|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan heeft ie dat goed overgebracht d:-( |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat mag ik wel hope ja.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zwakke wedstrijd weer in de eigen Kuip, Cabral maar eerst eens een tijdje op de bank plaats laten nemen want hij bakt er werkelijk helemaal niks van, misschien is het een optie om eens met een 4-4-2 opstelling te starten? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Z'n favoriete pispaal... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 00:39 schreef sevillana het volgende:zwakke wedstrijd weer in de eigen Kuip, Cabral maar eerst eens een tijdje op de bank plaats laten nemen want hij bakt er werkelijk helemaal niks van, misschien is het een optie om eens met een 4-4-2 opstelling te starten? Tegen Twente misschien ook wel goed om met een 4-4-2 systeem te spelen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Was weer een draak van een wedstrijd, wat een .......! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Cabral op rechts ook niet bepaald ideaal Schaken kwam later op rechts zijn mannetje weer voorbij en Cabral was op links ook iets beter maar niet goed genoeg. Cabral valt een beetje terug in zijn ontwikkelingen lijkt wel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 11:52 schreef Danny.K het volgende:Cabral op rechts ook niet bepaald ideaal Schaken kwam later op rechts zijn mannetje weer voorbij en Cabral was op links ook iets beter maar niet goed genoeg. Cabral valt een beetje terug in zijn ontwikkelingen lijkt wel. vandaar, eerst maar weer eens een poosje op de bank laten nadenken over "hoe en wat" verder . . . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Met de zwakke backs van Twente? Neuh...Die backs kun je het defensief moeilijk maken. Bovendien: versterkt middenveld zónder Bakkal? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 11:56 schreef FR-Henk het volgende:[..] Met de zwakke backs van Twente? Neuh...Die backs kun je het defensief moeilijk maken. Bovendien: versterkt middenveld zónder Bakkal? Ik hoop dat die trindade een keer gaat spelen, John is ook19 en trekt het prima om elke week te spelen. Ik zeg, geef hen een kans. Slechter dan zondag kan toch niet.
X |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 11:55 schreef sevillana het volgende:[..] vandaar, eerst maar weer eens een poosje op de bank laten nadenken over "hoe en wat" verder . . . Hopen dat Cisse fit genoeg is, en Manu weet ik niet of hij echt aan de linkerkant uit de voeten kan want Schaken vind ik aan de rechterkant wel beter dan links. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 12:08 schreef kuipje het volgende:[..] Ik hoop dat die trindade een keer gaat spelen, John is ook19 en trekt het prima om elke week te spelen. Ik zeg, geef hen een kans. Slechter dan zondag kan toch niet. X Meschien voor Bakkal aanstaande zondag, en dan de winnende maken zou wel een giller zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 11:56 schreef FR-Henk het volgende:[..] Met de zwakke backs van Twente? Neuh...Die backs kun je het defensief moeilijk maken. Bovendien: versterkt middenveld zónder Bakkal? Inderdaad daar ligt wel de zwakte van Twente bij de backs, hmmmm... |
|
|
|