|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Sinds oktober hebben we er niet veel meer van vernomen.
Weet iemand of er schot in de zaak komt? Of zal het er niet van komen? Waarom bouwen ze trouwens de huidige Kuip niet gewoon opnieuw op? Misschien wat groter, of in elk geval met de mogelijkheid tot uitbreiding (ik denk aan Nou Camp waar ze destijds niet naar boven konden uitbreiden, wat hun deed besluiten het veld naar beneden te graven waardoor er dus een extra ring onder gezet werd)?
Wat vinden/weten jullie? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb liever gewoon de oude kuip, met verre het mooiste stadion met het mooiste publiek. Ik heb begrepen dat een nieuw stadion een must is om meer inkomsten te genereren. Ben benieuwd of we het dan wel vol krijgen. Meer inkomsten is natuurlijk wel van belang. |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
Het nieuwe stadion is wel een plaatje, wat mooi zeg. Enig idee hoeveel mensen erin kunnen dan? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
voor mij hoeft dat niet een nieuwe kuip wordt er niet beter op voor jan publiek cormercie gaat er mee strijken alles wordt duurder gewoon zo laten, proberen deze kuip op te knappen en voor de rest van het geld spelers contracteren |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 15:41 schreef arikanari het volgende:Het nieuwe stadion is wel een plaatje, wat mooi zeg. Enig idee hoeveel mensen erin kunnen dan? 70.000 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 15:41 schreef arikanari het volgende:Het nieuwe stadion is wel een plaatje, wat mooi zeg. Enig idee hoeveel mensen erin kunnen dan? Hé Ari,
0,0 want het is slechts een plaatje.... Trouwens, het stadion komt er niet zo uit te zien hoor. Dat is slechts een illustratief modelletje.... Puur om het even mooi aan te kleden, oftewel een verkooppraatje.
Mvg. Arie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ontworpen voor 70.000 toch? Verkooppraatje 100% eens.mvg.Tomson |
|
|
|
|
bode
|
|
|
een stadion met 70.000 plaatsen is alleen voor clubs die top zijn en in de Champ Leaque spelen? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 15:57 schreef bode het volgende:een stadion met 70.000 plaatsen is alleen voor clubs die top zijn en in de Champ Leaque spelen? En ja, avrobode ook voor clubs die die ambitie hebben... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nee,een stadion voor 70.000 zou zelfs niet misstaan bij een jupiler league club. Als ze maar zo'n waanzinnige fanbase als wij hebben.. |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het zal allemaal wel luchtfietserij blijken te wezen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das lastig repareren als je luchtfiets kapot is. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Oftewel een luchtkasteel? Oh nee, dat staat al in een ander deel van Rotterdam... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ja, die is ook leuk. Met Hugo Worst als madame? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wat jij wilt,jouw feessie! Veel plezier! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou nee, Hugo Worst kan mij nou niet zo bekoren... Dat is trouwens een ander topic,nl. Rocutus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2012 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
O ja, de nieuwe Kuip he? Geef mij de ouwe maar! |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 15:51 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Hé Ari, 0,0 want het is slechts een plaatje.... Trouwens, het stadion komt er niet zo uit te zien hoor. Dat is slechts een illustratief modelletje.... Puur om het even mooi aan te kleden, oftewel een verkooppraatje. Mvg. Arie Ok, vond het plaatje er wel mooi uitzien. Ben zelf drie keer in de huidige kuip geweest en de sfeer was goed en het stadion straalt iets uit. Het nieuwe stadion (althans het plaatje) ziet er mooi uit of maar het is nog maar afwachten wat het gaat brengen. Aan jullie reacties te zien vinden jullie het zelf maar niks. Is het dan echt niet mogelijk om uit te breiden??? Zou jammer zijn als we er een soort tweede Arena bij kregen. Vind dat helemaal niks om eerlijk te zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Nee precies, dat is echt een dood stadion. Twee keer geweest en vond het niks, zou jammer zijn als dat ook gebeurde in Rotterdam. De kuip moet vol zijn en het geluid moet er galmen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De arenahaha is een station,geen stadion. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Nieuw stadion zal wel beter zijn, maar ik zou t liefst nog een paar jaar genieten in dit stadion als ik ooit seizoenkaart heb.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 17:39 schreef Quiroz het volgende:Nieuw stadion zal wel beter zijn, maar ik zou t liefst nog een paar jaar genieten in dit stadion als ik ooit seizoenkaart heb.. Okay die heb je nog niet...ga je wel eens Quiroz? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Best jammer toch en wat is de reden als ik mag vragen, mag aannemen dat je er het liefst elke keer bij wilt zijn. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Zijn zoveel plannen. 3 of 4 zelfs. Ik raad iedereen aan op Youtube te zoeken naar de afleveringen over de nieuwe kuip. De aflevering heten: Stadionaflevering 1 en zo heb je ook aflevering 2 3 & 4. Raad dit iedereen aan dit te kijken die er nog vrij weinig van weet. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Fuseren lijkt me de beste optie momenteel. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 19:33 schreef Beempjerotterdam het volgende:Zijn zoveel plannen. 3 of 4 zelfs. Ik raad iedereen aan op Youtube te zoeken naar de afleveringen over de nieuwe kuip. De aflevering heten: Stadionaflevering 1 en zo heb je ook aflevering 2 3 & 4. Raad dit iedereen aan dit te kijken die er nog vrij weinig van weet. Ga ik bij deze effe doen. Bedankt |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
Teveel slimme arme in Rotterdam die geen stadion willen met een begrottings tekort van 200 miljoen... Feyenoord is gewoon telaat met dat plan... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 20:28 schreef RobinHood010 het volgende:Teveel slimme arme in Rotterdam die geen stadion willen met een begrottings tekort van 200 miljoen... Feyenoord is gewoon telaat met dat plan... Fuseren dus |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hoe zie je dat voor je dan? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Feyspasior lijkt me wel wat. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 19:31 schreef RenatoBos het volgende:[..] Best jammer toch en wat is de reden als ik mag vragen, mag aannemen dat je er het liefst elke keer bij wilt zijn. Geen geld. Ben pas 14. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dank je feestelijk. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: En waarom? Kijk eens om je heen waar al die spartatalenten spelen? Samen staan we sterk! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat is een feit,maar vrees voor een cultuurschok. De schoen zou snel gaan wringen. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
bij ajaks, ook gingen ze van de meer naar de ultra moderne arena. ze zeggen nog steeds dat de meer meer sfeer gaf |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Mooi man. Eindelijk een medestander |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 21:02 schreef albert ten vrijde het volgende:bij ajaks, ook gingen ze van de meer naar de ultra moderne arena. ze zeggen nog steeds dat de meer meer sfeer gaf Check ook ff het begrotingverschil nadat ze in de arena zijn gaan spelen en er voor. Begrijp ik meer sfeer als je de ec1 pakt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Stadion delen zou kunnen maar dan houden we toch gewoon de KUIP,ga wel naar de 2de ring volgend jaar !! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RobinHood010