje! And don't f*ck with him!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2012 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 15:10 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Jij bent wel in een heeeeeele diepe slaap... Nou, slaap lekker verder! By the way: Er is hier maar één Pietje! And don't f*ck with him!! + 14 ;) |
|
|
|