BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Twente strikt sterspeler Groningen Tadic!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
AFC M&M
 AFC M&M - maandag 05 maart 2012 - 22:08   quote  deeplink  
Dusan Tadic is bezig aan zijn laatste maanden als contractspeler van FC Groningen. De vleugelspeler tekent spoedig een contract voor meerdere seizoenen bij FC Twente, meldt Voetbal International.

Volgens de berichtgeving moet FC Twente een transfersom overmaken naar Groningen van 7,7 miljoen euro. Zaakwaarnemer Zoran Pavlovic krijgt tien procent van het bedrag als beloning voor zijn bemiddeling tussen de betrokken partijen.

In februari werd al een akkoord bereikt tussen de clubs, maar het nieuws werd stil gehouden. Tadic verruilde in 2010 Vojvodina Novi Sad voor FC Groningen. De Serviër was in bezit van een doorlopend contract bij zijn huidige werkgever tot medio 2013.

Twente al een grote aankoop binnen. Tadic zou een geweldige speler voor ajax zijn geweest maar ja wat doen wij? NIKS
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 05 maart 2012 - 22:09   quote  deeplink  
Plaats dit lekker op het Twente-forum!
sebas79
 sebas79 - maandag 05 maart 2012 - 22:10   quote  deeplink  
leuk voor ze
remco k
 remco k - maandag 05 maart 2012 - 22:13   quote  deeplink  
En terecht dat Ajax hem niet haalt..

Fisher komt er komend seizoen waarschijnlijk bij, Ozbiliz gaat steeds beter ballen, Lorenzo heeft laten zien het wel degelijk te kunnen, Sulejmani speelde een geweldige eerste seizoenshelft, Boerrigter werd zelfs al opgeroepen voor het NL elftal en dan komen er nog jongens aan als de Sa en Lukoki..

Boerrigter werd in z'n jeugd bij Ajax afgeschreven net als Elia, Narsingh en nog een aantal andere spelers, laten we nu eens zorgen dat al de bovengenoemde spelers zich bij Ajax kunnen ontwikkelen zodat we ze niet weer over 3 jaar terug willen kopen voor 5 miljoen Euro..

En al koop je zo'n speler, wie zegt dat ie het red bij Ajax, genoeg voorbeelden van dure aankopen die het bij ons niet redden..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 05 maart 2012 - 22:14   quote  deeplink  
Werd al aangegeven dat Ajax hem niet wilde hebben.
baco74
 baco74 - maandag 05 maart 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 22:08 schreef AFC M&M het volgende:
Dusan Tadic is bezig aan zijn laatste maanden als contractspeler van FC Groningen. De vleugelspeler tekent spoedig een contract voor meerdere seizoenen bij FC Twente, meldt Voetbal International.

Volgens de berichtgeving moet FC Twente een transfersom overmaken naar Groningen van 7,7 miljoen euro. Zaakwaarnemer Zoran Pavlovic krijgt tien procent van het bedrag als beloning voor zijn bemiddeling tussen de betrokken partijen.

In februari werd al een akkoord bereikt tussen de clubs, maar het nieuws werd stil gehouden. Tadic verruilde in 2010 Vojvodina Novi Sad voor FC Groningen. De Serviër was in bezit van een doorlopend contract bij zijn huidige werkgever tot medio 2013.

Twente al een grote aankoop binnen. Tadic zou een geweldige speler voor ajax zijn geweest maar ja wat doen wij? NIKS
Dus?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 05 maart 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 22:13 schreef remco k het volgende:

Fisher komt er komend seizoen waarschijnlijk bij, Ozbiliz gaat steeds beter ballen, Lorenzo heeft laten zien het wel degelijk te kunnen, Sulejmani speelde een geweldige eerste seizoenshelft, Boerrigter werd zelfs al opgeroepen voor het NL elftal en dan komen er nog jongens aan als de Sa en Lukoki..

Boerrigter werd in z'n jeugd bij Ajax afgeschreven net als Elia, Narsingh en nog een aantal andere spelers, laten we nu eens zorgen dat al de bovengenoemde spelers zich bij Ajax kunnen ontwikkelen zodat we ze niet weer over 3 jaar terug willen kopen voor 5 miljoen Euro..

En al koop je zo'n speler, wie zegt dat ie het red bij Ajax, genoeg voorbeelden van dure aankopen die het bij ons niet redden..
+1!
yngwie
 yngwie - maandag 05 maart 2012 - 22:16   quote  deeplink  
Twente koopt alles wat los en vast zit. Jeugdspelers maken geen kans daar. Laten wij onze eigen weg maar gaan bewandelen.
remco k
 remco k - maandag 05 maart 2012 - 22:18   quote  deeplink  
Nijland:

"Tadic-transfer is volstrekte onzin"
Volgens FC Groningen-directeur Hans Nijland ontkent stellig dat een transfer van Dusan Tadic naar FC Twente een feit is. "Het is ongelofgelijk, een transfer is niet aan de orde."

In gesprek met RTV Noord zegt Nijland dat er nog geen akkoord is met FC Twente. "Het is ongelooflijk, een transfer is niet aan de orde. Dit is volstrekte onzin", reageert de bestuurder verbaasd.

"FC Twente heeft eerder al hun interesse kenbaar gemaakt in Tadic, maar er is geen sprake van een deal. Dit is een broodjeaapverhaal. We zijn niet eens in gesprek. Overigens sluit ik niet uit dat Twente zich op termijn weer meldt voor Tadic."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door remco k --
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 05 maart 2012 - 22:19   quote  deeplink  
Wie is Tadic? Nee even zonder gein.. wij moeten helemaal geen linksbuiten halen.. we hebben Boerrigter (die overigens weer helemaal fit is!!!) en Fischer komt eraan.. genoeg potentie
yngwie
 yngwie - maandag 05 maart 2012 - 22:20   quote  deeplink  
precies moeten wij van Ajax ons druk maken wat andere doen
yngwie
 yngwie - maandag 05 maart 2012 - 22:23   quote  deeplink  
PSV had ook zo geweldig ingekocht:)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 05 maart 2012 - 23:15   quote  deeplink  
Je kan niet zeggen dat Twente niet slagvaardig is.....we kunnen hier wel chauvinistisch op reageren maar hiermee is Munsterman de concurrentie een slag voor.....kijk naar Ola John en Chadli dit zijn naar mijn idee fantastische aankopen geweest....Sigthorsson en Boerrigter ook maar kijkend naar dit seizoen zijn ze lichamelijk niet sterk genoeg gebleken...pech ???? laten we het hier pech noemen....neemt niet weg met het aankopen van Tadic dat Twente wederom een kanjer binnen hengelt ondanks dat Chadli op die positie speelt....Twente denkt vooruit....ze zijn blessures voor....mijn complimenten aan Munsterman.....hij zorgt er voor dat Twente de komende jaren in de top blijft meespelen....Ajax heeft zijn jeugd echter is het maar de vraag of hier toppers tuseen zitten.....als wij achter blijven in het halen van broodnodige spelers verspelen we prijzen en daarmee inkomsten....
AFCAMylife
 AFCAMylife - maandag 05 maart 2012 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 23:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Je kan niet zeggen dat Twente niet slagvaardig is.....we kunnen hier wel chauvinistisch op reageren maar hiermee is Munsterman de concurrentie een slag voor.....kijk naar Ola John en Chadli dit zijn naar mijn idee fantastische aankopen geweest....Sigthorsson en Boerrigter ook maar kijkend naar dit seizoen zijn ze lichamelijk niet sterk genoeg gebleken...pech ???? laten we het hier pech noemen....neemt niet weg met het aankopen van Tadic dat Twente wederom een kanjer binnen hengelt ondanks dat Chadli op die positie speelt....Twente denkt vooruit....ze zijn blessures voor....mijn complimenten aan Munsterman.....hij zorgt er voor dat Twente de komende jaren in de top blijft meespelen....Ajax heeft zijn jeugd echter is het maar de vraag of hier toppers tuseen zitten.....als wij achter blijven in het halen van broodnodige spelers verspelen we prijzen en daarmee inkomsten....
Inderdaad! en ik las hier boven dat sulejmani GEWELDIG speelde de eerste seizoenshelft? sorry maar een rechtsbuiten van ajax mag er tegen rkc rustig één of twee inprikken hoor! op de doelpuntjes na heeft hij bitter weinig gepresteerd! sulejmani komt zwaar tekort voor ajax, en spelers als ozbiliz ebecilio en lukoki horen nooit in de basis te staan op dit moment! dat zijn leuke spelers om de toppers een dagje rust te gunnen! Ajax had verhoek voor een prikje op kunnen halen, waarom hij niet is gehaald is me nog steeds een raadsel! En idd mischien had hij het niet gemaakt bij ajax maar een keer 2 miljoen verneuken is heel wat anders dan een topper halen voor 7a8 miljoen die mislukt! Ajax moet eens iets beter gaan handelen en eens die vingers uit de neus halen en aan het werk gaan!
romano
 romano - maandag 05 maart 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 22:16 schreef yngwie het volgende:
Twente koopt alles wat los en vast zit. Jeugdspelers maken geen kans daar. Laten wij onze eigen weg maar gaan bewandelen.
Wie is er geïnteresseerd in jeugdspelers? Ik koop geen seizoenkaart om naar een jeugdelftal te kijken, ik wil dat Ajax kampioen wordt.Maakt me niet uit wie er in het veld staat. En Twente heeft vorig seizoen briljant ingekocht met Willem J. en Fer. En nu Tadic voor volgend seizoen. Waar blijft de daadkracht van ons technisch hart? Of moeten we volgend jaar weer naar het gestuntel blijven kijken van jeugdspelers waar we dan o zo trots op moeten zijn omdat ze eens een keer een bal raken...
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2012 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 23:26 schreef AFCAMylife het volgende:

[..]

Inderdaad! en ik las hier boven dat sulejmani GEWELDIG speelde de eerste seizoenshelft? sorry maar een rechtsbuiten van ajax mag er tegen rkc rustig één of twee inprikken hoor! op de doelpuntjes na heeft hij bitter weinig gepresteerd! sulejmani komt zwaar tekort voor ajax, en spelers als ozbiliz ebecilio en lukoki horen nooit in de basis te staan op dit moment! dat zijn leuke spelers om de toppers een dagje rust te gunnen! Ajax had verhoek voor een prikje op kunnen halen, waarom hij niet is gehaald is me nog steeds een raadsel! En idd mischien had hij het niet gemaakt bij ajax maar een keer 2 miljoen verneuken is heel wat anders dan een topper halen voor 7a8 miljoen die mislukt! Ajax moet eens iets beter gaan handelen en eens die vingers uit de neus halen en aan het werk gaan!
Zwaar tekort voor Ajax?? Verhoek doet het nu nog steeds zo geweldig zeker?? En sulejmani is de Ajacied die bij de meeste goals betrokken is met assists en goals.. Tsjaa, het zijn gewoon feiten hoor..
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2012 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 22:18 schreef remco k het volgende:
Nijland:

"Tadic-transfer is volstrekte onzin"
Volgens FC Groningen-directeur Hans Nijland ontkent stellig dat een transfer van Dusan Tadic naar FC Twente een feit is. "Het is ongelofgelijk, een transfer is niet aan de orde."

In gesprek met RTV Noord zegt Nijland dat er nog geen akkoord is met FC Twente. "Het is ongelooflijk, een transfer is niet aan de orde. Dit is volstrekte onzin", reageert de bestuurder verbaasd.

"FC Twente heeft eerder al hun interesse kenbaar gemaakt in Tadic, maar er is geen sprake van een deal. Dit is een broodjeaapverhaal. We zijn niet eens in gesprek. Overigens sluit ik niet uit dat Twente zich op termijn weer meldt voor Tadic."
De transfer is helemaal niet rond, waarom roept iedereen dat het wel zo is..
yngwie
 yngwie - dinsdag 06 maart 2012 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 23:44 schreef romano het volgende:

[..]

Wie is er geïnteresseerd in jeugdspelers? Ik koop geen seizoenkaart om naar een jeugdelftal te kijken, ik wil dat Ajax kampioen wordt.Maakt me niet uit wie er in het veld staat. En Twente heeft vorig seizoen briljant ingekocht met Willem J. en Fer. En nu Tadic voor volgend seizoen. Waar blijft de daadkracht van ons technisch hart? Of moeten we volgend jaar weer naar het gestuntel blijven kijken van jeugdspelers waar we dan o zo trots op moeten zijn omdat ze eens een keer een bal raken...
We moeten nou niet doen alsof Twente een wereldelftal heeft. Ze hebben een leuke wedstrijd gespeelt tegen PSV, maar dat kwam vooral door het zwakke optreden van de Brabanders. Ik heb toch meer vertrouwen in het beleid van Ajax. Jeugd laten doorstromen en aangevuld met wat spelers die routine hebben. De tijd van vele blinde aankopen is voorbij gelukkig. En ja ik kijk wel graag naar jeugdspelers zoals özbiliz, Eriksen en straks Viktor Fischer en de Sa.
IdiJoods
 IdiJoods - dinsdag 06 maart 2012 - 12:17   quote  deeplink  
? WTF.. Who gives u fuck.

AFCA ONLY!!!
Brandje
 Brandje - dinsdag 06 maart 2012 - 12:22   quote  deeplink  
quote:

[..]

5 miljoen voor fer met een eenjarig contract noem jij briljant inkopen?? tadic voor bijna 8 miljoen noem jij briljant inkopen??
Wat moet wij in hemelsnaam met tadic?? Wij hebben Boerrigter die gewoon naar EK gaat als hij zijn vorm weer vind en het halve forum loopt te janken dat Tadic naar twente gaat.
Jij wil niet naar juegdspelers kijken!! Ga dan lekker fan worden van een andere club want die jeugdspelers zijn het fundament van de club Ajax!!
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 06 maart 2012 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 12:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

5 miljoen voor fer met een eenjarig contract noem jij briljant inkopen?? tadic voor bijna 8 miljoen noem jij briljant inkopen??
Wat moet wij in hemelsnaam met tadic?? Wij hebben Boerrigter die gewoon naar EK gaat als hij zijn vorm weer vind en het halve forum loopt te janken dat Tadic naar twente gaat.
Jij wil niet naar juegdspelers kijken!! Ga dan lekker fan worden van een andere club want die jeugdspelers zijn het fundament van de club Ajax!!
Over Tadic heb je gelijk. Die heeft Ajax helemaal niet nodig. Maar dat gedoe over die jeugdspelers. Prima hoor jeugdspelers.....maar dan moeten ze niet van het niveau Lukoki zijn!!! Ajax moet jeugdspelers gebruiken die ook daadwerkelijk het niveau hebben. Spelers als Ebecilio en Lukoki op de vleugels is gewoon om te schamen! Tadic is niet nodig maar Ajax moet zich wel degelijk versterken willen ze erbij blijven de komende jaren.Psv blijft een topaanval hebben met wissels van kwaliteit....Twente heeft straks een nog betere aanval met ook wissels van kwaliteit en wat hebben wij....een stel eigen jeugd spelers als wissels die het niveau gewoon niet hebben!
Eide
 Eide - dinsdag 06 maart 2012 - 13:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wie is er geïnteresseerd in jeugdspelers? Ik koop geen seizoenkaart om naar een jeugdelftal te kijken, ik wil dat Ajax kampioen wordt.
En dat werd Ajax met een elftal waar voor het eerst in jaren 8 man uit eigen opleiding stonden. Verreweg de meeste aankopen falen hard in Amsterdam. De laatste jaren hebben alleen Huntelaar en Suarez echt voor een kwaliteitsimpuls gezorgd. Verder zijn er talloze mannen die veel geld hebben gekost maar voor geen meter renderen.

Tadic is een prima voetballer, maar wel op een positie waar Ajax normaal gesproken voldoende kwaliteit heeft. Leuk voor Twente, leuk voor Tadic maar niet heel boeiend voor Ajax. Laten wij aub uitkijken voor spelers op posities waar we die kwaliteitsimpuls nodig hebben en niet gaan kopen omdat iemand nu een leuk seizoen speelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2012 door Eide --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 maart 2012 - 13:12   quote  deeplink  
Ik zie veel de naam Boerrigter voorbij komen en dat kan ook, want dat is gewoon een goede. Maar een waardige vervanger hebben we (nog)niet in huis. Ebecilio, Ozbiliz, Sulejmani kunnen het niveau vooralsnog niet aan en van Sulejmani en Ebecilio ben ik er niet van overtuigd dat zij het niveau dat Ajax wilt en hoort te bereiken ooit gaan halen.

Een waardige vervanger voor als er een van je toppers geblesseerd of geschorst is lijkt mij toch wel van belang voor het niveau waarnaar we streven.
yngwie
 yngwie - dinsdag 06 maart 2012 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 13:01 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Over Tadic heb je gelijk. Die heeft Ajax helemaal niet nodig. Maar dat gedoe over die jeugdspelers. Prima hoor jeugdspelers.....maar dan moeten ze niet van het niveau Lukoki zijn!!! Ajax moet jeugdspelers gebruiken die ook daadwerkelijk het niveau hebben. Spelers als Ebecilio en Lukoki op de vleugels is gewoon om te schamen! Tadic is niet nodig maar Ajax moet zich wel degelijk versterken willen ze erbij blijven de komende jaren.Psv blijft een topaanval hebben met wissels van kwaliteit....Twente heeft straks een nog betere aanval met ook wissels van kwaliteit en wat hebben wij....een stel eigen jeugd spelers als wissels die het niveau gewoon niet hebben!
jongens als Ebecilio en Lukoki worden zo gemakkelijk afgeschreven. Daar zo ik me voor schamen. Je hebt jongens uit de jeugd die echte top zijn en jongens die er iets onder zitten maar ook zeer bruikbaar.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 06 maart 2012 - 13:49   quote  deeplink  
quote:

ik weet niet ofdat je ozbillic laatste wedstrijd gezien hebt? Is gewoon middelmaat hoor! Die andere jonge jongens moet je ook maar afwachten
Pietje
 Pietje - dinsdag 06 maart 2012 - 14:18   quote  deeplink  
Uitgaande van het feit, dat het gerucht wèl klopt... ;-)

Laat ik vooropstellen dat ik begrip heb voor het financiële beleid van Ajax, namelijk dat zij niet bereid zijn om meer dan € 5 miljoen neer te tellen voor een aan te trekken speler. Zo krijg je (of zo houd je) een financieel gezond bedrijf. Echter, sportief gezien kun je niet je elftal vullen met uitsluitend (of met te veel) jeugdspelers. Zo nu en dan zal Slop toch echt de euro's uit zijn beurs moeten halen om de hoofdselectie beter in balans te brengen. Natuurlijk, met het aantrekken van een gearriveerde speler als Tadic heb je geen enkele garantie dat hij bij ons hetzelfde preseteert als bij zijn oude club, maar voor hetzelfde geld doet hij dat wel en zal hij dus wel degelijk van toegevoegde waarde zijn.
Wat mij wel heel erg boos maakt is het transferbedrag! Ik heb directeur Nijhuis van FC Groningen een week of twee geleden echt horen zeggen, (toen het gerucht ging dat Ajax geïnteresserd zou zijn in Tadic) dat hij minimaal € 12 miljoen moest opbrengen! En wat lees ik nou? FC Twente betaalt "slechts" € 7,7 miljoen voor hem en dat zonder verdere slag of stoot. Ik ben er heilig van overtuigd, dat wanneer Ajax zich had gemeld bij Nijhuis, er consequent was vastgehouden aan de € 12 miljoen... En hoe je dat ook wendt of keert, dat is veel te veel voor één speler. Beter is het om de scouts nou eens goed aan het werk te zetten, die dat soort spelers zelf scouten, in plaats van te vaak de hoofdprijs te moeten betalen aan de FC Twentes, de sc Heerenveens en de FC Groningens.
biba1970
 biba1970 - dinsdag 06 maart 2012 - 14:25   quote  deeplink  
quote:

Sulejmani speelde een geweldige seizoenshelft,volgens mij ben je nou een beetje de weg kwijt suli mag voor mij vertrekken liever vandaag dan morgen,maar ok ieder zijn mening
yngwie
 yngwie - dinsdag 06 maart 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 13:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

ik weet niet ofdat je ozbillic laatste wedstrijd gezien hebt? Is gewoon middelmaat hoor! Die andere jonge jongens moet je ook maar afwachten
de laatste wedstrijd was wat minder ok, maar de wedstrijden daarvoor en ook in zijn interlandwedstrijd speelde hij naar behoren. Is een groot talent!
lereeeen
 lereeeen - dinsdag 06 maart 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:

Lorenzo heeft laten zien het wel degelijk te kunnen'' Kijk niet alleen naar zijn laatste wedstrijd ,hij is te slecht voor ajax
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 maart 2012 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 14:18 schreef Pietje het volgende:
Uitgaande van het feit, dat het gerucht wèl klopt... ;-)

Laat ik vooropstellen dat ik begrip heb voor het financiële beleid van Ajax, namelijk dat zij niet bereid zijn om meer dan € 5 miljoen neer te tellen voor een aan te trekken speler. Zo krijg je (of zo houd je) een financieel gezond bedrijf. Echter, sportief gezien kun je niet je elftal vullen met uitsluitend (of met te veel) jeugdspelers. Zo nu en dan zal Slop toch echt de euro's uit zijn beurs moeten halen om de hoofdselectie beter in balans te brengen. Natuurlijk, met het aantrekken van een gearriveerde speler als Tadic heb je geen enkele garantie dat hij bij ons hetzelfde preseteert als bij zijn oude club, maar voor hetzelfde geld doet hij dat wel en zal hij dus wel degelijk van toegevoegde waarde zijn.
Wat mij wel heel erg boos maakt is het transferbedrag! Ik heb directeur Nijhuis van FC Groningen een week of twee geleden echt horen zeggen, (toen het gerucht ging dat Ajax geïnteresserd zou zijn in Tadic) dat hij minimaal € 12 miljoen moest opbrengen! En wat lees ik nou? FC Twente betaalt "slechts" € 7,7 miljoen voor hem en dat zonder verdere slag of stoot. Ik ben er heilig van overtuigd, dat wanneer Ajax zich had gemeld bij Nijhuis, er consequent was vastgehouden aan de € 12 miljoen... En hoe je dat ook wendt of keert, dat is veel te veel voor één speler. Beter is het om de scouts nou eens goed aan het werk te zetten, die dat soort spelers zelf scouten, in plaats van te vaak de hoofdprijs te moeten betalen aan de FC Twentes, de sc Heerenveens en de FC Groningens.
Zo is het Pietje...100% mee eens...alleen dan zullen de scouts aan het werk moeten....want dan brengt het geld op...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 06 maart 2012 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 14:32 schreef yngwie het volgende:

[..]

de laatste wedstrijd was wat minder ok, maar de wedstrijden daarvoor en ook in zijn interlandwedstrijd speelde hij naar behoren. Is een groot talent!
Roept iedereen wel maar ik zie het niet in hem. Heeft echt geen bal goed geraakt laatste wedstrijd! En nee beoordeel hem niet op 1 wedstrijd! Zie liever lodeiro op zijn plek spelen!
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 16:35 schreef lereeeen het volgende:

[..]

Lorenzo heeft laten zien het wel degelijk te kunnen'' Kijk niet alleen naar zijn laatste wedstrijd ,hij is te slecht voor ajax
Ik kijk ook naar afgelopen seizoen, en toen speelde hij naar mijn opvatting wel voldoende, hij is ook pas een jaar bij de selectie..
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 07 maart 2012 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kijk ook naar afgelopen seizoen, en toen speelde hij naar mijn opvatting wel voldoende, hij is ook pas een jaar bij de selectie..
Een jaar te lang als je het mij vraagt. 'Tikkie terug jaap' Ebecilio is een 13 in een dozijn voetballer die totaal niets toevoegd.

Al schoot hij die ballen er goed in afelopen weekend.
AFC M&M
 AFC M&M - woensdag 07 maart 2012 - 20:56   quote  deeplink  
http://www.oogtv.nl/2012/03/fc-groningen-geen-overeenkomst-met-twente-over-tadic/

Denk toch dat het nog niet 100 % zeker is naar aanleiding van dit filmpje!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 07 maart 2012 - 22:40   quote  deeplink  
Ik hoop nog steeds dat hij naar ons Ajax komt....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 07 maart 2012 - 22:43   quote  deeplink  
Ik snap nog steeds niet wat dit topic met Ajax te maken heeft? Moeten we nu ook een topic openen over de nieuwe doelman van Heerenveen! Was ook transfervrij! Ajax ook lopen slapen??
MdeBoer
 MdeBoer - donderdag 08 maart 2012 - 15:29   quote  deeplink  
Ik denk dat Tadic niet al die miljoenen waard is voor Ajax en we hebben boerigter nog dus waar hebben we het over?
AFC M&M
 AFC M&M - donderdag 08 maart 2012 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2012 - 15:29 schreef MdeBoer het volgende:
Ik denk dat Tadic niet al die miljoenen waard is voor Ajax en we hebben boerigter nog dus waar hebben we het over?
Linksmidden, 10 multifunctioneel en geweldige voetballer!
hippy
 hippy - vrijdag 09 maart 2012 - 09:18   quote  deeplink  
En ajax zal ongetwijfeld het dubbele moeten betalen....met het risico dat ie faalt....laat hem maar naar twente gaan...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 10 maart 2012 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2012 - 15:29 schreef MdeBoer het volgende:
Ik vind wel dat we een buitenspeler nodig hebben die zowel op rechts als op links goed uit de voeten kan...een buitenspeler met een hoog assist moyenne....
Boerrigter...Ozbiliz en Sulejmani zijn blessuregevoelige spelers...je wilt toch niet inleveren als een of twee spelers geblesseerd zijn...dus Tadic is helemaal niet verkeerd...overigens is Narsingh dat ook niet....
AFC M&M
 AFC M&M - maandag 12 maart 2012 - 10:04   quote  deeplink  
Veldmate verklapt: 'Dusan wil graag in Nederland blijven spelen'
Zondag, 11 maart 2012 om 23:50Hans Nijland ontkende dat Dusan Tadic aan FC Twente verkocht is en ook de aanvaller zelf liet weten dat hij nog niets had getekend bij de club uit Enschede. Toch is de kans erg groot dat Tadic aan het einde van dit seizoen de overstap van FC Groningen naar Twente maakt. De Servische dribbelaar staat ook in de belangstelling van clubs uit het buitenland, maar wil de Eredivisie nog niet verlaten.

Technisch directeur Henk Veldmate van Groningen is bekend met de toekomstplannen van Tadic. "Dusan wil graag in Nederland blijven voetballen, maar dan wel bij een club waar hij Europees voetbal speelt", zegt hij in De Pers. "Dat wordt een volgende stap in zijn carrière, en daarna volgt er nóg een stap, die naar de absolute Europese top", voorspelt Veldmate.

De 23-jarige Tadic zegt nog geen beslissing te hebben genomen: "Voordat ik naar Groningen kwam, heb ik samen met mijn omgeving heel goed nagedacht wat het beste voor mijn ontwikkeling zou zijn. Dat ga ik nu weer doen. Alle belangrijke mensen om me heen, familie, manager, vriendin en vrienden, mogen hun mening geven. Daar luister ik naar en dan kom ik tot een weloverwogen keuze."

Dit soort uitspraken van Tadic doelen er echt op dat hij eigenlijk op Ajax zit te wachten.
Gaf al veel eerder aan dat Ajax zijn droomclub is en mensen om hem heen zoals boby milevski bevestigen dit dus Ajax actie ondernemen:

Ajax opstelling 2012/2013

Wissel: DM: Vermeer, Zwinkels
Verdediging: Viergever/gouweleeuw, Poulsen, Ligeon, Denswil, Veltman
Middenveld: De Jong, Lodeiro, Anita, Serero, Aisatti, (schöne)
Aanval:castillion, Bulykin, Özbiliz, Boerrigter, Lukoki

Verkoop:
Blind=500.000
Koppers= 300.000
Ooijer= Transfervrij
Van der Wiel= 9.000.000
Vertonghen=13.000.000
Enoh=3.000.000
Janssen= 2.000.000
Ebecilio=500.000
Sulejmani= 8.000.000
El Hamdaoui=3.500.000

Totaal: 39,8 miljoen

Aankoop:
Gouweleeuw/viergever= 3.000.000
Douglas= 9.000.000
Poulsen= Transfervrij
Schöne= Transfervrij
CVM Aankoop(elm?)= (6.000.000.)
Tadic=7.700.000
Assaidi= 7.500.000
Narsingh=6.000.000.

Totaal: 38,7 Miljoen

Winst van 1,1 miljoen met veel betere selectie!

Basis:

Cillessen
Van Rhijn-Alderweireld-Douglas-Boilesen
CVM Aankoop(Elm of Maduro?)
Eriksen-Tadic
Narsingh-Sighthorsson-Assaidi/Boerrigter
biba1970
 biba1970 - maandag 12 maart 2012 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 10:04 schreef AFC M&M het volgende:
Veldmate verklapt: 'Dusan wil graag in Nederland blijven spelen'
Zondag, 11 maart 2012 om 23:50Hans Nijland ontkende dat Dusan Tadic aan FC Twente verkocht is en ook de aanvaller zelf liet weten dat hij nog niets had getekend bij de club uit Enschede. Toch is de kans erg groot dat Tadic aan het einde van dit seizoen de overstap van FC Groningen naar Twente maakt. De Servische dribbelaar staat ook in de belangstelling van clubs uit het buitenland, maar wil de Eredivisie nog niet verlaten.

Technisch directeur Henk Veldmate van Groningen is bekend met de toekomstplannen van Tadic. "Dusan wil graag in Nederland blijven voetballen, maar dan wel bij een club waar hij Europees voetbal speelt", zegt hij in De Pers. "Dat wordt een volgende stap in zijn carrière, en daarna volgt er nóg een stap, die naar de absolute Europese top", voorspelt Veldmate.

De 23-jarige Tadic zegt nog geen beslissing te hebben genomen: "Voordat ik naar Groningen kwam, heb ik samen met mijn omgeving heel goed nagedacht wat het beste voor mijn ontwikkeling zou zijn. Dat ga ik nu weer doen. Alle belangrijke mensen om me heen, familie, manager, vriendin en vrienden, mogen hun mening geven. Daar luister ik naar en dan kom ik tot een weloverwogen keuze."

Dit soort uitspraken van Tadic doelen er echt op dat hij eigenlijk op Ajax zit te wachten.
Gaf al veel eerder aan dat Ajax zijn droomclub is en mensen om hem heen zoals boby milevski bevestigen dit dus Ajax actie ondernemen:

Ajax opstelling 2012/2013

Wissel: DM: Vermeer, Zwinkels
Verdediging: Viergever/gouweleeuw, Poulsen, Ligeon, Denswil, Veltman
Middenveld: De Jong, Lodeiro, Anita, Serero, Aisatti, (schöne)
Aanval:castillion, Bulykin, Özbiliz, Boerrigter, Lukoki

Verkoop:
Blind=500.000
Koppers= 300.000
Ooijer= Transfervrij
Van der Wiel= 9.000.000
Vertonghen=13.000.000
Enoh=3.000.000
Janssen= 2.000.000
Ebecilio=500.000
Sulejmani= 8.000.000
El Hamdaoui=3.500.000

Totaal: 39,8 miljoen

Aankoop:
Gouweleeuw/viergever= 3.000.000
Douglas= 9.000.000
Poulsen= Transfervrij
Schöne= Transfervrij
CVM Aankoop(elm?)= (6.000.000.)
Tadic=7.700.000
Assaidi= 7.500.000
Narsingh=6.000.000.

Totaal: 38,7 Miljoen

Winst van 1,1 miljoen met veel betere selectie!

Basis:

Cillessen
Van Rhijn-Alderweireld-Douglas-Boilesen
CVM Aankoop(Elm of Maduro?)
Eriksen-Tadic
Narsingh-Sighthorsson-Assaidi/Boerrigter
Douglas heeft volgens mij een aflopend contract.
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 12 maart 2012 - 12:00   quote  deeplink  
Iedereen is vol lof over douglas en Tadic.Ik heb Tadic de laatste tijd gevolgd vanwege de vermeende interesse van Ajax.Ik vraag me af of hij wat toevoegt aan Ajax en zoals al eerder vermeld als Ajax komt gat de prijs met 5 miljoen omhoog.Zo uitzonderlijk goed is
Tadic niet zeker niet als hij naar Ajax komt.Kijk naar Janssen, die zondag een van zijn betere wedstrijden speelde.Je ziet hoet gevaarlijk Jan is als hij zoalszondag inschuift en met zijn lange stelten ht middenveld verterkt.En wat Douglas betreft een goede verdediger mar die ben je veel te vaak kwijt vanwege schorsingen omdat er een steekje bij hem los zit en je zo maar met 10 man komt te spelen.Je ziet het aan Twnente geen Douglas en ze verliezen direct.Dus verdedigend is hij heel sterk maar kan hij met ruimte in zijn rug spelen.Prober het dan met een jongere speler zoals Gouweleeuw want van Dijk van Groningen maakt ook veel overtredingen.Is wel sterk maar wat loopter in de jeugd en in jong Ajax
Guyt
 Guyt - maandag 12 maart 2012 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 22:43 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat dit topic met Ajax te maken heeft? Moeten we nu ook een topic openen over de nieuwe doelman van Heerenveen! Was ook transfervrij! Ajax ook lopen slapen??
Het gaat er hier om dat Tadic ook bij AJAX in de belangsteling stond en dat Twente hem binnenhaald voor onze neus.Gebeurde eerder ook al met Mertens en/of Matavz.Narshing proberen ze op de laatste dag nog van Heerenveen los te weken.Dat is te belachelijk voor woorden.De topic starter irriteerd zich hier blijkbaar aan.En terecht ,vind ik.Ik irriteer me ook mateloos aan de lakse houding van AJAX wat dat betreft.En ja de jeugd heeft de toekomst helemaal mee eens en dat moet in zekere zin ook zo blijven.Maar als de jeugd niet goed genoeg is kan het geen kwaad om eens verder te kijken dan de neus lang is.Ik wil leuk voetbal zien met AJAX waardige spelers en niet alleen maar jeugdig voetbal van jongetjes.Zo kom je dr niet.Het mag/moet een mix zijn als je het mij vraagt.Moet je nu eens kijken als er een basis speler geblesseerd is wat er dan voor in komt ,dat is toch om te janken????.
remco k
 remco k - maandag 12 maart 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 11:34 schreef biba1970 het volgende:

[..]

Douglas heeft volgens mij een aflopend contract.
Twente heeft een optie voor nog 1 jaar.
joey
 joey - dinsdag 13 maart 2012 - 22:05   quote  deeplink  
Had een mooie voor ajax geweest! Ben het er mee eens dat we de jeugd niet moeten verspillen, maar zo'n talent als tadic is natuurlijk wel ff weat verder dan enkele jeugdspelers.. Daarnaast mogen er van mij wel wat spelers weg voor volgens seizoen, dus zo'n tadic vind ik best een goede optie voor erbij hoor!
hippy
 hippy - vrijdag 16 maart 2012 - 09:02   quote  deeplink  
Geen tadic....wel douglas...de boer houdt hem wel in het gareel...maar ik denk dat ie naar het buitenland gaat

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Twente strikt sterspeler Groningen Tadic!

0.0062429