BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pranjic iets voor Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
gabri
 gabri - dinsdag 06 maart 2012 - 18:38   quote  deeplink  
Ik denk dat Pranjic een goede versterking is voor ons . Kan op heel veel posities spelen en is in mij ogen zeer nuttig voor dit elftal. Ik weet dat hij een niet veel gespeeld heeft maar ik denk dat hij zo weer in zijn ritme zit. En ik denk dat hij niet veel kost voor ons. Wat denken we ervan?
AFCAMylife
 AFCAMylife - dinsdag 06 maart 2012 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 18:38 schreef gabri het volgende:
Ik denk dat Pranjic een goede versterking is voor ons . Kan op heel veel posities spelen en is in mij ogen zeer nuttig voor dit elftal. Ik weet dat hij een niet veel gespeeld heeft maar ik denk dat hij zo weer in zijn ritme zit. En ik denk dat hij niet veel kost voor ons. Wat denken we ervan?
hij is voornamelijk de hele linke vleugel toch? daar hebben we al: Boilesen,kopppers, janssen, lodeiro (kan op linkshalf), boerrigter, sulejmani
joduh
 joduh - dinsdag 06 maart 2012 - 20:27   quote  deeplink  
Heerlijke voetballer is het wel! Hadden hem alleen eerder moeten nemen.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 maart 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 20:27 schreef joduh het volgende:
Heerlijke voetballer is het wel! Hadden hem alleen eerder moeten nemen.....
Eens...maar wanneer Janssen vertrekt ?
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - dinsdag 06 maart 2012 - 21:32   quote  deeplink  
Mijn mening is dat Ajax altijd een routinier kan gebruiken, echter vind ik wel dat je geen speler van 30+ moet aantrekken alleen indien de speler transfervrij is.
Sicko
 Sicko - dinsdag 06 maart 2012 - 21:51   quote  deeplink  
Hij is transfervrij en hij bepaalde de vorm van Sulejmani in de tijd bij Heerenveen!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 maart 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 21:51 schreef Sicko het volgende:
Hij is transfervrij en hij bepaalde de vorm van Sulejmani in de tijd bij Heerenveen!!
Transfervrij dan KOPEN!!!! Janssen of geen Janssen.....
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 07 maart 2012 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Oh ja, dus omdat Sulejmani het bij Heerenveen goed deed met Pranjic achter hem, zal hij bij ons ook weer helemaal opbloeien?

Dat gaat natuurlijk nooit meer gebeuren. Zowel fysiek als mentaal is Sulejmani een wrak. Totaal geen zelfvertrouwen, bravoure of wat dan ook.
Brandje
 Brandje - woensdag 07 maart 2012 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Alleen staat Boerrigter nu op links en Mickey op rechts. En Pranjic speelt ook op links dus die tandem zal niet hersteld gaan worden. Neemt niet weg dat hij van mij mag komen
Cyprioot
 Cyprioot - woensdag 07 maart 2012 - 11:12   quote  deeplink  
Ik denk dat hij zeker geschikt zou zijn maar dan als linksachter. Op het midden hebben we voldoende keuze. Tuurlijk heb je linksachter ook Boilesen maar die is erg blessuregevoelig, mag je daarop bouwen ? Dus laat hem het maar uitvechten met Koppers zou ik zeggen.

Toch denk ik niet dat Ajax dit doet, past niet in het beleid van Ajax om oude spelers te halen ook al zijn ze transfervrij.
nora
 nora - woensdag 07 maart 2012 - 11:19   quote  deeplink  
Ik weet niet hou oud hij is maar ik ben altijd een fan van hem geweest een aanvallende back die tevens links op het middenveld kan,ik denk dat Ajax hem goed kan gebruiken indien hij transfervrij is zeker halen.
Pietje
 Pietje - woensdag 07 maart 2012 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 18:38 schreef gabri het volgende:
Ik weet in ieder geval wèl, dat juist door Pranjic onze Sulejmani bij sc Heerenveen destijds zo kon schitteren! Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid verwacht ik dat wanneer die twee weer samen -nu bij Ajax- spelen, we veel van dit duo kunnen verwachten. Ik vergelijk hun met een eerder superduo bij Ajax: Wim Jonk/Dennis Bergkamp. Die twee voelden elkaar ook zo perfect aan en dat heeft ons veel succes gebracht!
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 07 maart 2012 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 12:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik weet in ieder geval wèl, dat juist door Pranjic onze Sulejmani bij sc Heerenveen destijds zo kon schitteren! Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid verwacht ik dat wanneer die twee weer samen -nu bij Ajax- spelen, we veel van dit duo kunnen verwachten. Ik vergelijk hun met een eerder superduo bij Ajax: Wim Jonk/Dennis Bergkamp. Die twee voelden elkaar ook zo perfect aan en dat heeft ons veel succes gebracht!
We hebben echter een probleem.

Panjic speelt op links, terwijl Sulejmani aan de rechterkant staat ;)
Brandje
 Brandje - woensdag 07 maart 2012 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 12:42 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

+1
Pietje
 Pietje - woensdag 07 maart 2012 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 12:42 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Een schone taak voor onze Frank de Boer, om beide spelers zó neer te zetten in het elftal als dat zij bij Heerenveen speelden. Toch?
fido
 fido - woensdag 07 maart 2012 - 13:34   quote  deeplink  
ik vind dat ajax helemaal niemand moet halen.....gewoon jeugd door laten stromen.....loopt genoeg talent rond
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 07 maart 2012 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 13:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Een schone taak voor onze Frank de Boer, om beide spelers zó neer te zetten in het elftal als dat zij bij Heerenveen speelden. Toch?
Errm waarom?

Dat ze het bij Heerenveen goed deden, wilt niet zeggen dat zij bij ons dat niveau ook wel even halen.
Om daar dan je systeem op aan te passen is wel heel erg ver gezocht.

Je moet spelers aantrekken die in JOUW systeem kunnen spelen, niet het systeem aanpassen aan spelers die jij aan wilt trekken omdat ze in hun vroegere jaren het aardig gedaan hebben.

Dacht dat we daar nu juist van af wilden?

Bovendien hebben we Boerrighter op links lopen. Ik zie hem echt niet naar de rechterkant verhuizen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2012 door Booya4Afca --
Pietje
 Pietje - woensdag 07 maart 2012 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 13:46 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Errm waarom?

Dat ze het bij Heerenveen goed deden, wilt niet zeggen dat zij bij ons dat niveau ook wel even halen.
Om daar dan je systeem op aan te passen is wel heel erg ver gezocht.

Je moet spelers aantrekken die in JOUW systeem kunnen spelen, niet het systeem aanpassen aan spelers die jij aan wilt trekken omdat ze in hun vroegere jaren het aardig gedaan hebben.

Dacht dat we daar nu juist van af wilden?

Bovendien hebben we Boerrighter op links lopen. Ik zie hem echt niet naar de rechterkant verhuizen...
Het was maar het opperen van een mogelijkheid naar aanleiding van het topic of "Pranjic iets voor Ajax is". Daardoor kwam ik op het duo Pranjic/Sulejmani zoals zij bij Heerenveen speelden en dat was een lust voor het oog. Niks meer en niks minder.
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 07 maart 2012 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 13:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het was maar het opperen van een mogelijkheid naar aanleiding van het topic of "Pranjic iets voor Ajax is". Daardoor kwam ik op het duo Pranjic/Sulejmani zoals zij bij Heerenveen speelden en dat was een lust voor het oog. Niks meer en niks minder.
Dat was in die tijd een goed duo dat klopt.

Echter is Pranjic een paar jaartjes ouder.
En is er werkelijk niets over van de Sulejmani die bij Heerenveen week in week uit schitterde.

Daarnaast speelt Sulejmani aan de rechterflank terwijl Pranjic een Linkermiddenvelder is.

Dus om dit topic te beantwoorden ; Nee, Pranjic is niet iets voor Ajax.
Pietje
 Pietje - woensdag 07 maart 2012 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 13:52 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Dat was in die tijd een goed duo dat klopt.

Echter is Pranjic een paar jaartjes ouder.
En is er werkelijk niets over van de Sulejmani die bij Heerenveen week in week uit schitterde.

Daarnaast speelt Sulejmani aan de rechterflank terwijl Pranjic een Linkermiddenvelder is.

Dus om dit topic te beantwoorden ; Nee, Pranjic is niet iets voor Ajax.
Dat laatste ben ik zeker met je eens, Booy. Nogmaals ik filosofeerde alleen maar een beetje naar aanleiding van de naam van het topic.
Pietje
 Pietje - woensdag 07 maart 2012 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 13:34 schreef fido het volgende:
ik vind dat ajax helemaal niemand moet halen.....gewoon jeugd door laten stromen.....loopt genoeg talent rond
Nog meer jeugd?? Je moet natuurlijk ook wel enige balans in je elftal/selectie hebben!
MdeBoer
 MdeBoer - woensdag 07 maart 2012 - 15:59   quote  deeplink  
Ik denk niet dat het slim is om Pranjic over te nemen. Hij is oud en heeft al een hele tijd geen wedstrijden gevoetbalt. Dit jaar heeft hij nog maar 2 keer op het veld gestaan! Dus je weet niet wat je in huis haalt. Tuurlijk deed hij het samen met Sulejmani goed bij Heereveen, maar hoelang was dat geleden? En er zijn bij Ajax al genoeg spelers die links op het midden goed uit de voeten kunnen.
swennos
 swennos - woensdag 07 maart 2012 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 13:34 schreef fido het volgende:
dat ajax niet al zijn spelers verkoopt en gewoon de a1 opstelt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pranjic iets voor Ajax

0.0077950